Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

3ος Αγ. Πρωτ. Ταχ.: Με 86 συμμετοχές και supercars ...


Για το φινάλε του φετινού Πρωταθλήματος Ταχύτητας, το Σαββατοκύριακο 15-16 Δεκεμβρίου, στο Αυτοκινητοδρόμιο Μεγάρων θα βρεθούν 56 οδηγοί, ενώ θα δούμε και κάποια πολύ εντυπωσιακά αγωνιστικά, για 1η φορά σε ελληνικό αγώνα. Μαζί τους, και οι 30 οδηγοί του Hellenic Time Trial Challenge.
Το πιο ενδιαφέρον νέο «υλικό» θα υπάρχει στην κατηγορία Formula Saloon, που συγκεντρώνει 9 συμμετοχές. Ο Π. Σολδάτος με το πανίσχυρο Ford Fiesta 2.0 Turbo, που κατέκτησε ανενόχλητος τη νίκη στον προηγούμενο αγώνα, αυτή τη φορά θα πλαισιωθεί από δύο supercars! Πρόκειται για τον «Ilio» με τη γνωστή στο ελληνικό κοινό Ferrari 458 Challenge, και για τον Σ. Φάις με μια εντυπωσιακή Lamborghini Huracan Super Trofeo που θα δούμε για 1η φορά. Θα υπάρχουν όμως κι άλλες ανταγωνιστικές συμμετοχές, όπως εκείνες του πρωταθλητή καρτ Μ. Καλογηράτου και του Κ. Κόρακα, αμφότεροι με πολύ βελτιωμένα Mitsubishi Lancer Evo IX.


Στα Ιστορικά θα αγωνιστούν 9 οδηγοί. Ο Γ. Γαβριηλίδης (Ford Escort RS1600) θα θέλει να πάρει τη ρεβάνς από τον Β. Παπαφιλίππου (Opel Kadett GTE) για τον περασμένο αγώνα, ενώ αυτή τη φορά θα δούμε και το Ford Sierra RS Cosworth του Μ. Σταφυλοπάτη.
Στο ΣΟΑΑ Ενιαίο Skoda ο τίτλος έχει κριθεί, αφού μαθηματικά ο Μ. Κύρκος είναι ήδη Πρωταθλητής, όμως στα Μέγαρα θα βρεθούν 13 οδηγοί. Σε αυτό τον αγώνα θα κριθούν οι επόμενες θέσεις, μεταξύ των Φ. Καλέση, Ι. Χαραλαμπόπουλου και Ε. Κυρλαγκίτση, οι οποίοι μάχονται και για τον τίτλο των Νέων οδηγών, οπότε θα δούμε τις γνώριμες μάχες που έχουν κάνει αυτό το θεσμό τόσο αγαπημένο.
Οι Ομάδες Ν και Α συγκεντρώνουν από 8 συμμετοχές η καθεμία. Στην περίπτωση της Ν, πρόκειται για οκτώ οδηγούς της πολύ ανταγωνιστικής κλάσης Ν2, με Citroen Saxo και Peugeot 106. Και τέσσερις από αυτούς θα παλέψουν για τον τίτλο! Στην Α θα δούμε μεταξύ άλλων την ενδοοικογενειακή μάχη μεταξύ των Μιχάλη και Παναγιώτη Ευθυμίου, με Ford Escort RS Cosworth και Mitsubishi Lancer Evo VIII, αντίστοιχα, αλλά και τον Λ. Λεοντόπουλο να διεκδικεί τον τίτλο στην Α6.
Στην Ομάδα Ε, απέναντι στον Ν. Καραθανάση (Opel Astra GSi) που κέρδισε τον τελευταίο αγώνα και προηγείται στο Πρωτάθλημα θα βρεθεί ο Η. Τσαγγαράς με ίδιο αυτοκίνητο, αλλά και ο 2ος στη βαθμολογία Γ. Σεβνταλής. Συνολικά 9 αγωνιστικά των κλάσεων Ε11 και Ε12 θα στηθούν στο grid.


