Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

2ο Dirt Games ΑΣΜΑ - ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ...


Το 2ο Dirt Games ΑΣΜΑ που θα διεξαχθεί την Κυριακή 22 Οκτωβρίου από το Αγωνιστικό Σωματείο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού (Α.Σ.Μ.Α.) συγκέντρωσε 35 συμμετοχές. Ο αγώνας τελεί υπό την αιγίδα του Δημοτικού Οργανισμού Άθλησης Πολιτισμού Περιβάλλοντος Χαλκίδας (Δ.Ο.Α.Π.ΠΕ.Χ.) και του Δήμου Χαλκιδέων και διεξάγεται για δεύτερη συνεχή χρονιά στη διαδρομή που χαράχθηκε περιφερειακά της Πίστας Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Δήμου Χαλκίδος που βρίσκεται στη θέση ΠΕΙ Δοκού. Ο αγώνας προσμετράει στο νεοσύστατο Dirt Games Challenge, όντας ο τρίτος γύρος του θεσμού που απευθύνεται σε χωμάτινες φόρμουλες.
Στην κατηγορία 2000+ κυβικών, ο περσινός νικητής, Κωνσταντίνος Χαλιβελάκης (Mitsubishi Lancer Evo IX) θέλει να επαναλάβει την επιτυχία του και φέτος, έχοντας ως αντιπάλους τον τρίτο το 2016 Νικόλαο Χαλιβελάκη (Mitsubishi Lancer Evo IX), τον επανεμφανιζόμενο Άρη Μαγιάφη (Mitsubishi Lancer Evo IX), αλλά και το Στέφανο Θεοχαρόπουλο με ίδιο αυτοκίνητο. Στην κατηγορία έως 2000 κυβικών, τα Ford Escort MKII έχουν τη τιμητική τους, με τους Ντίνο Αντωνίου, Γιώργο Δήμο, Παναγιώτη Αρμυριώτη και Κωνσταντίνο Ζωτιάδη να δίνουν το παρών και στη δεύτερη διοργάνωση του αγώνα. Ικανός για τη νίκη εμφανίζεται και ο Πέτρος Μπούσουλας που οδηγεί ένα Volkswagen Golf II. Στα 1600, γνωστοί από τη συμμετοχή τους στο TRC, οι Γρηγόρης Λάτσης, Παρασκευάς Λάτσης και Βαγγέλης Λάτσης θα έχουν ωραία ενδοοικογενειακή κόντρα με το Peugeot 206. Ο Αντώνης Κωτσόπουλος με το Citroen Saxo VTS και ο Σταύρος Μπουντουράκης με Toyota Starlet θα παλέψουν για την πρωτιά. Στα μικρά, την κατηγορία δηλαδή έως 1400 κυβικά, ξεχωρίζει ο Γιάννης Χεκιμιάν με το μικρό, αλλά θαυματουργό Daihatsu Sirion, ενώ για τη νίκη θα αγωνιστούν οι Ηλίας Μανούσκος με Toyota Yaris και ο «αειθαλής» Θεόδωρος Εγγλέζος (Toyota Starlet EP 91).
17 χωμάτινες φόρμουλες θα δώσουν το παρών στη Χαλκίδα και σίγουρα θα αποσπάσουν το χειροκρότημα των θεατών, τόσο λόγω της ταχύτητάς τους, όσο και του θεάματος που προσφέρουν. Στα 650 κυβικά, ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας, Κωνσταντίνος Χριστόπουλος (Lahoz Speedcar 2) θα ταξιδέψει στη Χαλκίδα με στόχο να ξεφύγει κι άλλο στην κατάταξη, ωστόσο το έργο του θα είναι δύσκολο, έχοντας να αντιμετωπίσει τους σαφώς ικανότατους Γιώργο Ζυμαρίδη (SR Kartcross), Γιάννη Χεκιμιάν (Speedcar Xtrem), Γιώργο Μπάσδελη (Lahoz Speedcar 2), Κωνσταντίνο Σωτηρόπουλο (SR Kartcross) και Λάμπρο Αθανασούλα (SR Kartcross). Στα 750 cc, ο Γιώργος Ζυμαρίδης (Speedcar Xtrem) θα έχει ωραία κόντρα με τον Χαράλαμπο Γαζετά (Speedcar Xtrem), ενώ και οι Μιχάλης Τακιδέλης (Speedcar Xtrem) και Βασίλης Παπαφιλίππου (Speedcar Xtrem) θα διεκδικήσουν τη διάκριση. Ανοιχτά είναι τα μέτωπα στην κατηγορία Open, με τον πρωτοπόρο Επαμεινώνδα Καρανικόλα (Autocross 4x4) να θέλει τη νίκη για να φτάσει πιο κοντά στην κατάκτηση του τίτλου. Οι Πάνος Αποστόλου (Kartcross Open) και Ανδρέας Μπάσδελης (Lahoz Speedcar 2) θα καταδιώξουν τον επικεφαλής της βαθμολογίας. 
Ο Διοικητικός και Τεχνικός Έλεγχος των αυτοκινήτων θα πραγματοποιηθεί το πρωί της Κυριακής 22 Οκτωβρίου, από τις 08.30 έως τις 10.00 στην πίστα που βρίσκεται στη θέση ΠΕΪ Δοκού Χαλκίδος. Στη συνέχεια (10.30) και κατόπιν της υποχρεωτικής ενημέρωσης των αγωνιζομένων, θα ξεκινήσει ο αγώνας. Το μήκος της πίστας ανέρχεται στα 2300 μέτρα. 


