Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Nissan News ...


Ο Martin Banks, δεν είναι ένας απλός μηχανικός της Nissan. Υλοποιώντας ένα καινοτόμο “φορητό τεχνικό κέντρο” που έφτιαξε στον ελεύθερο χρόνο του μέσα στο σπίτι του, o Martin το τοποθετεί σε έναν χαρτοφύλακα και το μεταφέρει μαζί του πανεύκολα, προκειμένου να “μοιράζεται” προηγμένες τεχνολογίες με τους συναδέλφους του στο εξωτερικό.
Σε ένα ανεκπαίδευτο “μάτι” το βαλιτσάκι του Martin φαίνεται κάπως “πρωτόγονο”, χάρη στους απλούς διακόπτες και τα LED που ενσωματώνει. Όμως αυτό το “κουτί”, που είναι αρκετά μικρό για να μπορεί να μεταφερθεί ως χειραποσκευή στην καμπίνα ενός αεροπλάνου, μπορεί να αναπαραγάγει το σύνολο της ηλεκτρικής αρχιτεκτονικής μέχρι και 200 διαφορετικών μοντέλων  της Nissan, συμπεριλαμβανομένων και των εκδόσεών τους!
Ωστόσο, το μεγαλύτερο πρόβλημα που αντιμετωπίζει ο Martin με αυτόν τον “ χαρτοφύλακα” είναι κατά την σάρωση των αποσκευών στα σημεία ελέγχου των αεροδρομίων!
Όπως εξηγεί ο Μάρτιν, "Έχω ταξιδέψει σε πολλές συναντήσεις με συναδέλφους από όλο τον κόσμο, όπου μοιραζόμαστε ιδέες και λύσεις”. "Το ζητούμενο ήταν πάντα η επίδειξη των συστημάτων που έχουμε αναπτύξει στο γραφείο, όποτε αποφάσισα να δημιουργήσω τη δική μου λύση”.
Ο Martin πραγματοποίησε το μεγαλύτερο μέρος του σχεδιασμού και της ανάπτυξης του “χαρτοφύλακά” του στο σπίτι, στον ελεύθερο χρόνο του, δημιουργώντας ακόμη και τα δικά του τυπωμένα κυκλώματα, ούτως ώστε να λειτουργούν όπως ακριβώς θέλει.
Όπως χαρακτηριστικά δηλώνει : “Φαίνεται πολύ πρωτόγονο, αλλά τα LED μου δείχνουν  εάν τα κυκλώματα λειτουργούν κανονικά. Αυτός ο απλός μηχανισμός μπορεί να εξετάσει στο αυτοκίνητο μερικά από τα πιο προηγμένα ηλεκτρικά χαρακτηριστικά της Nissan, όπως τα συστήματα  υποστήριξης του οδηγού και του Safety Shield."



O συγκεκριμένος χαρτοφύλακας αποδεικνύει ότι τα ηλεκτρικά συστήματα και το λογισμικό στα crossovers της επόμενης γενιάς –όπως τα Qashqai, Juke και X-Trail - θα λειτουργούν σε πλήρη αρμονία με το υπόλοιπο αυτοκίνητο, παρέχοντας τη λειτουργικότητα που απαιτεί ο σημερινός οδηγός.


Nissan BladeGlider


Η Nissan πρωτοπαρουσίασε το BladeGlider ως ένα πρωτότυπο στατικής σχεδιαστικής μελέτης το 2013, στο Tokyo Motor Show. Από τότε κύλισε αρκετό νερό στο αυλάκι και το ριζοσπαστικής σχεδίασης BladeGlider, εξελίχθηκε σε ένα πλήρως λειτουργικό πρωτότυπο με προηγμένες τεχνολογίες που ξεπερνούν κάθε προσδοκία ! 
Το BladeGlider αρχικά βασίστηκε στο όραμα της Nissan για ένα ευέλικτο, αποτελεσματικό, αμιγώς ηλεκτροκίνητο όχημα  που θα προσφέρει μια νέα διασκεδαστική διάσταση στην  οδήγηση, χάρη στη σχεδόν αθόρυβη λειτουργία των ηλεκτρικών κινητήρων που διαθέτει, αλλά και του  αεροδυναμικού σχήματος  υψηλής απόδοσης, που μοιάζει με πτερύγιο αεροσκάφους. 
Τώρα, μετά από δύο χρόνια δουλειάς στον σχεδιασμό, τη μηχανική και την ανάπτυξή του, το Nissan BladeGlider έχει εξελιχθεί περαιτέρω, όντας ένα συναρπαστικό, προηγμένο αμιγώς ηλεκτροκίνητο όχημα. Συν τοις άλλοις το  BladeGlider αποτελεί την επιτομή της Nissan στην ευφυή κινητικότητα, υιοθετώντας πλήρως  την φιλοσοφία της για τη δημιουργία συναρπαστικών αυτοκινήτων που επαναπροσδιορίζουν τον τρόπο που οδηγούνται, κινούνται και ενσωματώνονται στην κοινωνία.
Τα προς επίδειξη πρωτότυπα στο Rio De Janeiro,  διαθέτουν μια προηγμένη διαμόρφωση πλαισίου με στενό εμπρός μετατρόχιο και αντίστοιχα φαρδύτερο πίσω,  για βέλτιστη αεροδυναμική απόδοση και  σταθερότητα στον χειρισμό.



