Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

4η θέση Χαντζαρά στο Oschersleben ....


Η Ελλάδα είχε τριπλή συμμετοχή στον 6ο γύρο του Drift King of Europe ProSeries στο Oschersleben της Γερμανίας με τους Χρήστο Χαντζαρά, Σταύρο Γρύλλη και Τάκη Κωνσταντάρα. Μεταξύ 19 αγωνιζόμενων, ο Χαντζαράς κέρδισε τις κατατακτήριες δοκιμές και έχασε οριακά μια θέση στον τελικό της Pro!
Μετά την καλοκαιρινή ανάπαυλα, ο θεσμός του Federal Tire King of Europe ProSeries μπήκε στην τελική ευθεία με τον αγώνα της Γερμανίας το περασμένο Σάββατο (1/9), πριν ταξιδέψει στην Αυστρία στις 29-30 Σεπτεμβρίου και έπειτα στην Ελλάδα, και στην πίστα των Σερρών, για το μεγάλο φινάλε και την ανάδειξη των Πρωταθλητών στις 6-7 Οκτωβρίου.
Το όνομα του Χρήστου Χαντζαρά, νικητή του περσινού αγώνα στις Σέρρες, φιγουράρει και στους τρεις αυτούς αγώνες - όμως στην αυστριακή πίστα του Greinbach, όσο και σ' εκείνη των Σερρών, θα βρεθεί αντιμέτωπος και με τον υπεραστέρα του παγκόσμιου Drift, Daigo Saito!
Την πρώτη μέρα (31/8) στο Oschersleben, που φιλοξενεί και αγώνες του Γερμανικού DTM, ο Χαντζαράς με την BMW M3 E36 Turbo που προετοιμάζει η ομάδα του, Team 22, ήταν ο μεγάλος νικητής στις κατατακτήριες δοκιμές της Pro! Πολύ καλά τα κατάφερε και ο νεαρότερος Έλληνας drifter και μεγάλη ελπίδα του σπορ, Σταύρος Γρύλλης, κατακτώντας την 9η θέση με την Toyota ΑΕ86 Levin Turbo, ενώ ο Κωνσταντάρας (Toyota AE86 Trueno Turbo) μετά από μια σειρά προβλημάτων βρέθηκε στην 19η τόσο στις δοκιμές όσο και στον αγώνα της επόμενης ημέρας.


Σ' αυτόν, τον κυρίως αγώνα, ο Χαντζαράς κέρδισε την τέταρτη θέση, και ο Γρύλλης την έβδομη - ενώ παράλληλα ο πρώτος, μαζί με τον Roman Kolesar, κατέκτησαν το πρώτο έπαθλο των ομάδων για λογαριασμό της Zestino Racing.
«Ήταν ίσως η πιο γρήγορη πίστα που έχουμε τρέξει, έπρεπε να μπεις στην είσοδο της πρώτης στροφής με πολλά χιλιόμετρα -κι ενώ η αμμοπαγίδα ήταν εκεί για να σε φοβερίζει-, και να μείνεις πατημένος για να βγει το υπόλοιπο πέρασμα σωστά», εξήγησε ο Χρήστος Χαντζαράς. «Χάσαμε την πρόκριση στον τελικό, στην ουσία, διότι στον ημιτελικό είχαμε επαφή με το αυτοκίνητο (σ.σ.: του Clemens Kauderer) που τελικά κέρδισε. Προσπάθησα να τον πιέσω στην είσοδο, φρέναρε νωρίτερα από ό,τι περίμενα, είχαμε μια επαφή κι εκεί κρίθηκε το αποτέλεσμα».


Ο Έλληνας οδηγός δεν είχε καμία εμπειρία από την πίστα, αλλά το αποτέλεσμα, ειδικά των δοκιμών, απέδειξε ότι βρήκε γρήγορα τις ρυθμίσεις της carbon E36 Turbo.  Επίσης, αγωνίστηκε με ολοκαίνουριο κινητήρα: «Αλλάξαμε κινητήρα για λόγους αξιοπιστίας. Δοκιμάσαμε τον καινούριο στον τελευταίο αγώνα του ελληνικού πρωταθλήματος, και τώρα θα κάνουμε όλους τους αγώνες που απομένουν στην Ελλάδα και στην Ευρώπη με αυτόν», τόνισε.
Όσο για την εμπειρία από τον γερμανικό αγώνα του Federal Tire King of Europe ProSeries, ο Χαντζαράς κατέληξε: «Μας έκανε πολύ μεγάλη εντύπωση η ύπαρξη, ταυτόχρονα με τον αγώνα, πολλών εκδηλώσεων στην πίστα. Υπήρχε, για παράδειμα, έκθεση αυτοκινήτων και δυναμόμετρο για όλους - ήταν κάτι που συναντήσαμε για πρώτη φορά ως Έλληνες».

