Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ford Fiesta New Generation ...


Η Ford αποκάλυψε σήμερα την επόμενη γενιά του Ford Fiesta – του πιο προηγμένου τεχνολογικά μικρού αυτοκινήτου παγκοσμίως – σε ειδική εκδήλωση ‘Go Further’ στην Κολωνία.
Η επόμενη γενιά Fiesta συνοδεύεται από την πιο προηγμένη γκάμα τεχνολογιών υποστήριξης οδηγού, συνδεσιμότητας και επικοινωνίας που έχει υπάρξει ποτέ σε μικρό μοντέλο μαζικής παραγωγής στην Ευρώπη. Πρόκειται για την πιο ολοκληρωμένη και ευέλικτη γκάμα εκδόσεων στη 40χρονη ιστορία του Fiesta. 
Η Ford παρουσίασε τέσσερις διαφορετικές εκδόσεις παραγωγής του Fiesta, μεταξύ των οποίων το μοντέρνο Fiesta Titanium, το Fiesta ST-Line εμπνευσμένο από τη Ford Performance, το πολυτελές Fiesta Vignale και το Fiesta Active crossover – το πρώτο στη νέα γκάμα μοντέλων Active που θα λανσαριστούν στην οικογένεια Ford τα επόμενα χρόνια. 
Τρίθυρες και πεντάθυρες εκδόσεις Fiesta θα προσφέρουν ανώτερη ποιότητα και πολιτισμένη λειτουργία. Με νέο, ξεχωριστό στυλ, επαναστατική σχεδίαση εσωτερικού και περισσότερες επιλογές εξατομίκευσης από ποτέ. Η Ford έχει εξελίξει επίσης τον ασυναγώνιστο, απολαυστικό χαρακτήρα που ανέδειξε το Fiesta στο δημοφιλέστερο Ευρωπαϊκό μικρό αυτοκίνητο επί τέσσερις συνεχείς χρονιές.
«Επειδή μοιραζόμαστε το πάθος των πελατών μας για το Fiesta καταφέραμε να εξελίξουμε το αξιαγάπητο, απολαυστικό και σπορ οδηγικό χαρακτήρα αυτού του δημοφιλούς μοντέλου στο επόμενο επίπεδο, με περισσότερες εκδόσεις από ποτέ, κάμε μία με τη δική της, ξεχωριστή προσωπικότητα,» δήλωσε ο Jim Farley, executive vice president & president, Ευρώπης, Μ. Ανατολής & Αφρικής, Ford Motor Company. «Τώρα, έχουμε μία πρόταση Fiesta για κάθε οδηγό, όπως το πολυτελές Fiesta Vignale και το Fiesta Active crossover, με προηγμένες τεχνολογίες και χαρακτηριστικά που οι αγοραστές μικρών αυτοκινήτων θα μπορούσαν μόνο να ονειρεύονται πριν από μερικά χρόνια.
Η προηγμένη γκάμα τεχνολογιών υποστήριξης οδηγού του Fiesta – υποστηριζόμενη από τεχνολογίες αισθητήρων με ικανότητα ανίχνευσης σε εμβέλεια 130 m – περιλαμβάνει μεταξύ άλλων ένα προηγμένο σύστημα Pedestrian Detection που για πρώτη φορά μπορεί να αποτρέπει συγκρούσεις τη νύχτα. Επίσης το πρώτο σύστημα Ford Active Park Assist με λειτουργία πέδησης που εμποδίζει τις μικροσυγκρούσεις στο hands-free παρκάρισμα.
Το Fiesta είναι επίσης το πρώτο Ford που θα διαθέτει ένα premium B&O PLAY Sound System, ενώ για πρώτη φορά προσφέρει μία ανοιγόμενη, πανοραμική, κρυστάλλινη οροφή. Το προηγμένο σύστημα επικοινωνίας και ψυχαγωγίας SYNC 3 υποστηρίζεται από ανεξάρτητες οθόνης αφής υψηλής ανάλυσης έως 8 ιντσών. Το ευρύχωρο, εργονομικό εσωτερικό έχει καταργήσει το 50% των διακοπτών της κεντρικής κονσόλας, διαμορφώνοντας ένα πιο φιλικό προς το χρήστη περιβάλλον.
Προηγμένα κινητήρια σύνολα περιλαμβάνουν τον πολυβραβευμένο βενζινοκινητήρα 1.0L EcoBoost της Ford με 140 ίππους, και έναν 1.5L TDCi που αποδίδει 120 ίππους – ο πρώτος diesel υψηλής ισχύος για το Fiesta. Η Ford υπολογίζει τις εκπομπές CO2 από 82 g/km, με τη συμβολή ενός νέο εξατάχυτου κιβωτίου με καινοτόμες τεχνολογίες μείωσης τριβών.

