Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Παγκόσμιο Ρεκόρ απόστασης σε 24 ώρες ...


Ποτέ μέχρι τώρα δεν έχει καλύψει κάποιος απόσταση πάνω από 1219 χιλιόμετρα σε 24 ώρες με μοναδικό εφόδιο τη μυϊκή του δύναμη. Αυτό αναμένεται να αλλάξει από τις 28 έως τις 29 Ιουλίου. Στις 10 το πρωί, η Nicola “Nici” Walde θα ξεκινήσει την προσπάθειά της για την κατάρριψη του παγκόσμιου ρεκόρ απόστασης στο Κέντρο Δοκιμών Rodgau-Dudenhofen της Opel. Ο εξοπλισμός της είναι ένα τρίτροχο όχημα οριζόντιας διάταξης με ολόσωμο φέρινγκ το οποίο μπορεί να αγγίξει τα 80 km/h ως μέγιστη ταχύτητα. Το αποκαλούμενο Velomobile είναι ένα αεροδυναμικά προηγμένο και μοναδικό στο είδος του όχημα σχεδιασμένο και κατασκευασμένο από το συνεργάτη της Nici, τον Daniel Fenn. Η 44χρονη αθλήτρια θα επιχειρήσει να καταρρίψει το 24ωρο παγκόσμιο ρεκόρ γυναικών (1012 χιλιόμετρα) και αντρών (1219 χιλιόμετρα). Γεννημένη στο Αμβούργο, η Nici έχει στην κατοχή της το παγκόσμιο ρεκόρ γυναικών HPV (Human Power Vehicles) για οχήματα που κινούνται με ανθρώπινη μυϊκή δύναμη από το 2015. Η Opel στηρίζει τον 24ωρο μαραθώνιο διαθέτοντας την πίστα δοκιμών υψηλής ταχύτητας των 4,8 χιλιομέτρων, ενώ είναι και χορηγός της Nici Walder στις μετακινήσεις της. Η αθλήτρια θα ταξιδέψει στο Dudenhofen με το Velomobile σε ένα Opel Vivaro, ενώ κατά τη διάρκεια του εγχειρήματος ένα Opel Ampera-e θα χρησιμοποιηθεί ως όχημα υποστήριξης. Το ηλεκτρικό Opel θεωρείται επίσης ένας πρωταθλητής αυτονομίας, καθώς μπορεί να καλύψει 520 χιλιόμετρα σύμφωνα με τον κύκλο NEDC (New European Driving Cycle).
H Opel στηρίζει το φιλόδοξο αυτό εγχείρημα, καθώς η αποφασιστικότητα και η στάση ζωής της Nici Walde αντικατοπτρίζουν το πνεύμα της Opel ως μάρκας και εταιρίας: Πίστεψε στον Εαυτό σου, στην επιτυχία και στο μέλλον! #WeBelieve είναι το σλόγκαν και το hashtag που αρμόζει καλύτερα στο συγκεκριμένο εγχείρημα κατάρριψης του παγκόσμιου ρεκόρ.