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

1ος Γύρος - Επιτυχής ...

Συναρπαστική ήταν η εξέλιξη του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, ενός αγώνα που είχε αρκετές ανακατατάξεις καθ’ όλη τη διάρκειά του. Τελικοί νικητές αναδείχθηκαν οι Σωκράτης Τσολακίδης-Γιώργος Πολυζώης, στην επιστροφή του δύο φορές Πρωταθλητή Ελλάδος στη χωμάτινη επιφάνεια. Ο αγώνας διοργανώθηκε από το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.) Πολύτιμη βοήθεια στους διοργανωτές παρείχαν ο Δήμος Θηβαίων, ο Δήμος Λειβαδέων και ο Δήμος Αλιάρτου-Θεσπιέων. Χορηγός του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας ήταν ο επίσημος διανομέας των λιπαντικών TEXACO, Tsellos. Με τον καλύτερο τρόπο ξεκίνησαν τις υποχρεώσεις τους στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος οι Τσολακίδης-Πολυζώης,. Το πλήρωμα του Skoda Fabia Rally2 Evo είδε από νωρίς να τίθενται εκτός αγώνα οι κύριοι αντίπαλοί του και στη συνέχεια ελέγχοντας τον συναγωνισμό, κέρδισε τις τρεις τελευταίες Ειδικές Διαδρομές του αγώνα. Νωρίτερα, οι «Παναγιώτης Ρουστέμης»-Χρήστος Μπακλώρης, οι οποίοι βρέθηκαν να προηγούνται έπειτα από τις δύο πρώτες

Αναγέννηση ...

Το Στρατιωτικό Αεροδρόμιο Τρίπολης θα υποδεχτεί το Σαββατοκύριακο 20 και 21 Απριλίου, 45 οδηγούς, οι οποίοι θα λάβουν μέρος στον πρώτο αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας στις κατηγορίες Ν&Α, Ε, Formula Saloon και Ιστορικών! Διοργανωτές είναι τα Σωματεία “Αγωνιστικός Σύλλογος Ιδιοκτητών Σπορ αυτοκινήτων” (ΑΣΙΣΑ) και “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.). Η κατηγορία Ν&Α συγκέντρωσε 11 οδηγούς, οι οποίοι θα αγωνιστούν με στόχο τη νίκη στην πρεμιέρα του θεσμού. Με τετρακίνητο Lancer της Ομάδας Ν θα αγωνιστεί ο 26χρονος Ταξιάρχης Ασημακόπουλος, ευελπιστώντας η τύχη να είναι με το μέρος του στην Τρίπολη, σε αντίθεση με την πρόσφατη Ανάβαση Ριτσώνας. Γνωστός από τη συμμετοχή του σε αγώνες ταχύτητας παλαιότερα, ο Σάκης Ηλιάδης επιστρέφει στην πίστα με ένα Mitsubishi Lancer Evo IX και θα διεκδικήσει τη νίκη, ενώ για πρώτη φορά θα εκκινήσει σε αγώνα ταχύτητας ο 27χρονος τοπικός, Δημήτρης Μουργελάς με ένα Mitsubishi Lancer Evo VIII. Από τη Ρόδο θα ταξιδέψ

Νέος Κ.Ο.Κ. ...

Προ των πυλών βρίσκεται ο αναμορφωμένος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας με τις ποινές να αφορούν στον οδηγό και όχι στο όχημα. «Ο αναμορφωμένος ΚΟΚ θα έχει νέα πολιτική ποινών, επικεντρωμένη στην οδική ασφάλεια. Δεν μας ενδιαφέρει να τιμωρήσουμε, πρωτίστως, τους παραβάτες, μας ενδιαφέρει να είναι εφαρμόσιμες οι ποινές, να είναι δίκαιες και να αντιστοιχούν στη σοβαρότητα και στην επικινδυνότητα κάθε παράβασης» , τόνισε η υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδια για τις μεταφορές, Χριστίνα Αλεξοπούλου. Για πρώτη φορά, σύμφωνα με τον νέο ΚΟΚ, που αναμένεται να τεθεί σε διαβούλευση το επόμενο διάστημα, κατηγοριοποιούνται οι ποινές και αυστηροποιούνται, ανάλογα με τη σοβαρότητα της παράβασης (πχ. κινητό τηλέφωνο, κράνος, ζώνη κ.α.).   «Ο νέος ΚΟΚ, που θα ανταποκρίνεται στις νέες συνθήκες, βρίσκεται σε τελικό στάδιο επεξεργασίας και πρόκειται συντόμως να τεθεί σε δημόσια διαβούλευση, πριν πάρει τον δρόμο για τη Βουλή» ανέφερε και υποστήριξε ότι ο αναμορφωμένος ΚΟΚ θα έχει νέα πολιτική ποινών,