Παράλληλα με τον αγώνα ταχύτητας θα διεξαχθεί και ο 2ος αγώνας του Hellenic Time Trial Challenge 2018. Η πιο οικονομική και εύκολη μορφή αγώνων σε πίστα, στην οποία μπορεί να συμμετάσχει κάποιος με το πολιτικό του αυτοκίνητο, συγκέντρωσε αυτή τη φορά τον εντυπωσιακό για την εποχή αριθμό των 30 συμμετοχών. Συγκεκριμένα, 6 οδηγοί θα τρέξουν στην κατηγορία Stock και 10 στην Sport, ενώ 14 θα κοντραριστούν στην κορυφαία Extreme. Εκεί όπου δυνατά και πολύ βελτιωμένα αυτοκίνητα, με σλικ λάστιχα, θα επιχειρήσουν να τρελάνουν τα χρονόμετρα.
Η δράση θα ξεκινήσει από την Παρασκευή 14 Δεκεμβρίου, με το Pre-race trackday που διοργανώνει το Αυτοκινητοδρόμιο Μεγάρων, έτσι ώστε οι συμμετέχοντες να δοκιμάσουν και να ρυθμίσουν τα αυτοκίνητά τους. Το ίδιο απόγευμα, 16:00-18:00, θα πραγματοποιηθεί ο διοικητικός και τεχνικός έλεγχος του αγώνα, που είναι υποχρεωτικός για όλους τους συμμετέχοντες.
Το Σάββατο, από τις 09:00, θα πραγματοποιούνται οι ελεύθερες και οι χρονομετρημένες δοκιμές του αγώνα ταχύτητας και το 1ο σκέλος του HTTC. Την Κυριακή, το warm up ξεκινάει στις 08:30, ενώ στις 11:25 θα πραγματοποιηθεί ο πρώτος αγώνας ταχύτητας. Το όμορφο τριήμερο θα ολοκληρωθεί το απόγευμα, στον 1ο όροφο του κτιρίου της πίστας καρτ, όπου θα πραγματοποιηθεί η απονομή επάθλων και θα υπάρχει μπουφές για τους παρευρισκόμενους –μια προσφορά του Αυτοκινητοδρομίου Μεγάρων. Το εισιτήριο του αγώνα για τους θεατές είναι €5.
Ο αγώνας διοργανώνεται από την Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής, με την έγκριση της Επιτροπής Αγώνων της ΟΜΑΕ. Αποτελεί την τελευταία συνάντηση για το φετινό Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ταχύτητας, αλλά είναι μόνο ο 2ος αγώνας της Super Season η οποία περιλαμβάνει και τους αγώνες της επόμενης χρονιάς. Από αυτή θα προκύψει ο Υπερπρωταθλητής 2018-2019 για κάθε κατηγορία –κάτι που θα ισχύσει και για τις κατηγορίες του Hellenic Time Trial Challenge. 
Πίνακας Συμμετοχών: Π.Π. Ταχύτητας
Πίνακας Συμμετοχών: HTTC
Χορηγοί του αγώνα είναι οι εταιρίες: 
Λουξ Μαρλαφέκας ΑΒΕΕ, Αξοτεχνική,Aglopoulos Racing, Fais Group of Companies, Καμπέλος Service, LK Garage – Κοντός Λάμπρος, Max Print Ψηφιακές Εκτυπώσεις, Ενοικιάσεις Χαλιβελάκης, Skag – Σκαγιάς Θ.Κ. ΑΒΕΕ, Linea Sport, Il Desto Studios – Ευθυμίου, Theodorakakis Car Service.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

13ο Ράλλυ Χανίων ...

