Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Στο απρόβλεπτο 39ο Ράλλυ Παλάδιο "Let's Rally" ...


Ο Χρήστος Αυγερόπουλος με το συνοδηγό του Ευστράτιο Γιαβάση πέρασαν με το Peugeot 106 S16 πρώτοι τη ράμπα του πανηγυρικού τερματισμού στο λιμάνι της Νέας Περάμου που φιλοξένησε το 39ο Ράλλυ Παλάδιο «Let’s Rally», γράφοντας το όνομά τους στη μεγάλη και ένδοξη λίστα των νικητών του αγώνα της Start Line.
Το Παλάδιο, που αποτέλεσε την τελευταία συνάντηση του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ Ασφάλτου και του Κυπέλλου Νοτίου Ελλάδος, και έκλεισε το θεσμό των Ράλι για τη φετινή αγωνιστική χρονιά, διεξήχθη υπό την αιγίδα των Δήμων Μεγαρέων και Λουτρακίου-Περαχώρας-Αγίων Θεοδώρων και με την υποστήριξη της Δημοτικής Κοινότητας και του Εμπορικού Συλλόγου Νέας Περάμου. 
Μετά την αφετηρία το μεσημέρι του Σαββάτου 24/11 στο λιμάνι της πάντοτε φιλόξενης Νέας Περάμου, όπου βρισκόταν και το Service Park, ο αγώνας μεταφέρθηκε στις τρεις τεχνικές -ιδιαίτερης ομορφιάς- Ειδικές δυτικά του κέντρου του αγώνα. Στο ξεκίνημα, οι Παναγιώτης Καμπύλης - Μάριος Τσαούσογλου (Skoda Fabia S2000) έδειξαν τις προθέσεις τους κυριαρχόντας στο πρώτο loop, κερδίζοντας και τις 3 Ειδικές Διαδρομές (Άγιος Ιωάννης 1, Σχοίνος 1, Όσιος Πατάπιος 1). 
Οι Νίκος και Δημήτρης Καρπάνος έφτασαν στο μεσημβρινό Service με την ελπίδα να βελτιώσουν λίγο το στήσιμο του Mitsubishi Lancer EvoX, ενώ με τον εντυπωσιακό τους ρυθμό στα πρώτα περάσματα από τις Ειδικές οι Αυγερόπουλος-Γιαβάσης είχαν ήδη ανέβει στην τρίτη θέση. Όλα ήταν έτοιμα για μια εντυπωσιακή μάχη στο δεύτερο σκέλος - μάχη την οποία έκανε πιο ενδιαφέρουσα η προοπτική της νύχτας, στα δεύτερα περάσματα!
Διατηρώντας τη σεβαστή τους διαφορά στην κορυφή, οι Καμπύλης-Τσαούσογλου φαινομενικά δεν είχαν λόγο να πιέσουν. Παρόλα αυτά, στην πρώτη Ειδική του νυχτερινού σκέλους σημείωσαν ξανά τον πρώτο χρόνο, και στην επόμενη ήταν δεύτεροι, πίσω από τους Νίκο και Δημήτρη Καρπάνο. Καθώς απέμενε μόνο το δεύτερο πέρασμα από τον Όσιο Πατάτιο, όλα έδειχναν ότι ο Καμπύλης όδευε προς τη δεύτερη νίκη του, μετά το Ράλλυ Ηπειρωτικό.
Όμως δεν έμελλε να συμβεί έτσι, καθώς το 39ο Ράλλυ Παλάδιο επεφύλασσε μια μεγάλη ανατροπή. Σ΄ αυτή την εκπληκτική Ειδική, τα δύο πρώτα πληρώματα του αγώνα, Καμπύλης-Τσαούσογλου και Νίκος και Δημήτρης Καρπάνος, είχαν έξοδο – και μάλιστα σχεδόν στο ίδιο σημείο, με λίγα μέτρα διαφορά. Μέσα σ’ αυτά τα λίγα μέτρα, έμελλε να έρθουν τα πάνω-κάτω στη γενική κατάταξη.
Για τους Αυγερόπουλο – Γιαβάση ήταν ένα ανέλπιστο δώρο, που ωστόσο επιβράβευσε την εξαιρετική τους απόδοση, καθώς στο βάθρο της γενικής τους ακολούθησαν οι Γιάννης Μπίστας – Χρήστος Μπακλώρης (Mitsubishi Lancer EvoIX) και τρίτοι οι Παναγιώτης Κώστας – Κωνσταντίνος Μπακόπουλος (Citroen Saxo VTS). 
