Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Συμμετοχές αθλητών του Ο.Μ.Α.Θ. ...


Περιπετειώδες χαρακτηρίζεται το Σαββατοκύριακο για τους αθλητές  του Ομίλου Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας αφού ούτε λίγο ούτε πολύ και οι δύο αθλητές του σωματείου έκαναν ενδιαφέροντες  αγώνες σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.


Ξεκινάμε από το Χρυσό rally Δ.Ε.Θ. όπου ο Άλκης Ρέντης κάθισε στο δεξί κάθισμα του Nissan Micra 160SR έχοντας για οδηγό τον "ΑΡΜΑΚΙ". Τo πλήρωμα αντιμετώπισε προβλήματα με το καλημέρα με αποτέλεσμα να αναγκαστεί να εκκινήσει με Rally 2 την Κυριακή με τον οδηγό στην πρώτη του εμφάνιση στην άσφαλτο να βρίσκει χιλιόμετρο με το χιλιόμετρο τα πατηματά του με αποτέλεσμα να καταφέρνει να γράψει εξαιρετικούς χρόνους στις τελευταίες ειδικές του αγώνα.


Ο Βαγγέλης Γκουλιάκος με Citroen Saxo έπεσε στα θηρία σε μία ανταγωνιστική κατηγορία στο HTCC πετυχαίνοντας μια έκτη θέση ανάμεσα σε 16 συμμετέχοντες που χαρακτηρίζεται εκπληκτική δεδομένης της αποχής του οδηγού αλλά και του πολύ δυνατού ανταγωνισμού.

Πλέον το ενδιαφέρον επικεντρώνεται στην Ανάβαση Πορταριάς αφού ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας συμμετέχει με 14 αθλητές έχοντας παρουσία σε όλες τις κατηγορίες του αγώνα.
Ξεκινάμε με τη Ν2 όπου συμμετέχουν ούτε λίγο ούτε πολύ 5 αθλητές του σωματείου.


Με Peugeot 106 βρίσκουμε τον Άγγελο Χατζηαγγελάκη που έπειτα από την δεύτερη θέση στη Νιγρίτα επιθυμεί να συνεχίσει στο ίδιο ανταγωνιστικο τέμπο.


Tον Απόστολο Βασδέκη στην δεύτερη μόλις συμμετοχή του σε αγώνα αυτοκινήτων. 


Tον Παναγιώτη Αναστασίου που έρχεται με φόρα από τη νίκη του στη Νιγρίτα θέλοντας να συνεχίσει με εξίσου δυναμικές εμφανίσεις.


Με Citroen Saxo θα συμμετάσχει ο Νίκος Λεγαντής που θα διαγωνιστεί για πρώτη φορά στη Ν2. 


O Κώστας Πατατούκος με Suzuki Ignis συνεχίζει το ταξίδι του στον μηχανοκίνητο αθλητισμό μαζεύοντας πολύτιμες εμπειρίες.


Συνεχίζουμε με την κλάση Α5 όπου ο περσινός νικητής Άγγελος Μπατσίλας με Suzuki Swift τίθεται αυτόματα φαβορί για τη νίκη. 


Aναμένεται να αντιμετωπίσει έντονο ανταγωνισμό από τον Στάθη Δαμασιώτη με Toyota Yaris που επιστρέφει στις αναβάσεις εμφανώς ανανεωμένος.


Στην Α6 ο Βασίλης Ανάγνου με Citroen Saxo κάνει ντεμπούτο στους αγώνες αυτοκινήτου επιλέγοντας τον δύσκολο δρόμο μιας πολύ ανταγωνιστικής κλάσης. 


Eνώ με ίδιο αυτοκίνητο ο Βίκτωρ Σαρρής θα συμμετάσχει στην Α7 με τον οδηγό να διεκδικεί με αξιώσεις το βάθρο σε μία κλάση με πολύ δυνατά αυτοκίνητα.


Στην Ε10 θα αγωνιστεί και φέτος ο Γιώργος Σανίδας με Peugeot 306 με τον οδηγό να δείχνει πως λύνεται αγώνα με τον αγώνα επιδιώκοντας το κάτι παραπάνω


Στην Formula Saloon οι Μιχάλης Παρασκευάς με Suzuki Swift.


Kαι Δημήτρης Μπερτζέμης με B.M.W. M3 E36 θα παλέψουν για την πρωτιά στα ατμοσφαιρικά με τον Μιχάλη να συμμετέχει για πρώτη φορά στην συγκεκριμένη κατηγορία και τον Δημήτρη να θέλει να επαναλάβει την περσινή του επίδοση που τον ανέβασε στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου.


Στην ίδια κατηγορία αλλά στα δικίνητα υπερτροφοδοτούμενα ο Γρηγόρης Κορίνθιος με Seat Leon Cupra R συνεχίζει την εκμάθηση του αυτοκινήτου στον μόλις δεύτερο αγώνα του έχοντας σαφώς εντονότερο ανταγωνισμό.