Η ΑΛΑ Χανίων μετά από έγκριση της ΟΜΑΕ - ΕΠΑ διοργανώνει το 13ο Ράλλυ Χανίων που θα διεξαχθεί το Σάββατο 20, Super Ειδική στους Αγίους Αποστόλους, ώρα 17:00 και Κυριακή 21 Απριλίου 2024, δύο επαναλαμβανόμενες διαδρομές, η πρώτη στον Κονταρό στις Βρύσες Αποκορώνου, ώρα 10:00 και η δεύτερη στον Στύλο Μαλάξα. Οι παροχές της ΑΛΑ Χανίων προς τα πληρώματα εκτός Χανίων είναι μία διανυκτέρευση στο ξενοδοχείο Porto Kalamaki το Σάββατο 20 Απριλίου 2024. Χορηγοί του αγώνα είναι: Chania Cars & Trucks Κυριακίδης Κατασκευαστική Και συνδιοργανωτές: Περιφερειακή Ενότητα Χανίων Δήμος Χανίων Δήμος Αποκορώνου ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΟΙΞΕΙ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΔΔΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΕΩΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 12 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024 ΚΑΙ ΩΡΑ 23:59.

Στην πρίζα ...

Οι οδηγοί ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα είναι ευκολότερο να φορτίζουν τα οχήματά τους στο σπίτι και στην εργασία τους τα επόμενα χρόνια, μετά την αναθεώρηση της οδηγίας για την ενεργειακή απόδοση των κτιρίων (EPBD) από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Η οδηγία στοχεύει να βάλει την Ευρώπη στο δρόμο της πλήρους απανθρακοποίησης έως το 2050. Προσδιορίστηκαν χαρακτηριστικά που πρέπει να διαθέτουν όλες οι νέες κατασκευές, αλλά και αυτές που υπόκεινται σε ανακαινίσεις. Έτσι όλα τα νέα κτίρια, καθώς και τα υπάρχοντα που υπόκεινται σε ριζική ανακαίνιση, πρέπει τώρα να εγκαταστήσουν προ-καλωδίωση για τα σημεία φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Τι προβλέπει η νέα οδηγία Αυτό καλύπτει όλα τα απαραίτητα βήματα για να καταστεί δυνατή η εγκατάσταση σημείων φόρτισης. Επιπλέον, όλα τα νέα και ανακαινισμένα κτίρια με περισσότερες από πέντε θέσεις στάθμευσης αυτοκινήτων πρέπει να έχουν τουλάχιστον ένα σημείο φόρτισης για κάθε πέντε θέσεις και προκαλωδίωση για τους τουλάχιστον μισούς χώρους. Τα γραφεία που διαθέτουν

5ο Grand Prix - Κίνα ...

Το 5ο Grand Prix του φετινού Παγκόσμιου Πρωταθλήματος, επιστρέφει μετά από τέσσερα χρόνια απουσίας λόγω των μέτρων που ίσχυαν για τον κορονοϊό στην Κίνα, στην πίστα της Σαγκάης, και θα μεταδοθεί την Κυριακή, 21 Απριλίου, στις 10:00, ζωντανά, αποκλειστικά στο ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr ) και ετεροχρονισμένα στις 16:30 στον ΑΝΤ1. Οι λάτρεις του μηχανοκίνητου αθλητισμού, την  Παρασκευή 19 Απριλίου και το Σάββατο 20 Απριλίου, θα έχουν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν αποκλειστικά στο ΑΝΤ1+, τις ελεύθερες και τις κατατακτήριες δοκιμές των μονοθέσιων, που θα προετοιμάσουν το έδαφος για την τελική σειρά εκκίνησης, καθορίζοντας τη θέση κάθε οδηγού στο grid. Στο τελευταίο Grand Prix, που πραγματοποιήθηκε στην Κίνα το 2019, είχε κερδίσει ο Λιούις Χάμιλτον για λογαριασμό της Mercedes, με 2ο τον Βάλτερι Μπότας και 3ο τον Σεμπάστιαν Φέτελ, που οδηγούσε τότε για την Ferrari. Από τότε, δεν έχει μείνει τίποτα ίδιο. Αρχικά, έχουμε νέα μονοθέσια με διαφορετική δυναμική. Δευτερευόντως, έχουμε νέα