Με δύο πρωτότυπες πόρτες, αλλά και με ανοιχτή οροφή που συνοδεύεται από υψηλό βαθμό ακαμψίας  του αμαξώματος, το BladeGlider συνδυάζει την απόλαυση ενός ανοικτού αγωνιστικού αυτοκινήτου με την ασφάλεια ενός coupé.
Η θέση του οδηγού είναι σε διάταξη βέλους, με αυτόν να κάθεται ελαφρώς μπροστά από τους υπόλοιπους δύο επιβάτες, οι οποίοι απολαμβάνουν πλούσιο χώρο στο ύψος των γονάτων.  Η θέαση για όλους τους επιβαίνοντες είναι πανοραμική, χάρη στην ενιαίο παρμπρίζ που παραπέμπει σε πιλοτήριο αεροσκάφους. Τα συστήματα ελέγχου του BladeGlider ενσωματώνονται στο τιμόνι του, ενώ μια προηγμένη οθόνη  απεικονίζει  την ταχύτητα, την κατάσταση φόρτισης της μπαταρίας, την λειτουργία αναγέννησης, όπως και την χαρτογράφηση της ροπής. Η κεντρική οθόνη πλαισιώνεται από δύο ακόμα οθόνες, που λειτουργούν ως καθρέπτες, βελτιώνοντας στο μέγιστο την αεροδυναμική απόδοση του BladeGlider. Συγκεκριμένα στις οθόνες αυτές εμφανίζονται  εικόνες των  δύο καμερών που βρίσκονται επιμελώς τοποθετημένες πίσω από τους εμπρόσθιους τροχούς  και  δείχνουν τι υπάρχει στο πλάι και στο πίσω μέρος του οχήματος. Όταν  επιλεγεί η όπισθεν, οι οθόνες απεικονίζουν τις εικόνες από  τις δύο κάμερες που έχουν τοποθετηθεί στο πίσω μέρος του οχήματος για να διευκολύνουν την πορεία του οδηγού.



Το όχημα είναι αμιγώς ηλεκτροκίνητο προσφέροντας εξαιρετικές επιδόσεις, χάρη στην μπαταρία και τον προηγμένο κινητήρα  που αναπτύχθηκε από την Williams Advanced Engineering,  τον τεχνικό συνεργάτη της Νissan, ειδικά για το BladeGlider. Η μέγιστη ταχύτητα των μοντέλων επίδειξης ξεπερνά τα 190 χλμ/ώρα*, με τα  0-100χλμ/ώρα να έρχονται σε  λιγότερο από 5 δευτερόλεπτα*. Η  κίνηση μεταδίδεται στους πίσω τροχούς από δύο ηλεκτροκινητήρες των 130kW, έναν για κάθε τροχό.
Το σύστημα μετάδοσης της κίνησης διαθέτει κατανεμητή ροπής, ελέγχοντας το μέγεθος της ροπής που παραδίδεται στους κινητήριους τροχούς . Αυτό συνεπάγεται εξαιρετικό χειρισμό, καθώς εάν το αυτοκίνητο αρχίζει να υποστρέφει, στέλνει αυτόματα περισσότερη ροπή στον εξωτερικό τροχό για την αντιμετώπιση της υποστροφής. Σχεδιασμένο για να προσδώσει στον οδηγό του περισσότερη απόλαυση και όχι μονοτονία, το συγκεκριμένο σύστημα διαθέτει τρεις ρυθμίσεις : off, agile και drift mode.
H ισχύς παρέχεται από μια συστοιχία πέντε συσσωρευτών 220kW λιθίου-ιόντων υψηλής απόδοσης, ενώ για την ψύξη τόσο των μπαταριών όσο και των κινητήρων, έχουν αναπτυχθεί αντίστοιχα ειδικά συστήματα.