Εκτεταμένη γκάμα μοντέλων Fiesta 
Η πιο ολοκληρωμένη γκάμα μοντέλων στην ιστορία του Fiesta ικανοποιεί την αυξανόμενη ζήτηση των πελατών για περισσότερες επιλογές και βελτιωμένη ποιότητα στην κατηγορία Β.
Η επόμενη γενιά Fiesta θα προσφέρεται για πρώτη φορά στην πολυτελή έκδοση Ford Fiesta Vignale – στο πλαίσιο της ανώτερης εμπειρίας προϊόντος και ιδιοκτησίας Ford Vignale. Το Fiesta Vignale πλαισιώνει τα μοντέλα Mondeo, S-MAX, Kuga και Edge Vignale που ενσαρκώνουν την υπέρτατη εμπειρία της μάρκας Ford στην Ευρώπη. Προσφέρει μοναδικά σχέδια ζαντών αλουμινίου 18 ιντσών, αποκλειστικές λεπτομέρειες και αποχρώσεις εξωτερικού και δερμάτινα καθίσματα με εξαγωνικά σχέδια και ραφές τύπου σμόκιν.
Το Fiesta Active είναι το πρώτο Fiesta crossover, που συνδυάζει σκληροτράχηλο στυλ εμπνευσμένο από SUV - με στοιχεία όπως αυξημένη απόσταση από το έδαφος, μπάρες οροφής, πρόσθετα προστατευτικά, πρακτικότητα hatchback και γνήσια, δυναμική συμπεριφορά Fiesta.
Νωρίτερα μέσα στη χρονιά, η Ford λανσάρισε για πρώτη φορά μία νέα γκάμα μοντέλων ST-Line με στυλ εμπνευσμένο από τη Ford Performance σε συνδυασμό με ισχυρούς βενζινοκινητήρες Ford EcoBoost και TDCi diesel, για πελάτες που αναζητούν τη σπορ εικόνα των μοντέλων Ford ST – χωρίς να απαιτούν τις απόλυτες επιδόσεων των βελτιστοποιημένων κινητήρων και πλαισίων ST.
Στο σπορ εξωτερικό στυλ του Fiesta ST-Line ξεχωρίζουν οι ζάντες αλουμινίου, η μάσκα, ο εμπρός και πίσω προφυλακτήρας και οι πλαϊνές ποδιές σε μοναδικά σχέδια. Στο εσωτερικό, το βλέμμα σταματά στα σπορ καθίσματα, τα αλουμινένια πεντάλ και στο τιμόνι με επίπεδο κάτω τμήμα, ενώ η οδηγική εμπειρία αναβαθμίζεται με μία σπορ ανάρτηση.
Το μοντέρνο Fiesta Titanium, μία ανώτερη έκδοση εξοπλισμού και ποιότητας, θα προσφέρεται στους πελάτες Fiesta σε όλη την Ευρώπη. Οι ανώτερες εκδόσεις εξοπλισμού των μοντέλων Ford συγκέντρωσαν περίπου το 60% των πωλήσεων το πρώτο 10μηνο του 2016. Τα μοντέλα Titanium αποτέλεσαν το 48% των φετινών πωλήσεων Fiesta. Το Fiesta θα διατίθεται και σε έκδοση Trend.
«Οι ταξινομήσεις ανώτερων εκδόσεων εξοπλισμού στην κατηγορία B αυξήθηκαν κατά 24% από πέρσι, ενώ η ζήτηση για βασικές εκδόσεις αυξήθηκε κατά 11%,» δήλωσε ο Roelant de Waard, vice president, Marketing, Sales & Service, Ford Ευρώπης. «Η Ford παρέχει τώρα περισσότερες επιλογές στους πελάτες της κατηγορίας B, προσφέροντας εξαιρετική αξία με το νέο KA+, και παράλληλα μία νέα γενιά της οικογένειας Fiesta με ελκυστικά, εξατομικευμένα  μοντέλα.»

Το πιο προηγμένο τεχνολογικά μικρό αυτοκίνητο παγκοσμίως
Η επόμενη γενιά Ford Fiesta υιοθετεί μία κορυφαία γκάμα τεχνολογιών που αναβαθμίζουν τα επίπεδα άνεσης, πρακτικότητας και ασφάλειας. Προηγμένες τεχνολογίες υποστήριξης οδηγού βασίζονται σε δύο κάμερες, τρία ραντάρ και 12 αισθητήρες υπερήχων, που σε συνεργασία μπορούν να παρακολουθούν τα πάντα περιμετρικά του οχήματος, αλλά και να σκανάρουν το δρόμο μπροστά σε απόσταση 130 m – περισσότερο από το μήκος ενός γηπέδου ποδοσφαίρου.
Το Fiesta είναι το πρώτο Ford που θα διαθέτει μία αναβαθμισμένη έκδοση του Pre-Collision Assist με Pedestrian Detection. Αυτό μπορεί να ανιχνεύει άτομα που βρίσκονται μέσα ή κοντά στο δρόμο ή μπορεί να περνούν από την πορεία του οχήματος, εκμεταλλευόμενο τους προβολείς του Fiesta στο σκοτάδι.
Το σύστημα είναι σχεδιασμένο για να μειώνει τη σφοδρότητα μερικών εμπρόσθιων συγκρούσεων όπου εμπλέκονται οχήματα και πεζοί ή να βοηθά στην πλήρη αποφυγή ενός ατυχήματος. Μία ευρυγώνια κάμερα εντοπίζει καλύτερα τις κινήσεις των πεζών.
Επίσης, για πρώτη φορά με το Fiesta προσφέρεται το Active Park Assist με Perpendicular Parking της Ford, που βοηθά τους οδηγούς να βρίσκουν κατάλληλους χώρους στάθμευσης και να παρκάρουν hands free κάθετα ή παράλληλα. Περαιτέρω βελτιωμένη για το Fiesta, η τεχνολογία αυτή για πρώτη φορά ενεργοποιεί μία λειτουργία πέδησης, εάν ο οδηγός δεν ανταποκριθεί στις οδηγίες και προειδοποιήσεις του συστήματος, ενώ εκτελεί ελιγμούς εμπρός/πίσω, και είναι πιθανή η σύγκρουση με παρκαρισμένο όχημα ή εμπόδιο στο εμπρός ή το πίσω τμήμα.
«Για ορισμένους οδηγούς, οι τεχνολογίες μας αυτοματοποιημένου παρκαρίσματος αποτελούν ένα ‘μελλοντολογικό σοκ’: παραμένουν  τόσο προηγμένες, ώστε οι πελάτες που τις χρησιμοποιούν για πρώτη φορά μπορεί να νιώσουν δέος,» δήλωσε ο Darren Palmer, small car vehicle line director, Ford Ευρώπης.  «Οι παρεμβάσεις του συστήματος πέδησης για το Active Park Assist μπορεί να γλυτώσουν τους αφηρημένους οδηγούς από μικροσυγκρούσεις στο παρκάρισμα, και να κάνουν τη διαδικασία στάθμευσης σε στενούς χώρους λιγότερο αγχωτική.»
Άλλα συστήματα που διατίθενται για πρώτη φορά με το Fiesta και προσφέρουν βελτιωμένες λειτουργίες:
Traffic Sign Recognition, που μπορεί τώρα να παρακολουθεί πολλαπλά όρια ταχύτητας τα οποία ισχύουν σε κάθε λωρίδα του αυτοκινητόδρομου και προβάλλονται σε πινακίδες ψηλά, ώστε και να ενημερώνει την ένδειξη εάν ο οδηγός αλλάξει λωρίδα
Auto High Beam, που τώρα λειτουργεί πιο αποτελεσματικά σε περιπτώσεις όπου μία κεντρική μπαριέρα χωρίζει των αυτοκινητόδρομο στη μέση και μπορεί να ανιχνεύει αντίθετα ερχόμενα φορτηγά για να αποτρέψει το θάμπωμα των οδηγών που βρίσκονται πιο ψηλά από το κεντρικό διαχωριστικό. Μία νέα λειτουργία ομαλής κλιμάκωσης βελτιώνει την άνεση των οδηγών τη νύχτα με ήπιες αλλαγές μεταξύ μεγάλης και μεσαίας σκάλας φώτων.
Το Fiesta είναι το πρώτο αυτοκίνητο στην κατηγορία του στην Ευρώπη που προσφέρει Cross Traffic Alert, το οποίο προειδοποιεί τους οδηγούς που εξέρχονται με όπισθεν από ένα χώρο στάθμευσης για πιθανά διερχόμενα οχήματα. Πρόκειται για μία από τις συνολικά 15 τεχνολογίες υποστήριξης οδηγού του Fiesta, που περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων τις Adaptive Cruise Control, Adjustable Speed Limiter, Blind Spot Information System, Distance Indication, Driver Alert, Lane Keeping Aid, Lane Keeping Alert και Forward Collision Warning.

