Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Αλλαγές στους Τεχν. Κανονισμούς ...


Οι τεχνικοί κανονισμοί των αυτοκινήτων που θα συμμετέχουν στους αγώνες Ράλλυ, Ταχύτητας, Αναβάσεων και Drag Racing δέχθηκαν ενόψει του 2018 μια σειρά αλλαγών.  Η Τεχνική Επιτροπή της ΕΠΑ κατέληξε στις παρακάτω τροποποιήσεις λαμβάνοντας υπόψη τα διαθέσιμα χρονικά περιθώρια και τις αλλαγές στις σχετικές προκηρύξεις.
Ξεκινώντας από τα μέτρα ασφαλείας, για το 2018 δεν επιβάλλεται καμία αλλαγή, και παρατείνεται η ισχύς των υπαρχόντων. Ωστόσο, από 1/1/2019 η παράταση ισχύος των μέτρων ασφαλείας μειώνεται για τα μεν καθίσματα και ζώνες από τα 10 χρόνια στα 7 και για ρεζερβουάρ ασφαλείας από τα 8 χρόνια στα 7. Εξετάζεται η εναρμόνιση με τα ισχύοντα διεθνώς από 1/1/2020.
Για εθνικούς αγώνες δεν εφαρμόζεται η πρόβλεψη των διεθνών τεχνικών κανονισμών σε ό,τι αφορά την υποχρεωτική χρήση ρεζερβουάρ ασφαλείας και άρα συνεχίζει να επιτρέπεται επ΄ αόριστο η χρήση των αρχικών ρεζερβουάρ παραγωγής. Συνιστάται, όμως, η χρήση ρεζερβουάρ ασφαλείας.

Αλλαγές 2018
Οι τεχνικές αλλαγές που θα εφαρμοστούν στα αυτοκίνητα την προσεχή αγωνιστική περίοδο του 2018 είναι οι παρακάτω:
Καμία τεχνική αλλαγή στα A7 Kit Car (χωρίς περιοριστή - βάρος 1000 Kg), ωστόσο ανήκουν πλέον στην κατηγορία C1 και όχι στη C2.
Δεν επιτρέπεται η κατασκευή στην Ελλάδα του κιτ των R4.
Δεν αναγνωρίζεται σειριακό κιβώτιο στα Ν4/Α8.
Δεν γίνεται δεκτή η πρόταση για εκτενείς αλλαγές σε αυτοκίνητα Ν4/Α8.
Επιτρέπονται τα δίλιτρα WRC ανεξαρτήτως χρονολογίας στην κατηγορία C1 (στα Ράλλυ) ή Α8 (σε Αναβάσεις) ή Μεγάλου Τουρισμού (σε Ταχύτητες).
Αυξάνεται το ελάχιστο βάρος των προσθιοκίνητων E11 1800 cc σε 930 Kg (+50 Kg) και αντίστοιχα μειώνεται το ελάχιστο βάρος των οπισθοκίνητων Ε11 2000 cc στα 910 Kg (-10 Kg). 
Για τα ιστορικά αυτοκίνητα, στους αγώνες Ράλλυ και Ράλλυ Σπριντ είναι υποχρεωτικά λάστιχα μόνο αναγνωρισμένα για χρήση δρόμου (DOT ή Ε) σύμφωνα με το Παράρτημα Κ και όχι αγωνιστικά.
H διαδρομή του αέρα πριν το κουτί του φίλτρου αέρα στα αυτοκίνητα ομάδας Ν είναι ελεύθερη και άρα επιτρέπεται η αφαίρεση τυχόν περιοριστικών διατάξεων («πνίχτης»). Απαγορεύεται όμως η κατάργηση ή τροποποίηση του ίδιου του κουτιού του φίλτρου αέρα.

Ειδικά για τους αγώνες ταχύτητας επανεξετάζονται οι Κατηγορίες - Κλάσεις καθώς και άλλες λεπτομέρειες. 
Η ΟΜΑΕ προτίθεται μέσα στο 2018 να προχωρήσει σε στρατηγική μελέτη των Kατηγοριών, Oμάδων και Kλάσεων αγωνιστικών αυτοκινήτων και εν γένει των βασικών αρχών των τεχνικών κανονισμών για τα επόμενα χρόνια.

Αγώνες Drag Racing
Για το 2018 ανακοινώνονται οι ακόλουθες αλλαγές στους τεχνικούς κανονισμούς για τους αγώνες Drag Racing:
Απλοποίηση κανονισμών ασφαλείας με κατάργηση των κατηγοριών 0.5’’.
Ποδιά ή «λεκάνη» κάτω από τον κινητήρα και το κιβώτιο και προστασία του κεντρικού άξονα για να μην λερώνεται η πίστα σε περίπτωση αστοχίας.
Φρένα αυτοκινήτου διπλού κυκλώματος ελάχιστης διαμέτρου 240 mm για > 13’’ ζάντες και δισκόπλακες από μαγνητικό υλικό εκτός εξαιρέσεων κεραμικών ή carbon φρένων, στην κρίση του τεχνικού εφόρου.
Ελάχιστη απόσταση από το έδαφος 76 mm (3’’).
Προστασία βολάν (για ≤ 10.99’’).
Διατήρηση Κλάσεων - Υποκλάσεων για τα 2018 με πρόθεση επαναξιολόγησης για το 2019.
(Για το 2019) Πρόβλεψη για συστήματα ασφαλείας για funny cars κτλ. καθώς και για ενισχυμένα roll cage (πχ. στις πόρτες ή τους ουρανούς).
Συνιστάται η χρήση HANS.

