Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

41ο "Η&Κ ΑΕΒΕ" Ράλλυ Κρήτης ...


Ο Αθλητικός Όμιλος Κρήτης θα φιλοξενήσει στην Κρήτη τον πρώτο αγώνα του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ράλλυ Ασφάλτου του 2019, καθώς και του Κυπέλλου Ασφάλτινων Ράλλυ Κρήτης, στο πλαίσιο της προκήρυξης της Ομοσπονδίας Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ελλάδας, ΟΜΑΕ, το Σαββατοκύριακο 30-31 Μαρτίου. Ο αγώνας έχει σχεδιαστεί με γνώμονα την ασφάλεια και την ευχαρίστηση αγωνιζομένων και θεατών και περιλαμβάνει 7 ειδικές διαδρομές σε σύνολο 67,8 χιλιομέτρων. Το κέντρο του αγώνα και το Service Park θα βρίσκονται καθ’όλη τη διάρκεια στον κεντρικό δρόμο μπροστά από το πρώην δημαρχείο Γουβών (εντός πρώην Αμερικάνικης Βάσης). Η γραμματεία του αγώνα θα βρίσκεται εντός του πρώην δημαρχείου στον ίδιο χώρο. Το Σάββατο 30 Μαρτίου από τις 09:00 έως τις 12:00, θα πραγματοποιηθεί διοικητικός και τεχνικός έλεγχος στις εγκαταστάσεις του Μεγάλου μας χορηγού Η&Κ ΑΕΒΕ επί της Μιλτιάδη Καράτζη (πρώην Μαυσώλου). Από τις 13:00 θα γίνεται παρουσίαση των αγωνιστικών πληρωμάτων στην Πλατεία Ελευθερίας στο κέντρο του Ηρακλείου. Το κοινό θα θαυμάσει τα αγωνιστικά αυτοκίνητα σε μια ανοιχτή εκδήλωση ,όπου θα έχει την δυνατότητα να γνωρίσει από κοντά τον μηχανοκίνητο κόσμο. Η εκκίνηση του αγώνα θα δοθεί στις 15:30 πάνω στη ράμπα αφετηρίας στο ίδιο σημείο και στη συνέχεια οι αγωνιζόμενοι με τα αυτοκίνητα τους θα κατευθυνθούν προς τα Μάλια για την πρώτη ειδική διαδρομή Μάλια – Κράσι στις 16:28, όπου σημειώνεται ότι ο δρόμος προς την ειδική διαδρομή κλεινει μια ώρα πριν, δηλ στις 15:28. Η ειδική θα επαναληφθεί στις 17:21 και το τρίτο και τελευταίο πέρασμα θα γίνει στις 19:26 ως νυχτερινή, σε μια εμπειρία για αγωνιζόμενους και θεατές που σημείωσε πέρυσι τεράστια επιτυχία! Το βουνό κατακλύστηκε από κόσμο που φώτισε την ειδική διαδρομή με τα πυροτεχνήματα της διοργάνωσης. Οι πρόσθετοι προβολείς στα αγωνιστικά θα δώσουν μια ιδιαίτερη αγωνιστική χροιά, μέσα στη νύχτα. Στη συνέχεια τα αυτοκίνητα θα κατευθυνθούν στο service park στην Πρώην Αμερικανική Βάση Γουρνών για 45λεπτο service και κατόπιν σε ολονύκτιο park ferme.
Την Κυριακή 31 Μαρτίου στις 11:13 θα ξεκινήσει το δεύτερο σκέλος του αγώνα που αποτελείται από τις ειδικές διαδρομές Ποταμιές-Ασκοί και Καστέλι-Καλό Χωριό, που θα διεξαχθούν από 2 φορές η κάθε μία. Ο δρόμος θα κλείσει μια ώρα πρίν, στις 10:13. Το 41ο Η&Κ ΑΕΒΕ Ράλλυ Κρήτης θα ολοκληρωθεί το απόγευμα στις 16:50 της ίδιας μέρας, με τα αγωνιστικά να τερματίζουν στην Πλατεία Ελευθερίας. Η προσπάθεια του Α.Ο.Κρήτης γίνεται σε συνδιοργάνωση με την Περιφέρεια Κρήτης – Περιφερειακή Ενότητα Ηρακλείου και την ΔΟΠΑΦΜΑΗ– Τμήμα Αθλητισμού του Δήμου Ηρακλείου. Πολύ σημαντική βοήθεια προσφέρουν οι Δήμοι Χερσονήσου και Μινώα Πεδιάδος. Επίσης ο ΑΟΚρήτης συνεργάζεται στενά με τη Ελληνική Αστυνομία ,το τμήμα Τροχαίας, την Πυροσβεστική Υπηρεσία και το σώμα Εθελοντών Σαμαρειτών του Ερυθρού Σταυρού , ώστε να παραχθούν υψηλού επιπέδου υπηρεσίες στην διοργάνωση του Ράλλυ. Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε με την γραμματεία του αγώνα, Αγγουράκη Ελένη στο τηλ. 6976897007
Στην σελίδα και στο group του Α.Ο.Κρήτης στο Facebook ενημερωθείτε για όλες τις εξελίξεις και πληροφορίες για το 41ο Η&Κ ΑΕΒΕ Ραλλυ Κρήτης.
https://www.facebook.com/aokkritis/ 
https://www.facebook.com/groups/aokritis/ 

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

13ο Ράλλυ Χανίων ...

