Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

EKO Racing Dirt Games: Ταχύτητα και αξιοπιστία ...


Πριν την εκκίνηση της πρώτης αγωνιστικής χωμάτινης φόρμουλας και αυτοκινήτου γνωρίζαμε ότι ο 3ος γύρος του EKO Racing Dirt Games θα αποτελέσει μία τελείως διαφορετική πρόκληση για τους οδηγούς. Η διαδρομή των 2.2 χιλιομέτρων στην πίστα του μηχανοκίνητου αθλητισμού του Δήμου Χαλκίδας απαιτούσε διαφορετική προσέγγιση, αφού τα χαρακτηριστικά της ήταν αντίστοιχα με αυτά που διακρίνουν μία ειδική διαδρομή. Έτσι, δεν είναι τυχαίο ότι όσοι διακρίθηκαν από συνέπεια στις επιδόσεις τους και συνδύασαν την αξιοπιστία με την ταχύτητα, στο τέλος διακρίθηκαν. Πάντως, το θέαμα για όσους βρέθηκαν στη Χαλκίδα ήταν εντυπωσιακό, ενώ οι μάχες κράτησαν ζωντανό το ενδιαφέρον μέχρι το τελευταίο πέρασμα. Μάλιστα, ιδιαίτερα ενθαρρυντικό ήταν το γεγονός ότι αρκετός κόσμος έδωσε το παρών στην πίστα, ο οποίος μάλιστα ενθουσιάστηκε με το θέαμα που παρακολούθησε.



Με αντίπαλο το χρονόμετρο, ο Γιάννης Χεκιμιάν με το Speedcar Greece Xtrem ήταν ο μεγάλος πρωταγωνιστής της ημέρας, σημειώνοντας τον καλύτερο συνολικά χρόνο,
επικρατώντας παράλληλα στην εξαιρετικά ανταγωνιστική κατηγορία των 600 κ.εκ. Ο ταχύτατος 43χρονος οδηγός, από το πρώτο πέρασμα έδειξε τα δόντια του στον ανταγωνισμό, καταφέρνοντας εν τέλει να κάνει τον ταχύτερο χρόνο στα τρία από τα τέσσερα συνολικά περάσματα, σημειώνοντας την 2η φετινή του νίκη μετά από εκείνη που σημείωσε στον Ιππόδρομο Αθηνών. Δεύτερος ακολούθησε ο Γιώργος Ζυμαρίδης με το SR Kartcross, ο οποίος αρχικά δεν είχε απάντηση στους χρόνους του Χεκιμιάν. Ο περσινός κάτοχος του τίτλου στην κατηγορία στο τελευταίο πέρασμα βρήκε ρύθμο και σημείωσε έναν εξαιρετικό χρόνο, αντίστοιχο με του νικητή. Στο βάθρο τους ακολούθησε ο Στέφανος Καμιτσάκης με το Kamikaz 2 Planet Kart Cross Greece, στην πρώτη του με το νέο του απόκτημα. Ο ταχύτατος -και στο χώμα- οδηγός, βελτίωσε τους χρόνους του μετά από κάθε πέρασμα και κατάφερε να ανέβει για πρώτη φορά στο βάθρο του EKO Racing Dirt Games. Ατυχίες και κλαταρισμένα ελαστικά αντιμετώπισαν οι Παναγιώτης Καϊτατζής και Άρης Ιαβέρης, αμφότεροι με Kamikaz 2, με αποτέλεσμα να μην καταφέρουν να πλασαριστούν ψηλά στην κατάταξη. Το ίδιο ισχύει και για τον Νώντα Καρανικόλα, ο οποίος είχε ένα κλατάρισμα, ενώ αντιμετώπισε προβλήματα και με τον κινητήρα του La Base Motor Club. Παρόλα αυτά, στο τελευταίο του πέρασμα κατάφερε να σημειώσει τον ταχύτερο χρόνο της ημέρας (2:08.25) κερδίζοντας και το σχετικό “Flat Out Trophy”!
Στην κατηγορία των 750 κ.εκ., ο συναγωνισμός ήταν ακόμα πιο έντονος και ουσιαστικά χρειάστηκε να περιμένουμε το τελευταίο πέρασμα για να μάθουμε τον τελικό νικητή. Είναι χαρακτηριστικό, ότι στο τρίτο και προτελευταίο, τρεις οδηγοί που διεκδίκησαν τη νίκη έκαναν χρόνο στο ίδιο δευτερόλεπτο! Αυτή κατέληξε στα χέρια του Νίκου Αθηναίου με το Speedcar Xtrem, του οποίου την ευθύνη προετοιμασίας έχει η ομάδα του Λάμπρου Αθανασούλα. Ο 36χρονος οδηγός, πραγματοποίησε έναν εξαιρετικό χρόνο στο τελευταίο του πέρασμα, καταφέρνοντας έτσι να κατακτήσει τη δεύτερη φετινή του νίκη, μετά από εκείνη που σημείωσε στον Ιππόδρομο Αθηνών. Ο Χαράλαμπος Γαζετάς με ακόμα ένα Speedcar ολοκλήρωσε δεύτερος, την ώρα που ο Μιχάλης Τακιδέλης με το δικό του μπλε Speedcar ανέβηκε με τους δύο προαναφερθέντες στο βάθρο.