Opel: πλούσια παράδοση στους δύο τροχούς

Η Opel έχει μακρά παράδοση στην ποδηλασία. Οι πέντε γιοι του ιδρυτή της εταιρίας Adam Opel ήταν επιτυχημένοι ποδηλάτες και η φωτογραφία τους στο πενταθέσιο τάντεμ ποδήλατο Quintuplet έχει μείνει στην ιστορία. Η Opel ξεκίνησε να κατασκευάζει δικά της ποδήλατα το 1886. Ήταν μάλιστα ένας από τους πρώτους κατασκευαστές ποδηλάτων στη Γερμανία και εξελίχτηκε στο μεγαλύτερο κατασκευαστή ποδηλάτων στον κόσμο στις αρχές της δεκαετίας του ’20. Το εκατομμυριοστό ποδήλατο της Opel παρουσιάστηκε στο κοινό στις 21 Ιουλίου 1926. Ακολούθησαν διάφορα παγκόσμια ρεκόρ όπως του Βέλγου ποδηλάτη Léon Vanderstuyft στις 29 Σεπτεμβρίου 1928 στην περιοχή του Παρισιού. Με το θρυλικό αγωνιστικό του ποδήλατο Opel ZR III που διέθετε ειδικές μετατροπές για την πίστα, ο Βέλγος άγγιξε την απίστευτη ταχύτητα των 122,77 km/h πίσω από τον Ελβετό προπομπό του, τον Lehmann. Το συγκεκριμένο παγκόσμιο ρεκόρ έμελλε να αντέξει για περισσότερα από 50 χρόνια. Στις 15 Φεβρουαρίου 1937 η Opel κατασκεύασε το τελευταίο της ποδήλατο από 2.621.965 συνολικά.
Μέχρι σήμερα, οι μηχανικοί της Opel εξακολουθούν να ασχολούνται με δίτροχα και τρίτροχα πρωτότυπα οχήματα. Στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης το 2011, η Opel παρουσίασε το RAK-e, ένα ηλεκτροκίνητο, διθέσιο τάντεμ ποδήλατο με διάταξη που θύμιζε έντονα velomobile. Ακολούθησε η μελέτη πάνω σε ένα μοντέρνο e-bike στο σαλόνι της Γενεύης το 2012. Το RAD-e διέθετε έντονα σχεδιαστικά στοιχεία φιλοσοφίας Opel και ήταν σχεδιασμένο για να καλύπτει μέχρι 45 χιλιόμετρα αμιγώς με ηλεκτρική λειτουργία.


Κέντρο Δοκιμών Opel στο Rodgau-Dudenhofen: συνυφασμένο με παγκόσμια ρεκόρ

Το 1972 η Opel κατέπληξε το κοινό με ένα συναρπαστικό εγχείρημα diesel. Διαθέτοντας ένα αεροδυναμικά βελτιστοποιημένο αμάξωμα GT, το Diesel GT κατέρριψε δύο παγκόσμια και 18 διεθνή ρεκόρ για diesel οχήματα στο Κέντρο Δοκιμών της Opel στο Dudenhofen. Χάρη στην υπερτροφοδότηση, ο κινητήρας των 2,1 λίτρων απέδιδε ισχύ 95 ίππων, η οποία θεωρείτο εκπληκτική για την εποχή. Επί δύο ημέρες και τρεις νύχτες, το πρωτότυπο έκανε γύρους στην πίστα υψηλών ταχυτήτων με μία ομάδα οδηγών αγώνων να εναλλάσσονται στο τιμόνι. Η υψηλότερη ταχύτητα που πέτυχε σε απόσταση 1000 μέτρων ήταν 197 km/h! Ήταν εκπληκτική επίδοση για diesel πριν από 46 χρόνια.
Τον Ιούλιο του 2003 το Opel Eco Speedster κατέρριψε 17 διεθνή ρεκόρ σε διάστημα 24 ωρών πάντα στο Κέντρο Δοκιμών της Opel στο Dudenhofen υπό το άγρυπνο βλέμμα των παρατηρητών της FIA, της επίσημης Αρχής του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Το κινητήριο σύνολο του diesel πρωτοτύπου ήταν εξελιγμένο για υψηλές επιδόσεις, ενώ οι μηχανικοί της Opel εξερεύνησαν τότε τα όρια της τεχνολογίας στους τομείς της αεροδυναμικής και της εξοικονόμησης βάρους. Το διθέσιο αυτοκίνητο ήταν βασισμένο στο Speedster παραγωγής και διέθετε αμάξωμα από ανθρακονήματα. Το ιδιαίτερα αεροδυναμικό πρωτότυπο με τον κινητήρα στο κέντρο και με εκείνο το εκπληκτικό αμάξωμα, ήταν εφοδιασμένο με το μικρότερο τετρακύλινδρο κινητήρα diesel στον κόσμο, τον οποίο έφεραν τα Opel Agila και Opel Corsa της εποχής, με ισχύ 51 kW/70 hp.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Καλή Αρχή ...