Το εσωτερικό του BladeGlider αντανακλά τον σπορτίφ χαρακτήρα του, με ζώνες ασφαλείας 4 σημείων για κάθε επιβάτη. Τα καθίσματα προσφέρουν κορυφαία πλευρική στήριξη και είναι κατασκευασμένα από  ένα εξαιρετικής αφής υλικό που αποτελείται από ύφασμα με επικάλυψη εποξικής ρητίνης. Το  αποτέλεσμα είναι εκπληκτικό καθώς προσφέρει τέλεια συγκράτηση των επιβαινόντων στις θέσεις τους. 
Με δύο ξεχωριστά χρώματα, το Cyber Green και  το Stealth Orange, τα δύο πρωτότυπα BladeGlider θα παρουσιαστούν στο Ρίο ντε Τζανέιρο εντός του Αυγούστου, με το ένα  εξ αυτών να βρίσκεται στο Ολυμπιακό Πάρκο για στατική επίδειξη, ενώ το δεύτερο θα προσφέρει μια αξέχαστη οδηγική εμπειρία  στους ανθρώπους των μέσων ενημέρωσης, αλλά και στους VIPs της διοργάνωσης των Ολυμπιακών Αγώνων. 

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

2ος Αγώνας Drift Λουτράκι ...

Το Αθλητικό Σωματείο Start Line διοργανώνει στις 13 και 14 Απριλίου τον 2ο γύρο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Drift για το 2024, στη φιλόξενη Σχολή Μηχανικού Λουτρακίου. Ο αγώνας που συγκέντρωσε 62 συμμετοχές, διοργανώνεται υπό την αιγίδα του Δήμου Λουτρακίου-Περαχώρας-Αγίων Θεοδώρων. Σε μια εντυπωσιακή διαδρομή, οι θεαματικότεροι οδηγοί της χώρας θα προσφέρουν εντυπωσιακά περάσματα με τις ατελείωτες πλαγιολισθήσεις τους, τόσο το Σάββατο όσο και την Κυριακή, με στόχο να εντυπωσιάσουν τους φίλους του αθλήματος με τις προσπάθειές τους. Οι συμμετοχές: ΕΔΩ!

Καλή Αρχή ...

Το 60ό Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος βρίσκεται μια ανάσα από την πρεμιέρα του, αφού το Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, ο πρώτος γύρος του θεσμού, έχει τυπικά ξεκινήσει με την τέλεση της Πανηγυρικής Εκκίνησης στην Κεντρική Πλατεία της Θήβας, το βράδυ του Σαββάτου. Οι θεατές, φίλοι του μηχανοκίνητου αθλητισμού και κάτοικοι της περιοχής, κατέκλυσαν την πλατεία, γνωρίζοντας από κοντά τα 36 πληρώματα που θα συμμετάσχουν την Κυριακή στον αγώνα. Στην εκδήλωση έδωσαν το παρών, μεταξύ άλλων, ο Δήμαρχος Θηβαίων κ. Γιώργος Αναστασίου, η Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού, κ. Φανή Παπαθωμά, ο Αντιπεριφερειάρχης Π.Ε. Βοιωτίας, κ. Γιώργος Ντασιώτης καθώς και πλήθος Αντιδημάρχων και Δημοτικών Συμβούλων της περιοχής. Νωρίτερα, στις εγκαταστάσεις του επίσημου διανομέα των λιπαντικών Texaco, Tsellos στη Θήβα είχε λάβει χώρα ο Διοικητικός και Τεχνικός Έλεγχος του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, με τα πληρώματα να είναι ευδιάθετα και να είναι έτοιμα να δώσουν τον καλύτερό τους εαυτό στις 5 Ειδικές Διαδρομές του αγώνα. Το α

1η Δεξιοτεχνία Νεμέας ...

Στις 14 Απριλίου θα διεξαχθεί η Δεξιοτεχνία Νεμέας στο χώρο του Οινοποιητικού Συνεταιρισμού Νεμέας. Ο αγώνας θα εκκινήσει στις 09:00. Σύμφωνα με την νέα εγκύκλιο της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού για τις Δεξιοτεχνίες προκειμένου να δηλώσει κάποιος συμμετοχή απαιτούνται τα ακόλουθα: • Άδεια Οδήγησης σε ισχύ (επιπλέον να μην παρακρατείτε από καμία δημόσια αρχή) • Άδεια Κυκλοφορίας ή Αγωνιστική Άδεια Κυκλοφορίας σε ισχύ (δεν δύναται να συμμετάσχουν οχήματα με πινακίδες ΔΟΚ, με Μ ή σε προσωρινή ακινησία) *σε περίπτωση διαφορετικού κατόχου-αγωνιζομένου απαιτείται Υ.Δ. παραχώρησης • Δελτίο Αθλητή τύπου Δ (κόστος ημερήσιου 20€ και ετήσιου 60€) • Ιατρική βεβαίωση σύμφωνα με τον αθλητικό νόμο (επισυνάπτεται αρχείο παρακάτω) Τέλος οι δηλώσεις συμμετοχών θα πραγματοποιούνται αποκλειστικά μέσω ΣΔΔΑ μέχρι και την Παρασκευή 12/4/2024. Η ασφάλεια του αγώνα καθορίζεται από την ΟΜΑΕ στα 20€ και καταβάλλεται με την δήλωση συμμετοχής στο ΣΔΔΑ ενώ η συμμετοχή της λέσχης είναι 50€ και καταβάλλεται • είτε