Στο ρυθμό του Σωκράτη Τσολακίδη ...


Το πρώτο σκέλος του Ιστορικού Ράλλυ Ελλάδος, που προσμετράει τόσο στο Παν.Π.Ράλλυ, όσο και στο Κύπελλο Βορείου Ελλάδος, είχε μεγάλο πρωταγωνιστή τους Τσολακίδη-Δήμο με το Skoda Fabia R5.
Η καρδιά του μηχανοκίνητου αθλητισμού χτυπάει στη Θεσσαλία και μαζί με τα μοναδικά αυτοκίνητα της κατηγορίας Regularity, τη δική τους παράσταση στις ειδικές διαδρομές έδωσαν και οι πρωταγωνιστές του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ράλλυ. Ο διήμερος αγώνας προσμετράει στο εθνικό Πρωτάθλημα και το Πρωτάθλημα Ιστορικών Αυτοκινήτων, ενώ η σημερινή ημέρα προσμέτρησε και σαν ο τέταρτος γύρος στο Κύπελλο Βορείου Ελλάδος. Σε κάθε περίπτωση, μεγάλοι πρωταγωνιστές ήταν οι Σωκράτης Τσολακίδης-Χρήστος Δήμος με το εντυπωσιακό Skoda Fabia R5. Οι νικητές του «ελληνικού» Ράλλυ Ακρόπολις, αλλά και του Ράλλυ Δ.Ε.Θ., σημείωσαν τον ταχύτερο χρόνο και στις τέσσερις ειδικές διαδρομές του σκέλους, δημιουργώντας μία διαφορά ασφαλείας από τους διώκτες τους. Ο Πρωταθλητής Ελλάδας του 2003 έχει κάνει ένα σημαντικό βήμα για να κατακτήσει το δεύτερο τίτλο της καριέρας του, ενώ φυσιολογικά κατέκτησε το μέγιστο αριθμό βαθμών αναφορικά με τον 4ο γύρο του Κυπ. Βορείου Ελλάδος.
Σε επίπεδο Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ράλλυ, οι Γιάννης Μπαντούνας-Κώστας Σούκουλης με το εντυπωσιακό Mitsubishi Lancer EVO VI, προσπάθησαν και βελτίωσαν τους χρόνους κατά τη διάρκεια του σκέλους, με αποτέλεσμα να βρίσκονται στη 2η θέση της κατάταξης. Όσο παραμένουν «στο παιχνίδι» και 2οι γενικής, διατηρούν τις ελπίδες τους στην υπόθεση-τίτλος. Πάντα στο Παν.Π.Ρ., οι Γιώργος Ξενοκώστας-Λάζαρος Σκουλαριώτης, συμπληρώνουν την πρώτη τριάδα, όντας και πρώτοι στην F2. 
Στην κατηγορία των Ιστορικών, οι Λαμιώτες Κώστας Μυλωνάς-Γιάννης Καλοπίτας με την Toyota Corolla ΚΕ30 ήταν οι ταχύτεροι όλων, με αποτέλεσμα να χτίσουν μία διαφορά που τους φέρνει πολύ κοντά στη νίκη. Πίσω τους, ακολουθήσαν οι Κώστας Αργυρίου-Αποστόλης Πάλλας με ακόμα μια Toyota Corolla (AE92), που κινήθηκαν γρήγορα παρά τη χωμάτινη ανάρτηση του αυτοκινήτου.
Αναφορικά με το Κύπελλο Βορείου Ελλάδος, οι Τάκης Καμπύλης-Σταύρος Σταμέλος με το Skoda Fabia προδιαγραφών S2000, ήταν οι μοναδικοί που προσπάθησαν να κινηθούν στο ρυθμό του Σωκράτη Τσολακίδη, χωρίς όμως επιτυχία, με αποτέλεσμα να περιοριστούν στη 2η θέση. Πίσω τους, ακολούθησαν οι Γιώργος Γεροδήμος-Σωτήρης Γρηγορίου με το Opel Astra OPC που βελτίωσαν και αυτοί με τη σειρά τους τις επιδόσεις τους σε κάθε πέρασμα. Αντίστοιχα, γρήγορα και εντυπωσιακά κινήθηκαν οι Νίκος και Βασίλης Καραθανάσης με το Honda Civic Type-R που κέρδισαν στην F2, μπροστά από τους Νίκο Βάτσο-Χρήστο Θεοφανίδη με το Renaut Clio R3, που αντιμετώπισαν ένα πρόβλημα με τα φρένα.
Η αυριανή ημέρα του αγώνα, περιλαμβάνει έξι ε.δ. συνολικού μήκους 65,60 χιλιομέτρων, που θα αναδείξουν και τον φετινό Πρωταθλητή Ελλάδας. Την ίδια ώρα, οι πρωταγωνιστές του Κυπέλλου Βορείου Ελλάδος θα ξεκινήσουν από λευκό χαρτί, με τους βαθμούς να είναι ιδιαίτερα σημαντικοί, αφού βρισκόμαστε στην πιο κρίσιμη καμπή του θεσμού.

ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΩΝ


Σωκράτης Τσολακίδης: «Οδηγήσαμε γρήγορα σε κάποια σημεία και το ευχαριστηθήκαμε. Ελπίζω και ο κόσμος το ίδιο. Αύριο θα προσπαθήσουμε να οδηγήσουμε ακόμα πιο θεαματικά. Για εμάς δεν υπάρχει κάτι άλλο, πέρα από τον τερματισμό στον αγώνα και το να προσφέρουμε θέαμα στον κόσμο. Το αυτοκίνητο ήταν φανταστικό».


Γιάννης Μπαντούνας: «Ήταν ο πρώτος μας ασφάλτινος αγώνας μετά από τόσα πολλά χρόνια και μάλιστα με αυτό το αυτοκίνητο και προσπαθούμε να βρούμε τα πατήματά μας. Οι ειδικές είναι πάρα πολύ ωραίες και πιστεύω ότι αύριο θα πάμε λίγο καλύτερα. Βελτιωνόμαστε, αλλά θέλει πολύ δουλειά. Απαιτεί αγώνες, προπόνηση και πάνω από όλα χιλιόμετρα»!


Τάκης Καμπύλης: «Στο πρώτο σκέλος ταλαιπωρηθήκαμε λίγο, ενώ στο 2ο loop κόψαμε ρυθμό στην Καλλιπεύκη 2. Στο ενδιάμεσο σέρβις διαπιστώσαμε ότι είχαμε ένα πρόβλημα στο μπροστινό μέρους του αυτοκινήτου, αλλάξαμε τη γεωμετρία και ήταν καλύτερο. Απλά ο κινητήρας έδειχνε να μην αποδίδει ικανοποιητικά στο μεγάλο υψόμετρο. Αύριο θα προσπαθήσουμε να κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε».

Γιώργος Γεροδήμος: «Στην αρχή ξεκινήσαμε σχετικά αργά. Είχαμε λάθος πιέσεις στα ελαστικά, η ανάρτηση ήταν πιο σκληρή, ενώ και το οδόστρωμα γλίστραγε. Στη συνέχεια βελτιώσαμε τους χρόνους μας και μαζί το ρυθμό μας. Όμως, στην τελευταία ε.δ. λύθηκε ένα μπαλάκι από το ψαλίδι, με αποτέλεσμα να κόψουμε αρκετά. Αύριο θα πάμε όσο πιο γρήγορα μπορούμε»!

Νίκος Καραθανάσης: «Στο πρώτο loop δεν πιέσαμε τόσο, έτσι ώστε να δούμε τις ειδικές. Το αυτοκίνητο ήταν πολύ καλό, δεν παρουσίασε προβλήματα, ενώ δεν αλλάξαμε κάτι στο ενδιάμεσο σέρβις. Γενικά, είμαστε πολύ ικανοποιημένοι, αφού αποκομίσαμε ένα πολύ καλό αποτέλεσμα».

Νίκος Βάτσος: «Η πρώτη ημέρα εξελίχθηκε πολύ καλά για εμάς. Τους βαθμούς που θέλαμε για το Κύπελλο Βορείου Ελλάδος καταφέραμε να τους κερδίσουμε. Ο αγώνας μας άρεσε και τον απολαύσαμε, αν και στο τέλος είχαμε ένα πρόβλημα με τους δίσκους των φρένων. Στόχος μας είναι αύριο να τερματίσουμε όσο πιο ψηλά γίνεται στη γενική και την F2».

Κώστας Μυλωνάς: «Όλα πήγαν καλά σήμερα. Στην 1η ε.δ. κινηθήκαμε φυλαγμένα, ενώ στη 2η περάσαμε ως απλή. Από εκεί και πέρα πιέσαμε και ήρθε αυτό το αποτέλεσμα. Αύριο θα κινηθούμε στον ίδιο ρυθμό, αρχικά φυλαγμένα, και αν όλα πάνε καλά θα πιέσουμε στη συνέχεια».

Κώστας Αργυρίου: «Πολύ ωραία! Ευχαριστηθήκαμε οδήγηση με τον Αποστόλη Πάλλα. Το αυτοκίνητο είναι πάρα πολύ ωραίο, παρά το γεγονός ότι είναι με χωμάτινες αναρτήσεις. Εμείς οι παλιοί δεν τα κοιτάμε αυτά»!