Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Τέταρτη Γενιά Opel Zafira ...


Τα ελκυστικά, ευέλικτα και πρακτικά πολυμορφικά οχήματα έχουν το όνομα Zafira. Είκοσι χρόνια από το λανσάρισμα της πρώτης γενιάς, η επιτυχημένη ιστορία συνεχίζεται με ένα νέο μοντέλο τέταρτης γενιάς. Το Opel Zafira Life είναι ένα απολαυστικό και άνετο πολυχρηστικό όχημα (MPV) το οποίο ο Γερμανός κατασκευαστής θα προσφέρει σε τρία μήκη, προσαρμοσμένα ειδικά στις απαιτήσεις των πελατών: “Small” 4,60m, “Medium” 4,95m και “Large” 5,30m – καθένα από τα οποία διαθέτει μέχρι εννέα καθίσματα. Η έκδοση “S” του Zafira Life είναι περίπου δέκα εκατοστά μικρότερη από το υπάρχον Zafira, ενώ το “L” είναι περίπου 65cm μακρύτερο, δηλαδή εφάμιλλο του επιβατικού Vivaro Combi van. Επομένως, το Zafira Life καλύπτει έως τρεις κατηγορίες και γίνεται νέο σημείο αναφοράς μεταξύ των MPV με πολλαπλά καθίσματα.


Το Zafira Life ικανοποιεί όλες τις απαιτήσεις διαθέτοντας ευπροσάρμοστο εσωτερικό, υψηλά επίπεδα άνεσης, προηγμένα συστήματα υποστήριξης οδηγού αλλά και προηγμένα συστήματα infotainment, head-up display και active cruise control που λειτουργεί με δεδομένα από κάμερα + ραντάρ. Η προηγμένη τεχνολογία συνδυάζεται με μία τολμηρή εμφάνιση, ισορροπημένες αναλογίες, κοντούς προβόλους και το κλασικό ταμπλό Opel. Οδηγός και επιβάτες επωφελούνται από μία πανοραμική οροφή δύο τμημάτων και ένα ανοιγόμενο παράθυρο στην πίσω πόρτα. The Opel Zafira Life θα κάνει την παγκόσμια πρεμιέρα του στο Σαλόνι Αυτοκινήτου των Βρυξελλών, στις 18 Ιανουαρίου, 2019 (ημέρες για το κοινό 19-27 Ιανουαρίου, 2019). Η παραγγελιοληψία θα ξεκινήσει τον Φεβρουάριο.
Για άριστη ελκτική πρόσφυση, το Zafira Life είναι εξοπλισμένο με προηγμένο σύστημα ελέγχου πρόσφυσης IntelliGrip. Οι ενδιαφερόμενοι, θα μπορούν να παραγγείλουν μία έκδοση 4x4 με την έναρξη των πωλήσεων. Το σύστημα 4x4 προσφέρει η Dangel, μία εταιρία που ειδικεύεται στην τετρακίνηση. Η Opel θα προσφέρει μία αμιγώς ηλεκτρική έκδοση στις αρχές του 2021, ένα ακόμα ορόσημο στο δρόμο για τον εξηλεκτρισμό της μάρκας.
«Με το νέο Zafira Life, η Opel συνεχίζει την υλοποίηση του στρατηγικού σχεδίου PACE!», δήλωσε ο CEO της Opel, Michael Lohscheller. «Μέχρι το τέλος του 2020 θα φέρουμε οκτώ νέα ή ανανεωμένα μοντέλα στην αγορά – ανάμεσά τους και η επόμενη γενιά του δημοφιλούς Corsa. Ήδη το πρώτο εξάμηνο του 2019 θα ξεκινήσουν οι παραγγελίες για δύο ηλεκτρικά/plug-in υβριδικά μοντέλα: πρόκειται για την πρώτη, πλήρως ηλεκτρική έκδοση του Corsa, ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο πραγματικά για όλους, και για το plug-in hybrid Grandland X. Η Opel γίνεται ηλεκτρική.»
Η εταιρία επενδύει κυρίως σε κερδοφόρες, αναπτυσσόμενες κατηγορίες της αγοράς με υψηλούς όγκους. Η Opel σύντομα θα διαθέτει ένα από τα πιο «φρέσκα» προϊοντικά χαρτοφυλάκια σε επίπεδο κατασκευαστών οχημάτων μαζικής παραγωγής.


