Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Διπλή αυλαία για το HTTC 2017 ...


Το Έπαθλο Ατομικής Χρονομέτρησης HTCC 2017 έκλεισε στην πίστα των Μεγάρων με τον διπλό αγώνα που αποτέλεσε τον 3ο και 4ο γύρο του φετινού θεσμού. Και τις δύο συναντήσεις κέρδισε ο Δημήτρης Γαζετάς (Subaru Impreza WRX STi) στην κατηγορία Extreme, ο αγωνιζόμενος με το ψευδώνυμο «0+» (Lotus Elise 111S) στην κατηγορία Stock και ο Μάνος Μηλιαράκης (Lotus Elise 111R) στην κατηγορία Sport. 
Από τις τέσσερις πεντάδες αγωνιστικών γύρων -ένα ζευγάρι για κάθε αγώνα- που κάλυψαν, οι αγωνιζόμενοι είχαν την τύχη η τελευταία να γίνει υπό βροχή, ή σε βρεγμένη πίστα που στέγνωνε. Με τον τρόπο αυτόν επιβεβαιώθηκε πλήρως η φιλοσοφία του θεσμού HTTC, που παράλληλα με την αγωνιστική ψυχαγωγία δίνει έμφαση και στην αναζήτηση των προσωπικών οδηγικών ορίων, πάντοτε με απόλυτη ασφάλεια.
Στην τελευταία αγωνιστική συνάντηση του HTTC για το 2017, που διοργάνωσε -όπως όλες, φέτος- το Αθλητικό Σωματείο ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α., δεν υπήρχε κανένα απρόοπτο πέραν κάποιων χρονοβόρων μηχανικών προβλημάτων. Όλοι οι αγωνιζόμενοι χειρίστηκαν εξαιρετικά την ελλιπή πρόσφυσης που ήταν αποτέλεσμα μιας βροχής ούτε αρκετής ούτε δυνατής, που θα ξέπλενε την πίστα.


Η κατηγορία Sport, που επιφύλασσε πολύ όμορφες μάχες στις δύο προηγούμενες συναντήσεις, ήταν αυτή τη φορά υπόθεση του Μάνου Μηλιαράκη. Ο οδηγός της Lotus Elise 111R και ο Σπύρος Γαζετάς είχαν μια εξαιρετικά ενδιαφέρουσα μάχη, κερδίζοντας και οι δύο από ένα σκέλος σε κάθε αγώνα! Ο Μηλιαράκης εντέλει κέρδισε με διαφορά 2,1 και 1,6 δευτερολέπτων τον πρώτο και το δεύτερο αγώνα αντίστοιχα, όμως βάσει αποτελεσμάτων και οι δύο οδηγοί αποκόμισαν 37 βαθμούς. 


Το βάθρο του πρώτου αγώνα έκλεισε ο Κωνσταντίνος Καδής (Mazda MX5) και του δεύτερου ο Τιμολέων Κουλουρίδης (Peugeot 106 Rallye). Ο Κολουρίδης ήταν φυσικά ο νικητής της κλάσης Sport Γ (ατμοσφαιρικών 1.4-1.6 λίτρου ή 1.4 Turbo) στον δεύτερο αγώνα της ημέρας, ενώ στον πρώτο με ίδιο αυτοκίνητο ο Σωκράτης Σταύρου επικράτησε του Κουλουρίδη με διαφορά 1,5 δευτερολέπτου.


Με παρεμφερή αυτοκίνητα αλλά με ελαστικά παραγωγής, στην κατηγορία Stock o αγωνιζόμενος «Ο+» με την κίτρινη Lotus Elise 111S, αθλητής του Σωματείου ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α., συνέχισε από εκεί που είχε μείνει στον προηγούμενο αγώνα, αποκομίζοντας το μέγιστο των 40 βαθμών στους δύο αγώνες. Ο Πάνος Κωνσταντάκος (Mazda RX-8) και ο Νίκος Κόκκιας (Honda Civic Type R E3) έκλεισαν το βάθρο στον πρώτο αγώνα, ενώ αντιστρόφως το συμπλήρωσαν στο δεύτερο. Ωστόσο, στον πρώτο ο Κωνσταντάκος κερδίζοντας και τα δύο σκέλη συγκέντρωσε 34 βαθμούς, ενώ στον δεύτερο αγώνα μοιράστηκε τις νίκες με τον Κόκκια και έτσι πήραν και οι δύο από 32 βαθμούς. Ο Κωνσταντάκος, φυσικά, ήταν και στις δύο περιπτώσεις ο ταχύτερος με αυτοκίνητα της Κλάσης Γ. Η κατηγορία Stock είχε αυτή τη φορά και μια θηλυκή παρουσία, τη Θεοδώρα Πασχαλίδου (Peugeot 208), την οποία ο θεσμός τίμησε στο τέλος του αγώνα με το Έπαθλο Γυναικών.
Με τα εκρηκτικά αυτοκίνητα της Κατηγορίας Extreme, ο Δημήτης Γαζετάς με το Impreza WRX STi της Κλάσης Extreme Turbo Slicks και ο Χαράλαμπος Μπαλιούσκας με το εξίσου εντυπωσιακό Nissan 350Ζ (Extreme N/A Slicks) κέρδισαν από ένα σκέλος στον πρώτο αγώνα και πήραν από 37 βαθμούς, αλλά νικητής με καλύτερο σύνολο χρόνων βγήκε ο Γαζετάς. Στη δεύτερη συνάντηση της ημέρας, ο Γαζετάς κέρδισε και τα δύο σκέλη, συγκεντρώνοντας έτσι 40 βαθμούς. Τρίτος ταχύτερος στον πρώτο αγώνα ήταν ο Τριαντάφυλλος Κούκας με την Ιδιοκατασκευή του (Extreme N/A Slicks), όμως ένα μηχανικό πρόβλημα του στέρησε τη συμμετοχή του στο δεύτερο αγώνα.
Όπως σε όλες τις συναντήσεις του φετινού HTTC, η TOYO TIRES, χορηγός του θεσμού, επέδωσε τρία έπαθλα στους ισάριθμους ταχύτερους οδηγούς που συμμετείχαν με ελαστικά της σε κάθε αγώνα: ελαστικά αξίας 700 Ευρώ για τον πρώτο, 500 Ευρώ για τον δεύτερο και 300 Ευρώ για τον τρίτο. Για το δεύτερο αγώνα της ημέρας, δεδομένου ότι ο χρονισμός της βροχής άφησε κάποιους αγωνιζόμενους σε μειονεκτική θέση, τα έπαθλα αποδόθηκαν στους αγωνιζόμενους έπειτα από κλήρωση. Θυμίζουμε, επίσης, ότι το θεσμό του HTTC υποστηρίζουν και οι εταιρείες Racecraft - NANKANG Motorsport και RSD Öhlins.

