Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Honda "Fireblade" και "CB" ...


Η Honda παρουσιάζει σήμερα νέες εκδόσεις μοτοσυκλετών που τιμούν δύο από τα πιο διάσημα ονόματα στον κόσμο των δύο τροχών: 
"Fireblade" και "CB". 
Είκοσι πέντε χρόνια από τότε που κυκλοφόρησε η πρώτη CBR900RR Fireblade, δύο νέες εκδόσεις της επαναστατικής μοτοσυκλέτας σηματοδοτούν την 25η επέτειο: είναι η πλήρως ανανεωμένη CBR1000RR Fireblade SP και η νέα CBR1000RR Fireblade SP2.
Ήδη από τότε που παρουσιάστηκε, προτεραιότητα στην ατζέντα της Fireblade στην κατηγορία Super Sports είχαν το βάρος, η συμπεριφορά και η ευελιξία. Συνεχίζοντας την παράδοση του ‘Απόλυτου Ελέγχου’ η Fireblade SP ΜΥ 2017 δίνει έμφαση στη σχέση ισχύος / βάρους, με μείωση βάρους κατά 15kg και μέγιστη ισχύ αυξημένη κατά 8kW. Η βελτιωμένη κατά 14% σχέση ισχύος/ βάρους την κατατάσσει σε ένα επίπεδο πρωτοφανές στην ιστορία της Fireblade. 
Για το 2017, η Fireblade SP και η SP2 προχωρούν στο ‘Επόμενο Στάδιο Απόλυτου Ελέγχου’ με ένα ολοκληρωμένο πακέτο ηλεκτρονικών συστημάτων, που εξελίχθηκε με πρότυπο την έκδοση δρόμου της RC213V-S, ενός εργαλείου της Honda στο MotoGP, που υποστηρίζει τον αναβάτη σε όλες τις συνθήκες. Διατίθενται πολλαπλά προγράμματα ισχύος, ρυθμίσεις φρένου κινητήρα και Honda Selectable Torque Control, καθώς και Quickshifter, Downshift Assist και νέο ABS. Το σύστημα ηλεκτρονικού ελέγχου ανάρτησης Öhlins Electronic Control Suspension μπορεί να προγραμματιστεί με απαράμιλλα επίπεδα ακρίβειας. 


Για πρώτη φορά η Fireblade, που επίσης διατίθεται για το 2017, πλαισιώνεται από την Fireblade SP2,. Η SP2 περιλαμβάνει ελαφριούς τροχούς της Marchesini και ανασχεδιασμένες βαλβίδες, θάλαμο καύσης και έμβολα. Ένα κιτ προετοιμάζει τη μοτοσυκλέτα για χρήση στην πίστα, είτε για αγώνες ή απλά track days.
Στην Intermot παρουσιάστηκαν επίσης η αναβαθμισμένη CB1100 EX και η νέα CB1100 RS, δύο εξαιρετικά παραδείγματα μηχανολογίας Honda. Το ρεζερβουάρ καυσίμου έχει επανασχεδιαστεί και τώρα δεν περιλαμβάνει ορατούς αρμούς συγκόλλησης. Πλαϊνά καλύμματα, σέλες, πίσω φτερό και μαρσπιέ έχουν αναβαθμιστεί δίνοντας ακόμα μεγαλύτερη έμφαση στον ισχυρό, αυθεντικό χαρακτήρα της CB. Νέα φώτα LED προσδίδουν μία μοντέρνα πινελιά στη ρετρό σχεδίαση. Το πιο κοντό σιλανσιέ παράγει πιο χαρακτηριστική χροιά στον ήχο του κινητήρα. 


Ενώ η CB1100 EX αποπνέει ακόμα πιο κλασική γοητεία λόγω των τροχών 18 ιντσών από σφυρήλατο ατσάλι με επικάλυψη ψευδαργύρου και 40 ακτίνες,  η νέα CB1100 RS υιοθετεί πιο σπορτίφ café racer στυλ, με νέους τροχούς 17” από χυτό αλουμίνιο που συνδυάζονται με φαρδιά, σπορ ελαστικά, μικρότερη γωνία κάστερ και χαμηλότερο τιμόνι.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Καλή Αρχή ...