SYNC 3 και B&O PLAY για premium ψυχαγωγία
Το σύστημα επικοινωνίας και ψυχαγωγίας της Ford SYNC 3 θα προσφέρει τη δυνατότητα στους οδηγούς του Fiesta να ελέγχουν τα συστήματα ήχου, πλοήγησης και τα συνδεδεμένα  smartphones χρησιμοποιώντας φωνητικές εντολές σε απλή γλώσσα.
Πατώντας απλά ένα μπουτόν και λέγοντας “I need a coffee,” “I need petrol,” και “I need to park,” οι οδηγοί μπορούν να εντοπίζουν γειτονικά καφέ, σταθμούς ανεφοδιασμού και στάθμευσης οχημάτων, και να βρίσκουν σιδηροδρομικούς σταθμούς, αεροδρόμια και ξενοδοχεία. Το σύστημα είναι συμβατό με Apple CarPlay και Android Auto™. Εξάλλου, το SYNC 3 προσφέρει SYNC AppLink, που επιτρέπει τη φωνητική ενεργοποίηση μιας σειράς εφαρμογών smartphone όπως Glympse, Aupeo, Spotify, MyBoxMan, HearMeOut, AccuWeather, και Los 40 Principales. 
Η ανεξάρτητη οθόνη αφής 8 ιντσών του Fiesta που παραπέμπει σε tablet, υιοθετεί λειτουργίες αφής (pinch & swipe). Επίσης, με το SYNC 3 προσφέρεται μία ανεξάρτητη, έγχρωμη οθόνη αφής 6,5 ιντσών, και μία έγχρωμη 4,2 ιντσών συνδυάζεται με το MyFord Dock όπου οι χρήστες μπορούν να αποθηκεύουν, τοποθετούν και να φορτίζουν κινητές συσκευές, όπως τηλέφωνα και συστήματα πλοήγησης. Όλες οι οθόνες του Fiesta προσφέρουν κορυφαία ανάλυση και διπλάσια φωτεινότητα από των ανταγωνιστών, που σημαίνει ότι είναι πιο ευανάγνωστες και επιτρέπουν στους οδηγούς να διαχειρίζονται πιο εύκολα τις πληροφορίες και λειτουργίες της οθόνης.
Απαντώντας στην τάση των καταναλωτών σε φορητά ψηφιακά πολυμέσα, η Fiesta προσφέρει συνδεσιμότητα Bluetooth και δύο θύρες USB στο βασικό εξοπλισμό, ενώ προαιρετικά διατίθεται ενσωματωμένο CD player. Ραδιόφωνο DAB διατίθεται με όλη τη γκάμα. Με όποιο τρόπο οι οδηγοί επιλέξουν να απολαμβάνουν τη μουσική τους, τα ηχοσυστήματα του Fiesta υπόσχονται υψηλή ποιότητα ήχου. Ανάμεσά τους και το πρώτο B&O PLAY Sound System που διατίθεται ποτέ με ένα μοντέλο Ford.
Τα νέα συστήματα B&O PLAY – αποκλειστικά στην παγκόσμια γκάμα οχημάτων Ford – προσφέρουν την υπέρτατη εμπειρία ήχου με ειδικά σχεδισμένη τοποθέτηση ηχείων και ρύθμιση για κάθε όχημα της γκάμας Ford. Για το Fiesta, αυτό σημαίνει δέκα ηχεία με ένα subwoofer τοποθετημένο στο χώρο αποσκευών και ένα κεντρικό ηχείο στο πάνω  τμήμα του ταμπλό, ενσωματώνοντας το αλουμινένιο λογότυπο B&O PLAY και ένα μοναδικό σχέδιο ακτινικού προστατευτικού πλέγματος. Η συνολική ισχύς του ενισχυτή είναι 675 watts, ενώ μέσω ψηφιακής επεξεργασίας σήματος (Digital Signal Processing Amplifier) ελέγχει την ισοστάθμιση, μίξη και Surround Sound για ακόμα πιο πλούσιο και ισχυρό ήχο, ανεξαρτήτως θέσης μέσα στο όχημα. 


