Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

50ο Rally ΔΕΘ ...


Ο Αυτοκινητιστικός Όμιλος Θεσσαλονίκης, ένας από τους κορυφαίους διοργανωτές αγώνων αυτοκινήτου στην Ελλάδα και αυτός που επί δεκαετίες διοργανώνει με επιτυχία το Rally Δ.Ε.Θ., τον μακροβιότερο αγώνα της χώρας μετά το Rally Acropolis, εργάζεται με εντατικούς ρυθμούς προετοιμάζοντας το 50ο επετειακό Rally Δ.Ε.Θ.
Κύριος στόχος της φετινής διοργάνωσης να εκπλήξει θετικά αγωνιζόμενους, θεατές αλλά και υποστηρικτές.
Τα πληρώματα που είναι η "ψυχή" κάθε αγώνα, θα απολαύσουν τις υπέροχες ειδικές διαδρομές του Χολωμόντα, εκεί που "ανδρώθηκε" η πλειοψηφία της αφρόκρεμας των Ελλήνων οδηγών αγώνων αυτοκινήτου. Ειδικές διαδρομές που στο σύνολό τους θα απαιτήσουν από τα πληρώματα το μέγιστο των δεξιοτήτων και από τα αγωνιστικά το μέγιστο της αντοχής τους.
Έτσι, η επιλογή των ειδικών διαδρομών αλλά και γενικότερα ο σχεδιασμός του αγώνα θα αποζημιώσουν από μόνα τους τον κόπο όλων όσων ανηφορίσουν στον μαγευτικό Χολωμόντα. Για τους αναποφάσιστους η πληθώρα σημείων θέασης και άνετη πρόσβαση σε αυτά θα λειτουργήσει θετικά και ενισχυτικά.
Ο ακρογωνιαίος λίθος κάθε διοργάνωσης, δηλαδή οι υποστηρικτές και η τοπική αυτοδιοίκηση θα τύχουν της μέγιστης προβολής και αναγνώρισης, άμεσα λόγω της προσπάθειας που θα καταβάλλει ο Α.Ο.Θ. και έμμεσα λόγω της προβολής που θα έχει σε Πανελλαδικό επίπεδο ο 5ος γύρος του 53ου Πανελληνίου Πρωταθλήματος Rally.
Ο Αυτοκινητιστικός Όμιλος Θεσσαλονίκης ετοιμάζει έναν συναρπαστικό αγώνα και σε καλεί να γίνεις μέρος αυτού, γιατί το συναρπαστικό ανήκει σε αυτούς που το δημιουργούν.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Σ.Ο.Α.Α. 2024 ...

 

Ρυμουλκούμενα - Τρέιλερ ...

Μια τελευταία ρύθμιση στο ζήτημα έκδοσης στοιχείων κυκλοφορίας για χρήση οχημάτων κατηγορίας Ο1 και Ο2 (ρυμουλκούμενα - τρέιλερ), συμπεριλαμβανομένων και των ειδικής χρήσεως ειδικού σκοπού μη μεταφοράς εμπορευμάτων, ενεργοποιεί το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, με σχετική τροπολογία. Με τη νέα νομοθετική διάταξη παρέχεται η δυνατότητα στους ιδιοκτήτες ρυμουλκούμενων – τρέιλερ, που είχαν παλαιότερα τεθεί νόμιμα σε κυκλοφορία με ειδικά σημειώματα ρυμούλκησης (Ε.Σ.Ρ.) και δεν είχαν εκδώσει στοιχεία κυκλοφορίας εντός της προβλεπόμενης προθεσμίας  που προέβλεπε η υπ’ αρ. 2805/2021 Υπουργική Απόφαση (δηλαδή, μέχρι 29/12/2023), να εκδώσουν στοιχεία κυκλοφορίας (άδεια και πινακίδες), κατόπιν καταβολής παραβόλου, ύψους 200 ευρώ και εντός αποκλειστικής προθεσμίας πέντε μηνών, μετά τη δημοσίευσή της σε ΦΕΚ. Επιπλέον, με σκοπό τη διευκόλυνση της ομαλής και απρόσκοπτης διεκπεραίωσης των εργασιών των πολιτών, παρέχεται η δυνατότητα τουλάχιστον έως τέλος Σεπτεμβρίου 2024, να  τίθενται νομίμως σε κ

Ανάβαση Ψάθας - Δοκιμές ...

  Ομαλά κύλησε η διαδικασία των χρονομετρημένων δοκιμών στην Ανάβαση Ψάθας που έλαβε χώρα το Σάββατο. Οι οδηγοί πραγματοποίησαν και τα 3 προγραμματισμένα ανεβάσματα και πλέον είναι έτοιμοι να ριχτούν στη μάχη με το χρόνο στη δεύτερη πρωταθληματική Ανάβαση της χρονιάς. Διοργανωτής του αγώνα είναι το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.), με την αμέριστη συμπαράσταση του Δήμου Μάνδρας-Ειδυλλίας. Χορηγός του αγώνα είναι η Seajets και το il Desto Group. Ο Μάριος Ηλιόπουλος χωρίς να πιέσει ιδιαίτερα ήταν ο ταχύτερος στη διαδικασία των χρονομετρημένων δοκιμών στη Formula Saloon , οδηγώντας ένα Ford Fiesta και την Κυριακή θα κινηθεί με στόχο να προσφέρει θέαμα στους φίλους του αθλήματος που θα βρεθούν στις στροφές της Ανάβασης Ψάθας. Τον περσινό πρωταθλητή της κατηγορίας ακολούθησαν οι «Κανέλλος» (Peugeot 106) και Θανάσης Κοράκης (Nissan Silvia). Αίτημα για να αγωνιστεί την Κυριακή στον αγώνα έκανε ο Καλαματιανός Νικόλαος Παπαδόπουλος (Ford Escort MKII) που δεν σ