Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η Planet Kart Cross Greece στο Dirt Games 2018 ...


Με τον καλύτερο τρόπο ολοκληρώθηκε η αγωνιστική χρονιά για την Planet Kart Cross Greece, καθώς οι Στέφανος Καμιτσάκης και Παναγιώτης Καϊτατζής κατέκτησαν την 1η και 2η θέση στις χωμάτινες φόρμουλες, στην κλάση των 600 κ.εκ.,  ενώ το πρωί παρουσιάστηκε το νέο όχημα της ομάδας, Kamikaz 3! 
Το Αυτοκινητοδρόμιο Μεγάρων φιλοξένησε τον τελευταίο γύρο του EKO Racing Dirt Games 2018, στις 8-9 Δεκεμβρίου. Ο αγώνας που διοργανώθηκε από το Αθλητικό Σωματείο "Start Line" είχε γιορτινό χαρακτήρα και προσέλκυσε συνολικά 54 συμμετέχοντες, οι οποίοι αγωνίστηκαν σε ειδικά διαμορφωμένη μικτή διαδρομή μήκους 2,1 χιλιομέτρων. Από αυτούς, οι 35 οδηγοί έλαβαν μέρος στην κατηγορία με τις χωμάτινες φόρμουλες, που φέτος παρουσίασε έντονο συναγωνισμό και πολύ θέαμα.


Παρουσίαση Kamikaz 3
Γιορτινό ήταν το κλίμα και στις τάξεις της Planet Kart Cross Greece, ενόψει της τελευταίας συνάντησης για το 2018. Λίγη ώρα πριν ξεκινήσει το καθαρά αγωνιστικό κομμάτι, το πρωί της Κυριακής 9 Δεκεμβρίου, παρουσιάστηκε στον χώρο σέρβις της ομάδας το νέο Kamikaz 3, με το οποίο θα αγωνιστεί η ομάδα την επόμενη χρονιά. Η τεχνολογικά αναβαθμισμένη χωμάτινη φόρμουλα που έχει την έγκριση προδιαγραφών της Διεθνούς Ομοσπονδίας Αυτοκινήτου (FIA) προσέλκυσε τα βλέμματα και αναμένεται να βρεθεί μεταξύ των πρωταγωνιστών, κατά τη διάρκεια της επόμενης αγωνιστικής σεζόν.


Η εξέλιξη του αγώνα
Εκτός από την παρουσίαση του Kamikaz 3 όμως, το ενδιαφέρον ήταν μεγάλο και σε καθαρά αγωνιστικό επίπεδο. Την Planet Kart Cross Greece εκπροσώπησαν 4 αθλητές (Σπύρος Ράπτης, Στέφανος Καμιτσάκης, Άρης Ιαβέρης, Παναγιώτης Καϊτατζής) οι οποίοι μοιράστηκαν δύο Kamikaz 2 στην, ιδιαίτερα ανταγωνιστική, κλάση των 600 κ.εκ. Υπενθυμίζεται, ότι κάθε οδηγός είχε δικαίωμα για 4 χρονομετρημένες προσπάθειες, εκ των οποίων στο τελικό αποτέλεσμα προσμέτρησαν οι 3 καλύτεροι χρόνοι. 
Μετά από εξαιρετικό αγώνα, κατά τον οποίο συνδύασε ταχύτητα και σταθερότητα, ο Στέφανος Καμιτσάκης αποδείχθηκε ταχύτερος όλων, πετυχαίνοντας την πρώτη του νίκη στα Dirt Games, την οποία μάλιστα συνδύασε με τον 2ο καλύτερο συνολικό χρόνο του αγώνα! Από κοντά, όντας ταυτόχρονα ο κύριος αντίπαλος του νικητή από την αρχή ως το τέλος, ακολούθησε ο Παναγιώτης Καϊτατζής, ο οποίος τερμάτισε στη 2η θέση με διαφορά 1,32 δευτερολέπτων, διαμορφώνοντας με αυτή τη θέση, το καλύτερο φετινό αποτέλεσμα της ομάδας. 