"Έμφυτη" ποιότητα 
Η επόμενη γενιά Fiesta προσφέρει βελτιωμένη ποιότητα μέσω αναβαθμισμένου εξοπλισμού, καινοτόμου μηχανολογίας και προηγμένης σχεδίασης. Ξεχωρίζει η πρώτη ανοιγόμενη, πλήρους μήκους πανοραμική οροφή σε μοντέλο Fiesta, που αποτελείται από δύο πάνελ σχεδόν πλήρους πλάτους από ενισχυμένο, φιμέ κρύσταλλο.
Το βελτιστοποιημένο φινίρισμα του εξωτερικού αποπνέει μία αίσθηση ανώτερης ποιότητας. Αισθητήρες παρκαρίσματος είναι τώρα τοποθετημένοι ‘πρόσωπο’ με τα πάνελ του αμαξώματος. Τα μπεκ του συστήματος πλύσης παρμπρίζ είναι κρυμμένα κάτω από το χείλος του καπό. Δεν υπάρχουν ορατές βίδες στα πίσω πάνελ ή φώτα. O αρμός μεταξύ οροφής και πίσω πόρτας έχει μειωθεί πάνω από 30% - όλα αυτά αποδεικνύουν την εμμονή της ομάδας του Fiesta με την ποιότητα που οι πελάτες θα εκτιμήσουν από την πρώτη στιγμή. 
Οι επίπεδες, λείες επιφάνειες συνεχίζονται σε όλο το εσωτερικό. Μία μονοκόμματη κονσόλα συνδέεται διακριτικά με το κάτω τμήμα του ταμπλό, πετυχαίνοντας μία αίσθηση αρμονίας ενώ δεν υπάρχουν ορατά συστήματα έδρασης στο πάτωμα. Επιλέχθηκαν οι κορυφαίες στη βιομηχανία επιστρώσεις, ακόμα και για τις περίπλοκες, τρισδιάστατες επιφάνειες.
Υλικά καθισμάτων και μοκέτες σε όλη τη γκάμα Fiesta ήταν τα πρώτα που δοκιμάστηκαν στο αναβαθμισμένο εργαστήριο υλικών της Ford στο Dunton, (Βρετανία). Τα μαξιλάρια των καθισμάτων υποβάλλονται σε 60.000 κύκλους δοκιμών για να διασφαλιστεί η αντοχή τους. Η αντοχή των χρωμάτων δοκιμάζεται μέσω προσομοίωσης κλιματικών συνθηκών και αναλύεται από τον φασματογράφο για να διασφαλίζεται ότι δεν θα ξεθωριάζουν μετά από εκτενή έκθεση σε υπεριώδη ακτινοβολία. Τα δερμάτινα καθίσματα πρέπει να είναι ανθεκτικά σε λεκέδες από καφέ και τη βαφή των denim jeans. Τα δερμάτινα τιμόνια δοκιμάζονται για την αντοχή τους σε αντιηλιακές λοσιόν.
Άλλα νέα χαρακτηριστικά του Fiesta εμπνευσμένα από μεγαλύτερα μοντέλα Ford είναι ένα θερμαινόμενο τιμόνι για άνεση τα κρύα πρωινά του χειμώνα και ένας νέος, κομψός πίνακας οργάνων με οθόνη πολλαπλών λειτουργιών TFT 4,2 ιντσών που προσφέρει μία ελκυστική εικαστική παρουσίαση κατά την εκκίνηση.
Πιο άκαμπτη δομή αμαξώματος, μειωμένοι θόρυβοι, κραδασμοί και τριγμοί από το σύστημα κίνησης, βελτιωμένη μόνωση του κινητήρα και ένα ακουστικό παρμπρίζ είναι συστατικά μιας premium εμπειρίας ταξιδιού για οδηγό και επιβάτες. Είναι το πιο αθόρυβο στην κατηγορία του με επίπεδο θορύβου από το δρόμο στο εσωτερικό 29.3 sone – μονάδα μέτρησης θορύβου – στα 100 km/h, 7% βελτίωση από το απερχόμενο Fiesta.
Οι οδηγοί θα διαπιστώσουν επίσης τη βελτιωμένη λειτουργικότητα του Fiesta σε καθημερινή βάση. Απαντώντας στις επιθυμίες των πελατών, το Fiesta διαθέτει τώρα καθαριστήρες που καθαρίζουν μέχρι 13% μεγαλύτερη επιφάνεια του παρμπρίζ, πόρτες που απαιτούν 20% λιγότερη προσπάθεια να κλείσουν και μία χοάνη ρεζερβουάρ βελτιστοποιημένη για να μην διαρρέει το καύσιμο, όταν χρησιμοποιείται το σύστημα ανεφοδιασμού χωρίς τάπα EasyFuel που αποτρέπει τον ανεφοδιασμό με λάθος καύσιμο.
Το Door Edge Protector της Ford περιλαμβάνει ένα προστατευτικό κρυμμένο στην πόρτα που μετακινείται σε κλάσμα του δευτερολέπτου καθώς η πόρτα ανοίγει, προστατεύοντας τη βαφή και το αμάξωμα από ζημιές και βοηθώντας τους οδηγούς όταν παρκάρουν σε στενούς χώρους. Το νέο σχέδιο της οροφής απομακρύνει καλύτερα το νερό της βροχής από τα άκρα της, μειώνοντας το κίνδυνο να βραχείτε μπαίνοντας ή βγαίνοντας από το αυτοκίνητο. 
Πρόσθετες δοκιμές κατά τη διάρκεια αλλά και μετά την παραγωγή βελτιώνουν περαιτέρω την ποιότητα. Μία νέα τεχνολογία παραγωγής αναλύει τις συχνότητες θορύβου που δημιουργούνται κατά τη διαδικασία χύτευσης και μπορεί να αναγνωρίζει ποιο εξάρτημα δεν πληροί τα κριτήρια ποιότητας πριν φύγει από το τμήμα πρεσών.
«Δώσαμε ιδιαίτερη προσοχή σε στοιχεία και χαρακτηριστικά που οι πελάτες παρατηρούν ασυναίσθητα, από τα κενά στα πάνελ μέχρι την αίσθηση των πεντάλ,» δήλωσε ο Palmer. «Το Fiesta είναι ένα από τα πιο δημοφιλή οχήματα στο δρόμο και στόχος μας ήταν να δημιουργήσουμε ένα αυτοκίνητο που θα προσελκύσει κάθε φορά βλέμματα θαυμασμού.» 

