Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

«El-nak jr»-Ανδρέας Βίγκος: Να βελτιώνουμε τις επιδόσεις μας...


Στο Εαρινό Ράλλυ Σπριντ, εναρκτήριο γύρο του Κυπέλλου Χώματος συμμετείχαν οι «El-nak jr»-Ανδρέας Βίγκος, επιστρέφοντας πίσω από το τιμόνι του MG ZR 105, με το οποίο κατέκτησαν τον τίτλο στη C6 στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ του 2016. Το δίδυμο που θα αγωνιστεί και φέτος  στον κορυφαίο θεσμό ράλλυ της χώρας, χρησιμοποίησε τον αγώνα που είχε ως επίκεντρο το Λουτράκι, προκειμένου να «ζεσταθεί» ενόψει της πρεμιέρας του πρωταθλήματος που θα πραγματοποιηθεί στις αρχές του επόμενου μήνα. 
Η ειδική διαδρομή της Κινέτας αποτελούσε το πεδίο δράσης του αγώνα, με τα πληρώματα να πραγματοποιούν δύο περάσματα από αυτή και να καλύπτουν συνολικά 38.5 αγωνιστικά χιλιόμετρα: «Δηλώσαμε συμμετοχή στον αγώνα, προκειμένου να προετοιμαστούμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο για τον πρώτο αγώνα του πρωταθλήματος στον Πύργο.», ήταν τα λόγια του οδηγού, ο οποίος συμπλήρωσε «Επωφεληθήκαμε της παύσης και φτιάξαμε το αυτοκίνητο από την αρχή, οπότε ήταν σημαντικό για εμάς να βεβαιωθούμε ότι όλα ήταν εντάξει». Ο αγώνας κύλησε χωρίς προβλήματα για τους «El-nak jr»-Ανδρέα Βίγκο που ολοκλήρωσαν στη δεύτερη θέση της κατηγορίας τους και στην τρίτη της F2, η οποία απευθύνεται σε δικίνητα αυτοκίνητα: «Ο στόχος μας στο Εαρινό Ράλλυ Σπριντ ήταν να βελτιώσουμε τις επιδόσεις μας σε σχέση με τον περσινό αγώνα. Πετύχαμε το σκοπό μας, καθώς σε σχέση με το 2016, ήμασταν κατά 20 δευτ. ταχύτεροι. Βέβαια, όλα αυτά έγιναν χάρη και στην πολύτιμη καθοδήγηση του Ανδρέα Βίγκου, με τον οποίο έχουμε δέσει σαν πλήρωμα και το διασκεδάζουμε. Είμαι απόλυτα ευχαριστημένος και αισιόδοξος για τη συνέχεια.», τόνισε ο «El-nak jr». 


Η C6, κατηγορία που αγωνίστηκε το πλήρωμα είχε έντονο συναγωνισμό, με αρκετά ικανά πληρώματα: «Είναι ωραίο να έχεις απέναντί σου αξιόλογους αντιπάλους. Μόνο έτσι βελτιώνεσαι. Τα υπόλοιπα πληρώματα της C6 είναι δυνατά και αυτό αποδεικνύεται από την επίδοση των Τσάκαλου-Κοτρωνή που με το Toyota Yaris των 1300 κ.εκ. τερμάτισαν στην πέμπτη θέση της γενικής.», δήλωσε ο οδηγός. Αναφορικά με τον αριθμό συμμετοχών ο οποίος μειώνεται στους χωμάτινους αγώνες, ο 37χρονος κυπελλούχος Ελλάδος στη C6, ανέφερε: «Οι συμμετοχές δυστυχώς λιγοστεύουν και αυτό κάνει πιο δύσκολη την ανεύρεση χορηγών και μειώνει την ευχαρίστηση. Ελπίζω να αντιστραφεί η κατάσταση στους επόμενους αγώνες.»
Επόμενος αγώνας για τους “El-nak jr”-Ανδρέα Βίγκο είναι το Ολυμπιακό Ράλλυ που θα πραγματοποιηθεί στις 1-2 Απριλίου και θα αποτελέσει την πρεμιέρα του Πανελληνίου πρωταθλήματος Ράλλυ. Το πλήρωμα θέλει να ευχαριστήσει τους χορηγούς που στηρίζουν την προσπάθειά του.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

13ο Ράλλυ Χανίων ...