Τέλος ο Γιάννης Καμζιόλης αναμένεται να προσφέρει θέαμα και να γεμίσει καπνό τους θεατές ανεβάζοντας το B.M.W. M3 E30 σε απίθανες γωνίες κάνοντας παράλληλα προπόνηση για τον μεγάλο τελικό στις Σέρρες.

Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας συγχαίρει τους αθλητές του και εύχεται στους συμμετέχοντες στην ανάβαση Πορταριάς καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

13ο Ράλλυ Χανίων ...

Η ΑΛΑ Χανίων μετά από έγκριση της ΟΜΑΕ - ΕΠΑ διοργανώνει το 13ο Ράλλυ Χανίων που θα διεξαχθεί το Σάββατο 20, Super Ειδική στους Αγίους Αποστόλους, ώρα 17:00 και Κυριακή 21 Απριλίου 2024, δύο επαναλαμβανόμενες διαδρομές, η πρώτη στον Κονταρό στις Βρύσες Αποκορώνου, ώρα 10:00 και η δεύτερη στον Στύλο Μαλάξα. Οι παροχές της ΑΛΑ Χανίων προς τα πληρώματα εκτός Χανίων είναι μία διανυκτέρευση στο ξενοδοχείο Porto Kalamaki το Σάββατο 20 Απριλίου 2024. Χορηγοί του αγώνα είναι: Chania Cars & Trucks Κυριακίδης Κατασκευαστική Και συνδιοργανωτές: Περιφερειακή Ενότητα Χανίων Δήμος Χανίων Δήμος Αποκορώνου ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΟΙΞΕΙ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΔΔΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΕΩΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 12 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024 ΚΑΙ ΩΡΑ 23:59.

Στην πρίζα ...

Οι οδηγοί ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα είναι ευκολότερο να φορτίζουν τα οχήματά τους στο σπίτι και στην εργασία τους τα επόμενα χρόνια, μετά την αναθεώρηση της οδηγίας για την ενεργειακή απόδοση των κτιρίων (EPBD) από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Η οδηγία στοχεύει να βάλει την Ευρώπη στο δρόμο της πλήρους απανθρακοποίησης έως το 2050. Προσδιορίστηκαν χαρακτηριστικά που πρέπει να διαθέτουν όλες οι νέες κατασκευές, αλλά και αυτές που υπόκεινται σε ανακαινίσεις. Έτσι όλα τα νέα κτίρια, καθώς και τα υπάρχοντα που υπόκεινται σε ριζική ανακαίνιση, πρέπει τώρα να εγκαταστήσουν προ-καλωδίωση για τα σημεία φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Τι προβλέπει η νέα οδηγία Αυτό καλύπτει όλα τα απαραίτητα βήματα για να καταστεί δυνατή η εγκατάσταση σημείων φόρτισης. Επιπλέον, όλα τα νέα και ανακαινισμένα κτίρια με περισσότερες από πέντε θέσεις στάθμευσης αυτοκινήτων πρέπει να έχουν τουλάχιστον ένα σημείο φόρτισης για κάθε πέντε θέσεις και προκαλωδίωση για τους τουλάχιστον μισούς χώρους. Τα γραφεία που διαθέτουν

5ο Grand Prix - Κίνα ...

Το 5ο Grand Prix του φετινού Παγκόσμιου Πρωταθλήματος, επιστρέφει μετά από τέσσερα χρόνια απουσίας λόγω των μέτρων που ίσχυαν για τον κορονοϊό στην Κίνα, στην πίστα της Σαγκάης, και θα μεταδοθεί την Κυριακή, 21 Απριλίου, στις 10:00, ζωντανά, αποκλειστικά στο ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr ) και ετεροχρονισμένα στις 16:30 στον ΑΝΤ1. Οι λάτρεις του μηχανοκίνητου αθλητισμού, την  Παρασκευή 19 Απριλίου και το Σάββατο 20 Απριλίου, θα έχουν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν αποκλειστικά στο ΑΝΤ1+, τις ελεύθερες και τις κατατακτήριες δοκιμές των μονοθέσιων, που θα προετοιμάσουν το έδαφος για την τελική σειρά εκκίνησης, καθορίζοντας τη θέση κάθε οδηγού στο grid. Στο τελευταίο Grand Prix, που πραγματοποιήθηκε στην Κίνα το 2019, είχε κερδίσει ο Λιούις Χάμιλτον για λογαριασμό της Mercedes, με 2ο τον Βάλτερι Μπότας και 3ο τον Σεμπάστιαν Φέτελ, που οδηγούσε τότε για την Ferrari. Από τότε, δεν έχει μείνει τίποτα ίδιο. Αρχικά, έχουμε νέα μονοθέσια με διαφορετική δυναμική. Δευτερευόντως, έχουμε νέα