Ένα μοντέλο, τρία μεγέθη: Ένα Zafira Life για κάθε χρήση

Το Zafira Life “Small” εντάσσεται στα συμπαγή πολυμορφικά, αλλά προσφέρει αισθητά περισσότερους χώρους και δυνατότητα μεταφοράς έως εννέα ατόμων – απαράμιλλο στην κατηγορία. Επίσης διαθέτει μικρό κύκλο στροφής (11,3 m), καλή οδική συμπεριφορά και δύο συρόμενες πόρτες ελεγχόμενες από αισθητήρες, οι οποίες ανοίγουν ηλεκτρικά με μία απλή κίνηση του ποδιού, όπως οι πίσω πόρτες των Astra Sports Tourer και Insignia Sports Tourer – επίσης μοναδικό στην κατηγορία. To Zafira Life “Medium” (όπως το Zafira Life “L”) έχει μεταξόνιο 3,28 m, μακρύτερο κατά 35 cm, και κατά συνέπεια περισσότερο χώρο για τα πόδια των πίσω επιβατών, που το κάνει ανταγωνιστικό στην κατηγορία D των μεσαίων πολυμορφικών. Συγκρινόμενο με τα υπόλοιπα μοντέλα της αγοράς, το Opel διαθέτει επίσης μεγαλύτερη πίσω πόρτα και ευκολότερη πρόσβαση για φόρτωση/εκφόρτωση καθώς και μεγαλύτερο του ενός τόνου ωφέλιμο φορτίο. Το Zafira Life “Large”, με χώρο αποσκευών περίπου 4.500L, ανταγωνίζεται ακόμα μεγαλύτερα πολυμορφικά μοντέλα.
Τα κομψά, πλήρως εξοπλισμένα μίνι λεωφορεία γνωρίζουν μεγάλη ζήτηση σ’ αυτό το τμήμα της αγοράς. Γι’ αυτό, η Opel προσφέρει δερμάτινα καθίσματα σε αλουμινένιες ράγες για εύκολες και ποικίλες ρυθμίσεις σε όλες τις εκδόσεις Zafira Life. Διατίθενται πέντε, έξι, επτά ή οκτώ διατάξεις δερμάτινων καθισμάτων. Με την αναδίπλωση της πλάτης του καθίσματος του συνοδηγού, μπορούν να μεταφέρονται αντικείμενα μήκους έως 3,50m. Η αναδίπλωση της τρίτης σειράς καθισμάτων αυξάνει τη χωρητικότητα του χώρου αποσκευών του Zafira Life “S” στα 1.500L (μέχρι την οροφή). Με την αφαίρεση των πίσω καθισμάτων (που επανατοποθετούνται εξίσου εύκολα) η συνολική χωρητικότητα για τη μεταφορά φορτίων αυξάνεται στα 3.397L.
Η πολυτελής έκδοση “Lounge” διατίθεται στα μοντέλα με μακρύ μεταξόνιο – με λειτουργία μασάζ και ηλεκτρική θέρμανση για τα μπροστινά καθίσματα, τέσσερις μετακινούμενες δερμάτινες πολυθρόνες πίσω, κάθε μία με φαρδύ μαξιλάρι έδρας 48cm. Επομένως, οι επιβάτες VIP μπορούν να κάθονται επίσης ο ένας απέναντι στον άλλον, έχοντας στη διάθεσή τους άφθονο χώρο για τα πόδια. Το πτυσσόμενο τραπέζι αναδιπλώνεται, απελευθερώνοντας πρόσθετο χώρο για μικροαντικείμενα. Οι επιβάτες θα μπορούν να φορτίζουν τις κινητές συσκευές τους σε πρίζα 230 V.
Οι περισσότερες εκδόσεις του Zafira Life έχουν ύψος κάτω από 1,90 m που σημαίνει ότι μπορούν να έχουν πρόσβαση σε υπόγεια γκαράζ – σημαντικός παράγοντας για χρήση ως mini bus ξενοδοχείου.