Στην 4η θέση ο Γιώργος Βασιλάκης με το συνοδηγό του Νίκο Μουζάκης -με ένα αυτοκίνητο «κόσμημα» των Ελληνικών αγώνων, το Ford Fiesta R5- κινήθηκαν με ρυθμούς εκμάθησης στο ασφάλτινο τερέν. Την 5η θέση κατέλαβαν οι Νικόλαος Κομνός και Αποστόλης Βεργοζήσης (Citroen Saxo VTS), μόλις στο δεύτερο Ράλλυ τους, δείχνοντας μεγάλη συνέπεια στους χρόνους των περασμάτων τους. Την 6η θέση συμπλήρωσαν οι Διονύσης Σπανός – Σωτήρης Γκότοβος (Subaru Impreza Spec-C) δείχνοντας την εμπειρία τους στο συγκεκριμένο αγώνα.
Οι τρεις πρώτοι της γενικής ήταν και οι πρώτοι, βεβαίως, της κατηγορίας F2. Οι Αυγερόπουλος - Γιαβάσης, σημειώνοντας χρόνους που ήταν πολύ κοντά σε αυτοκίνητα υψηλότερων προδιαγραφών, οι Κώστας - Μπακόπουλος ανεβάζοντας τον ρυθμό τους σταδιακά στον αγώνα και επιτυγχάνοντας με το παραπάνω τον αρχικό τους στόχο (που ήταν ο τερματισμός και μια καλή εμφάνιση) και οι Κομνός - Βεργοζήσης που δείχνοντας στοιχεία ωριμότητας και ταχύτητας με σχετικά μικρή εμπειρία στα Ράλλυ.
Εκτός από το Πρωτάθλημα Ράλλυ Ασφάλτου και το Περιφερειακό Κύπελλο Ασφάλτινων Ράλλυ Κεντρικής Ελλάδος, το 39o Ράλλυ Παλάδιο Let's Rally αποτέλεσε τον επίλογο και των αγώνων Ράλλυ Ιστορικών Αυτοκινήτων - που όμως δεν θα προσμετρήσει στον αντίστοιχο θεσμό, καθώς μετά από απόφαση της ΕΠΑ δεν θα απονεμηθούν οι τίτλοι το Πρωτάθλημα Ιστορικών Αυτοκινήτων.  
Νικητές του αγώνα αναδείχθηκαν οι Μάριος Σταφυλοπάτης και Γιώργος Χατζηρήγας (Ford Sierra Cosworth) κάνοντας έναν αλάνθαστο αγώνα. Πίσω τους στη δεύτερη θέση ανέβηκαν οι Γιώργος Μουρτζούκος - Νικόλαος Καραδημήτρης (BMW 2002 TI), ενώ την τριάδα της Κατηγορίας συμπλήρωσαν οι Λευτέρης Μανδρούκας και Νίκος Τσάδαρης (Porsche 911 RSR, 3.0).
Τις -αρκετές- εγκαταλείψεις του 39ου Ράλλυ Παλάδιο «Let's Rally» άνοιξαν τέσσερις στην πρώτη Ειδική του αγώνα: η έξοδος των Κούλη-Μυλωνάκου (Peugeot 106 S16), καθώς και των Νακάκη-Λαμπράκη (Citroen Saxo VTS) και Δέκη Π.-Δέκη Α. (Peugeot 106 S16) και το μηχανικό πρόβλημα των Σπάλα-Κούλη (Peugeot 205 Rallye). Στην επόμενη κιόλας ΕΔ τους ακολούθησαν εκτός αγώνα οι ΚαλαΪτζιάν-Καλογηράτου  (Ford Puma Kit Car) με μηχανικό πρόβλημα, οι Ζούνης-Ιντζόγλου (Subaru Impreza STI WRX), Τύρος-Σαπουνάκης (Peugeot 106 S16) και Σκανδάλης-Κασιμιώτης (Peugeot 106 S16). Μπαίνοντας στην Ειδική Διαδρομή Όσιος Πατάπιος  1 όλα ανατράπηκαν στην γενική κατάταξη ύστερα από την εγκατάλειψη των Δημήτρη και Μανώλη Κτιστάκη με πρόβλημα στο μοτέρ του Peugeot 306 S16 BASE. 
Όμως οι ατυχίες δεν έμελλε να τελειώσουν εκεί. Στο δεύτερο νυχτερινό σκέλος, στην 4 Ε.Δ. εγκατέλειψε -επίσης από μηχανικό πρόβλημα- ο Γιάννης Πλάγος και ο Αλκιβιάδης Ρέντης (Honda Civic Type R), πριν φυσικά έρθουν οι έξοδοι των δύο πρωτοπόρων του αγώνα, Καμπύλη και Καρπάνου, στην τελευταία Ειδική. Η τελευταία εγκατάλειψη ήταν των Μυλωνά-Καλοπήτα (Toyota Corolla KE 30 1.6).
Μετά το τέλος του 39oυ Ράλλυ Παλάδιο «Let'sRally», και ενόψει του εορτασμού της 40ης επετείου αυτού του ιστορικού αγώνα του χρόνου, η Start Line απευθύνει τις ευχαριστίες της σε όλους τους αγωνιζόμενους, σε όλους του συνεργάτες της Οργάνωσης και στους Χορηγούς, Υποστηρικτές και Χορηγούς Επικοινωνίας του αγώνα - δίχως τη βοήθεια των οποίων η διεξαγωγή του αγώνα θα ήταν σαφώς πιο δύσκολη. Ραντεβού, λοιπόν, για το 40ό Ράλλυ Παλάδιο το 2019!

ΝΙΚΗΤΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ
C2: Μπίστας Ιωάννης - Μπακλώρης Χρήστος (Mitsubishi Lancer EVO IX)
C3: Πλακούστης Δημήτριος - Παναγιωτακόπουλος Στέλιος (Peugeot 206 RC)
C5: Αυγερόπουλος Χρήστος - Γιαβάσης Ευστράτιος (Peugeot 106 S16)
C6: Κώστας Παναγώτης - Μπακόπουλος Κωσταντίνος : (Citroen Saxo VTS)
Ιστορικά: Σταφυλοπάτης Μάριος -Χατζηρήγας Γιώργος (Ford Sierra Cosworth)

ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΩΝ


Αυγερόπουλος Χρήστος - Γιοβασης Ευστρατιος (Peugeot 106 S16) / 1οι γενικής
«Είμαστε πολύ χαρούμενοι με αυτό το αποτέλεσμα. Κινηθήκαμε πολύ γρήγορα σε όλες τις Ειδικές Δδιαδρομές.  Το αποτέλεσμα ήταν ανέλπιστο για εμάς, καθώς εγκατέλειψαν δυστυχώς τα πληρώματα που ήταν μπροστά στην γενική κατάταξη. Οργανωτικά ο αγώνας ήταν άψογος με καταπληκτικές Ειδικές και ευχαριστηθήκαμε το νυχτερινό σκέλος. Μας άρεσε που υπήρχε αρκετός κόσμος στις Ειδικές Διαδρομές».


Μπίστας Ιωάννης - Μπακλωρης Χρηστος (Mitsubishi Lancer EVO IX) / 2οι γενικής
«Είναι μεγάλη χαρά για εμάς ότι οδηγούμε το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, και κινηθήκαμε σε ρυθμό εκμάθησης του αυτοκινήτου. Στο νυχτερινό σκέλος το διασκεδάσαμε, καθώς οι δυνατότητες του αυτοκινήτου είναι καταπληκτικές. Θα θέλαμε να είχαμε και άλλες ΕΔ για να εξελίξουμε την οδήγηση μας. Οργανωτικά ο αγώνας ήταν άψογος με αρκετό κόσμο στις Ειδικές, κάτι που είναι πολύ θετικό - ευχόμαστε ανάλογες διοργανώσεις».


