Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

1o TRC 2018 : ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΛΑΣΠΗ ...


Στο Διαδρόμιο Σπαθοβουνίου, και φέτος άνοιξε η αυλαία του TRC, με τον πρώτο αγώνα της χρονιάς να ολοκληρώνεται με επιτυχία. Την ευθύνη της διοργάνωσης είχαν οι 2 Α.Λ.Α της Πελοποννήσου, αυτή της Καλαμάτας και της Κορινθίας και η επιτυχημένη όπως αποδείχτηκε συνεργασία  προσέλκυσε  45 οδηγούς, κυρίως από την Πελοπόννησο.
Ο πρώτος  αγώνας της χρονιάς τα είχε όλα, μάχες και ανατροπές, αλλά το χαρακτηριστικό που άλλαξε όλα τα δεδομένα ήταν ο καιρός. Μία ξαφνική τοπική καταιγίδα μεγάλης μάλιστα διάρκειας στα μισά του   2ου σκέλους τα    άλλαξε όλα, η πρωινή σκόνη έγινε λάσπη και με αυτήν πάλεψαν οι οδηγοί που συμμετείχαν στα 2000 & 2000+ cc.
Στο αγωνιστικό μέρος τώρα, τα 2 στεγνά αλλά και ταχύτατα σκέλη, του επαθλουχου 2017 στα 1600, Κώστα Μαχαίρα (Citroen Saxo Vts) του έδωσαν την 1η θέση στην Γενική κατάταξη, πίσω του ο Χρήστος Χατζόπουλος (Τoyota Corolla AE86) με καλή επίδοση στο 2ο πέρασμα και 3ος ο Ηλίας Πολυχρονόπουλος (Toyota Starlet) αυτοι ήταν και οι νικητές στα 1600cc.
Στην κατηγορία των 2000+ cc, η λάσπη ήταν αυτή που έπαιξε τον καθοριστικό ρόλο και ανέτρεψε τα δεδομένα του πρώτου σκέλος. Στο στεγνό πρώτο πέρασμα την επίδοση της ημέρας έκανε ο Πάνος Κωσταντάκος (Mitsubishi Lancer Evo) 3.21.9, αυτός όμως που κέρδισε την λασπωμένη διαδρομή ήταν ο Πέτρος Μαγγερίδης (Subaru Impreza) 5.07,90, στην 2η θέση ο ΄΄ILIO’’ (Lancia Delta HF Integrale) και 3ος ο Λάμπρος Λαμπρόπουλος (Subaru Impreza) .
Στα 2000 κυβικά,o Γιώργος Ρήγας, με το Ford Escort RS 2000, επιβεβαίωσε για μία ακόμα φορά την ταχύτητα του και στα 2 σκέλη και είναι ο μεγάλος νικητής. Στο 2ο σκαλί του βάθρου ο Γιώργος Παναγόπουλος (Bmw E30) και 3ος ο Σπύρος Δεδεγκίκας (Ford Escort mk2) .  
Στην μικρή κατηγορία είχαμε μάχη με το ίδιο αυτοκίνητο (Toyota Corolla EE90) και για τους τρεις συμμετέχοντες, τελικός νικητής ο Δημήτρης Δημητρόπουλος και στις επόμενες 2 θέσεις ο Σάββας Βαρελιδης και Χρήστος Κατσής.
Τη δική τους ξεχωριστή νότα έδωσαν και τα 7 Kartcross που συμμετείχαν στον αγώνα.Ο Mr Speedcar, Γιάννης Χεκιμιάν με Speedcar Xtrem 600 κέρδισε την κατηγορία του και έκανε και τον απόλυτο χρόνο της ημερας 2.58.93.
Πίσω του και νικητής στα 750cc o Kώστας Σωτηρόπουλος με το νέο του Sr kartcross. Στην 2η θέση στα 600cc o Kώστας Χριστόπουλος (Speedcar Xtrem) και 3ος ο Γιάννης Πλαντζας (Sr Kartcross). Aξιζει να σημειώσουμε και την πρωτη συμμετοχή του Κωνσταντίνου  Σταύρου, Dirt Games, σε επίσημο αγώνα.
Η οργανωτική επιτροπή του αγώνα θα ήθελα να ευχαριστήσει την γιατρό του αγώνα Κα Παπαδοπούλου και τους διασώστες του ΕΚΑΒ ,για την άμεση αντιμετώπιση του περιστατικού υγείας του αθλητή Δημήτρη Βαρθαλίτη.O αθλητής μεταφέρθηκε στο Νοσοκομείο Κορίνθου, του ευχόμαστε από καρδίας περαστικά.
Μεγάλος Χορηγός του αγώνα η Αutovision IKTEO ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΣ ΑΕ, την προσπάθεια επίσης στήριξε και  η Aglopoulos Racing.
Επόμενος αγώνας του TRC 25-26 Αυγούστου στον Πύργο από την  Art Of Speed. 

