Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Μάχες τίτλου στις Αφίδνες ...


Μια συναρπαστική ημέρα γεμάτη με άκρως ενδιαφέρουσες μονομαχίες στην προτελευταία «στροφή» του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Karting επεφύλασσε ο 3ος γύρος του φετινού θεσμού, στο Kartodromo των Αφιδνών, που βρήκε νικητές τους Γιώργο Θεοδωρακόπουλο (Chatzis Racing Team) στη ΜΙΝΙ, Στυλιανό Πετρίση (Abloy F.S. Kart Racing) στη Junior, Στράτο Γαλανόπουλο (Chatzis Racing Team) στη Senior και Άννα Μαρία Φλώρου (Speed Force) στην Club.


Στην κατηγορία ΜΙΝΙ τόσο ο Γιώργος Θεοδωρακόπουλος με τις νίκες του τόσο στους δύο προκριματικούς όσο και στον τελικό, όπως και Γιώργος Καμπύλης (Praga Zahos Karting), που πέτυχε τρεις τρίτες θέσεις, συνέχισαν την εντυπωσιακή φετινή τους ανοδική πορεία - ενώ ο δεύτερος σε όλες τις αναμετρήσεις Γιώργος Καφαντάρης (Ray Motorsport) διατήρησε το πολύ υψηλό του επίπεδο που τον διατηρεί κυρίαρχο της Mini B, δηλαδή της υποκατηγορίας των οδηγών 8-10 ετών. Ο Αλέξανδρος Παπαευθυμίου (Maitos Kosmic Kart Racing) κατέκτησε την 4η θέση στον τελικό και στον πρώτο προκριματικό, ενώ στην ίδια θέση του β' προκριματικού ανέβηκε ο Βασίλης Αποστολίδης (Abloy F.S. Kart Racing).


Ο Στυλιανός Πετρίσης κατέκτησε και τις τρείς νίκες των ημιτελικών και του τελικού της Junior και έκανε ένα σημαντικό βήμα στην προσπάθειά του να κατακτήσει το φετινό τίτλο της κατηγορίας, έναντι του Κωνσταντίνου Κομνηνού (Kart Works) που περιορίστηκε στην 4η θέση του τελικού και του β' προκριματικού. Το βάθρο στον τελικό συμπλήρωσε ο Γιάννης Λάντζης (Chatzis Racing Team) και ο Ανδρέας Δεβετζόγλου (Abloy F.S. Kart Racing). Ο Δεβετζόγλου είχε μια δεύτερη και μια τρίτη θέση στους δύο προκριματικούς, ενώ αντίστοιχα μία δεύτερη είχε ο Ανδρέας Σπανός (Praga Zahos Karting) και ο Λάντζης.


Στον τελικό της Senior ο Στράτος Γαλανόπουλος κατέκτησε τη νίκη μπροστά από τους Ανδρέα Βαρσάμη (Abloy F.S. Kart Racing) και Γιάννη Καρδαμάκη (Speed Force), όμως στους δύο προκριματικούς της κατηγορίας τα πράγματα ήταν διαφορετικά: στον β' προκριματικό ο Γαλανόπουλος βρέθηκε ελλειποβαρής, με αποτέλεσμα να τεθεί εκτός κατάταξης, κι έτσι ο Βαρσάμης, που κέρδισε, πήρε σημαντικούς βαθμούς για το πρωτάθλημα. Το βάθρο του β' προκριματικού έκλεισαν οι Γιώργος Βασιλείου (CRG) και Αλέξανδρος Ντ' Άρσυ (Athens Kart Shop) - ο οποίος, Ντ' Άρσυ, είχε νωρίτερα κερδίσει τον πρώτο προκριματικό από τους Καρδαμάκη και Γαλανόπουλο.


Η Άννα Μαρία Φλώρου βρέθηκε σε εξαιρετική ημέρα και κέρδισε και τους δύο τελικούς της κατηγορίας Club, εμπρός από τον συναθλητή της στη Speed Force Βασίλη Κακουλίδη, κι έτσι έθεσε ισχυρή παρακαταθήκη για την κατάκτηση του πρωταθλήματος. Από μία τρίτη θέση στο βάθρο κατέκτησαν οι Παναγιώτης Παρασκευόπουλος (της ομάδας που φέρει το όνομά του) και ο Αλέξανδρος Χορτής της Cosmosrally Kart Academy. Ατυχώς, τέλος, λόγω έλλειψης συμμετοχών, δεν πραγματοποιήθηκαν οι αγώνες των κατηγοριών ΚΖ2-ΚΖ3, πράγμα άξιο απορίας και προβληματισμού δεδομένου πως στην παγκοσμίως κορυφαία αυτή κατηγορία, μέχρι πρότινος στην Ελλάδα συμμετείχαν αρκετοί Έλληνες οδηγοί με αρκετές μάλιστα συμμετοχές και διακρίσεις στο εξωτερικό. 
Με τις εξαιρετικές επιδόσεις, λοιπόν, όλων των νεαρών αθλητών την Κυριακή στο Kartodromo, και με τα αποτελέσματα των θεαματικών τους μαχών, διαμορφώθηκε ένα άκρως ενδιαφέρον σκηνικό για την ανάδειξη των φετινών Πρωταθλητών Ελλάδας Karting, επίσης στο Kartodromo, την Κυριακή 25 Νοεμβρίου!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

13ο Ράλλυ Χανίων ...