Ο Παναγιώτης Ρουστέμης, αφού νωρίτερα είχε εντυπωσιάσει με το Semog Trophy ολοκληρώντας 4ος στην εξαιρετικά ανταγωνιστική κατηγορία των 600 κ.εκ., κατάφερε να σημειώσει τον απόλυτο χρόνο της ημέρας ανάμεσα στα αυτοκίνητα. Ο νεαρός ταλαντούχος οδηγός ήταν ταχύτερος σε όλα τα περάσματα με το Mitsubishi Lancer EVO X, βελτιώνοντας συνεχώς τις επιδόσεις του. Αντίσταση προσπάθησε να του προβάλλει ο Λευτέρης Αλυγιζάκης με το Mitsubishi Lancer EVO IX, αλλά προβλήματα με τον κινητήρα δεν του επέτρεψαν να διεκδικήσει το κάτι παραπάνω πέφτοντας στην κατάταξη. Έτσι, στο δεύτερο σκαλί του βάθρου της άτυπης γενικής, αλλά και της κατηγορίας άνω των 2.000 κ.εκ., ανέβηκε ο Γιώργος Βασιλάκης με το Ford Fiesta R5. O 50χρονος οδηγός με την πολύ μικρή αγωνιστική εμπειρία, εμφανίστηκε εξαιρετικά βελτιωμένος και το αποτέλεσμα είναι η καλύτερη δικαίωση της προσπάθειας του. Στο βάθρο, τους ακολούθησε ο Στέφανος Θεοχαρόπουλος, που με το Lancer EVO IX κατάφερε να κερδίσει στο νήμα επί του Πάνου Κωνσταντάκου με το Lancer 7ης γενιάς, μετά από μία εξαιρετική μάχη.



Στις επιμέρους κατηγορίες, ο Χαράλαμπος Μανουσαρίδης με το Ford Escort RS2000 δεν είχε κανένα πρόβλημα να επικρατήσει στην κατηγορία των 1.600-2.000 κ.εκ., με τους Σπύρο Χαρμαντά και Γιάννη Ραγκούση να τον ακολουθούν με ίδιο αυτοκίνητο. Σε αυτή των 1.400-1.600 κ.εκ., ο Κωνσταντίνος Μαχαίρας με το Citroen Saxo κατάφερε να τερματίσει πρώτος, ενώ ο νικητής της κατηγορίας στον προηγούμενο γύρο του θεσμού, Γιάννης Καββαδίας με το Peugeot 206 ακολούθησε δεύτερος. Την πρώτη τριάδα συμπλήρωσε Παναγιώτης Σταθόπουλος με το VW Polo GTI. Στην μικρότερη κατηγορία, αυτή των 1.400 κ.εκ., τον πρώτο και μοναδικό λόγο είχαν τα Toyota! O Νίκος Κωτσαδάμ με το Toyota Starlet συνδύασε θέαμα και αποτέλεσμα σημειώνοντας τον ταχύτερο χρόνο, με τους Ηρακλή Ζήκα και Μιχαλή Νομικό, επίσης με Toyota Starlet, να τον ακολουθούν στο βάθρο. Τέλος, στην κατηγορία των 4x4 ταχύτερος αναδείχθηκε o Πέτρος Σιούτης με το εντυπωσιακό Mitsubishi Pajerο, μπροστά από τον Φώτη Κουτσούμπο με το Land Cruiser.



Ο αγώνας, ο οποίος πραγματοποιήθηκε υπό την αιγίδα του Δήμου Χαλκιδέων και την υποστήριξη του MyKteo του Ομίλου Θαλάσση, διοργανώθηκε από το Αγωνιστικό Σωματείο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού (Α.Σ.Μ.Α.) και προσμετρούσε παράλληλα στο ΤRC Cup σηματοδοτώντας τον 4ο γύρο του θεσμού. Tο επόμενο ραντεβού έχει ήδη δοθεί για τις 17-18 Νοεμβρίου στον Ιππόδρομο Αθηνών στο Μαρκόπουλο, όπου η ομάδα των Dirt Games ετοιμάζει ακόμα μία καινοτομία για το χώρο των αγώνων. Συγκεκριμένα, οι χωμάτινες φόρμουλες θα αγωνιστούν σύμφωνα με τους κανονισμούς Rallycross, εκκινώντας ανά τετράδες στη διαδρομή! Κάτι που αυξάνει ακόμα περισσότερο το ενδιαφέρον. Αντίθετα, τα αυτοκίνητα θα συμμετέχουν όπως έχουμε συνηθίσει υπό καθεστώς ατομικής χρονομέτρησης.
Τέλος, δεν πρέπει να ξεχνάμε πως ο θεσμός για το 2018... τρέχει με την premium βενζίνη EKO GreeceRacing 100 και με τα φτερά του Red Bull, ενώ τον υποστηρίζουν η Subaru Greece Πλειάδες Motors και η USAG Greece. Χορηγός τεχνολογίας είναι η Garmin Greece, η Racecraft είναι χορηγός εξοπλισμού, με την COSMOTE TV και το περιοδικό 4Troxoi να έχουν αναλάβει το ρόλο των χορηγών επικοινωνίας, ενώ το συνδρομητικό κανάλι καλύπτει το θεσμό τηλεοπτικά!








































Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

1ος Γύρος - Επιτυχής ...