Η είσοδος είναι ελεύθερη για τους θεατές! 

Σας περιμένουμε!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

1ος Γύρος - Επιτυχής ...

Συναρπαστική ήταν η εξέλιξη του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, ενός αγώνα που είχε αρκετές ανακατατάξεις καθ’ όλη τη διάρκειά του. Τελικοί νικητές αναδείχθηκαν οι Σωκράτης Τσολακίδης-Γιώργος Πολυζώης, στην επιστροφή του δύο φορές Πρωταθλητή Ελλάδος στη χωμάτινη επιφάνεια. Ο αγώνας διοργανώθηκε από το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.) Πολύτιμη βοήθεια στους διοργανωτές παρείχαν ο Δήμος Θηβαίων, ο Δήμος Λειβαδέων και ο Δήμος Αλιάρτου-Θεσπιέων. Χορηγός του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας ήταν ο επίσημος διανομέας των λιπαντικών TEXACO, Tsellos. Με τον καλύτερο τρόπο ξεκίνησαν τις υποχρεώσεις τους στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος οι Τσολακίδης-Πολυζώης,. Το πλήρωμα του Skoda Fabia Rally2 Evo είδε από νωρίς να τίθενται εκτός αγώνα οι κύριοι αντίπαλοί του και στη συνέχεια ελέγχοντας τον συναγωνισμό, κέρδισε τις τρεις τελευταίες Ειδικές Διαδρομές του αγώνα. Νωρίτερα, οι «Παναγιώτης Ρουστέμης»-Χρήστος Μπακλώρης, οι οποίοι βρέθηκαν να προηγούνται έπειτα από τις δύο πρώτες

Αναγέννηση ...

Το Στρατιωτικό Αεροδρόμιο Τρίπολης θα υποδεχτεί το Σαββατοκύριακο 20 και 21 Απριλίου, 45 οδηγούς, οι οποίοι θα λάβουν μέρος στον πρώτο αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας στις κατηγορίες Ν&Α, Ε, Formula Saloon και Ιστορικών! Διοργανωτές είναι τα Σωματεία “Αγωνιστικός Σύλλογος Ιδιοκτητών Σπορ αυτοκινήτων” (ΑΣΙΣΑ) και “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.). Η κατηγορία Ν&Α συγκέντρωσε 11 οδηγούς, οι οποίοι θα αγωνιστούν με στόχο τη νίκη στην πρεμιέρα του θεσμού. Με τετρακίνητο Lancer της Ομάδας Ν θα αγωνιστεί ο 26χρονος Ταξιάρχης Ασημακόπουλος, ευελπιστώντας η τύχη να είναι με το μέρος του στην Τρίπολη, σε αντίθεση με την πρόσφατη Ανάβαση Ριτσώνας. Γνωστός από τη συμμετοχή του σε αγώνες ταχύτητας παλαιότερα, ο Σάκης Ηλιάδης επιστρέφει στην πίστα με ένα Mitsubishi Lancer Evo IX και θα διεκδικήσει τη νίκη, ενώ για πρώτη φορά θα εκκινήσει σε αγώνα ταχύτητας ο 27χρονος τοπικός, Δημήτρης Μουργελάς με ένα Mitsubishi Lancer Evo VIII. Από τη Ρόδο θα ταξιδέψ

Νέος Κ.Ο.Κ. ...

Προ των πυλών βρίσκεται ο αναμορφωμένος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας με τις ποινές να αφορούν στον οδηγό και όχι στο όχημα. «Ο αναμορφωμένος ΚΟΚ θα έχει νέα πολιτική ποινών, επικεντρωμένη στην οδική ασφάλεια. Δεν μας ενδιαφέρει να τιμωρήσουμε, πρωτίστως, τους παραβάτες, μας ενδιαφέρει να είναι εφαρμόσιμες οι ποινές, να είναι δίκαιες και να αντιστοιχούν στη σοβαρότητα και στην επικινδυνότητα κάθε παράβασης» , τόνισε η υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδια για τις μεταφορές, Χριστίνα Αλεξοπούλου. Για πρώτη φορά, σύμφωνα με τον νέο ΚΟΚ, που αναμένεται να τεθεί σε διαβούλευση το επόμενο διάστημα, κατηγοριοποιούνται οι ποινές και αυστηροποιούνται, ανάλογα με τη σοβαρότητα της παράβασης (πχ. κινητό τηλέφωνο, κράνος, ζώνη κ.α.).   «Ο νέος ΚΟΚ, που θα ανταποκρίνεται στις νέες συνθήκες, βρίσκεται σε τελικό στάδιο επεξεργασίας και πρόκειται συντόμως να τεθεί σε δημόσια διαβούλευση, πριν πάρει τον δρόμο για τη Βουλή» ανέφερε και υποστήριξε ότι ο αναμορφωμένος ΚΟΚ θα έχει νέα πολιτική ποινών,