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

1ος Γύρος - Επιτυχής ...

Συναρπαστική ήταν η εξέλιξη του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, ενός αγώνα που είχε αρκετές ανακατατάξεις καθ’ όλη τη διάρκειά του. Τελικοί νικητές αναδείχθηκαν οι Σωκράτης Τσολακίδης-Γιώργος Πολυζώης, στην επιστροφή του δύο φορές Πρωταθλητή Ελλάδος στη χωμάτινη επιφάνεια. Ο αγώνας διοργανώθηκε από το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.) Πολύτιμη βοήθεια στους διοργανωτές παρείχαν ο Δήμος Θηβαίων, ο Δήμος Λειβαδέων και ο Δήμος Αλιάρτου-Θεσπιέων. Χορηγός του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας ήταν ο επίσημος διανομέας των λιπαντικών TEXACO, Tsellos. Με τον καλύτερο τρόπο ξεκίνησαν τις υποχρεώσεις τους στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος οι Τσολακίδης-Πολυζώης,. Το πλήρωμα του Skoda Fabia Rally2 Evo είδε από νωρίς να τίθενται εκτός αγώνα οι κύριοι αντίπαλοί του και στη συνέχεια ελέγχοντας τον συναγωνισμό, κέρδισε τις τρεις τελευταίες Ειδικές Διαδρομές του αγώνα. Νωρίτερα, οι «Παναγιώτης Ρουστέμης»-Χρήστος Μπακλώρης, οι οποίοι βρέθηκαν να προηγούνται έπειτα από τις δύο πρώτες

Αναγέννηση ...

Το Στρατιωτικό Αεροδρόμιο Τρίπολης θα υποδεχτεί το Σαββατοκύριακο 20 και 21 Απριλίου, 45 οδηγούς, οι οποίοι θα λάβουν μέρος στον πρώτο αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας στις κατηγορίες Ν&Α, Ε, Formula Saloon και Ιστορικών! Διοργανωτές είναι τα Σωματεία “Αγωνιστικός Σύλλογος Ιδιοκτητών Σπορ αυτοκινήτων” (ΑΣΙΣΑ) και “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.). Η κατηγορία Ν&Α συγκέντρωσε 11 οδηγούς, οι οποίοι θα αγωνιστούν με στόχο τη νίκη στην πρεμιέρα του θεσμού. Με τετρακίνητο Lancer της Ομάδας Ν θα αγωνιστεί ο 26χρονος Ταξιάρχης Ασημακόπουλος, ευελπιστώντας η τύχη να είναι με το μέρος του στην Τρίπολη, σε αντίθεση με την πρόσφατη Ανάβαση Ριτσώνας. Γνωστός από τη συμμετοχή του σε αγώνες ταχύτητας παλαιότερα, ο Σάκης Ηλιάδης επιστρέφει στην πίστα με ένα Mitsubishi Lancer Evo IX και θα διεκδικήσει τη νίκη, ενώ για πρώτη φορά θα εκκινήσει σε αγώνα ταχύτητας ο 27χρονος τοπικός, Δημήτρης Μουργελάς με ένα Mitsubishi Lancer Evo VIII. Από τη Ρόδο θα ταξιδέψ

Νέος Κ.Ο.Κ. ...

Προ των πυλών βρίσκεται ο αναμορφωμένος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας με τις ποινές να αφορούν στον οδηγό και όχι στο όχημα. «Ο αναμορφωμένος ΚΟΚ θα έχει νέα πολιτική ποινών, επικεντρωμένη στην οδική ασφάλεια. Δεν μας ενδιαφέρει να τιμωρήσουμε, πρωτίστως, τους παραβάτες, μας ενδιαφέρει να είναι εφαρμόσιμες οι ποινές, να είναι δίκαιες και να αντιστοιχούν στη σοβαρότητα και στην επικινδυνότητα κάθε παράβασης» , τόνισε η υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδια για τις μεταφορές, Χριστίνα Αλεξοπούλου. Για πρώτη φορά, σύμφωνα με τον νέο ΚΟΚ, που αναμένεται να τεθεί σε διαβούλευση το επόμενο διάστημα, κατηγοριοποιούνται οι ποινές και αυστηροποιούνται, ανάλογα με τη σοβαρότητα της παράβασης (πχ. κινητό τηλέφωνο, κράνος, ζώνη κ.α.).   «Ο νέος ΚΟΚ, που θα ανταποκρίνεται στις νέες συνθήκες, βρίσκεται σε τελικό στάδιο επεξεργασίας και πρόκειται συντόμως να τεθεί σε δημόσια διαβούλευση, πριν πάρει τον δρόμο για τη Βουλή» ανέφερε και υποστήριξε ότι ο αναμορφωμένος ΚΟΚ θα έχει νέα πολιτική ποινών,