Το 60ό Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος βρίσκεται μια ανάσα από την πρεμιέρα του, αφού το Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, ο πρώτος γύρος του θεσμού, έχει τυπικά ξεκινήσει με την τέλεση της Πανηγυρικής Εκκίνησης στην Κεντρική Πλατεία της Θήβας, το βράδυ του Σαββάτου. Οι θεατές, φίλοι του μηχανοκίνητου αθλητισμού και κάτοικοι της περιοχής, κατέκλυσαν την πλατεία, γνωρίζοντας από κοντά τα 36 πληρώματα που θα συμμετάσχουν την Κυριακή στον αγώνα. Στην εκδήλωση έδωσαν το παρών, μεταξύ άλλων, ο Δήμαρχος Θηβαίων κ. Γιώργος Αναστασίου, η Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού, κ. Φανή Παπαθωμά, ο Αντιπεριφερειάρχης Π.Ε. Βοιωτίας, κ. Γιώργος Ντασιώτης καθώς και πλήθος Αντιδημάρχων και Δημοτικών Συμβούλων της περιοχής. Νωρίτερα, στις εγκαταστάσεις του επίσημου διανομέα των λιπαντικών Texaco, Tsellos στη Θήβα είχε λάβει χώρα ο Διοικητικός και Τεχνικός Έλεγχος του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, με τα πληρώματα να είναι ευδιάθετα και να είναι έτοιμα να δώσουν τον καλύτερό τους εαυτό στις 5 Ειδικές Διαδρομές του αγώνα. Το α

1ος Γύρος - Επιτυχής ...

Συναρπαστική ήταν η εξέλιξη του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, ενός αγώνα που είχε αρκετές ανακατατάξεις καθ’ όλη τη διάρκειά του. Τελικοί νικητές αναδείχθηκαν οι Σωκράτης Τσολακίδης-Γιώργος Πολυζώης, στην επιστροφή του δύο φορές Πρωταθλητή Ελλάδος στη χωμάτινη επιφάνεια. Ο αγώνας διοργανώθηκε από το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.) Πολύτιμη βοήθεια στους διοργανωτές παρείχαν ο Δήμος Θηβαίων, ο Δήμος Λειβαδέων και ο Δήμος Αλιάρτου-Θεσπιέων. Χορηγός του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας ήταν ο επίσημος διανομέας των λιπαντικών TEXACO, Tsellos. Με τον καλύτερο τρόπο ξεκίνησαν τις υποχρεώσεις τους στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος οι Τσολακίδης-Πολυζώης,. Το πλήρωμα του Skoda Fabia Rally2 Evo είδε από νωρίς να τίθενται εκτός αγώνα οι κύριοι αντίπαλοί του και στη συνέχεια ελέγχοντας τον συναγωνισμό, κέρδισε τις τρεις τελευταίες Ειδικές Διαδρομές του αγώνα. Νωρίτερα, οι «Παναγιώτης Ρουστέμης»-Χρήστος Μπακλώρης, οι οποίοι βρέθηκαν να προηγούνται έπειτα από τις δύο πρώτες

1η Δεξιοτεχνία Νεμέας ...

Στις 14 Απριλίου θα διεξαχθεί η Δεξιοτεχνία Νεμέας στο χώρο του Οινοποιητικού Συνεταιρισμού Νεμέας. Ο αγώνας θα εκκινήσει στις 09:00. Σύμφωνα με την νέα εγκύκλιο της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού για τις Δεξιοτεχνίες προκειμένου να δηλώσει κάποιος συμμετοχή απαιτούνται τα ακόλουθα: • Άδεια Οδήγησης σε ισχύ (επιπλέον να μην παρακρατείτε από καμία δημόσια αρχή) • Άδεια Κυκλοφορίας ή Αγωνιστική Άδεια Κυκλοφορίας σε ισχύ (δεν δύναται να συμμετάσχουν οχήματα με πινακίδες ΔΟΚ, με Μ ή σε προσωρινή ακινησία) *σε περίπτωση διαφορετικού κατόχου-αγωνιζομένου απαιτείται Υ.Δ. παραχώρησης • Δελτίο Αθλητή τύπου Δ (κόστος ημερήσιου 20€ και ετήσιου 60€) • Ιατρική βεβαίωση σύμφωνα με τον αθλητικό νόμο (επισυνάπτεται αρχείο παρακάτω) Τέλος οι δηλώσεις συμμετοχών θα πραγματοποιούνται αποκλειστικά μέσω ΣΔΔΑ μέχρι και την Παρασκευή 12/4/2024. Η ασφάλεια του αγώνα καθορίζεται από την ΟΜΑΕ στα 20€ και καταβάλλεται με την δήλωση συμμετοχής στο ΣΔΔΑ ενώ η συμμετοχή της λέσχης είναι 50€ και καταβάλλεται • είτε