Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Αρχή του παραμυθιού ...


Η «Ακροπολική» εβδομάδα ξεκίνησε με τις πρώτες δοκιμές ενόψει του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2018, 3ο γύρο του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλλυ, για αρκετά από τα κορυφαία πληρώματα του ERC σε Ειδικές περασμένων ετών όπως η Παύλιανη και η Καλοσκοπή.
Στόχος τους, βεβαίως, ήταν η εξοικείωση με τα ελληνικά χώματα και η σωστή ρύθμιση των αυτοκινήτων για τις Ειδικές Διαδρομές και το ενδεχόμενο βροχής. Πάντως, στις πρώτες αυτές δοκιμές ο καιρός ήταν καλός, με τον ήλιο να κάνει σε μεγάλες περιόδους της ημέρας την εμφάνισή του. Οι Γιώργος Φιλιππίδης και Θέμης Χαλκιάς θα δοκιμάσουν αύριο τα Skoda Fabia R5 με τα οποία θα αγωνιστούν. Την Τρίτη 29/5 ξεκινούν και οι επίσημες αναγνωρίσεις του αγώνα.



No1: LUKYANUK Alexey - ARNAUTOV Alexey
«Ξέρουμε ότι ο αγώνας είναι σκληρός. Βασικός μας στόχος είναι να δούμε πως θα εξελιχθεί ο αγώνας, να προσπαθήσουμε να μην έχουμε κάποιο κλατάρισμα και άλλα προβλήματα. Αυτά είναι τα κλειδιά για την επιτυχία. Σχεδόν οι μισές Ειδικές Διαδρομές είναι καινούργιες για εμάς, ενώ άλλες έχουν αντίθετη φορά, οπότε πρέπει να γράψουμε καινούργιες σημειώσεις. Οι συνθήκες για όλους τους οδηγούς θα είναι σχεδόν οι ίδιες και αυτό είναι θετικό».

Νο2: MAGALHAES Bruno – MAGALHAES Hugo
«Το Ράλλυ Ακρόπολις είναι ένας πολύ ξεχωριστός αγώνας, πολύ διαφορετικός από τους υπολοίπους οπότε είναι πολύ σημαντικό να κάνουμε ένα καλό τεστ σήμερα και να βρούμε τις ιδανικές ρυθμίσεις. Οι Ειδικές είναι γρήγορες αλλά παράλληλα πρέπει να προσέχουμε πάρα πολύ διότι πρέπει να αποφεύγουμε τις μεγάλες πέτρες στο δρόμο. Ο στόχος μας είναι να βρεθούμε στο πόντιουμ και να πάρουμε βαθμούς για το πρωτάθλημα. Είμαι περίεργος να δω τις ειδικές διαδρομές καθώς αρκετές έχουν αντίθετη φορά ενώ άλλες έχουν καινούργια τμήματα».

Νο3: HERCZIG Norbert – FERENCZ Ramon
«Είμαστε τα νέα παιδιά στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ράλλυ και στον αγώνα. Για εμάς όλα είναι καινούργια. Δεν γνωρίζουμε τις ειδικές και το βασικό είναι να τερματίσουμε τον αγώνα. Έχω δει κάποια onboard βίντεο και έχω διαπιστώσει ότι κάποια κομμάτια είναι πολύ σκληρά. Στην Ουγγαρία έχουμε έναν αντίστοιχα σκληρό αγώνα από τον οποίο έχω εμπειρία και έτσι ελπίζω να βρω καλό ρυθμό για τον αγώνα».


Νο5: HABAJ Lukasz - DYMURSKI Daniel
«Θα είναι μία πρόκληση για το αυτοκίνητο καθώς οι Ειδικές είναι αρκετά σκληρές ενώ και εμείς θα πρέπει να ανταποκριθούμε. Είμαι αισιόδοξος, όμως, καθώς ήδη έχουμε κάνει τρεις αγώνες. Φέτος έχουμε στόχο την πεντάδα στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ράλλυ και ελπίζουμε ότι και στο Ακρόπολις θα είμαστε σε αντίστοιχη θέση. Άλλωστε μετά ακολουθούν αγώνες που τους γνωρίζω καλά».

