Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ξανά στο Αυτοκινητοδρόμιο Μεγάρων ...


Μετά από ένα εντυπωσιακό ξεκίνημα τον Μάρτιο, το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ταχύτητας συνεχίζεται με τον 2ο αγώνα του στο Αυτοκινητοδρόμιο Μεγάρων, το Σαββατοκύριακο 4-5 Μαΐου. Στην 1η φετινή συνάντηση του θεσμού είδαμε τα χρονόμετρα να δείχνουν κάτω από 58" στα δοκιμαστικά, χρόνο που αποτελεί νέο ρεκόρ πίστας, και απολαύσαμε αγώνες με έντονο συναγωνισμό σε κάθε κατηγορία. Ο κόσμος γέμισε και πάλι την πίστα, τονίζοντας εμφατικά την αναγέννηση του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας. Κι όλα δείχνουν ότι η αγωνιστική συνάντηση του Μαΐου θα είναι ακόμα πιο χορταστική! Αυτή τη φορά θα δούμε στα Μέγαρα τα αγωνιστικά των Ομάδων Ν, Α και Ε, τα Ιστορικά, τα supercars και τα άλλα πανίσχυρα αυτοκίνητα της Formula Saloon, αλλά και τα Fabia 1.2 TSI του ΣΟΑΑ Ενιαίου Skoda στην 1η φετινή τους εμφάνιση σε αγώνα ταχύτητας, μετά από τη συμμετοχή τους στην Ανάβαση Διονύσου. Ο 2ος φετινός αγώνας ταχύτητας αποτελεί και τον 4ο για τη Super Season 2018-2019, τον θεσμό που θεσπίστηκε με πρωτοβουλία της Ελληνικής Λέσχης Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής και θα αναδείξει τον Υπερπρωταθλητή κάθε κατηγορίας, με τους νικητές να κερδίζουν τη δωρεάν συμμετοχή τους στο Πρωτάθλημα του 2020. Τελευταία προθεσμία για τη δήλωση συμμετοχής στον αγώνα είναι η Παρασκευή 26 Απριλίου.


Οι κατηγορίες του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας θα πλαισιωθούν και αυτό το Σαββατοκύριακο από εκείνες του επάθλου ατομικής χρονομέτρησης Hellenic Time Trial Challenge 2019. Στην πίστα θα βρεθούν αυτοκίνητα των κατηγοριών Stock, Sport και Extreme. Υπενθυμίζεται ότι και οι οδηγοί του HTTC συγκεντρώνουν βαθμούς για τη δική τους Super Season 2018-2019, ενώ εντός του θεσμού «τρέχει» και το έπαθλο Clio Cup. Οι αγωνιζόμενοι θα έχουν την ευκαιρία να δοκιμάσουν και να ρυθμίσουν τα αυτοκίνητά τους την Παρασκευή 3 Μαΐου στο ολοήμερο trackday που θα διοργανώσει το Αυτοκινητοδρόμιο Μεγάρων. Την ίδια μέρα θα πραγματοποιηθεί στην πίστα ο Διοικητικός και Τεχνικός Έλεγχος του αγώνα, ο οποίος υπενθυμίζουμε ότι από φέτος είναι υποχρεωτικός για όλα τα αυτοκίνητα. Οι ομάδες θα μπορούν από την Παρασκευή  να διαμορφώσουν το χώρο τους στα pits και να αφήσουν τα αυτοκίνητά τους να διανυκτερεύσουν στην πίστα. Και για αυτό τον αγώνα, υπάρχει η δυνατότητα διαμονής των συμμετεχόντων σε απόσταση 20 km από την πίστα με πολύ χαμηλό κόστος. Το ξενοδοχείο IL DESTO STUDIOS – Ευθυμίου στο Αλεποχώρι διαθέτει τα δωμάτιά του στην προνομιακή τιμή των €30/δωμάτιο για το Σάββατο 4 Μαΐου, ενώ με κάθε κράτηση προσφέρει και μία επιπλέον ΔΩΡΕΑΝ διανυκτέρευση για την Παρασκευή 3 Μαΐου. Για κρατήσεις, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνούν με το IL DESTO STUDIOS – Ευθυμίου στα τηλέφωνα 6932428989 και 2105770879.


Ο 2ος αγώνας του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας υποστηρίζεται από τις εταιρίες: SKAG, Λουξ Μαρλαφέκας, Puma και Linea Sport. Για διευκρινίσεις σχετικά με τη διαδικασία δήλωσης συμμετοχής και για οποιαδήποτε επιπλέον πληροφορία, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνήσουν μαζί μας:

Λέσχη ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.
Κύπρου 76, Περιστέρι
6944531231 / 6973018485
www.ellada-racingclub.com
www.facebook.com/ellada.racingclub

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

13ο Ράλλυ Χανίων ...