Η ΑΛΑ Χανίων μετά από έγκριση της ΟΜΑΕ - ΕΠΑ διοργανώνει το 13ο Ράλλυ Χανίων που θα διεξαχθεί το Σάββατο 20, Super Ειδική στους Αγίους Αποστόλους, ώρα 17:00 και Κυριακή 21 Απριλίου 2024, δύο επαναλαμβανόμενες διαδρομές, η πρώτη στον Κονταρό στις Βρύσες Αποκορώνου, ώρα 10:00 και η δεύτερη στον Στύλο Μαλάξα. Οι παροχές της ΑΛΑ Χανίων προς τα πληρώματα εκτός Χανίων είναι μία διανυκτέρευση στο ξενοδοχείο Porto Kalamaki το Σάββατο 20 Απριλίου 2024. Χορηγοί του αγώνα είναι: Chania Cars & Trucks Κυριακίδης Κατασκευαστική Και συνδιοργανωτές: Περιφερειακή Ενότητα Χανίων Δήμος Χανίων Δήμος Αποκορώνου ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΟΙΞΕΙ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΔΔΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΕΩΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 12 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024 ΚΑΙ ΩΡΑ 23:59.

Στην πρίζα ...

Οι οδηγοί ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα είναι ευκολότερο να φορτίζουν τα οχήματά τους στο σπίτι και στην εργασία τους τα επόμενα χρόνια, μετά την αναθεώρηση της οδηγίας για την ενεργειακή απόδοση των κτιρίων (EPBD) από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Η οδηγία στοχεύει να βάλει την Ευρώπη στο δρόμο της πλήρους απανθρακοποίησης έως το 2050. Προσδιορίστηκαν χαρακτηριστικά που πρέπει να διαθέτουν όλες οι νέες κατασκευές, αλλά και αυτές που υπόκεινται σε ανακαινίσεις. Έτσι όλα τα νέα κτίρια, καθώς και τα υπάρχοντα που υπόκεινται σε ριζική ανακαίνιση, πρέπει τώρα να εγκαταστήσουν προ-καλωδίωση για τα σημεία φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Τι προβλέπει η νέα οδηγία Αυτό καλύπτει όλα τα απαραίτητα βήματα για να καταστεί δυνατή η εγκατάσταση σημείων φόρτισης. Επιπλέον, όλα τα νέα και ανακαινισμένα κτίρια με περισσότερες από πέντε θέσεις στάθμευσης αυτοκινήτων πρέπει να έχουν τουλάχιστον ένα σημείο φόρτισης για κάθε πέντε θέσεις και προκαλωδίωση για τους τουλάχιστον μισούς χώρους. Τα γραφεία που διαθέτουν

Opel Grandland SUV ...

Κομψό και δυναμικό, ευρύχωρο, ευέλικτο και αμιγώς ηλεκτρικό. Αυτό είναι το νέο Grandland, που παρουσίασε σήμερα η Opel! Στο νέο μοντέλο διακρίνουμε πολλά από τα σχεδιαστικά χαρακτηριστικά που πρωτοείδαμε στο πρωτότυπο Opel Experimental, για πρώτη φορά σε μοντέλο παραγωγής. Αυτά τα χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν το 3D Vizor με το φωτιζόμενο λογότυπο του ‘Κεραυνού’, που τοποθετείται περήφανα στο κέντρο της μάσκας, καθώς και τα μόνιμα φωτιζόμενα γράμματα "OPEL" στο πίσω μέρος. Άλλα ενδιαφέροντα χαρακτηριστικά αποτελούν το σύστημα φωτισμού Intelli-Lux Pixel HD με περισσότερα από 50.000 αυτόνομα στοιχεία, η νέα πλατφόρμα STLA Medium για τα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα και η νέα, επίπεδη εγκατάσταση της μπαταρίας, που επιτρέπει την τοποθέτηση μιας μπαταρίας χωρητικότητας 98 kWh, η οποία χαρίζει στο Grandland Electric έως και περίπου 700 km ηλεκτρικής αυτονομίας (WLTP1). “Το λανσάρισμα του νέου Grandland αποτελεί ορόσημο για την Opel. Πλέον, κάθε μοντέλο της Opel, χωρίς εξαίρεση, είναι δι