Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η Opel Ετοιμάζεται για το 2019 ...


Το 2019 θα είναι μία ξεχωριστή χρονιά για την Opel, καθώς η Γερμανική εταιρία όχι μόνο θα γιορτάσει τα 120 χρόνια της στην παραγωγή αυτοκινήτων, αλλά θα επιταχύνει και τον εξηλεκτρισμό της προϊοντικής γκάμας της. Η παραγγελιοληψία για τα δύο ηλεκτροκίνητα μοντέλα – το ηλεκτρικό Corsa μπαταρίας και το plug-in υβριδικό Grandland X SUV - θα ξεκινήσει το πρώτο εξάμηνο της επόμενης χρονιάς. «Η Opel γίνεται ηλεκτρική!» δήλωσε ο CEO της Opel, Michael Lohscheller. «Είναι κάτι που ανακοινώσαμε κατά την παρουσίαση του στρατηγικού σχεδίου PACE! και τώρα αρχίζει να γίνεται πραγματικότητα.»
Ειδικά το νέο Corsa, θα δώσει επιπλέον ώθηση στην Opel την επόμενη χρονιά. Το bestseller, η πρώτη γενιά του οποίου έκανε την πρεμιέρα της το 1982, είναι εντελώς νέο και προσφέρει για πρώτη φορά μία ηλεκτρική έκδοση. Ο Lohscheller υπόσχεται και ανταγωνιστική τιμή: «Το νέο Corsa θα κάνει την ηλεκτροκίνηση προσιτή σε πολλούς πελάτες. Θα είναι ένα πραγματικό ηλεκτρικό αυτοκίνητο για το ευρύ κοινό.»
Το Grandland X plug-in hybrid, το οποίο θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο του Eisenach από του χρόνου, απευθύνεται σε πελάτες που ζητούν περισσότερους χώρους και την αίσθηση SUV. Το υβριδικό σύστημα κίνησης θα  αποδίδει ισχύ αντίστοιχη των 300 hp και συνδυάζεται με τεχνολογία e-All Wheel Drive.
Το νέο μεσαίο van Vivaro θα διατίθεται επίσης σε ηλεκτρική έκδοση μπαταρίας το 2020. Η επόμενη γενιά του επιτυχημένου συμπαγούς SUV Mokka X, που θα αρχίσει να κατασκευάζεται το 2020, θα περιλαμβάνει και μία πλήρως ηλεκτρική έκδοση. «Έχουμε επιστρατεύσει όλες μας τις δυνάμεις για τον εξηλεκτρισμό της γκάμας μας» δήλωσε ο Lohscheller.
Η Opel ήταν ανέκαθεν ευρέως γνωστή ως μία μάρκα που κάνει την καινοτομία προσιτή σε όλους. Αυτό θα παραμείνει στην καρδιά της φιλοσοφίας της, εν όψει του εορτασμού της επετείου των 120 χρόνων της στην παραγωγή αυτοκινήτων, το 2019. Η επιτυχημένη ιστορία που ξεκίνησε στο Rüsselsheim με την παραγωγή 65 χειροποίητων Opel “Patentmotorwagen System Lutzmann” το 1899 – τέσσερα χρόνια μετά το θάνατο του ιδρυτή της εταιρίας, Adam Opel – απαριθμεί τώρα πάνω από 70 εκατομμύρια οχήματα. Σε όλη τη διάρκεια της ιστορίας της, η Opel παρέμεινε πιστή στη φιλοδοξία της να κατασκευάζει αυτοκίνητα υψηλής ποιότητας όσο το δυνατόν πιο αποδοτικά και να τα κάνει προσιτά σε όσο το δυνατόν περισσότερους πελάτες.
Ανάμεσα στα πολλά θρυλικά μοντέλα που κατασκευάστηκαν στο Rüsselsheim τα τελευταία 120 χρόνια περιλαμβάνονται κάποια ορόσημα στην ιστορία του αυτοκινήτου όπως τα Laubfrosch, Admiral, Kadett, Rekord, Manta και GT. Ταυτόχρονα, η Opel έχει κάνει προσιτό ένα μεγάλο αριθμό καινοτομιών στο ευρύ κοινό. Μεταξύ αυτών, το πρώτο αυτοκίνητο μαζικής παραγωγής στη Γερμανία με αυτοφερόμενο ατσάλινο αμάξωμα (Opel Olympia, 1935), η καθιέρωση του τριοδικού καταλυτικού μετατροπέα στον στάνταρ εξοπλισμό (1989), η τοποθέτηση αερόσακων κανονικών διαστάσεων σε όλα τα επιβατικά μοντέλα (1995) και η υιοθέτηση του προσαρμοζόμενου συστήματος φωτισμού IntelliLux LED® matrix στη συμπαγή κατηγορία (2015) με το Astra.
Για τον εορτασμό της επετείου των 120 χρόνων, η Opel θα προσθέσει μία ειδική έκδοση “120 Years” στη γκάμα της. Η έκδοση προσφέρεται από τη Γερμανική εταιρία σε αρκετά μοντέλα και η προπώληση έχει ήδη ξεκινήσει στις περισσότερες αγορές. Οι εκδόσεις “120 Year” θα περιλαμβάνουν μία ποικιλία καινοτόμων τεχνολογιών και στοιχεία στυλ και άνεσης στον στάνταρ εξοπλισμό, σε ιδιαίτερα ελκυστικές τιμές.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

1ος Γύρος - Επιτυχής ...