Η ΑΛΑ Χανίων μετά από έγκριση της ΟΜΑΕ - ΕΠΑ διοργανώνει το 13ο Ράλλυ Χανίων που θα διεξαχθεί το Σάββατο 20, Super Ειδική στους Αγίους Αποστόλους, ώρα 17:00 και Κυριακή 21 Απριλίου 2024, δύο επαναλαμβανόμενες διαδρομές, η πρώτη στον Κονταρό στις Βρύσες Αποκορώνου, ώρα 10:00 και η δεύτερη στον Στύλο Μαλάξα. Οι παροχές της ΑΛΑ Χανίων προς τα πληρώματα εκτός Χανίων είναι μία διανυκτέρευση στο ξενοδοχείο Porto Kalamaki το Σάββατο 20 Απριλίου 2024. Χορηγοί του αγώνα είναι: Chania Cars & Trucks Κυριακίδης Κατασκευαστική Και συνδιοργανωτές: Περιφερειακή Ενότητα Χανίων Δήμος Χανίων Δήμος Αποκορώνου ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΟΙΞΕΙ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΔΔΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΕΩΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 12 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024 ΚΑΙ ΩΡΑ 23:59.

Στην πρίζα ...

Οι οδηγοί ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα είναι ευκολότερο να φορτίζουν τα οχήματά τους στο σπίτι και στην εργασία τους τα επόμενα χρόνια, μετά την αναθεώρηση της οδηγίας για την ενεργειακή απόδοση των κτιρίων (EPBD) από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Η οδηγία στοχεύει να βάλει την Ευρώπη στο δρόμο της πλήρους απανθρακοποίησης έως το 2050. Προσδιορίστηκαν χαρακτηριστικά που πρέπει να διαθέτουν όλες οι νέες κατασκευές, αλλά και αυτές που υπόκεινται σε ανακαινίσεις. Έτσι όλα τα νέα κτίρια, καθώς και τα υπάρχοντα που υπόκεινται σε ριζική ανακαίνιση, πρέπει τώρα να εγκαταστήσουν προ-καλωδίωση για τα σημεία φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Τι προβλέπει η νέα οδηγία Αυτό καλύπτει όλα τα απαραίτητα βήματα για να καταστεί δυνατή η εγκατάσταση σημείων φόρτισης. Επιπλέον, όλα τα νέα και ανακαινισμένα κτίρια με περισσότερες από πέντε θέσεις στάθμευσης αυτοκινήτων πρέπει να έχουν τουλάχιστον ένα σημείο φόρτισης για κάθε πέντε θέσεις και προκαλωδίωση για τους τουλάχιστον μισούς χώρους. Τα γραφεία που διαθέτουν

Πρεμιέρα ...

Η πρεμιέρα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας ολοκληρώθηκε στο Στρατιωτικό Αεροδρόμιο της Τρίπολης με τους οδηγούς των κατηγοριών Ν+Α, Ε, Formula Saloon και Ιστορικών να προσφέρουν όμορφο θέαμα στην επανέναρξη του θεσμού έπειτα από αρκετά χρόνια. Το «χορό» άνοιξε ο αγώνας της Ομάδας Ν+Α , με τον Σάκη Ηλιάδη να πανηγυρίζει την πρώτη νίκη της χρονιάς στην κατηγορία. Στην επιστροφή του στο μπάκετ ενός Mitsubishi Lancer Evo IX, ο Ελευσίνιος οδηγός που εκκινούσε από την πρώτη θέση του grid κατάφερε να κρατήσει πίσω του καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα τον κυριότερο αντίπαλό του, Ταξιάρχη Ασημακόπουλο. Ο 27χρονος οδηγός του Mitsubishi Lancer Evo VIII αν και προσπάθησε να κυνηγήσει τον νικητή, εν τέλει ολοκλήρωσε τον αγώνα στην διόλου ευκαταφρόνητη δεύτερη θέση στην Ομάδα Ν+Α. Το βάθρο της κατηγορίας συμπλήρωσε ο Ματθαίος Μπουρλίδης με Mitsubishi Lancer Evo VIII, ο οποίος αν και έπεσε προσωρινά τέταρτος, ανέκτησε τη θέση του. Ο Δημήτρης Μουργελάς με ίδιο αυτοκίνητο τερμάτισε τέταρτος. Πιο