Κώστας Παναγιώτης - Μπακόπουλος Κωνσταντίνος (Citroen Saxo VTS) / 3οι γενικής
«Είμαστε χαρούμενοι που βρεθήκαμε στη 3η θέση της γενικής. Βέβαια βοήθησε η εγκατάλειψη των πληρωμάτων που ήταν στις πρώτες θέσεις. Για εμάς ο αγώνας κύλησε ομαλά, το αυτοκίνητο ήταν άψογο σε όλες τις Ειδικές. Μεγάλο ενδιαφέρον για όλα τα πληρώματα είχε το νυχτερινό σκέλος του αγώνα, το οποίο μας άρεσε ιδιαίτερα. Οργανωτικά να δώσουμε ένα μεγάλο μπράβο σε όσους βοήθησαν να γίνει με μεγάλη επιτυχία ο αγώνας, και ευχόμαστε να συνεχιστούν τέτοιου είδους διοργανώσεις».


Σταφυλοπάτης Μάριος - Χατζηρήγας Γεώργιος (Ford Sierra Cosworth) / 1οι γενικής Ιστορικών
«Είμαστε χαρούμενοι με το αποτέλεσμα, καθώς υπήρχαν αυτοκίνητα νεότερα, και το ότι είμαστε 1οι γενικής στα Ιστορικά δείχνει πολλά. Ακολουθούμε το Ράλλυ Παλαδιο εδώ και 15 χρόνια. Είναι ένας αγώνας διασκεδαστικός, που μας αρέσει πολύ. Στη φετινή του μορφή ήταν άψογος οργανωτικά, οι Ειδικές ήταν σε καλή κατάσταση και ευχάριστη ήταν η προσέλευση του κόσμου».


Μουρτζούκος Γιώργος - Καραδημήτρης Νικόλας (BMW 2002 TI) / 2οι γενικής Ιστορικά
«Ο αγώνας κύλησε όπως θα θέλαμε, πετύχαμε τον στόχο μας για την κλάση των Ιστορικών κι αυτό είναι κάτι που μας χαροποιεί. Μας άρεσε πάρα πολύ η Ειδική Άγιος Ιωάννης που ήταν κατά γενική ομολογία η πιο ωραία του αγώνα. Το νυχτερινό σκέλος βοήθησε στο να κάνει τον αγώνα αμφίρροπο, αν και για εμάς δεν ήταν ό,τι καλύτερο λόγω της μικρής επάρκειας των φώτων. Οργανωτικά ο αγώνας ήταν υπέροχος, ευχόμαστε να συνεχιστεί αυτή η προσπάθεια».


Μανδρούκας Ελευθέριος - Τσάδαρης Νικόλαος (Porsche 911 Carrera 3.0) / 3οι γενικής
«Δεν ήμασταν σε καλή μέρα σήμερα, αλλά δεν μπορούσαμε να κινηθούμε ταχύτερα. Παρόλα αυτά εμείς ευχαριστηθήκαμε τον αγώνα και ειδικά το νυχτερινό σκέλος, όπου στην τελευταία ειδική διαδρομή πετύχαμε και κορυφαίο χρόνο.  Μεγάλο θετικό είναι ότι υπήρξε αρκετός κόσμος στις Ειδικές. κάτι που μας δίνει δύναμη για να συνεχίσουμε.  Για εμάς στο σύνολο ήταν ένας πάρα πολύ ωραίος αγώνας, συγχαρητήρια σε όλους όσους έκαναν αυτή τη μεγάλη προσπάθεια».

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

13ο Ράλλυ Χανίων ...

