Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ελπιδοφόρο ξεκίνημα ...


Το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Karting αλλάζει και η αρχή έγινε στην πίστα καρτ Αφιδνών "Kartodromo", με τον εναρκτήριο αγώνα της φετινής χρονιάς.
Το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Karting 2016 ξεκίνησε την Κυριακή 20 Μαρτίου 2016, με τη διεξαγωγή του πρώτου γύρου της χρονιάς στην πίστα καρτ Αφιδνών "Kartodromo". Ο αγώνας, που διοργανώθηκε από το Αθλητικό Σωματείο "Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής" (Ε.Λ.Λ.Α.Δ.Α.), προσέλκυσε 57 συμμετέχοντες που χωρίστηκαν σε 6 κατηγορίες (60 Mini A, 60 Mini B, Junior, Senior, KZ2 και τη νεοσύστατη Club), αριθμός που αποτελεί ρεκόρ για την πρόσφατη ιστορία του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Karting.
Ο ηλιόλουστος καιρός αποτέλεσε σύμμαχο στις προσπάθειες αθλητών, μηχανικών και οργανωτών για το καλύτερο δυνατό, στην έναρξη της φετινής σεζόν. Η ημέρα ξεκίνησε με τα ελεύθερα δοκιμαστικά και συνεχίστηκε με τα χρονομετρημένα δοκιμαστικά, που καθόρισαν τη σειρά εκκίνησης του Α' Τελικού. Τα αποτελέσματα του Α' Τελικού, όρισαν ταυτόχρονα και τη σειρά εκκίνησης του Β' Τελικού που ολοκλήρωσε την αγωνιστική ημέρα της κάθε κατηγορίας. Έτσι και έγινε, ενώ σημειώνεται πως οι δύο Τελικοί, προσφέρουν ίδιους βαθμούς για το Πρωτάθλημα.


Στο καθαρά αγωνιστικό κομμάτι, η ημέρα ξεκίνησε με την Κατηγορία 60 Mini, όπου συμμετέχουν αθλητές ηλικίας 8-12 ετών, χωρισμένοι σε δύο επιμέρους κλάσεις, την 60 Mini A και την 60 Mini B, ανάλογα με τον τύπο του κινητήρα του καρτ τους. Η μάχη ήταν έντονη και στους δύο τελικούς, επιφυλάσσοντας μάλιστα διαφορετικούς νικητές. Ο Τιμόθεος Δημητρίου  της ομάδας Speed Force (Exprit TM-60 Mini A), που ξεκίνησε τον Α' Τελικό από την πρώτη θέση, ολοκλήρωσε στην κορυφή, διατηρώντας πίσω του τον Γιάννη Λάντζη της Chatzis Racing Team (FA Lenzo-60 Mini B). Στον Β' Τελικό αυτό άλλαξε, καθώς ο Λάντζης επικράτησε οριακά μιας τριάδας οδηγών της Speed Force σε έναν αγώνα-θρίλερ που διατήρησε αμείωτο το ενδιαφέρον των θεατών, αφού κρίθηκε με το πέσιμο της καρό σημαίας. Στην 2η θέση τερμάτισε ο Τιμόθεος Δημητρίου, ενώ το βάθρο συμπλήρωσε και στους δύο τελικούς ο Νίκος Μπαλοδήμος (Exprit TM-60 Mini A). Ενδεικτικό του συναγωνισμού είναι το γεγονός ότι στον Β' Τελικό, ο Ανδρέας Δεβετζόγλου  (Luxor Lenzo-60 Mini B) που έκλεισε το καρέ των πρωταγωνιστών, τερμάτισε μόλις  0,30 δλ. από τον νικητή. Έτσι, στην Κατηγορία 60 Mini A το βάθρο
Η συνέχεια δόθηκε με την Κατηγορία Junior, όπου επικράτησε ο Θάνος Χούρλιας (Tony Kart Rotax) της PRT Motorsport, που ήταν ταχύτερος τόσο στα Χρονομετρημένα Δοκιμαστικά, όσο και στους δύο Tελικούς. Τον νικητή, ακολούθησαν στον Α' Τελικό ο αθλητής της Chatzis Racing Team Σωτήρης Αθανασόπουλος (FA Rotax) και ο αθλητής της Athens Kart Shop Αλέξανδρος Ντάρσυ (Tecno Iame). Στον Β' Τελικό, ο Ντάρσυ κατέκτησε τη δεύτερη θέση, με τον Θάνο Ξηνταβελόνη (Birel Art Rotax) της Zorri Motorsport, να ανεβαίνει στο βάθρο.