Η ΑΛΑ Χανίων μετά από έγκριση της ΟΜΑΕ - ΕΠΑ διοργανώνει το 13ο Ράλλυ Χανίων που θα διεξαχθεί το Σάββατο 20, Super Ειδική στους Αγίους Αποστόλους, ώρα 17:00 και Κυριακή 21 Απριλίου 2024, δύο επαναλαμβανόμενες διαδρομές, η πρώτη στον Κονταρό στις Βρύσες Αποκορώνου, ώρα 10:00 και η δεύτερη στον Στύλο Μαλάξα. Οι παροχές της ΑΛΑ Χανίων προς τα πληρώματα εκτός Χανίων είναι μία διανυκτέρευση στο ξενοδοχείο Porto Kalamaki το Σάββατο 20 Απριλίου 2024. Χορηγοί του αγώνα είναι: Chania Cars & Trucks Κυριακίδης Κατασκευαστική Και συνδιοργανωτές: Περιφερειακή Ενότητα Χανίων Δήμος Χανίων Δήμος Αποκορώνου ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΟΙΞΕΙ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΔΔΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΕΩΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 12 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024 ΚΑΙ ΩΡΑ 23:59.

Στην πρίζα ...

Οι οδηγοί ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα είναι ευκολότερο να φορτίζουν τα οχήματά τους στο σπίτι και στην εργασία τους τα επόμενα χρόνια, μετά την αναθεώρηση της οδηγίας για την ενεργειακή απόδοση των κτιρίων (EPBD) από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Η οδηγία στοχεύει να βάλει την Ευρώπη στο δρόμο της πλήρους απανθρακοποίησης έως το 2050. Προσδιορίστηκαν χαρακτηριστικά που πρέπει να διαθέτουν όλες οι νέες κατασκευές, αλλά και αυτές που υπόκεινται σε ανακαινίσεις. Έτσι όλα τα νέα κτίρια, καθώς και τα υπάρχοντα που υπόκεινται σε ριζική ανακαίνιση, πρέπει τώρα να εγκαταστήσουν προ-καλωδίωση για τα σημεία φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Τι προβλέπει η νέα οδηγία Αυτό καλύπτει όλα τα απαραίτητα βήματα για να καταστεί δυνατή η εγκατάσταση σημείων φόρτισης. Επιπλέον, όλα τα νέα και ανακαινισμένα κτίρια με περισσότερες από πέντε θέσεις στάθμευσης αυτοκινήτων πρέπει να έχουν τουλάχιστον ένα σημείο φόρτισης για κάθε πέντε θέσεις και προκαλωδίωση για τους τουλάχιστον μισούς χώρους. Τα γραφεία που διαθέτουν

5ο Grand Prix - Κίνα ...

Το 5ο Grand Prix του φετινού Παγκόσμιου Πρωταθλήματος, επιστρέφει μετά από τέσσερα χρόνια απουσίας λόγω των μέτρων που ίσχυαν για τον κορονοϊό στην Κίνα, στην πίστα της Σαγκάης, και θα μεταδοθεί την Κυριακή, 21 Απριλίου, στις 10:00, ζωντανά, αποκλειστικά στο ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr ) και ετεροχρονισμένα στις 16:30 στον ΑΝΤ1. Οι λάτρεις του μηχανοκίνητου αθλητισμού, την  Παρασκευή 19 Απριλίου και το Σάββατο 20 Απριλίου, θα έχουν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν αποκλειστικά στο ΑΝΤ1+, τις ελεύθερες και τις κατατακτήριες δοκιμές των μονοθέσιων, που θα προετοιμάσουν το έδαφος για την τελική σειρά εκκίνησης, καθορίζοντας τη θέση κάθε οδηγού στο grid. Στο τελευταίο Grand Prix, που πραγματοποιήθηκε στην Κίνα το 2019, είχε κερδίσει ο Λιούις Χάμιλτον για λογαριασμό της Mercedes, με 2ο τον Βάλτερι Μπότας και 3ο τον Σεμπάστιαν Φέτελ, που οδηγούσε τότε για την Ferrari. Από τότε, δεν έχει μείνει τίποτα ίδιο. Αρχικά, έχουμε νέα μονοθέσια με διαφορετική δυναμική. Δευτερευόντως, έχουμε νέα