Όλα υπό έλεγχο: Head-up display, προειδοποίηση εμπρόσθιας σύγκρουσης και κάμερα οπισθοπορείας

Το νέο Opel MPV διαθέτει πολυάριθμα συστήματα υποστήριξης οδηγού. Μία κάμερα και ένα ραντάρ παρακολουθούν την περιοχή μπροστά από το όχημα. Το σύστημα αναγνωρίζει ακόμα και πεζούς που διασχίζουν το δρόμο και ενεργοποιεί ελιγμό φρεναρίσματος έκτακτης ανάγκης σε ταχύτητες έως 30 km/h. Το ευφυές cruise control προσαρμόζει την ταχύτητα σε αυτή του προπορευόμενου οχήματος, επιβραδύνει αυτόματα και μπορεί να μειώσει την ταχύτητα στα 20 km/h εάν χρειαστεί. Τα συστήματα Διατήρησης Λωρίδας Κυκλοφορίας (Lane Keep Assist) και αναγνώρισης κόπωσης (drowsiness alert) προειδοποιούν τους οδηγούς εάν βρίσκονται πολλή ώρα στο τιμόνι και χρειάζονται διάλειμμα. Η υποβοήθηση Μεγάλης Σκάλας Φώτων (High Beam Assist), που εναλλάσσεται αυτόματα μεταξύ μεγάλης και μεσαίας σκάλας, ενεργοποιείται σε ταχύτητες άνω των 25km/h. Επίσης μοναδική σε αυτή την κατηγορία είναι η έγχρωμη προβολή του head-up display που εμφανίζει την ταχύτητα, την απόσταση από το προπορευόμενο όχημα και πληροφορίες πλοήγησης.
Μέσα στο 2019, το Zafira Life θα προσφέρει νέες υπηρεσίες συνδεσιμότητας με το Opel Connect. Χρήσιμες λειτουργίες, όπως Live Navigation με δελτία κυκλοφορίας σε πραγματικό χρόνο, άμεση σύνδεση με οδική βοήθεια και τηλεφωνικό κέντρο έκτακτης ανάγκης, χαρίζουν σε οδηγό και επιβάτες πρόσθετη ξεγνοιασιά. Πιέζοντας έναν κόκκινο διακόπτη είναι εφικτή η άμεση κλήση για βοήθεια. Με την ενεργοποίηση των προεντατήρων ζωνών ασφαλείας ή των αερόσακων, η κλήση έκτακτης ανάγκης γίνεται αυτόματα.
Η καλή σφαιρική ορατότητα είναι ιδιαίτερα σημαντική στα μεγαλύτερα οχήματα, για παράδειγμα σε στενούς δρόμους, ή όταν στρίβουν σε αστικές περιοχές. Αισθητήρες υπερήχων στους εμπρός και πίσω προφυλακτήρες προειδοποιούν τον οδηγό για κάθε είδους εμπόδια στο παρκάρισμα. Η εικόνα από την κάμερα οπισθοπορείας προβάλλεται στον εσωτερικό καθρέφτη ή στην οθόνη 7 ιντσών – η δεύτερη με οπτικό πεδίο 180 μοιρών με πανοραμική θέαση.
Η μεγάλη έγχρωμη οθόνη αφής 7 ιντσών διατίθεται με τα συστήματα infotainment Multimedia και Multimedia Navi. Και τα δύο συστήματα περιλαμβάνουν ενσωμάτωση τηλεφώνου μέσω Apple CarPlay και Android Auto. Το Multimedia Navi διαθέτει επιπρόσθετα πλοήγηση στο Ευρωπαϊκό δίκτυο με τρισδιάστατη απεικόνιση. Σημεία ενδιαφέροντος (POIs) σε μεγάλες πόλεις προβάλλονται με ποιότητα “Full HD”. Προαιρετικά, η γεωγραφία μιας διαδρομής σε ταξίδια cross-country απεικονίζεται πολύ ρεαλιστικά. Χάρη στο Opel Connect, το σύστημα πλοήγησης περιλαμβάνει δελτία κυκλοφορίας σε πραγματικό χρόνο που ενημερώνουν για την τελευταία κατάσταση στους δρόμους. Ένα ισχυρό ηχοσύστημα διατίθεται σε όλες τις εκδόσεις εξοπλισμού. Στην κορυφαία έκδοση, οι επιβάτες απολαμβάνουν υψηλή ποιότητα ήχου χάρη στα 10 ηχεία.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

1ος Γύρος - Επιτυχής ...