Επαναστατική εξωτερική σχεδίαση
Κοινό χαρακτηριστικό και των τεσσάρων εκδόσεων Fiesta που παρουσιάστηκαν στην Κολωνία είναι ένα εξωτερικό βασισμένο στο τολμηρό στυλ του απερχόμενου Fiesta, με πιο φινετσάτη σχεδίαση και πιο κομψή και αρμονική εμφάνιση.
Απλούστερες, πιο ευθείες γραμμές και απέριττες επιφάνειες χαρίζουν μεγαλύτερο οπτικό σφρίγος. Το καπό υιοθετεί πιο ήπια σχεδίαση χωρίς κεντρικό φούσκωμα με αποτέλεσμα να αναδεικνύεται μία νέα, φαρδύτερη μάσκα. Κομψοί προβολείς δίνουν την αίσθηση ότι αγκαλιάζουν το αμάξωμα, ένα στοιχείο άμεσα αναγνωρίσιμο ημέρα και νύχτα.
Το προφίλ είναι πιο διακριτικό και λιγότερο σφηνοειδές. Σε συνδυασμό με ένα αμάξωμα μεγαλύτερο σε μήκος κατά 71 mm και σε πλάτος κατά 12 mm, προσδίδει μία πιο premium εμφάνιση. Η μεσαία γραμμή εκτείνεται μέχρι τους προβολείς και η γραμμή των παραθύρων είναι επίσης πιο μακριά, στο πλαίσιο μιας ρέουσας και χωρίς ασυνέχειες σχεδίασης. Ακόμα και οι εξωτερικοί καθρέπτες έχουν ένα ίσιο κόψιμο μεταξύ επάνω και κάτω τμήματος που δεν διακόπτεται πλέον από το φλας.
Στα πλαίσια της κατηγορίας του, το προφίλ του Fiesta είναι ιδιαίτερα ανάγλυφο, δημιουργώντας εντυπωσιακές αντανακλάσεις κάτω από τα φώτα της πόλης. Μοναδικά σχέδια ζαντών έως 18 ιντσών περιλαμβάνουν ασύμμετρα σχήματα που δημιουργούν μία αίσθηση κίνησης ακόμα και όταν το όχημα είναι ακίνητο. Πίσω, νέα οριζόντια πίσω φώτα αναδεικνύουν το μεγαλύτερο πλάτος του Fiesta με τους φαρδείς ώμους και παράγουν μια χαρακτηριστική νυχτερινή υπογραφή σε σχήμα C.
«Η συνεχιζόμενη και ιδιαίτερα θετική απόκριση των πελατών μας στη δυναμική σχεδίαση του σημερινού Fiesta εξηγεί γιατί το μοντέλο αυτό παραμένει Νο.1 στην κατηγορία του ακόμα και μετά από 7 χρόνια,» σχολίασε ο Joel Piaskowski, director, Design, Ford Ευρώπης. «Εξελίξαμε τη σχεδίαση για να την εκσυγχρονίσουμε, χωρίς να χάσουμε την ταυτότητα Fiesta που αγαπούν οι πελάτες. Η επόμενη γενιά Fiesta είναι βελτιωμένη, πολύ πιο ανάγλυφη και με συναισθηματική απήχηση. Το εξωτερικό του Fiesta είναι οπτικά απλούστερο, επιτρέποντάς μας να δημιουργούμε ισχυρότερες προσωπικότητες στην εκτεταμένη γκάμα, η κάθε μία με δική της πρόσοψη, μάσκα και λεπτομέρειες που θα προσελκύσουν ένα πιο πολυδιάστατο κοινό.»
Κάθε μία από τις τέσσερις εκδόσεις Ford Fiesta υιοθετεί τη δική της σχεδιαστική ταυτότητα που βασίζεται στον ‘καμβά’ που της προσφέρει η απλή βασική σχεδίαση και μπορεί να εξατομικευτεί περισσότερο με χρωματικά αντίθετα στοιχεία όπως η οροφή και τα καλύμματα εξωτερικών καθρεπτών σε μαύρο, λευκό, Bohai Bay Mint ή το νέο Chrome Copper. Η παλέτα εξωτερικών αποχρώσεων περιλαμβάνει επίσης τη Blue Wave και Milano Grigio (για το Fiesta Vignale).
Η αποκλειστική σχεδίαση της μάσκας του Fiesta Vignale, του πλαισίου της μάσκας, των πλαισίων των προβολέων ομίχλης, του πλαϊνού ένθετου και του διακοσμητικού στοιχείου του πίσω διαχύτη προσδίδει νότες πολυτέλειας. Το Fiesta Titanium διαθέτει μία χρωμιωμένη μπάρα που αποτυπώνει την απλότητα της αληθινής πολυτέλειας. Κάθετοι προβολείς ομίχλης συνδέονται με ένα ‘χαμόγελο’ στον προφυλακτήρα δημιουργώντας μία εικόνα αισιοδοξίας και καλωσορίσματος.
Η απλή μάσκα τύπου πλέγματος του Fiesta ST-Line, εμπνευσμένη από την Ford Performance προδίδει τις υψηλές επιδόσεις που κρύβει το όνομα αυτού του μοντέλου. Το σπορ σχήμα του αμαξώματος είναι πιο γωνιώδες και επιθετικό. Μία λειτουργική πίσω αεροτομή συμβάλλει στο κράτημα.
Το Fiesta Active διαφοροποιείται περαιτέρω με υπερυψωμένη ανάρτηση, σκούρα προστατευτικά που ξεκινούν από το χείλος του εμπρός προφυλακτήρα, περνούν από τους θόλους των τροχών και φτάνουν μέχρι πίσω. Η εξαγωνική σχεδίαση της μάσκας αναπαράγεται πίσω από τη σκούρα βάση πινακίδας στο πορτ-μπαγκάζ, ενώ η αντίθετα βαμμένη οροφή με μπάρες, αποτελούν στοιχεία που συμβάλλουν σε μία αίσθηση στιβαρότητας και ευελιξίας ταυτόχρονα.