Στην Κατηγορία Senior, ο  Χρήστος Σαγανάς της Zorri Motorsport (FA Iame) ήταν ο ταχύτερος οδηγός της ημέρας, αφού σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο στα Χρονομετρημένα Δοκιμαστικά, ενώ παράλληλα αναδείχθηκε νικητής τόσο στον Α' Τελικό όσο και στον Β' Τελικό. Στη δεύτερη θέση του Α' Τελικού τερμάτισε ο Στράτος Γαλανόπουλος της Athens Kart Shop (Tecno Iame), με τον Κωνσταντίνο Ρουμελιώτη της Speed Force (Exprit Rotax) να ολοκληρώνει στην τρίτη θέση. Δύο από τους αναμενόμενους ως πρωταγωνιστές, οι Άγγελος Μαλανδρίνος της Α.Μ. Racing Kart Team (Tony Kart Rotax) και Στέλιος Σαγανάς της Zorri Motorsport (FA Iame), που είχαν σημειώσει τον δεύτερο και τρίτο χρόνο στα Χρονομετρημένα, συγκρούστηκαν με αποτέλεσμα να τεθούν εκτός μάχης, με τον πρώτο να εγκαταλείπει και τον δεύτερο να χάνει πολλές θέσεις. Στον Β' Τελικό, τον νικητή ακολούθησαν οι Χρήστος Οικονόμου της Chatzis Racing Team (FA Rotax) και Στράτος Γαλανόπουλος αντίστοιχα.
H Κατηγορία ΚΖ2 με τα καρτ 6 σχέσεων, στάθηκε αντάξια της φήμης της, με τους οδηγούς να προσφέρουν θέαμα με τις μάχες τους. Τον ταχύτερο χρόνο στα Χρονομετρημένα Δοκιμαστικά σημείωσε ο οδηγός της PRT Motorsport Δημήτρης Βασιλέρης (Tony Kart TM), όμως στους δύο τελικούς η κορυφή άλλαξε χέρια και μάλιστα δύο φορές. Στον Α' Τελικό, νικητής αναδείχθηκε ο οδηγός της Abloy F.S. Φώτης Σωτηρόπουλος (EVO Kart TM), μετά από μάχη με τον Δημήτρη Τσίμπρη (CRG TM) της TS Racing Team. Την πρώτη τριάδα, συμπλήρωσε ο Παύλος Ξυνός (Tecno Iame), της Athens Kart Shop. Στον Β' Τελικό, ο Τσίμπρης έκανε την καλύτερη εκκίνηση και δεν κοίταξε πίσω του, κατακτώντας τη νίκη. Πίσω του οι Σωτηρόπουλος, Βασιλέρης, Ξυνός και Χατζόγλου της PRT Motorsport (FA TM), έδωσαν έντονη μάχη στην οποία επικράτησε ο Βασιλέρης, με τον Ξυνό να συμπληρώνει το βάθρο. Στην κλάση ΚΖ2 Plus, νικητής ήταν ο Τάσος Γρυπιώτης της Praga Zahos Karting (Praga TM) και δεύτερος ο Χρήστος Ασημακόπουλος της Chatzis Racing Team (Maranello TM).


Ο επίλογος, δόθηκε από τη νεοσύστατη Κατηγορία Club, που αποτελεί ένα άνοιγμα του θεσμού σε οδηγούς που δεν έχουν ιδιαίτερο ιστορικό στο αγωνιστικό Karting. Για αυτό το λόγο, η δομή της ημέρας είναι λίγο διαφορετική από εκείνη των υπόλοιπων κατηγοριών, με τους οδηγούς να αγωνίζονται σε δύο περιόδους Χρονομετρημένων Δοκιμών υπό μορφή "Time Attack" και σε έναν αγώνα μόλις 10 γύρων. Ταχύτερος στο πρώτο Time Attack ήταν ο  Κωνσταντίνος Ελευθερίου (Birel Rotax) της Zorri Motorsport ενώ στο δεύτερο ο Τάκης Παπαγιάννης (PCR TM) της Speed Force. Στον αγώνα, νικητής αναδείχθηκε ο Κωνσταντίνος Ελευθερίου, ενώ στο βάθρο τον συνόδευσαν οι Γιώργος Βασιλείου (CRG Rotax) της CRG Hellas και Αλέξανδρος Ζερβός (Redspeed IAME 30) της Kartworks.