Συναρπαστική ήταν η εξέλιξη του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, ενός αγώνα που είχε αρκετές ανακατατάξεις καθ’ όλη τη διάρκειά του. Τελικοί νικητές αναδείχθηκαν οι Σωκράτης Τσολακίδης-Γιώργος Πολυζώης, στην επιστροφή του δύο φορές Πρωταθλητή Ελλάδος στη χωμάτινη επιφάνεια. Ο αγώνας διοργανώθηκε από το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.) Πολύτιμη βοήθεια στους διοργανωτές παρείχαν ο Δήμος Θηβαίων, ο Δήμος Λειβαδέων και ο Δήμος Αλιάρτου-Θεσπιέων. Χορηγός του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας ήταν ο επίσημος διανομέας των λιπαντικών TEXACO, Tsellos. Με τον καλύτερο τρόπο ξεκίνησαν τις υποχρεώσεις τους στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος οι Τσολακίδης-Πολυζώης,. Το πλήρωμα του Skoda Fabia Rally2 Evo είδε από νωρίς να τίθενται εκτός αγώνα οι κύριοι αντίπαλοί του και στη συνέχεια ελέγχοντας τον συναγωνισμό, κέρδισε τις τρεις τελευταίες Ειδικές Διαδρομές του αγώνα. Νωρίτερα, οι «Παναγιώτης Ρουστέμης»-Χρήστος Μπακλώρης, οι οποίοι βρέθηκαν να προηγούνται έπειτα από τις δύο πρώτες

Αναγέννηση ...

Το Στρατιωτικό Αεροδρόμιο Τρίπολης θα υποδεχτεί το Σαββατοκύριακο 20 και 21 Απριλίου, 45 οδηγούς, οι οποίοι θα λάβουν μέρος στον πρώτο αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας στις κατηγορίες Ν&Α, Ε, Formula Saloon και Ιστορικών! Διοργανωτές είναι τα Σωματεία “Αγωνιστικός Σύλλογος Ιδιοκτητών Σπορ αυτοκινήτων” (ΑΣΙΣΑ) και “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.). Η κατηγορία Ν&Α συγκέντρωσε 11 οδηγούς, οι οποίοι θα αγωνιστούν με στόχο τη νίκη στην πρεμιέρα του θεσμού. Με τετρακίνητο Lancer της Ομάδας Ν θα αγωνιστεί ο 26χρονος Ταξιάρχης Ασημακόπουλος, ευελπιστώντας η τύχη να είναι με το μέρος του στην Τρίπολη, σε αντίθεση με την πρόσφατη Ανάβαση Ριτσώνας. Γνωστός από τη συμμετοχή του σε αγώνες ταχύτητας παλαιότερα, ο Σάκης Ηλιάδης επιστρέφει στην πίστα με ένα Mitsubishi Lancer Evo IX και θα διεκδικήσει τη νίκη, ενώ για πρώτη φορά θα εκκινήσει σε αγώνα ταχύτητας ο 27χρονος τοπικός, Δημήτρης Μουργελάς με ένα Mitsubishi Lancer Evo VIII. Από τη Ρόδο θα ταξιδέψ

Νέος Κ.Ο.Κ. ...

Προ των πυλών βρίσκεται ο αναμορφωμένος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας με τις ποινές να αφορούν στον οδηγό και όχι στο όχημα. «Ο αναμορφωμένος ΚΟΚ θα έχει νέα πολιτική ποινών, επικεντρωμένη στην οδική ασφάλεια. Δεν μας ενδιαφέρει να τιμωρήσουμε, πρωτίστως, τους παραβάτες, μας ενδιαφέρει να είναι εφαρμόσιμες οι ποινές, να είναι δίκαιες και να αντιστοιχούν στη σοβαρότητα και στην επικινδυνότητα κάθε παράβασης» , τόνισε η υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδια για τις μεταφορές, Χριστίνα Αλεξοπούλου. Για πρώτη φορά, σύμφωνα με τον νέο ΚΟΚ, που αναμένεται να τεθεί σε διαβούλευση το επόμενο διάστημα, κατηγοριοποιούνται οι ποινές και αυστηροποιούνται, ανάλογα με τη σοβαρότητα της παράβασης (πχ. κινητό τηλέφωνο, κράνος, ζώνη κ.α.).   «Ο νέος ΚΟΚ, που θα ανταποκρίνεται στις νέες συνθήκες, βρίσκεται σε τελικό στάδιο επεξεργασίας και πρόκειται συντόμως να τεθεί σε δημόσια διαβούλευση, πριν πάρει τον δρόμο για τη Βουλή» ανέφερε και υποστήριξε ότι ο αναμορφωμένος ΚΟΚ θα έχει νέα πολιτική ποινών,