Η ΑΛΑ Χανίων μετά από έγκριση της ΟΜΑΕ - ΕΠΑ διοργανώνει το 13ο Ράλλυ Χανίων που θα διεξαχθεί το Σάββατο 20, Super Ειδική στους Αγίους Αποστόλους, ώρα 17:00 και Κυριακή 21 Απριλίου 2024, δύο επαναλαμβανόμενες διαδρομές, η πρώτη στον Κονταρό στις Βρύσες Αποκορώνου, ώρα 10:00 και η δεύτερη στον Στύλο Μαλάξα. Οι παροχές της ΑΛΑ Χανίων προς τα πληρώματα εκτός Χανίων είναι μία διανυκτέρευση στο ξενοδοχείο Porto Kalamaki το Σάββατο 20 Απριλίου 2024. Χορηγοί του αγώνα είναι: Chania Cars & Trucks Κυριακίδης Κατασκευαστική Και συνδιοργανωτές: Περιφερειακή Ενότητα Χανίων Δήμος Χανίων Δήμος Αποκορώνου ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΟΙΞΕΙ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΔΔΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΕΩΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 12 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024 ΚΑΙ ΩΡΑ 23:59.

Στην πρίζα ...

Οι οδηγοί ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα είναι ευκολότερο να φορτίζουν τα οχήματά τους στο σπίτι και στην εργασία τους τα επόμενα χρόνια, μετά την αναθεώρηση της οδηγίας για την ενεργειακή απόδοση των κτιρίων (EPBD) από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Η οδηγία στοχεύει να βάλει την Ευρώπη στο δρόμο της πλήρους απανθρακοποίησης έως το 2050. Προσδιορίστηκαν χαρακτηριστικά που πρέπει να διαθέτουν όλες οι νέες κατασκευές, αλλά και αυτές που υπόκεινται σε ανακαινίσεις. Έτσι όλα τα νέα κτίρια, καθώς και τα υπάρχοντα που υπόκεινται σε ριζική ανακαίνιση, πρέπει τώρα να εγκαταστήσουν προ-καλωδίωση για τα σημεία φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Τι προβλέπει η νέα οδηγία Αυτό καλύπτει όλα τα απαραίτητα βήματα για να καταστεί δυνατή η εγκατάσταση σημείων φόρτισης. Επιπλέον, όλα τα νέα και ανακαινισμένα κτίρια με περισσότερες από πέντε θέσεις στάθμευσης αυτοκινήτων πρέπει να έχουν τουλάχιστον ένα σημείο φόρτισης για κάθε πέντε θέσεις και προκαλωδίωση για τους τουλάχιστον μισούς χώρους. Τα γραφεία που διαθέτουν

5ο Grand Prix - Κίνα ...

Το 5ο Grand Prix του φετινού Παγκόσμιου Πρωταθλήματος, επιστρέφει μετά από τέσσερα χρόνια απουσίας λόγω των μέτρων που ίσχυαν για τον κορονοϊό στην Κίνα, στην πίστα της Σαγκάης, και θα μεταδοθεί την Κυριακή, 21 Απριλίου, στις 10:00, ζωντανά, αποκλειστικά στο ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr ) και ετεροχρονισμένα στις 16:30 στον ΑΝΤ1. Οι λάτρεις του μηχανοκίνητου αθλητισμού, την  Παρασκευή 19 Απριλίου και το Σάββατο 20 Απριλίου, θα έχουν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν αποκλειστικά στο ΑΝΤ1+, τις ελεύθερες και τις κατατακτήριες δοκιμές των μονοθέσιων, που θα προετοιμάσουν το έδαφος για την τελική σειρά εκκίνησης, καθορίζοντας τη θέση κάθε οδηγού στο grid. Στο τελευταίο Grand Prix, που πραγματοποιήθηκε στην Κίνα το 2019, είχε κερδίσει ο Λιούις Χάμιλτον για λογαριασμό της Mercedes, με 2ο τον Βάλτερι Μπότας και 3ο τον Σεμπάστιαν Φέτελ, που οδηγούσε τότε για την Ferrari. Από τότε, δεν έχει μείνει τίποτα ίδιο. Αρχικά, έχουμε νέα μονοθέσια με διαφορετική δυναμική. Δευτερευόντως, έχουμε νέα