Η πρεμιέρα του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Karting 2016 ολοκληρώθηκε με τις απονομές των Κυπέλλων στους νικητές και την κλήρωση των σετ ελαστικών που από φέτος προσφέρονται από τους παρόχους ελαστικών κάθε κατηγορίας. Το επόμενο ραντεβού του θεσμού έχει δοθεί για την Κυριακή 15 Μαΐου, στην Πίστα Καρτ Μεγάρων.


Οι νικητές των Τελικών δήλωσαν:
Τιμόθεος Δημητρίου (Speed Force, Exprit TM) - Νικητής Α' Τελικού 60 Mini A-60 Mini B
"Στην εκκίνηση παρέμεινα πρώτος, στη συνέχεια έβαλα τα δυνατά μου και έμεινα στην 1η θέση, ως το τέλος."

Γιάννης Λάντζης (Chatzis Racing Team, FA Lenzo) - Νικητής Β' Τελικού 60 Mini A-60 Mini B
"Ήταν ένας πολύ δύσκολος αγώνας, καθώς πίσω μου βρέθηκε ένας πολύ καλός οδηγός. Είναι ο καλύτερος αντίπαλος που είχα ως τώρα και θα τον έχω και σε άλλους αγώνες. Είμαι πολύ ευχαριστημένος."

Θάνος Χούρλιας (PRT Motorsport, Tony Kart Rotax) - Νικητής Α' και Β' Τελικού Junior
"Στον Α' Τελικό δεν ήμουν εντελώς ευχαριστημένος, λόγω κάποιων λαθών στους τελευταίους γύρος. Ο Β' Τελικός ήταν πιο δύσκολος, ειδικά στον πρώτο γύρο, όταν και δέχτηκα πίεση. Όλα πήγαν αρκετά καλά και είμαι ευχαριστημένος."

Χρήστος Σαγανάς (Zorri Motorsport, FA Iame) - Νικητής Α' και Β' Τελικού Senior
"Ο Α' Τελικός ήταν πολύ δυνατός, με έντονο συναγωνισμό, ειδικά στους 10 πρώτους γύρους. Μετά τη μέση του αγώνα και αφού πέρασα εμπρός, έβαλα το κεφάλι κάτω, οδήγησα πολύ δυνατά και έφτιαξα μια καλή διαφορά. Ο Β' Τελικός ήταν σχετικά εύκολος, αφού μετά την εκκίνηση δημιούργησα διαφορά, διατήρησα το ρυθμό μου και αυτό με οδήγησε στη νίκη."

Φώτης Σωτηρόπουλος (Abloy F.S., EVO Kart TM) - Νικητής Α' Τελικού KZ2
"Στην εκκίνηση είχα πολύ άγχος και αισθανόμουν υπερένταση. Αυτός ήταν ο πρώτος μου αγώνας με 6τάχυτο καρτ και το αποτέλεσμα ήταν πολύ καλό".

Δημήτρης Τσίμπρης (TS Racing Team, CRG TM) - Νικητής Β' Τελικού ΚΖ2
"Ήταν ένας πολύ ωραίος αγώνας, με μεγάλο ανταγωνισμό. Ο συναγωνισμός ήταν πολύ έντονος και εμείς δεν περιμέναμε να εξελιχθεί έτσι ο αγώνας, όμως τα καταφέραμε και είμαστε πολύ ευχαριστημένοι."

Κωνσταντίνος Ελευθερίου (Zorri Motorsport, Birel Rotax) - Νικητής Club
"Η οργάνωση ήταν πολύ ωραία. Είμαι πολύ ευχαριστημένος τόσο από την ομάδα όσο και από τον εαυτό μου. Στους υπόλοιπους 3 αγώνες θα προσπαθήσουμε να έχουμε το ίδιο αποτέλεσμα."

Αναλυτικά αποτελέσματα: ΕΔΩ !

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

13ο Ράλλυ Χανίων ...