Η ΑΛΑ Χανίων μετά από έγκριση της ΟΜΑΕ - ΕΠΑ διοργανώνει το 13ο Ράλλυ Χανίων που θα διεξαχθεί το Σάββατο 20, Super Ειδική στους Αγίους Αποστόλους, ώρα 17:00 και Κυριακή 21 Απριλίου 2024, δύο επαναλαμβανόμενες διαδρομές, η πρώτη στον Κονταρό στις Βρύσες Αποκορώνου, ώρα 10:00 και η δεύτερη στον Στύλο Μαλάξα. Οι παροχές της ΑΛΑ Χανίων προς τα πληρώματα εκτός Χανίων είναι μία διανυκτέρευση στο ξενοδοχείο Porto Kalamaki το Σάββατο 20 Απριλίου 2024. Χορηγοί του αγώνα είναι: Chania Cars & Trucks Κυριακίδης Κατασκευαστική Και συνδιοργανωτές: Περιφερειακή Ενότητα Χανίων Δήμος Χανίων Δήμος Αποκορώνου ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΟΙΞΕΙ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΔΔΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΕΩΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 12 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024 ΚΑΙ ΩΡΑ 23:59.

Στην πρίζα ...

Οι οδηγοί ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα είναι ευκολότερο να φορτίζουν τα οχήματά τους στο σπίτι και στην εργασία τους τα επόμενα χρόνια, μετά την αναθεώρηση της οδηγίας για την ενεργειακή απόδοση των κτιρίων (EPBD) από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Η οδηγία στοχεύει να βάλει την Ευρώπη στο δρόμο της πλήρους απανθρακοποίησης έως το 2050. Προσδιορίστηκαν χαρακτηριστικά που πρέπει να διαθέτουν όλες οι νέες κατασκευές, αλλά και αυτές που υπόκεινται σε ανακαινίσεις. Έτσι όλα τα νέα κτίρια, καθώς και τα υπάρχοντα που υπόκεινται σε ριζική ανακαίνιση, πρέπει τώρα να εγκαταστήσουν προ-καλωδίωση για τα σημεία φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Τι προβλέπει η νέα οδηγία Αυτό καλύπτει όλα τα απαραίτητα βήματα για να καταστεί δυνατή η εγκατάσταση σημείων φόρτισης. Επιπλέον, όλα τα νέα και ανακαινισμένα κτίρια με περισσότερες από πέντε θέσεις στάθμευσης αυτοκινήτων πρέπει να έχουν τουλάχιστον ένα σημείο φόρτισης για κάθε πέντε θέσεις και προκαλωδίωση για τους τουλάχιστον μισούς χώρους. Τα γραφεία που διαθέτουν

5ο Grand Prix - Κίνα ...

Το 5ο Grand Prix του φετινού Παγκόσμιου Πρωταθλήματος, επιστρέφει μετά από τέσσερα χρόνια απουσίας λόγω των μέτρων που ίσχυαν για τον κορονοϊό στην Κίνα, στην πίστα της Σαγκάης, και θα μεταδοθεί την Κυριακή, 21 Απριλίου, στις 10:00, ζωντανά, αποκλειστικά στο ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr ) και ετεροχρονισμένα στις 16:30 στον ΑΝΤ1. Οι λάτρεις του μηχανοκίνητου αθλητισμού, την  Παρασκευή 19 Απριλίου και το Σάββατο 20 Απριλίου, θα έχουν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν αποκλειστικά στο ΑΝΤ1+, τις ελεύθερες και τις κατατακτήριες δοκιμές των μονοθέσιων, που θα προετοιμάσουν το έδαφος για την τελική σειρά εκκίνησης, καθορίζοντας τη θέση κάθε οδηγού στο grid. Στο τελευταίο Grand Prix, που πραγματοποιήθηκε στην Κίνα το 2019, είχε κερδίσει ο Λιούις Χάμιλτον για λογαριασμό της Mercedes, με 2ο τον Βάλτερι Μπότας και 3ο τον Σεμπάστιαν Φέτελ, που οδηγούσε τότε για την Ferrari. Από τότε, δεν έχει μείνει τίποτα ίδιο. Αρχικά, έχουμε νέα μονοθέσια με διαφορετική δυναμική. Δευτερευόντως, έχουμε νέα