Συναρπαστική ήταν η εξέλιξη του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, ενός αγώνα που είχε αρκετές ανακατατάξεις καθ’ όλη τη διάρκειά του. Τελικοί νικητές αναδείχθηκαν οι Σωκράτης Τσολακίδης-Γιώργος Πολυζώης, στην επιστροφή του δύο φορές Πρωταθλητή Ελλάδος στη χωμάτινη επιφάνεια. Ο αγώνας διοργανώθηκε από το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.) Πολύτιμη βοήθεια στους διοργανωτές παρείχαν ο Δήμος Θηβαίων, ο Δήμος Λειβαδέων και ο Δήμος Αλιάρτου-Θεσπιέων. Χορηγός του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας ήταν ο επίσημος διανομέας των λιπαντικών TEXACO, Tsellos. Με τον καλύτερο τρόπο ξεκίνησαν τις υποχρεώσεις τους στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος οι Τσολακίδης-Πολυζώης,. Το πλήρωμα του Skoda Fabia Rally2 Evo είδε από νωρίς να τίθενται εκτός αγώνα οι κύριοι αντίπαλοί του και στη συνέχεια ελέγχοντας τον συναγωνισμό, κέρδισε τις τρεις τελευταίες Ειδικές Διαδρομές του αγώνα. Νωρίτερα, οι «Παναγιώτης Ρουστέμης»-Χρήστος Μπακλώρης, οι οποίοι βρέθηκαν να προηγούνται έπειτα από τις δύο πρώτες

Αναγέννηση ...

Το Στρατιωτικό Αεροδρόμιο Τρίπολης θα υποδεχτεί το Σαββατοκύριακο 20 και 21 Απριλίου, 45 οδηγούς, οι οποίοι θα λάβουν μέρος στον πρώτο αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας στις κατηγορίες Ν&Α, Ε, Formula Saloon και Ιστορικών! Διοργανωτές είναι τα Σωματεία “Αγωνιστικός Σύλλογος Ιδιοκτητών Σπορ αυτοκινήτων” (ΑΣΙΣΑ) και “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.). Η κατηγορία Ν&Α συγκέντρωσε 11 οδηγούς, οι οποίοι θα αγωνιστούν με στόχο τη νίκη στην πρεμιέρα του θεσμού. Με τετρακίνητο Lancer της Ομάδας Ν θα αγωνιστεί ο 26χρονος Ταξιάρχης Ασημακόπουλος, ευελπιστώντας η τύχη να είναι με το μέρος του στην Τρίπολη, σε αντίθεση με την πρόσφατη Ανάβαση Ριτσώνας. Γνωστός από τη συμμετοχή του σε αγώνες ταχύτητας παλαιότερα, ο Σάκης Ηλιάδης επιστρέφει στην πίστα με ένα Mitsubishi Lancer Evo IX και θα διεκδικήσει τη νίκη, ενώ για πρώτη φορά θα εκκινήσει σε αγώνα ταχύτητας ο 27χρονος τοπικός, Δημήτρης Μουργελάς με ένα Mitsubishi Lancer Evo VIII. Από τη Ρόδο θα ταξιδέψ

Νέος Κ.Ο.Κ. ...

Προ των πυλών βρίσκεται ο αναμορφωμένος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας με τις ποινές να αφορούν στον οδηγό και όχι στο όχημα. «Ο αναμορφωμένος ΚΟΚ θα έχει νέα πολιτική ποινών, επικεντρωμένη στην οδική ασφάλεια. Δεν μας ενδιαφέρει να τιμωρήσουμε, πρωτίστως, τους παραβάτες, μας ενδιαφέρει να είναι εφαρμόσιμες οι ποινές, να είναι δίκαιες και να αντιστοιχούν στη σοβαρότητα και στην επικινδυνότητα κάθε παράβασης» , τόνισε η υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδια για τις μεταφορές, Χριστίνα Αλεξοπούλου. Για πρώτη φορά, σύμφωνα με τον νέο ΚΟΚ, που αναμένεται να τεθεί σε διαβούλευση το επόμενο διάστημα, κατηγοριοποιούνται οι ποινές και αυστηροποιούνται, ανάλογα με τη σοβαρότητα της παράβασης (πχ. κινητό τηλέφωνο, κράνος, ζώνη κ.α.).   «Ο νέος ΚΟΚ, που θα ανταποκρίνεται στις νέες συνθήκες, βρίσκεται σε τελικό στάδιο επεξεργασίας και πρόκειται συντόμως να τεθεί σε δημόσια διαβούλευση, πριν πάρει τον δρόμο για τη Βουλή» ανέφερε και υποστήριξε ότι ο αναμορφωμένος ΚΟΚ θα έχει νέα πολιτική ποινών,