Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

45ο Ράλλυ Θερμαϊκού ...


Με νικητές τους Παυλίδη – Πετρόπουλο και Citroen DS3 R3, τερμάτισε ο πρώτος αγώνας του Κυπέλλου Βορείου Ελλάδος. Αναμφίβολα λίγος χρονικά, ο αγώνας αποδείχθηκε πολύς σε ότι αφορά το αγωνιστικό μέρος, αφού αποζημίωσε όσους τόλμησαν χωρίς να μεμψιμοιρούν.
Τα 12 πληρώματα εκκίνησαν από το Λύκειο της Αρναίας χωρίς ενδοιασμούς για το ποιός είναι ο απώτερος σκοπός, δηλαδή να «δαμάσουν» τις δύο πλέον απαιτητικές ειδικές διαδρομές στην Ελλάδα και δύο από τις πιο ενδιαφέρουσες στην Ευρώπη.
Στα 22.70 χλμ. της πρώτης ειδικής διαδρομής «Χολομώντα», χρόνο κατάφεραν να πάρουν τα 8 από τα 12 πληρώματα. Οι Παυλίδης Ν.  – Πετρόπουλος Ν. (Citroen DS3 R3) ηγήθηκαν, με τους Θεοφανίδη Σ. – Θεοφανίδη Χ. (Citroen Saxo VTS) να ακολουθούν με μόλις 6 δευτερόλεπτα διαφορά και τους Δήμου Α. – Ντίτορα Α. (Citroen Saxo VTS) να τερματίζουν την ειδική στην τρίτη θέση. Στην 4η θέση και με λιγότερο από 4 δευτερόλεπτα διαφορά τερμάτισαν ο Μαυροδής Δ. με τον πρωτοεμφανιζόμενο συνοδηγό Σούστα Β. (Subaru Impreza). Στην 5η, 6η, 7η και 8η θέση κάνοντας τον δικό τους αγώνα τερμάτισαν οι Αργυρίου Κ. – Κυπαρισσάς Δ. (Peugeot 106), οι Σωτηριάδης Ν. – Καραγκούνης Δ. (Subaru Impreza), οι Μπαγκιρτζόπουλος Γ. -  Θωμόπουλος Σ.  (Peugeot 206) και οι Κούκας Σ. – Τούπας Δ. (Peugeot 205).
Η πλήρης ανατροπή έγινε στην 2η ειδική διαδρομή «Παλαιόχωρα- Αρναία» των 27.80 χλμ. Τα ηνία πήραν οι ταχύτατοι Θεοφανίδης – Θεοφανίδης ακολουθούμενοι σε απόσταση ανάσας από τους Αργυρίου - Κυπαρισσά και αυτοί με την σειρά τους νιώθοντας την ανάσα των Παυλίδη – Πετρόπουλο. Με 4 δευτερόλεπτα διαφορά τερμάτισαν την μεγάλη, επίπονη και δύσκολη αυτήν ειδική διαδρομή οι Μαυροδής -  Σούστας και Δήμος –  Ντίτορας.
Στο βάθρο ανέβηκαν τελικά οι Παυλίδης – Πετρόπουλος 1οι γενικής και 1οι F2, οι Θεοφανίδης – Θεοφανίδης 2οι γενικής και 2οι F2 και οι Δήμου – Ντίτορας 3οι γενικής και 3οι F2. Με 5 δευτερόλεπτα ποινή τερμάτισαν 4οι οι Μαυροδής – Σούστας και με 30 δευτερόλεπτα ποινή στην 5η θέση οι  Αργυρίου – Κυπαρισσάς. Την 6η, 7η και 8η θέση συμπλήρωσαν οι Σωτηριάδης – Καραγκούνης, Μπαγκιρτζόπουλος -  Θωμόπουλος και Κούκας – Τούπας.
Δεν εκκίνησαν τον αγώνα λόγο μηχανικής βλάβης οι Κουμποτής – Μαυροματίδης (Peugeot 106 S16), ενώ εγκατέλειψαν στην 1η ειδική διαδρομή οι Κίτσος – Παμπούκης (Opel Astra)  και Οροϊλίδης Σ. – Ρούσσος Β. (Citroen Saxo VTS). Τραγική αλλά αναίμακτη ήταν η έξοδος των Μπαξεβανάκη Π. – Μπέμπη Γ.  όταν στα κατηφορικά της 1ης ειδικής το Honda Civic Type R γλίστρησε και πρόσκρουσε με δύναμη στα δέντρα.
Το Δ.Σ. του Α.Ο.Θ. ευχαριστεί τα λιπαντικά Liqui Moly και την Ε. Σκαζίκης – Λ. Μαραγκός Α.Ε., το Πυροσβεστικό και Αστυνομικό Σώμα, τους εκπροσώπους των Μ.Μ.Ε., ειδικού τύπου και μη, τον Σ.Ο.Α.Α.Β.Ε. για την ζωντανή μετάδοση του αγώνα και τους θεατές που ανηφόρισαν στα ορεινά της Χαλκιδικής για να «παίξουν το παιχνίδι στο βουνό και όχι στην κονσόλα».  










Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Καλή Αρχή ...

Το 60ό Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος βρίσκεται μια ανάσα από την πρεμιέρα του, αφού το Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, ο πρώτος γύρος του θεσμού, έχει τυπικά ξεκινήσει με την τέλεση της Πανηγυρικής Εκκίνησης στην Κεντρική Πλατεία της Θήβας, το βράδυ του Σαββάτου. Οι θεατές, φίλοι του μηχανοκίνητου αθλητισμού και κάτοικοι της περιοχής, κατέκλυσαν την πλατεία, γνωρίζοντας από κοντά τα 36 πληρώματα που θα συμμετάσχουν την Κυριακή στον αγώνα. Στην εκδήλωση έδωσαν το παρών, μεταξύ άλλων, ο Δήμαρχος Θηβαίων κ. Γιώργος Αναστασίου, η Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού, κ. Φανή Παπαθωμά, ο Αντιπεριφερειάρχης Π.Ε. Βοιωτίας, κ. Γιώργος Ντασιώτης καθώς και πλήθος Αντιδημάρχων και Δημοτικών Συμβούλων της περιοχής. Νωρίτερα, στις εγκαταστάσεις του επίσημου διανομέα των λιπαντικών Texaco, Tsellos στη Θήβα είχε λάβει χώρα ο Διοικητικός και Τεχνικός Έλεγχος του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, με τα πληρώματα να είναι ευδιάθετα και να είναι έτοιμα να δώσουν τον καλύτερό τους εαυτό στις 5 Ειδικές Διαδρομές του αγώνα. Το α

1ος Γύρος - Επιτυχής ...

Συναρπαστική ήταν η εξέλιξη του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, ενός αγώνα που είχε αρκετές ανακατατάξεις καθ’ όλη τη διάρκειά του. Τελικοί νικητές αναδείχθηκαν οι Σωκράτης Τσολακίδης-Γιώργος Πολυζώης, στην επιστροφή του δύο φορές Πρωταθλητή Ελλάδος στη χωμάτινη επιφάνεια. Ο αγώνας διοργανώθηκε από το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.) Πολύτιμη βοήθεια στους διοργανωτές παρείχαν ο Δήμος Θηβαίων, ο Δήμος Λειβαδέων και ο Δήμος Αλιάρτου-Θεσπιέων. Χορηγός του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας ήταν ο επίσημος διανομέας των λιπαντικών TEXACO, Tsellos. Με τον καλύτερο τρόπο ξεκίνησαν τις υποχρεώσεις τους στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος οι Τσολακίδης-Πολυζώης,. Το πλήρωμα του Skoda Fabia Rally2 Evo είδε από νωρίς να τίθενται εκτός αγώνα οι κύριοι αντίπαλοί του και στη συνέχεια ελέγχοντας τον συναγωνισμό, κέρδισε τις τρεις τελευταίες Ειδικές Διαδρομές του αγώνα. Νωρίτερα, οι «Παναγιώτης Ρουστέμης»-Χρήστος Μπακλώρης, οι οποίοι βρέθηκαν να προηγούνται έπειτα από τις δύο πρώτες

1η Δεξιοτεχνία Νεμέας ...

Στις 14 Απριλίου θα διεξαχθεί η Δεξιοτεχνία Νεμέας στο χώρο του Οινοποιητικού Συνεταιρισμού Νεμέας. Ο αγώνας θα εκκινήσει στις 09:00. Σύμφωνα με την νέα εγκύκλιο της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού για τις Δεξιοτεχνίες προκειμένου να δηλώσει κάποιος συμμετοχή απαιτούνται τα ακόλουθα: • Άδεια Οδήγησης σε ισχύ (επιπλέον να μην παρακρατείτε από καμία δημόσια αρχή) • Άδεια Κυκλοφορίας ή Αγωνιστική Άδεια Κυκλοφορίας σε ισχύ (δεν δύναται να συμμετάσχουν οχήματα με πινακίδες ΔΟΚ, με Μ ή σε προσωρινή ακινησία) *σε περίπτωση διαφορετικού κατόχου-αγωνιζομένου απαιτείται Υ.Δ. παραχώρησης • Δελτίο Αθλητή τύπου Δ (κόστος ημερήσιου 20€ και ετήσιου 60€) • Ιατρική βεβαίωση σύμφωνα με τον αθλητικό νόμο (επισυνάπτεται αρχείο παρακάτω) Τέλος οι δηλώσεις συμμετοχών θα πραγματοποιούνται αποκλειστικά μέσω ΣΔΔΑ μέχρι και την Παρασκευή 12/4/2024. Η ασφάλεια του αγώνα καθορίζεται από την ΟΜΑΕ στα 20€ και καταβάλλεται με την δήλωση συμμετοχής στο ΣΔΔΑ ενώ η συμμετοχή της λέσχης είναι 50€ και καταβάλλεται • είτε