Άνεση εσωτερικού και εξατομικευμένο στυλ
Η οδηγοκεντρική σχεδίαση του εσωτερικού του Fiesta είναι επηρεασμένη από τη σχέση των καταναλωτών με έξυπνες συσκευές και tablets. Προσφέροντας μία αίσθηση ευρυχωρίας και κάνοντας μία άριστη πρώτη εντύπωση μέσω της εργονομικής σχεδίασης και των μαλακών υλικών – συμπερ. του πάνω τμήματος του ταμπλό – το εσωτερικό υπόσχεται ένα χαλαρωτικό και αθόρυβο περιβάλλον το οποίο οι πελάτες μπορούν να διαμορφώσουν σύμφωνα με τις προσωπικές τους προτιμήσεις με μία νέα γκάμα επιλογών εξατομίκευσης.
Σχεδιασμένες για να προσθέτουν μία ξεχωριστή πινελιά χωρίς να θίγεται η αίσθηση ισορροπίας και αρμονίας του εσωτερικού, οι επιλογές εξατομίκευσης περιλαμβάνουν διακοσμητικά στοιχεία για την κεντρική κονσόλα και το ταμπλό στην πλευρά του συνοδηγού, τις χειρολαβές ανοίγματος θυρών και τα καλύμματα καθρεπτών σε Race Red, Yellow, Bohai Bay Mint, Deep Impact Blue ή Chrome Copper.
«Το εσωτερικό του Fiesta είναι επαναστατικό ως προς τη σχεδίαση και τη χρήση υλικών,» δήλωσε ο Piaskowski. «Κάθε εσωτερικό ενισχύει οπτικά και αναδεικνύει τις διαφορετικές προσωπικότητες του Fiesta σε όλη τη γκάμα. Τα νέα σχέδια θα ικανοποιήσουν τους πελάτες με την ποιότητα υλικών και κατασκευής και την τεχνολογία, καθώς και τις ποικίλες δυνατότητες εξατομίκευσης που προσφέρονται.»
Η φιλοσοφία ενός άνετου και ήρεμου εσωτερικού υποστηρίζεται από την εργονομία των χειριστηρίων. Ο αριθμός διακοπτών στην κεντρική κονσόλα έχει μειωθεί σχεδόν στο μισό με πολλά από τα χειριστήρια επικοινωνίας και ψυχαγωγίας να έχουν τοποθετηθεί σε νέες θέσεις στην οθόνη αφής 8 ιντσών. Η εργονομία και φυσικότητα της θέσης των χειριστηρίων και οθονών επιβεβαιώθηκαν με τη βοήθεια λογισμικού παρακολούθησης των ματιών. Έτσι τόσο η οθόνη του ταμπλό οργάνων όσο και η κεντρική οθόνη είναι τοποθετημένες για να προσφέρουν σαφείς πληροφορίες με μια ματιά.
Οι πίσω επιβάτες απολαμβάνουν περισσότερο χώρο για τα γόνατα κατά 16 mm χάρη στη χρήση νέων καθισμάτων με πιο λεπτές πλάτες που είναι πιο μαλακά και προσφέρουν μεγαλύτερη πλευρική στήριξη. Το υποβραχιόνιο των εμπρός καθισμάτων είναι τοποθετημένο ώστε να ωφελούνται κατά 19% περισσότεροι σωματότυποι (κυρίως οι ψηλότεροι και οι πιο κοντοί οδηγοί του Fiesta). Ένα κάθισμα οδηγού ρυθμιζόμενο καθ’ ύψος διαθέτει αναβαθμισμένη οσφυϊκή στήριξη για μεγαλύτερη άνεση και ενώ η θέση του προσκέφαλου έχει βελτιστοποιηθεί προς όφελος όλων των χρηστών.
Η πίσω πόρτα της επόμενης γενιάς Fiesta είναι φαρδύτερη για ευκολότερη πρόσβαση στο χώρο αποσκευών. Βελτιωμένες δυνατότητες αποθήκευσης προσωπικών αντικειμένων προσφέρει ένα ντουλαπάκι μεγαλύτερο κατά 20% και ένας αποθηκευτικός χώρος 1L στην κεντρική κονσόλα. Στις πίσω πόρτες μπορούν να αποθηκευτούν μπουκάλια νερού 0,6L, ιδανικό πρέπει για οικογενειακές εκδρομές.

Ευφυέστερο, ισχυρότερο, ασφαλέστερο
Τα συστήματα ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας του Fiesta, σε συνδυασμό με μία ολοκληρωμένη γκάμα τεχνολογιών υποστήριξης οδηγού αναμένεται να προσφέρουν στο μοντέλο την υψηλότερη βαθμολογία στην κατάταξη Euro NCAP. Το Fiesta είναι το πρώτο Ford στην Ευρώπη που ωφελείται από εικονικές δοκιμές πρόσκρουσης σε υπολογιστή ενός ολοκληρωμένου οχήματος, με τη βοήθεια προηγμένης νέας τεχνολογίας Ανάλυσης Πεπερασμένων Στοιχείων (Finite Element Analysis). Με τον τρόπο αυτό, επιτυγχάνεται βελτιστοποίηση των χαρακτηριστικών ασφαλείας, από τους αερόσακους μέχρι τις ενισχύσεις της δομής του αμαξώματος.
Το αμάξωμα του Fiesta αποτελείται από 36% περισσότερο ατσάλι βορίου για μεγαλύτερη αντοχή σε κομβικές περιοχές, όπως το πάνω τμήμα των νέων κολόνων Β. Η νέα σχεδίαση διατομής Τ μεταφέρει πιο αποτελεσματικά την ενέργεια από μία πλευρική σύγκρουση στην οροφή. Ανασχεδιασμένες δοκοί στις πόρτες προστατεύουν επιπλέον τους επιβάτες από τη διείσδυση σε μία πλευρική σύγκρουση, ενώ οι πόρτες περιλαμβάνουν τώρα και αισθητήρες πίεσης που επιτρέπουν την ενεργοποίηση των συστημάτων συγκράτησης αρκετά χιλιοστά του δευτερολέπτου νωρίτερα. Οι πλευρικοί αερόσακοι είναι σχεδιασμένοι για να απομακρύνουν το χέρι του επιβάτη από τη ζώνη σύγκρουσης.
Καινοτόμα συστήματα συγκράτησης περιλαμβάνουν μία ‘γλώσσα ασφάλισης ζώνης’ – ένα μηχανικό σύστημα που εμποδίζει την ολίσθηση της ζώνης ασφαλείας σε ένα ατύχημα και καταργεί την ανάγκη για αερόσακο γονάτων οδηγού. Τα εξωτερικά πίσω καθίσματα τώρα εφοδιάζονται επίσης με περιοριστές φορτίου και προ-εντατήρες – ένα στοιχείο που προσφερόταν προηγουμένως μόνο για τα εμπρός καθίσματα – για την καλύτερη συγκράτηση των επιβατών και την αποφυγή τραυματισμών από τη ζώνη.
Οι αερόσακοι του καθίσματος του συνοδηγού μπορούν να απενεργοποιούνται για την τοποθέτηση παιδικών καθισμάτων, ζήτημα κρίσιμης σημασίας για τους γονείς. Η προστασία των πεζών αυξάνεται με προβολείς που είναι σχεδιασμένοι για να μετατοπίζονται προς τα πίσω σε μία σύγκρουση, όπως και το καπό και οι βάσεις υαλοκαθαριστήρων που υποχωρούν σε περίπτωση πρόσκρουσης με το κεφάλι του πεζού.