Όσον αφορά στην έτερη χωμάτινη φόρμουλα της ομάδας, ο Άρης Ιαβέρης αντιμετώπισε πρόβλημα με ένα ημιαξόνιο και δυσκολεύτηκε να βρει το ιδανικό στήσιμο του μονοθεσίου του όμως, παρόλο που ολοκλήρωσε μόλις 3 προσπάθειες, τερμάτισε στην 7η θέση. Από τη μεριά του, ο Σπύρος Ράπτης επέδειξε σταθερότητα και με την επίδοσή του, που τον έφερε στη 10η θέση, ολοκλήρωσε μια πολύ επιτυχημένη εμφάνιση για την ομάδα. Ενδεικτικό της ανταγωνιστικότητας της ομάδας, είναι το γεγονός ότι εκτός από το 1-2, και οι 4 οδηγοί της Planet Kart Cross Greece τερμάτισαν στην πρώτη δεκάδα, ανάμεσα σε 22 συμμετοχές.
Η Planet Kart Cross Greece ευχαριστεί θερμά τους Χορηγούς της (InterMed, RiSE Motors, Platon World School, Cosmote TV, Raptis Real Estate, Ιaveris Rally Academy, Racing Star), δίχως την πολύτιμη συμβολή των οποίων, η συμμετοχή στο Dirt Games 2018 θα ήταν σαφώς πιο δύσκολη.

ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΟΔΗΓΩΝ

Στέφανος Καμιτσάκης (Νικητής):
"Ένας όμορφος αγώνας τελείωσε. Το Kamikaz 2 είχε παντού καλό κράτημα, ήταν προβλέψιμο και αυτό με βοήθησε ώστε να πετύχω καλές επιδόσεις. Όλη η ομάδα έκανε το καλύτερο δυνατό, κατάφερα να κερδίσω μετά από ωραία κόντρα με τον teammate μου, Τάκη Καϊτατζή. Είμαι πολύ ευχαριστημένος με το τελικό αποτέλεσμα. Ευελπιστούμε τη νέα χρονιά να είμαστε ξανά παρόντες στο θεσμό."

Παναγιώτης Καϊτατζής (2η θέση):
"Ήταν ένας ωραίος αγώνας, πήγαμε πολύ καλά τη χθεσινή προπόνηση, όπου δείξαμε ότι μπορούμε να είμαστε πρωταγωνιστές. Σήμερα επιβεβαιώθηκε ότι όντως όλη η ομάδα πήγαινε πολύ γρήγορα. Καταφέραμε να κάνουμε το 1-2, με τον Στέφανο να κερδίζει και εμένα να τερματίζω δεύτερος. Αυτό έγινε γιατί ο Στέφανος ήταν πιο σταθερός ενώ εγώ έκανα κάποια λάθη. Από εκεί πέρα όμως, επιβεβαιώσαμε ότι όντως μπορούμε να βρισκόμαστε στις πρώτες θέσεις. Το Kamikaz 2 είναι πάρα πολύ καλό, απλώς εμείς δεν είμαστε ακόμη σε θέση να πάμε στο 100%, αλλά βελτιωνόμαστε σε κάθε αγώνα."

Άρης Ιαβέρης (7η θέση):
"Ο αγώνας ήταν πολύ ωραίος και το μικτό οδόστρωμα (άσφαλτος-χώμα) είναι μια ενδιαφέρουσα περίπτωση. Στο τέλος μας μένει  γλυκιά γεύση, καθώς σε μια χρονιά εξέλιξης  καταφέραμε να τερματίσουμε αρκετές φορές στο βάθρο ενός ανταγωνιστικού θεσμού. Ευελπιστούμε του χρόνου, με το νέο απόκτημα της ομάδας, Kamikaz 3, να είμαστε ακόμη πιο ανταγωνιστικοί, να πάρουμε νίκες και να παλέψουμε για την κατάκτηση του τίτλου. Ευχαριστούμε τους Βαγγέλη και Σπύρο Ράπτη για την παραχώρηση του αυτοκινήτου και φυσικά όλους μας τους χορηγούς. Συγχαρητήρια σε όλους τους εμπλεκόμενους (οργανωτές, οδηγούς, μηχανικούς) και εύχομαι καλή συνέχεια του χρόνου."

Σπύρος Ράπτης (10η θέση):
"Τελείωσε και ο 5ος γύρος του θεσμού. Είχαμε δύο επιτυχίες με τον Στέφανο και τον Τάκη, ακολούθησε και ο Άρης ο οποίος είχε κάποιες ατυχίες. Σε γενικές γραμμές είμαστε πάρα πολύ ικανοποιημένοι. Η προσπάθεια ήταν συλλογική από όλα τα παιδιά και τους συμμετέχοντες. Για το 2019 ευελπιστούμε σε μια ακόμη καλύτερη σεζόν με τη συμβολή όλων των παραγόντων που εμπλέκονται με το θεσμό. Ως προς την ομάδα μας, ελπίζουμε να πάμε πολύ καλύτερα, καθώς θα έχουμε "βρει" τα καινούργια μας αυτοκίνητα (Kamikaz 3)."

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: ΕΔΩ!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

1ος Γύρος - Επιτυχής ...

