Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Γενική Συνέλευση ΦΙΛΠΑ συνέχεια ...


Στη Γενική Συνέλευση της 24ης Ιανουαρίου, υπήρξε η απαραίτητη απαρτία και οι διεργασίες ξεκίνησαν. Λόγω της απρόσμενα μεγάλης προσέλευσης η καταγραφή των παρόντων κράτησε περισσότερη ώρα από την αναμενόμενη, προτάθηκε και το σώμα ενέκρινε τη διακοπή και την συνέχιση της το συντομότερο δυνατόν. 
Παρακαλούνται όλα τα μέλη, που μας έκαναν την τιμή να παραστούν στην Γενική Συνέλευση, να παραστούν το Σάββατο 27/1/2018 στην αίθουσα "Ιωνία" του Πολιτιστικού Κέντρου Βούλας, Λεωφ. Κωνστ. Καραμανλή 113, στις 3.00 μ.μ. για να έχουμε και πάλι απαρτία και να συνεχίσουμε με τις διεργασίες της Γενικής Συνέλευσης.

ΟΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ:  

ΓΙΑ ΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ:
ΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
ΦΩΤΕΙΝΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

ΓΙΑ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ Δ.Σ. :
ΑΣΜΑΤΟΓΛΟΥ ΙΩΑΝΝΗΣ
ΒΑΛΛΗΝΔΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
ΔΕΣΥΛΛΑΣ ΣΠΥΡΟΣ
ΚΑΤΣΙΓΙΑΝΝΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
ΚΟΖΑΝΙΤΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
ΚΟΝΤΟΓΙΑΝΝΗΣ ΝΙΚΟΛΑΣ
ΛΑΜΑΡΗΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ
ΛΟΥΜΙΔΗΣ ΑΡΗΣ
ΛΥΚΑΚΗΣ ΜΙΧΑΛΗΣ
ΜΑΤΣΟΥΚΗΣ ΠΕΤΡΟΣ
ΝΟΜΙΚΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ
ΠΑΛΑΒΙΔΗΣ ΜΑΝΟΣ
ΠΑΠΑΖΟΓΛΟΥ ΛΥΜΠΕΡΗΣ
ΠΑΣΧΑΛΙΔΗΣ ΚΩΣΤΑΝΤΗΣ
ΡΗΓΙΝΟΣ ΒΥΡΩΝΑΣ
ΣΜΙΘ ΡΟΜΠΕΡΤ
ΤΣΑΓΚΑΡΗΣ ΟΔΥΣΣΕΑΣ
ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ
ΧΟΛΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
ΧΩΡΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ

ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ:
ΓΕΩΡΓΙΑΚΟΣ ΜΙΧΑΛΗΣ
ΗΛΙΟΥ ΑΙΜΙΛΙΟΣ ΜΑΡΙΟΣ
ΚΟΝΤΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
ΡΟΥΣΣΙΝΟΣ ΔΙΟΝΥΣΗΣ
ΣΑΝΤΑΜΟΥΡΗ ΔΑΝΑΗ
ΣΟΥΡΡΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
ΧΑΤΖΗΧΡΙΣΤΟΦΗΣ ΜΙΧΑΛΗΣ

ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΕΛΕΓΚΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ:
ΗΛΙΟΥ ΑΙΜΙΛΙΟΣ ΜΑΡΙΟΣ
ΞΕΣΤΕΡΝΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
ΤΣΑΠΕΠΑΣ ΠΕΤΡΟΣ
ΦΙΛΗΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΣ

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευχές Α.Λ.Α.Κ. ...

 

Διαδρομή για δυνατούς λύτες ...

Μέσα από μια διαδρομή σημαντικά διαφοροποιημένη συγκριτικά με εκείνες των προηγούμενων ετών θα εξελιχθεί το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις από τις 5 έως τις 8 Σεπτεμβρίου, ως ο δέκατος γύρος του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ της FIA για το 2024. Απέναντι σε μια νέα πρόκληση θα βρεθούν τα πληρώματα που θα συμμετάσχουν στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2024, καθώς η σημαντικά τροποποιημένη χάραξη της διαδρομής του αγώνα συνεπάγεται και νέα προσέγγιση ως προς τη διαχείριση δυνάμεων, υλικών και βέβαια ελαστικών. Στο ωράριο του αγώνα περιλαμβάνονται ειδικές διαδρομές ταυτόσημες με τον σκληρό χαρακτήρα του, όπως οι Ταρζάν, Ρεγκίνι, Άγιοι Θεόδωροι κ.ά., ενώ έχουν επανέλθει ε.δ. που «αγκαλιάστηκαν» από τους θεατές. Άλλες παλιότερα, όπως το Οινοχώρι στη Φωκίδα, μέρος του οποίου στις αρχές του 2000 χρησιμοποιήθηκε ως Shakedown, και άλλες έως και πρόσφατα, όπως η Θήβα. Μεταξύ των αλλαγών σε επίπεδο ε.δ. είναι η προσθήκη της Άνω Παύλιανης, που θα ξεκινάει από το Κουμαρίτσι και θα τερματίζει στην αφετηρία της γνωστής

Στην Λιβαδειά ...

Στην ιδιαίτερα φιλόξενη περιοχή της Λιβαδειάς ολοκληρώθηκε ο δεύτερος γύρος του Κυπέλλου Ράλλυ Χώματος και το Κυπέλλου Ράλλυ Χώματος Ιστορικών Αυτοκινήτων. Το Α.Σ.Σ.Ο.Α.Α. σχεδίασε, οργάνωσε και εκτέλεσε, για πρώτη φορά στην ιστορία του, χωμάτινο Rally Sprint. Όλα τα μέλη και τα στελέχη του Σωματείου, μαζί με στελέχη του Σωματείου Α.Λ.Φ.Α.Λ. έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό για την επιτυχή διεξαγωγή του αγώνα. Οι συνεχείς προσπάθειες για την καλύτερη δυνατή κατάσταση του τερέν, η άψογη συνεργασία των στελεχών μεταξύ τους, η ευχαρίστηση και τα σχόλια των πληρωμάτων μετά τον  τερματισμό ήταν για μας η καλύτερη ανταμοιβή. Σε αγωνιστικό επίπεδο οι αδελφοί μας από την Κύπρο, έδωσαν μία παράσταση που κράτησε τους πολλούς θεατές στις μύτες των ποδιών τους. Οι Τσουλόφτας- Ιλία σε ρυθμούς ‘’παγκοσμίου’’ απέκτησαν πολλούς φανατικούς οπαδούς στην Λιβαδειά. Άτυχοι οι δικοί μας Κεχαγιάς- Κουζιώνης, που είχαν μια μικροέξοδο που τους στέρησε ένα καλό αποτέλεσμα. Ακολούθησαν οι σταθερά γρήγοροι Παντελή-