Προηγμένα κινητήρια σύνολα
Μία απλουστευμένη γκάμα προηγμένων κινητήρων βενζίνης και diesel προδιαγραφών Euro Stage 6 προσφέρει επιδόσεις και οικονομία καυσίμου που αποτελούν τη βάση για μία κορυφαία οδηγική εμπειρία και μειώνουν το κόστος χρήσης.
Ο πολυβραβευμένος βενζινοκινητήρας 1.0L EcoBoost της Ford προσφέρεται σε εκδόσεις 100 , 125 και 140 ίππων, ενώ ένα νέο, εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο με αρχιτεκτονική μειωμένων τριβών συμβάλει στην επίτευξη εκπομπών CO2 97 g/km*. Προαιρετικά, διατίθεται ένα εξάρι αυτόματο κιβώτιο για την έκδοση 100 ίππων με χειριστήρια αλλαγών στο τιμόνι (paddles).
Ο υπερτροφοδοτούμενος, τρικύλινδρος 1.0L EcoBoost χρησιμοποιεί προηγμένες τεχνολογίες όπως άμεσος ψεκασμός υψηλής πίεσης, Twin-independent Variable Cam Timing, και μία καινοτόμο έκκεντρη σχεδίαση στροφάλου για απαράμιλλα αθόρυβη λειτουργία των τριών κυλίνδρων.
Ο κινητήρας 1.5L TDCi 120 ίππων της Ford είναι ο πρώτος diesel υψηλής ισχύος που έχει τοποθετηθεί ποτέ σε Fiesta – προσφέροντας έναν ευέλικτο συνδυασμό ισχύος, ροπής και οικονομίας καυσίμου για μία απολαυστική οδηγική εμπειρία, εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο και προβλεπόμενες εκπομπές CO2 89 g/km. Ο κινητήρας 1.5L TDCi προσφέρεται επίσης με 85 ίππους – 10 ίππους περισσότερους από το πιο αποδοτικό απερχόμενο Fiesta – με αναμενόμενες εκπομπές της τάξης των 82 g/km CO2 που υποστηρίζονται από το νέο εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο της Ford.
Ο κινητήρας 1.5L TDCi χρησιμοποιεί βελτιστοποιημένη σχεδίαση θαλάμου καύσης, υπερσυμπίεση – με τεχνολογία μεταβλητής γεωμετρίας για την έκδοση 120 ίππων – και προηγμένο ψεκασμό καυσίμου που βελτιώνει την πολιτισμένη λειτουργία. Η λειτουργία Smart Regenerative Charging βελτιώνει την απόδοση, ελέγχοντας την εμπλοκή του εναλλάκτη που  φορτίζει τη μπαταρία όταν το όχημα ρολάρει ή φρενάρει.
Ο βενζινοκινητήρας 1.1L της Ford μοιράζεται την αρχιτεκτονική ενός τρικύλινδρου με τον 1.0-L EcoBoost, και συνδυάζεται με νέο, πεντατάχυτο μηχανικό κιβώτιο στις εκδόσεις 70 PS και 85 PS, αντικαθιστώντας τον απερχόμενο, ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρα  1.25L και αποδίδοντας περισσότερη ισχύ και μειωμένες εκπομπές CO2  κάτω από 101 g/km.
Η απόδοση αυξάνεται ακόμα περισσότερο με την τεχνολογία Auto Start Stop που προσφέρεται για όλους τους κινητήρες, και το Active Grille Shutter για τους 1.0L EcoBoost και 1.5L TDCi 85 ίππων. Ένα νέο μπουτόν Eco για μηχανικά κιβώτια προσαρμόζει τη χαρτογράφηση κινητήρα και απόκρισης γκαζιού για να μπορούν οι οδηγοί να εξοικονομούν περισσότερο καύσιμο όταν το επιθυμούν. Οι ποδιές στο κάτω τμήμα του αμαξώματος μειώνουν την αεροδυναμική αντίσταση.


Ακόμα μεγαλύτερη οδηγική απόλαυση
Η επόμενη γενιά Fiesta βασίζεται σε μία κορυφαία δυναμική συμπεριφορά για να προσφέρει περισσότερη πρόσφυση, μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος, βελτιωμένη αίσθηση από το τιμόνι σε συνδυασμό με την οδηγική ποιότητα και πολιτισμένη λειτουργία, Το κάθε εξάρτημα έχει βελτιστοποιηθεί με σκοπό την αναβάθμιση της οδηγικής εμπειρίας και άνεσης.
Η αυξημένη χρήση ατσαλιού βορείου, η συγκόλληση μέσω λέιζερ, τα πιο άκαμπτα σημεία έδρασης του εμπρός υποπλαισίου και οι συγκολλημένες βάσεις του ημιάκαμπτου άξονα πετυχαίνουν μία αύξηση στρεπτικής ακαμψίας κατά 15%. Το εμπρός μετατρόχιο είναι αυξημένο κατά 30 mm, το πίσω μετατρόχιο κατά 10 mm και το μεταξόνιο κατά 4 mm, με αποτέλεσμα η ανάρτηση να βελτιστοποιείται για χρήση μεγαλύτερων τροχών έως 18 ιντσών. Μία ελαφρύτερη, πιο άκαμπτη κοίλη αντιστρεπτική δοκός συμβάλλει επίσης στον καλύτερο έλεγχο κλίσεων αμαξώματος και στη βελτιωμένη αίσθηση του τιμονιού. Η τριβή στο σύστημα διεύθυνσης έχει μειωθεί κατά 20% ενώ τα κιβώτια προσφέρουν τώρα πιο ομαλές αλλαγές σχέσεων.
Το πλαίσιο του Fiesta προσφέρει 10% περισσότερη πρόσφυση στις στροφές, με την υποστήριξη του Electronic Torque Vectoring Control που αναβαθμίζει την οδηγική εμπειρία, εφαρμόζοντας ελαφρά πέδηση στους εσωτερικούς τροχούς για να εξασφαλίσει πρόσφυση και ευστάθεια στις στροφές. Οι αποστάσεις φρεναρίσματος στα 100 km/h μειώνονται πάνω από 8% . Πίσω δισκόφρενα τοποθετούνται σε μοντέλα ισχύος άνω των 100 ίππων.
Νέα σαϊλεντμπλόκ της ανάρτησης με διπλά ψαλίδα έχουν διπλάσια ακαμψία συγκριτικά με του απερχόμενου Fiesta για μεγαλύτερη ακρίβεια στην απόκριση του τιμονιού. Τα σαϊλεντμπλόκ μάλιστα είναι ειδικά σχεδιασμένα ώστε να απορροφούν καλύτερα τις ανωμαλίες το οδοστρώματος, ενώ σε συνδυασμό με την μεγαλύτερη αντιστρεπτική δοκό του ημιάκαμπτου άξονα μειώνουν τους κραδασμούς σε σαμαράκια και το θόρυβο που μεταφέρεται από το δρόμο στην καμπίνα.
«Μία απολαυστική οδηγική εμπειρία είναι καθοριστικό στοιχείο στην απήχηση του Fiesta και η νέα γενιά του μοντέλου παραμένει πιστή στο χαρακτήρα που έχει προσφέρει χαρά σε πολλές γενιές οδηγών, με τις πιο ζωηρές, σπορ και ισορροπημένες επιδόσεις στην ιστορία του,» δήλωσε ο Joe Bakaj, vice president, Product Development, Ford Ευρώπης. «Προσφέροντας περισσότερο στυλ, πιο πολιτισμένη λειτουργία, περισσότερη τεχνολογία και μεγαλύτερη απόλαυση, το αγαπημένο Ευρωπαϊκό μικρό αυτοκίνητο είναι περισσότερο Fiesta από ποτέ.»