Αναλυτικά αποτελέσματα: ΕΔΩ!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

13ο Ράλλυ Χανίων ...

Η ΑΛΑ Χανίων μετά από έγκριση της ΟΜΑΕ - ΕΠΑ διοργανώνει το 13ο Ράλλυ Χανίων που θα διεξαχθεί το Σάββατο 20, Super Ειδική στους Αγίους Αποστόλους, ώρα 17:00 και Κυριακή 21 Απριλίου 2024, δύο επαναλαμβανόμενες διαδρομές, η πρώτη στον Κονταρό στις Βρύσες Αποκορώνου, ώρα 10:00 και η δεύτερη στον Στύλο Μαλάξα. Οι παροχές της ΑΛΑ Χανίων προς τα πληρώματα εκτός Χανίων είναι μία διανυκτέρευση στο ξενοδοχείο Porto Kalamaki το Σάββατο 20 Απριλίου 2024. Χορηγοί του αγώνα είναι: Chania Cars & Trucks Κυριακίδης Κατασκευαστική Και συνδιοργανωτές: Περιφερειακή Ενότητα Χανίων Δήμος Χανίων Δήμος Αποκορώνου ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΟΙΞΕΙ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΔΔΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΕΩΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 12 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024 ΚΑΙ ΩΡΑ 23:59.

ADAC Opel Electric Rally Cup ...

Το ADAC Opel Electric Rally Cup “powered by GSe” βρίσκεται λίγο πριν την έναρξη της 4ης σεζόν. 15 Corsa Rally Electric των 100 kW/136 hp θα λάβουν μέρος στη φετινή έναρξη, στις 3 και 4 Μαΐου στο ADAC Actronics Rally Sulingen (Lower Saxony). Το σύνολο των συμμετεχόντων στο πρώτο και μοναδικό στον κόσμο ηλεκτρικό κύπελλο ράλι με αυτοκίνητα μιας μάρκας, εντυπωσιάζει με την ποικιλομορφία και τον διεθνή χαρακτήρα του. Θα διαγωνιστούν αθλητές οκτώ διαφορετικών εθνικοτήτων. Συνολικά, δέκα νέες ομάδες, συμπεριλαμβανομένων τεσσάρων αμιγώς γυναικείων και αρκετών μικτών πληρωμάτων, φέρνουν έναν αέρα ανανέωσης στη συναρπαστική διοργάνωση. Η Γαλλική FFSA χρησιμοποιεί και πάλι δύο Corsa Rally Electric στο πλαίσιο του προγράμματος ανάπτυξης νέων ταλέντων στην ακαδημία της. Φέτος, τα αυτοκίνητα θα καταλάβουν οι Emma Chalvin/Emy Ailloud-Perraud και Alizée Pottier/Joanna Verdier. Επίσης, στο πλαίσιο της προώθησης νέων ταλέντων, η Βελγική RACB, σε συνεργασία με την Opel Belgium, παραχώρησε ένα αυτοκίνητ

BAJA GREECE 2024 ...

Με τη συμμετοχή κορυφαίων ονομάτων των αγώνων Cross Country Rally θα πραγματοποιηθεί το BAJA GREECE - FIA WORLD BAJA CUP από 22 έως 25 Μαΐου στο Άργος Ορεστικό Καστοριάς. Ένας αγώνας που μέσα από σκληρή δουλειά δέκα και πλέον χρόνων, έχει κερδίσει την αναγνώριση στο εξωτερικό. Τόσο η άρτια διοργάνωση των προηγούμενων ετών, όσο και οι διαδρομές στα μοναδικά βουνά της Καστοριάς και της Φλώρινας, αποτελούν πόλο έλξης για ομάδες από την ελίτ του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Ήδη, έχει επιβεβαιώσει τη συμμετοχή του στον αγώνα, ο δύο φορές νικητής του FIA Παγκόσμιου Κυπέλλου, Σαουδάραβας οδηγός Yazeed Al-Rajhi, με μόνο στόχο τη νίκη που θα του δώσει το προβάδισμα για την κατάκτηση του φετινού επάθλου. Έχοντας κάνει ένα εξαιρετικό ξεκίνημα, αφού εξασφάλισε τη νίκη στον πρώτο γύρο του Κυπέλλου στην Σαουδική Αραβία μαζί με τον Γερμανό συνοδηγό του Timo Gottschalk, η συμμετοχή τους στο BAJA GREECE αναμένεται με τεράστιο ενδιαφέρον.                             Από τα Καλάβρυτα στο διεθνές καλεντάρι τ