Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

44η Δεξιοτεχνία Αυτοκινήτων ...


Την Κυριακή 30 Οκτωβρίου, ο Αυτοκινητιστικός Όμιλος Θεσσαλονίκης θα διοργανώσει την 44η Δεξιοτεχνία Αυτοκινήτων στην πίστα καρτ «Drive Park» στο Νέο Ρύσιο Θεσσαλονίκης. Το παράβολο ανέρχεται στα 60€ και δικαίωμα συμμετοχής έχει κάθε φυσικό πρόσωπο με άδεια οδήγησης εν ισχύ και αυτοκίνητο με άδεια κυκλοφορίας και ασφάλεια εν ισχύ. Για την καλύτερη και γρηγορότερη εξυπηρέτηση όλων παρακαλούνται  όσοι μπορούν και θέλουν να δηλώσουν συμμετοχή πριν την Κυριακή του αγώνα.
Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή με έναν από τους παρακάτω τρόπους:
1. Εκτυπώνοντάς την, αφού την κατεβάσει σε μορφή pdf και κατόπιν συμπλήρωσης αποστέλλοντάς την με Fax στο 2310 423221 και πληρώνοντας το παράβολο στην Τράπεζα Πειραιώς, Αρ. Λογαριασμού: 6559-137961-040 ΙΒΑN: GR02 0171 5590 0065 5913 7961 040 στο όνομα ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΣΤΙΚΟΣ ΟΜΙΛΟΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ.
2. Για όσους μπορούν και θέλουν αυτοπροσώπως στα γραφεία του Α.Ο.Θ. τα οποία βρίσκονται πλέον στην Εγνατία 154, δηλαδή εντός της Δ.Ε.Θ. στον ημιώροφο του Περιπτέρου 15 μετά από τηλεφωνική επικοινωνία στον αριθμό 2310 423220
3. Στην γραμματεία του αγώνα η οποία θα λειτουργεί στην πίστα καρτ "Drive Park" την Κυριακή 30 Οκτωβρίου έως τις 10.30 π.μ.
Την Κυριακή 30 Οκτωβρίου το παιχνίδι θα παιχτεί στην πίστα καρτ "Drive Park"  στο Νέο Ρύσιο Θεσσαλονίκης. 

Μην το χάσεις…

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

13ο Ράλλυ Χανίων ...

Η ΑΛΑ Χανίων μετά από έγκριση της ΟΜΑΕ - ΕΠΑ διοργανώνει το 13ο Ράλλυ Χανίων που θα διεξαχθεί το Σάββατο 20, Super Ειδική στους Αγίους Αποστόλους, ώρα 17:00 και Κυριακή 21 Απριλίου 2024, δύο επαναλαμβανόμενες διαδρομές, η πρώτη στον Κονταρό στις Βρύσες Αποκορώνου, ώρα 10:00 και η δεύτερη στον Στύλο Μαλάξα. Οι παροχές της ΑΛΑ Χανίων προς τα πληρώματα εκτός Χανίων είναι μία διανυκτέρευση στο ξενοδοχείο Porto Kalamaki το Σάββατο 20 Απριλίου 2024. Χορηγοί του αγώνα είναι: Chania Cars & Trucks Κυριακίδης Κατασκευαστική Και συνδιοργανωτές: Περιφερειακή Ενότητα Χανίων Δήμος Χανίων Δήμος Αποκορώνου ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΟΙΞΕΙ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΔΔΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΕΩΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 12 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024 ΚΑΙ ΩΡΑ 23:59.

Στην πρίζα ...

Οι οδηγοί ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα είναι ευκολότερο να φορτίζουν τα οχήματά τους στο σπίτι και στην εργασία τους τα επόμενα χρόνια, μετά την αναθεώρηση της οδηγίας για την ενεργειακή απόδοση των κτιρίων (EPBD) από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Η οδηγία στοχεύει να βάλει την Ευρώπη στο δρόμο της πλήρους απανθρακοποίησης έως το 2050. Προσδιορίστηκαν χαρακτηριστικά που πρέπει να διαθέτουν όλες οι νέες κατασκευές, αλλά και αυτές που υπόκεινται σε ανακαινίσεις. Έτσι όλα τα νέα κτίρια, καθώς και τα υπάρχοντα που υπόκεινται σε ριζική ανακαίνιση, πρέπει τώρα να εγκαταστήσουν προ-καλωδίωση για τα σημεία φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Τι προβλέπει η νέα οδηγία Αυτό καλύπτει όλα τα απαραίτητα βήματα για να καταστεί δυνατή η εγκατάσταση σημείων φόρτισης. Επιπλέον, όλα τα νέα και ανακαινισμένα κτίρια με περισσότερες από πέντε θέσεις στάθμευσης αυτοκινήτων πρέπει να έχουν τουλάχιστον ένα σημείο φόρτισης για κάθε πέντε θέσεις και προκαλωδίωση για τους τουλάχιστον μισούς χώρους. Τα γραφεία που διαθέτουν

5ο Grand Prix - Κίνα ...

Το 5ο Grand Prix του φετινού Παγκόσμιου Πρωταθλήματος, επιστρέφει μετά από τέσσερα χρόνια απουσίας λόγω των μέτρων που ίσχυαν για τον κορονοϊό στην Κίνα, στην πίστα της Σαγκάης, και θα μεταδοθεί την Κυριακή, 21 Απριλίου, στις 10:00, ζωντανά, αποκλειστικά στο ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr ) και ετεροχρονισμένα στις 16:30 στον ΑΝΤ1. Οι λάτρεις του μηχανοκίνητου αθλητισμού, την  Παρασκευή 19 Απριλίου και το Σάββατο 20 Απριλίου, θα έχουν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν αποκλειστικά στο ΑΝΤ1+, τις ελεύθερες και τις κατατακτήριες δοκιμές των μονοθέσιων, που θα προετοιμάσουν το έδαφος για την τελική σειρά εκκίνησης, καθορίζοντας τη θέση κάθε οδηγού στο grid. Στο τελευταίο Grand Prix, που πραγματοποιήθηκε στην Κίνα το 2019, είχε κερδίσει ο Λιούις Χάμιλτον για λογαριασμό της Mercedes, με 2ο τον Βάλτερι Μπότας και 3ο τον Σεμπάστιαν Φέτελ, που οδηγούσε τότε για την Ferrari. Από τότε, δεν έχει μείνει τίποτα ίδιο. Αρχικά, έχουμε νέα μονοθέσια με διαφορετική δυναμική. Δευτερευόντως, έχουμε νέα