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

1ος Γύρος - Επιτυχής ...

Συναρπαστική ήταν η εξέλιξη του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, ενός αγώνα που είχε αρκετές ανακατατάξεις καθ’ όλη τη διάρκειά του. Τελικοί νικητές αναδείχθηκαν οι Σωκράτης Τσολακίδης-Γιώργος Πολυζώης, στην επιστροφή του δύο φορές Πρωταθλητή Ελλάδος στη χωμάτινη επιφάνεια. Ο αγώνας διοργανώθηκε από το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.) Πολύτιμη βοήθεια στους διοργανωτές παρείχαν ο Δήμος Θηβαίων, ο Δήμος Λειβαδέων και ο Δήμος Αλιάρτου-Θεσπιέων. Χορηγός του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας ήταν ο επίσημος διανομέας των λιπαντικών TEXACO, Tsellos. Με τον καλύτερο τρόπο ξεκίνησαν τις υποχρεώσεις τους στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος οι Τσολακίδης-Πολυζώης,. Το πλήρωμα του Skoda Fabia Rally2 Evo είδε από νωρίς να τίθενται εκτός αγώνα οι κύριοι αντίπαλοί του και στη συνέχεια ελέγχοντας τον συναγωνισμό, κέρδισε τις τρεις τελευταίες Ειδικές Διαδρομές του αγώνα. Νωρίτερα, οι «Παναγιώτης Ρουστέμης»-Χρήστος Μπακλώρης, οι οποίοι βρέθηκαν να προηγούνται έπειτα από τις δύο πρώτες

Αναγέννηση ...

Το Στρατιωτικό Αεροδρόμιο Τρίπολης θα υποδεχτεί το Σαββατοκύριακο 20 και 21 Απριλίου, 45 οδηγούς, οι οποίοι θα λάβουν μέρος στον πρώτο αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας στις κατηγορίες Ν&Α, Ε, Formula Saloon και Ιστορικών! Διοργανωτές είναι τα Σωματεία “Αγωνιστικός Σύλλογος Ιδιοκτητών Σπορ αυτοκινήτων” (ΑΣΙΣΑ) και “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.). Η κατηγορία Ν&Α συγκέντρωσε 11 οδηγούς, οι οποίοι θα αγωνιστούν με στόχο τη νίκη στην πρεμιέρα του θεσμού. Με τετρακίνητο Lancer της Ομάδας Ν θα αγωνιστεί ο 26χρονος Ταξιάρχης Ασημακόπουλος, ευελπιστώντας η τύχη να είναι με το μέρος του στην Τρίπολη, σε αντίθεση με την πρόσφατη Ανάβαση Ριτσώνας. Γνωστός από τη συμμετοχή του σε αγώνες ταχύτητας παλαιότερα, ο Σάκης Ηλιάδης επιστρέφει στην πίστα με ένα Mitsubishi Lancer Evo IX και θα διεκδικήσει τη νίκη, ενώ για πρώτη φορά θα εκκινήσει σε αγώνα ταχύτητας ο 27χρονος τοπικός, Δημήτρης Μουργελάς με ένα Mitsubishi Lancer Evo VIII. Από τη Ρόδο θα ταξιδέψ

Νέος Κ.Ο.Κ. ...

Προ των πυλών βρίσκεται ο αναμορφωμένος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας με τις ποινές να αφορούν στον οδηγό και όχι στο όχημα. «Ο αναμορφωμένος ΚΟΚ θα έχει νέα πολιτική ποινών, επικεντρωμένη στην οδική ασφάλεια. Δεν μας ενδιαφέρει να τιμωρήσουμε, πρωτίστως, τους παραβάτες, μας ενδιαφέρει να είναι εφαρμόσιμες οι ποινές, να είναι δίκαιες και να αντιστοιχούν στη σοβαρότητα και στην επικινδυνότητα κάθε παράβασης» , τόνισε η υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδια για τις μεταφορές, Χριστίνα Αλεξοπούλου. Για πρώτη φορά, σύμφωνα με τον νέο ΚΟΚ, που αναμένεται να τεθεί σε διαβούλευση το επόμενο διάστημα, κατηγοριοποιούνται οι ποινές και αυστηροποιούνται, ανάλογα με τη σοβαρότητα της παράβασης (πχ. κινητό τηλέφωνο, κράνος, ζώνη κ.α.).   «Ο νέος ΚΟΚ, που θα ανταποκρίνεται στις νέες συνθήκες, βρίσκεται σε τελικό στάδιο επεξεργασίας και πρόκειται συντόμως να τεθεί σε δημόσια διαβούλευση, πριν πάρει τον δρόμο για τη Βουλή» ανέφερε και υποστήριξε ότι ο αναμορφωμένος ΚΟΚ θα έχει νέα πολιτική ποινών,