Συναρπαστική ήταν η εξέλιξη του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, ενός αγώνα που είχε αρκετές ανακατατάξεις καθ’ όλη τη διάρκειά του. Τελικοί νικητές αναδείχθηκαν οι Σωκράτης Τσολακίδης-Γιώργος Πολυζώης, στην επιστροφή του δύο φορές Πρωταθλητή Ελλάδος στη χωμάτινη επιφάνεια. Ο αγώνας διοργανώθηκε από το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.) Πολύτιμη βοήθεια στους διοργανωτές παρείχαν ο Δήμος Θηβαίων, ο Δήμος Λειβαδέων και ο Δήμος Αλιάρτου-Θεσπιέων. Χορηγός του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας ήταν ο επίσημος διανομέας των λιπαντικών TEXACO, Tsellos. Με τον καλύτερο τρόπο ξεκίνησαν τις υποχρεώσεις τους στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος οι Τσολακίδης-Πολυζώης,. Το πλήρωμα του Skoda Fabia Rally2 Evo είδε από νωρίς να τίθενται εκτός αγώνα οι κύριοι αντίπαλοί του και στη συνέχεια ελέγχοντας τον συναγωνισμό, κέρδισε τις τρεις τελευταίες Ειδικές Διαδρομές του αγώνα. Νωρίτερα, οι «Παναγιώτης Ρουστέμης»-Χρήστος Μπακλώρης, οι οποίοι βρέθηκαν να προηγούνται έπειτα από τις δύο πρώτες

Αναγέννηση ...

Το Στρατιωτικό Αεροδρόμιο Τρίπολης θα υποδεχτεί το Σαββατοκύριακο 20 και 21 Απριλίου, 45 οδηγούς, οι οποίοι θα λάβουν μέρος στον πρώτο αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας στις κατηγορίες Ν&Α, Ε, Formula Saloon και Ιστορικών! Διοργανωτές είναι τα Σωματεία “Αγωνιστικός Σύλλογος Ιδιοκτητών Σπορ αυτοκινήτων” (ΑΣΙΣΑ) και “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.). Η κατηγορία Ν&Α συγκέντρωσε 11 οδηγούς, οι οποίοι θα αγωνιστούν με στόχο τη νίκη στην πρεμιέρα του θεσμού. Με τετρακίνητο Lancer της Ομάδας Ν θα αγωνιστεί ο 26χρονος Ταξιάρχης Ασημακόπουλος, ευελπιστώντας η τύχη να είναι με το μέρος του στην Τρίπολη, σε αντίθεση με την πρόσφατη Ανάβαση Ριτσώνας. Γνωστός από τη συμμετοχή του σε αγώνες ταχύτητας παλαιότερα, ο Σάκης Ηλιάδης επιστρέφει στην πίστα με ένα Mitsubishi Lancer Evo IX και θα διεκδικήσει τη νίκη, ενώ για πρώτη φορά θα εκκινήσει σε αγώνα ταχύτητας ο 27χρονος τοπικός, Δημήτρης Μουργελάς με ένα Mitsubishi Lancer Evo VIII. Από τη Ρόδο θα ταξιδέψ

Νέος Κ.Ο.Κ. ...

Προ των πυλών βρίσκεται ο αναμορφωμένος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας με τις ποινές να αφορούν στον οδηγό και όχι στο όχημα. «Ο αναμορφωμένος ΚΟΚ θα έχει νέα πολιτική ποινών, επικεντρωμένη στην οδική ασφάλεια. Δεν μας ενδιαφέρει να τιμωρήσουμε, πρωτίστως, τους παραβάτες, μας ενδιαφέρει να είναι εφαρμόσιμες οι ποινές, να είναι δίκαιες και να αντιστοιχούν στη σοβαρότητα και στην επικινδυνότητα κάθε παράβασης» , τόνισε η υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδια για τις μεταφορές, Χριστίνα Αλεξοπούλου. Για πρώτη φορά, σύμφωνα με τον νέο ΚΟΚ, που αναμένεται να τεθεί σε διαβούλευση το επόμενο διάστημα, κατηγοριοποιούνται οι ποινές και αυστηροποιούνται, ανάλογα με τη σοβαρότητα της παράβασης (πχ. κινητό τηλέφωνο, κράνος, ζώνη κ.α.).   «Ο νέος ΚΟΚ, που θα ανταποκρίνεται στις νέες συνθήκες, βρίσκεται σε τελικό στάδιο επεξεργασίας και πρόκειται συντόμως να τεθεί σε δημόσια διαβούλευση, πριν πάρει τον δρόμο για τη Βουλή» ανέφερε και υποστήριξε ότι ο αναμορφωμένος ΚΟΚ θα έχει νέα πολιτική ποινών,