Το 60ό Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος βρίσκεται μια ανάσα από την πρεμιέρα του, αφού το Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, ο πρώτος γύρος του θεσμού, έχει τυπικά ξεκινήσει με την τέλεση της Πανηγυρικής Εκκίνησης στην Κεντρική Πλατεία της Θήβας, το βράδυ του Σαββάτου. Οι θεατές, φίλοι του μηχανοκίνητου αθλητισμού και κάτοικοι της περιοχής, κατέκλυσαν την πλατεία, γνωρίζοντας από κοντά τα 36 πληρώματα που θα συμμετάσχουν την Κυριακή στον αγώνα. Στην εκδήλωση έδωσαν το παρών, μεταξύ άλλων, ο Δήμαρχος Θηβαίων κ. Γιώργος Αναστασίου, η Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού, κ. Φανή Παπαθωμά, ο Αντιπεριφερειάρχης Π.Ε. Βοιωτίας, κ. Γιώργος Ντασιώτης καθώς και πλήθος Αντιδημάρχων και Δημοτικών Συμβούλων της περιοχής. Νωρίτερα, στις εγκαταστάσεις του επίσημου διανομέα των λιπαντικών Texaco, Tsellos στη Θήβα είχε λάβει χώρα ο Διοικητικός και Τεχνικός Έλεγχος του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, με τα πληρώματα να είναι ευδιάθετα και να είναι έτοιμα να δώσουν τον καλύτερό τους εαυτό στις 5 Ειδικές Διαδρομές του αγώνα. Το α

1ος Γύρος - Επιτυχής ...

Συναρπαστική ήταν η εξέλιξη του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, ενός αγώνα που είχε αρκετές ανακατατάξεις καθ’ όλη τη διάρκειά του. Τελικοί νικητές αναδείχθηκαν οι Σωκράτης Τσολακίδης-Γιώργος Πολυζώης, στην επιστροφή του δύο φορές Πρωταθλητή Ελλάδος στη χωμάτινη επιφάνεια. Ο αγώνας διοργανώθηκε από το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.) Πολύτιμη βοήθεια στους διοργανωτές παρείχαν ο Δήμος Θηβαίων, ο Δήμος Λειβαδέων και ο Δήμος Αλιάρτου-Θεσπιέων. Χορηγός του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας ήταν ο επίσημος διανομέας των λιπαντικών TEXACO, Tsellos. Με τον καλύτερο τρόπο ξεκίνησαν τις υποχρεώσεις τους στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος οι Τσολακίδης-Πολυζώης,. Το πλήρωμα του Skoda Fabia Rally2 Evo είδε από νωρίς να τίθενται εκτός αγώνα οι κύριοι αντίπαλοί του και στη συνέχεια ελέγχοντας τον συναγωνισμό, κέρδισε τις τρεις τελευταίες Ειδικές Διαδρομές του αγώνα. Νωρίτερα, οι «Παναγιώτης Ρουστέμης»-Χρήστος Μπακλώρης, οι οποίοι βρέθηκαν να προηγούνται έπειτα από τις δύο πρώτες

1η Δεξιοτεχνία Νεμέας ...

Στις 14 Απριλίου θα διεξαχθεί η Δεξιοτεχνία Νεμέας στο χώρο του Οινοποιητικού Συνεταιρισμού Νεμέας. Ο αγώνας θα εκκινήσει στις 09:00. Σύμφωνα με την νέα εγκύκλιο της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού για τις Δεξιοτεχνίες προκειμένου να δηλώσει κάποιος συμμετοχή απαιτούνται τα ακόλουθα: • Άδεια Οδήγησης σε ισχύ (επιπλέον να μην παρακρατείτε από καμία δημόσια αρχή) • Άδεια Κυκλοφορίας ή Αγωνιστική Άδεια Κυκλοφορίας σε ισχύ (δεν δύναται να συμμετάσχουν οχήματα με πινακίδες ΔΟΚ, με Μ ή σε προσωρινή ακινησία) *σε περίπτωση διαφορετικού κατόχου-αγωνιζομένου απαιτείται Υ.Δ. παραχώρησης • Δελτίο Αθλητή τύπου Δ (κόστος ημερήσιου 20€ και ετήσιου 60€) • Ιατρική βεβαίωση σύμφωνα με τον αθλητικό νόμο (επισυνάπτεται αρχείο παρακάτω) Τέλος οι δηλώσεις συμμετοχών θα πραγματοποιούνται αποκλειστικά μέσω ΣΔΔΑ μέχρι και την Παρασκευή 12/4/2024. Η ασφάλεια του αγώνα καθορίζεται από την ΟΜΑΕ στα 20€ και καταβάλλεται με την δήλωση συμμετοχής στο ΣΔΔΑ ενώ η συμμετοχή της λέσχης είναι 50€ και καταβάλλεται • είτε