Για όλα τα παραπάνω, επιπλέον μικρές αλλαγές ενδέχεται να προστεθούν στην τελική μορφή των τεχνικών κανονισμών.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Καλή Αρχή ...

Το 60ό Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος βρίσκεται μια ανάσα από την πρεμιέρα του, αφού το Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, ο πρώτος γύρος του θεσμού, έχει τυπικά ξεκινήσει με την τέλεση της Πανηγυρικής Εκκίνησης στην Κεντρική Πλατεία της Θήβας, το βράδυ του Σαββάτου. Οι θεατές, φίλοι του μηχανοκίνητου αθλητισμού και κάτοικοι της περιοχής, κατέκλυσαν την πλατεία, γνωρίζοντας από κοντά τα 36 πληρώματα που θα συμμετάσχουν την Κυριακή στον αγώνα. Στην εκδήλωση έδωσαν το παρών, μεταξύ άλλων, ο Δήμαρχος Θηβαίων κ. Γιώργος Αναστασίου, η Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού, κ. Φανή Παπαθωμά, ο Αντιπεριφερειάρχης Π.Ε. Βοιωτίας, κ. Γιώργος Ντασιώτης καθώς και πλήθος Αντιδημάρχων και Δημοτικών Συμβούλων της περιοχής. Νωρίτερα, στις εγκαταστάσεις του επίσημου διανομέα των λιπαντικών Texaco, Tsellos στη Θήβα είχε λάβει χώρα ο Διοικητικός και Τεχνικός Έλεγχος του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, με τα πληρώματα να είναι ευδιάθετα και να είναι έτοιμα να δώσουν τον καλύτερό τους εαυτό στις 5 Ειδικές Διαδρομές του αγώνα. Το α

1ος Γύρος - Επιτυχής ...

Συναρπαστική ήταν η εξέλιξη του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, ενός αγώνα που είχε αρκετές ανακατατάξεις καθ’ όλη τη διάρκειά του. Τελικοί νικητές αναδείχθηκαν οι Σωκράτης Τσολακίδης-Γιώργος Πολυζώης, στην επιστροφή του δύο φορές Πρωταθλητή Ελλάδος στη χωμάτινη επιφάνεια. Ο αγώνας διοργανώθηκε από το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.) Πολύτιμη βοήθεια στους διοργανωτές παρείχαν ο Δήμος Θηβαίων, ο Δήμος Λειβαδέων και ο Δήμος Αλιάρτου-Θεσπιέων. Χορηγός του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας ήταν ο επίσημος διανομέας των λιπαντικών TEXACO, Tsellos. Με τον καλύτερο τρόπο ξεκίνησαν τις υποχρεώσεις τους στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος οι Τσολακίδης-Πολυζώης,. Το πλήρωμα του Skoda Fabia Rally2 Evo είδε από νωρίς να τίθενται εκτός αγώνα οι κύριοι αντίπαλοί του και στη συνέχεια ελέγχοντας τον συναγωνισμό, κέρδισε τις τρεις τελευταίες Ειδικές Διαδρομές του αγώνα. Νωρίτερα, οι «Παναγιώτης Ρουστέμης»-Χρήστος Μπακλώρης, οι οποίοι βρέθηκαν να προηγούνται έπειτα από τις δύο πρώτες

1η Δεξιοτεχνία Νεμέας ...

Στις 14 Απριλίου θα διεξαχθεί η Δεξιοτεχνία Νεμέας στο χώρο του Οινοποιητικού Συνεταιρισμού Νεμέας. Ο αγώνας θα εκκινήσει στις 09:00. Σύμφωνα με την νέα εγκύκλιο της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού για τις Δεξιοτεχνίες προκειμένου να δηλώσει κάποιος συμμετοχή απαιτούνται τα ακόλουθα: • Άδεια Οδήγησης σε ισχύ (επιπλέον να μην παρακρατείτε από καμία δημόσια αρχή) • Άδεια Κυκλοφορίας ή Αγωνιστική Άδεια Κυκλοφορίας σε ισχύ (δεν δύναται να συμμετάσχουν οχήματα με πινακίδες ΔΟΚ, με Μ ή σε προσωρινή ακινησία) *σε περίπτωση διαφορετικού κατόχου-αγωνιζομένου απαιτείται Υ.Δ. παραχώρησης • Δελτίο Αθλητή τύπου Δ (κόστος ημερήσιου 20€ και ετήσιου 60€) • Ιατρική βεβαίωση σύμφωνα με τον αθλητικό νόμο (επισυνάπτεται αρχείο παρακάτω) Τέλος οι δηλώσεις συμμετοχών θα πραγματοποιούνται αποκλειστικά μέσω ΣΔΔΑ μέχρι και την Παρασκευή 12/4/2024. Η ασφάλεια του αγώνα καθορίζεται από την ΟΜΑΕ στα 20€ και καταβάλλεται με την δήλωση συμμετοχής στο ΣΔΔΑ ενώ η συμμετοχή της λέσχης είναι 50€ και καταβάλλεται • είτε