Νο7: ΤΣΟΥΛΟΦΤΑΣ Αλέξανδρος – ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΥ Αντώνης
«Σήμερα βρισκόμαστε στο βουνό για να κάνουμε το τεστ μας για το Ράλλυ Ακρόπολις, αν και βρισκόμαστε σε σημείο που δεν έχει πολλές ομοιότητες με τις υπόλοιπες Ειδικές. Μάλλον όμως θα βρέξει σήμερα οπότε αυτό είναι θετικό καθώς αναμένουμε βροχές στον αγώνα. Θα κάνουμε λίγα χιλιόμετρα να βρούμε τις ρυθμίσεις ώστε να είμαστε έτοιμοι για τον αγώνα. Φέτος οι προσδοκίες μας είναι πολύ πιο υψηλές από πέρυσι καθώς έχουμε οδηγήσει το αυτοκίνητο για έναν χρόνο, αλλά όλα μπορούν να συμβούν. Είναι μεγάλος αγώνας και σκληρός, το σημαντικό είναι να αντέξει το αυτοκίνητο και η καλή θέση θα έρθει. Θα προσπαθήσω να οδηγήσω γρήγορα αλλά προσεκτικά».

Νο8: VON THURN UND TAXIS Albert - CHRISTIAN Frank
«Είμαι λίγο στεναχωρημένος καθώς σήμερα είχαμε μία μικρή έξοδο και κάναμε μία μικρή ζημιά στο roll cage, έτσι σταματήσαμε νωρίτερα. Έχουμε βελτιωθεί στην άσφαλτο αλλά εδώ έχουμε πολύ δύσκολες συνθήκες. Θα έχει πολύ ενδιαφέρον, ανυπομονώ. Πιστεύω να τερματίσουμε στην πρώτη δεκάδα ενώ αν καταφέρουμε να ολοκληρώσουμε στην πρώτη πεντάδα θα είναι πραγματικά όνειρο. Κάποιες Ειδικές είναι καινούργιες ενώ άλλες έχουν αντίθετη φορά, οπότε δεν έχω μεγάλη γνώση τους. Επίσης αγωνίζομαι με καινούργιο συνοδηγό οπότε υπάρχουν αρκετές συνθήκες που πρέπει να συνηθίσω».

Νο9: PTASZEK Hubert – SZCZEPANIAK Maciej
«Είναι η πρώτη φορά για εμένα στον αγώνα, οπότε δεν έχω καθόλου εμπειρία σε τέτοιες Ειδικές. Δεν μπορώ να ξέρω τι να περιμένω καθώς δεν τις γνωρίζω καθόλου. Όλοι λένε ότι οι Ειδικές είναι αρκετά σκληρές, οπότε το βασικό στο μυαλό μας είναι να προσπαθήσουμε να πάμε γρήγορα αλλά παράλληλα να κρατήσουμε το αυτοκίνητο σε ένα κομμάτι. Αυτός είναι ο στόχος. Κατά τη διάρκεια του αγώνα θα επικεντρωθούμε στη δουλειά μας, ελπίζω να έχουμε καλές σημειώσεις και να μπορέσουμε να είμαστε κοντά στον ανταγωνισμό».

Νο11: MONTEIRO Aloisio – COUCEIRO Andre
«Για εμάς είναι η πρώτη φορά οπότε όλα είναι καινούργια. Είναι μία καινούργια εμπειρία με σκληρές Ειδικές. Πρέπει να μάθουμε τα πάντα και να έχουμε καλές σημειώσεις. Είμαστε πολύ ενθουσιασμένοι. Ο βασικός μας στόχος είναι να τερματίσουμε το ράλλυ. Μετά και αν αναλογιστούμε ότι δεν είναι πάρα πολλά τα R5 θέλουμε να είμαστε στην πρώτη δεκάδα και να πάρουμε μερικούς πόντους για το πρωτάθλημα».