Συναρπαστική ήταν η εξέλιξη του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, ενός αγώνα που είχε αρκετές ανακατατάξεις καθ’ όλη τη διάρκειά του. Τελικοί νικητές αναδείχθηκαν οι Σωκράτης Τσολακίδης-Γιώργος Πολυζώης, στην επιστροφή του δύο φορές Πρωταθλητή Ελλάδος στη χωμάτινη επιφάνεια. Ο αγώνας διοργανώθηκε από το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.) Πολύτιμη βοήθεια στους διοργανωτές παρείχαν ο Δήμος Θηβαίων, ο Δήμος Λειβαδέων και ο Δήμος Αλιάρτου-Θεσπιέων. Χορηγός του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας ήταν ο επίσημος διανομέας των λιπαντικών TEXACO, Tsellos. Με τον καλύτερο τρόπο ξεκίνησαν τις υποχρεώσεις τους στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος οι Τσολακίδης-Πολυζώης,. Το πλήρωμα του Skoda Fabia Rally2 Evo είδε από νωρίς να τίθενται εκτός αγώνα οι κύριοι αντίπαλοί του και στη συνέχεια ελέγχοντας τον συναγωνισμό, κέρδισε τις τρεις τελευταίες Ειδικές Διαδρομές του αγώνα. Νωρίτερα, οι «Παναγιώτης Ρουστέμης»-Χρήστος Μπακλώρης, οι οποίοι βρέθηκαν να προηγούνται έπειτα από τις δύο πρώτες

Αναγέννηση ...

Το Στρατιωτικό Αεροδρόμιο Τρίπολης θα υποδεχτεί το Σαββατοκύριακο 20 και 21 Απριλίου, 45 οδηγούς, οι οποίοι θα λάβουν μέρος στον πρώτο αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας στις κατηγορίες Ν&Α, Ε, Formula Saloon και Ιστορικών! Διοργανωτές είναι τα Σωματεία “Αγωνιστικός Σύλλογος Ιδιοκτητών Σπορ αυτοκινήτων” (ΑΣΙΣΑ) και “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.). Η κατηγορία Ν&Α συγκέντρωσε 11 οδηγούς, οι οποίοι θα αγωνιστούν με στόχο τη νίκη στην πρεμιέρα του θεσμού. Με τετρακίνητο Lancer της Ομάδας Ν θα αγωνιστεί ο 26χρονος Ταξιάρχης Ασημακόπουλος, ευελπιστώντας η τύχη να είναι με το μέρος του στην Τρίπολη, σε αντίθεση με την πρόσφατη Ανάβαση Ριτσώνας. Γνωστός από τη συμμετοχή του σε αγώνες ταχύτητας παλαιότερα, ο Σάκης Ηλιάδης επιστρέφει στην πίστα με ένα Mitsubishi Lancer Evo IX και θα διεκδικήσει τη νίκη, ενώ για πρώτη φορά θα εκκινήσει σε αγώνα ταχύτητας ο 27χρονος τοπικός, Δημήτρης Μουργελάς με ένα Mitsubishi Lancer Evo VIII. Από τη Ρόδο θα ταξιδέψ

Νέος Κ.Ο.Κ. ...

Προ των πυλών βρίσκεται ο αναμορφωμένος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας με τις ποινές να αφορούν στον οδηγό και όχι στο όχημα. «Ο αναμορφωμένος ΚΟΚ θα έχει νέα πολιτική ποινών, επικεντρωμένη στην οδική ασφάλεια. Δεν μας ενδιαφέρει να τιμωρήσουμε, πρωτίστως, τους παραβάτες, μας ενδιαφέρει να είναι εφαρμόσιμες οι ποινές, να είναι δίκαιες και να αντιστοιχούν στη σοβαρότητα και στην επικινδυνότητα κάθε παράβασης» , τόνισε η υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδια για τις μεταφορές, Χριστίνα Αλεξοπούλου. Για πρώτη φορά, σύμφωνα με τον νέο ΚΟΚ, που αναμένεται να τεθεί σε διαβούλευση το επόμενο διάστημα, κατηγοριοποιούνται οι ποινές και αυστηροποιούνται, ανάλογα με τη σοβαρότητα της παράβασης (πχ. κινητό τηλέφωνο, κράνος, ζώνη κ.α.).   «Ο νέος ΚΟΚ, που θα ανταποκρίνεται στις νέες συνθήκες, βρίσκεται σε τελικό στάδιο επεξεργασίας και πρόκειται συντόμως να τεθεί σε δημόσια διαβούλευση, πριν πάρει τον δρόμο για τη Βουλή» ανέφερε και υποστήριξε ότι ο αναμορφωμένος ΚΟΚ θα έχει νέα πολιτική ποινών,