Η ΑΛΑ Χανίων μετά από έγκριση της ΟΜΑΕ - ΕΠΑ διοργανώνει το 13ο Ράλλυ Χανίων που θα διεξαχθεί το Σάββατο 20, Super Ειδική στους Αγίους Αποστόλους, ώρα 17:00 και Κυριακή 21 Απριλίου 2024, δύο επαναλαμβανόμενες διαδρομές, η πρώτη στον Κονταρό στις Βρύσες Αποκορώνου, ώρα 10:00 και η δεύτερη στον Στύλο Μαλάξα. Οι παροχές της ΑΛΑ Χανίων προς τα πληρώματα εκτός Χανίων είναι μία διανυκτέρευση στο ξενοδοχείο Porto Kalamaki το Σάββατο 20 Απριλίου 2024. Χορηγοί του αγώνα είναι: Chania Cars & Trucks Κυριακίδης Κατασκευαστική Και συνδιοργανωτές: Περιφερειακή Ενότητα Χανίων Δήμος Χανίων Δήμος Αποκορώνου ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΟΙΞΕΙ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΔΔΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΕΩΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 12 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024 ΚΑΙ ΩΡΑ 23:59.

3η Ανάβαση Ψάθας ...

Το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων συνεχίζεται το διήμερο 27 και 28 Απριλίου με την 3η Ανάβαση Ψάθας η οποία συγκέντρωσε 54 συμμετοχές σε όλες τις κατηγορίες. Διοργανωτής του αγώνα είναι το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.), με την αμέριστη συμπαράσταση του Δήμου Μάνδρας-Ειδυλλίας. Χορηγός του αγώνα είναι η Seajets. Ωραίες μονομαχίες και πλούσιο θέαμα αναμένεται να προσφέρουν οι οδηγοί που θα λάβουν μέρος στον αγώνα, καθώς όλοι θα δώσουν τον καλύτερό τους εαυτό, θέλοντας να καρπωθούν πολύτιμους βαθμούς στη μάχη του πρωταθλήματος. Στην κατηγορία Formula Saloon , ο Μάριος Ηλιόπουλος θα οδηγήσει το γνωστό Ford Fiesta με στόχο κυρίως να ξεσηκώσει τα πλήθη που θα βρεθούν στη διαδρομή του αγώνα. Ο Νίκος Παπαδόπουλος θα προσπαθήσει να «κυνηγήσει» τον περσινό πρωταθλητή της κατηγορίας με το θηριώδες Ford Escort MKII. Το παρών με στόχο ένα καλό πλασάρισμα στην κατηγορία θα δώσει στην Ψάθα ο «Κανέλλος», οδηγώντας ένα Peugeot 106, ενώ ένα Skoda Fabia θα έχει στα

ADAC Opel Electric Rally Cup ...

Το ADAC Opel Electric Rally Cup “powered by GSe” βρίσκεται λίγο πριν την έναρξη της 4ης σεζόν. 15 Corsa Rally Electric των 100 kW/136 hp θα λάβουν μέρος στη φετινή έναρξη, στις 3 και 4 Μαΐου στο ADAC Actronics Rally Sulingen (Lower Saxony). Το σύνολο των συμμετεχόντων στο πρώτο και μοναδικό στον κόσμο ηλεκτρικό κύπελλο ράλι με αυτοκίνητα μιας μάρκας, εντυπωσιάζει με την ποικιλομορφία και τον διεθνή χαρακτήρα του. Θα διαγωνιστούν αθλητές οκτώ διαφορετικών εθνικοτήτων. Συνολικά, δέκα νέες ομάδες, συμπεριλαμβανομένων τεσσάρων αμιγώς γυναικείων και αρκετών μικτών πληρωμάτων, φέρνουν έναν αέρα ανανέωσης στη συναρπαστική διοργάνωση. Η Γαλλική FFSA χρησιμοποιεί και πάλι δύο Corsa Rally Electric στο πλαίσιο του προγράμματος ανάπτυξης νέων ταλέντων στην ακαδημία της. Φέτος, τα αυτοκίνητα θα καταλάβουν οι Emma Chalvin/Emy Ailloud-Perraud και Alizée Pottier/Joanna Verdier. Επίσης, στο πλαίσιο της προώθησης νέων ταλέντων, η Βελγική RACB, σε συνεργασία με την Opel Belgium, παραχώρησε ένα αυτοκίνητ