Νο15: SERDERIDIS Jourdan – MICLOTTE Frederic
«Κάναμε μία καλή προπόνηση δύο εβδομάδες πριν με το Ράλλυ Φθιώτιδος οπότε έχουμε αποκτήσει εμπιστοσύνη στο αυτοκίνητο και στις δυνατότητές μας. Εδώ όμως ο ανταγωνισμός είναι διαφορετικός, έχουμε αρκετά καλά αυτοκίνητα και πιλότους που ειδικεύονται στο χώμα και στο Ακρόπολις, ωστόσο έχουμε καλές προσδοκίες για τον αγώνα και ελπίζουμε το σημερινό μας τεστ να μας τις επιβεβαιώσει. Σκοπεύουμε να ξεκινήσουμε σε έναν καλό ρυθμό στην Υπερειδική στο Μαρκόπουλο και στην Θήβα που είναι και η μεγαλύτερη Ειδική και μετά να δούμε που βρισκόμαστε. Ελπίζω να είμαστε στην πρώτη δεκάδα μετά την πρώτη μέρα και μετά να ανεβάσουμε ταχύτητα. Γνωρίζουμε πολύ καλά τις Ειδικές της Κυριακής αλλά είμαι σίγουρος ότι και οι υπόλοιπες θα είναι σε αντίστοιχο επίπεδο. Κάποιες έχουν πονηρά σημεία, κάποιες είναι πιο γρήγορες ενώ θα πρέπει και να δούμε πόσο θα αλλάξουν μετά τα πρώτα περάσματα».

Νο19: ERDI Tibor Junior – GYORGY Papp
«Ξεκινήσαμε σήμερα την προετοιμασία μας για τον αγώνα. Ο στόχος μας είναι να κερδίσουμε τον αγώνα στην κατηγορία ERC2. Αυτήν τη χρονιά έχουμε περισσότερες συμμετοχές οι οποίες είναι πιο δυνατές και πρέπει να τις κερδίσουμε. Οι Ειδικές Διαδρομές είναι καινούργιες και είμαι χαρούμενος για αυτό καθώς πάντα στις νέες ειδικές είμαστε γρηγορότεροι από τον ανταγωνισμό. Ελπίζω να μείνουμε μακριά από τεχνικά προβλήματα».


Νο34: VASSILAKIS George – KARANIKOLAS Epaminondas
«Πρώτη επαφή με το καινούργιο μας αυτοκίνητο (Ford Fiesta R5), καθώς σήμερα ουσιαστικά θα το οδηγήσουμε σε χώματα μίας Ειδικής Διαδρομής. Η αλήθεια είναι ότι θέλουμε να μάθουμε το αυτοκίνητο. Οι Ειδικές είναι ωραίες αν και χωρίς να τις έχω δει στο 100% είναι λίγο πιο σκληρές από το αναμενόμενο. Είχαν αρκετές πέτρες, μπορεί να μην είναι ακόμα εντελώς έτοιμες. Εμείς ούτως ή άλλως προσεκτικά θα οδηγήσουμε».

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

1ος Γύρος - Επιτυχής ...

Συναρπαστική ήταν η εξέλιξη του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, ενός αγώνα που είχε αρκετές ανακατατάξεις καθ’ όλη τη διάρκειά του. Τελικοί νικητές αναδείχθηκαν οι Σωκράτης Τσολακίδης-Γιώργος Πολυζώης, στην επιστροφή του δύο φορές Πρωταθλητή Ελλάδος στη χωμάτινη επιφάνεια. Ο αγώνας διοργανώθηκε από το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.) Πολύτιμη βοήθεια στους διοργανωτές παρείχαν ο Δήμος Θηβαίων, ο Δήμος Λειβαδέων και ο Δήμος Αλιάρτου-Θεσπιέων. Χορηγός του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας ήταν ο επίσημος διανομέας των λιπαντικών TEXACO, Tsellos. Με τον καλύτερο τρόπο ξεκίνησαν τις υποχρεώσεις τους στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος οι Τσολακίδης-Πολυζώης,. Το πλήρωμα του Skoda Fabia Rally2 Evo είδε από νωρίς να τίθενται εκτός αγώνα οι κύριοι αντίπαλοί του και στη συνέχεια ελέγχοντας τον συναγωνισμό, κέρδισε τις τρεις τελευταίες Ειδικές Διαδρομές του αγώνα. Νωρίτερα, οι «Παναγιώτης Ρουστέμης»-Χρήστος Μπακλώρης, οι οποίοι βρέθηκαν να προηγούνται έπειτα από τις δύο πρώτες

Αναγέννηση ...

Το Στρατιωτικό Αεροδρόμιο Τρίπολης θα υποδεχτεί το Σαββατοκύριακο 20 και 21 Απριλίου, 45 οδηγούς, οι οποίοι θα λάβουν μέρος στον πρώτο αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας στις κατηγορίες Ν&Α, Ε, Formula Saloon και Ιστορικών! Διοργανωτές είναι τα Σωματεία “Αγωνιστικός Σύλλογος Ιδιοκτητών Σπορ αυτοκινήτων” (ΑΣΙΣΑ) και “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.). Η κατηγορία Ν&Α συγκέντρωσε 11 οδηγούς, οι οποίοι θα αγωνιστούν με στόχο τη νίκη στην πρεμιέρα του θεσμού. Με τετρακίνητο Lancer της Ομάδας Ν θα αγωνιστεί ο 26χρονος Ταξιάρχης Ασημακόπουλος, ευελπιστώντας η τύχη να είναι με το μέρος του στην Τρίπολη, σε αντίθεση με την πρόσφατη Ανάβαση Ριτσώνας. Γνωστός από τη συμμετοχή του σε αγώνες ταχύτητας παλαιότερα, ο Σάκης Ηλιάδης επιστρέφει στην πίστα με ένα Mitsubishi Lancer Evo IX και θα διεκδικήσει τη νίκη, ενώ για πρώτη φορά θα εκκινήσει σε αγώνα ταχύτητας ο 27χρονος τοπικός, Δημήτρης Μουργελάς με ένα Mitsubishi Lancer Evo VIII. Από τη Ρόδο θα ταξιδέψ

Νέος Κ.Ο.Κ. ...

Προ των πυλών βρίσκεται ο αναμορφωμένος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας με τις ποινές να αφορούν στον οδηγό και όχι στο όχημα. «Ο αναμορφωμένος ΚΟΚ θα έχει νέα πολιτική ποινών, επικεντρωμένη στην οδική ασφάλεια. Δεν μας ενδιαφέρει να τιμωρήσουμε, πρωτίστως, τους παραβάτες, μας ενδιαφέρει να είναι εφαρμόσιμες οι ποινές, να είναι δίκαιες και να αντιστοιχούν στη σοβαρότητα και στην επικινδυνότητα κάθε παράβασης» , τόνισε η υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδια για τις μεταφορές, Χριστίνα Αλεξοπούλου. Για πρώτη φορά, σύμφωνα με τον νέο ΚΟΚ, που αναμένεται να τεθεί σε διαβούλευση το επόμενο διάστημα, κατηγοριοποιούνται οι ποινές και αυστηροποιούνται, ανάλογα με τη σοβαρότητα της παράβασης (πχ. κινητό τηλέφωνο, κράνος, ζώνη κ.α.).   «Ο νέος ΚΟΚ, που θα ανταποκρίνεται στις νέες συνθήκες, βρίσκεται σε τελικό στάδιο επεξεργασίας και πρόκειται συντόμως να τεθεί σε δημόσια διαβούλευση, πριν πάρει τον δρόμο για τη Βουλή» ανέφερε και υποστήριξε ότι ο αναμορφωμένος ΚΟΚ θα έχει νέα πολιτική ποινών,