Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

1ος Αγώνας Rotax Max Challenge ...


Με μεγάλη επιτυχία και 52 συμμετοχές ολοκληρώθηκε εχθές, Κυριακή 6 Μαρτίου, ο 1ος Αγώνας Rotax Max Challenge στην πίστα καρτ “Kartodromo” του Αγ. Στεφάνου. Κυρίαρχο μοτίβο του Αγώνα ήταν, το ευχάριστο κλίμα που επικράτησε και η πολύ καλή οδήγηση από όλους τους συμμετέχοντες οδηγούς. Οι θεατές παρακολούθησαν όλα τα σκέλη των κατηγοριών, που προσέφεραν εξαιρετικό θέαμα, με μάχες εντός της πίστας που ανέβαζαν την αδρεναλίνη στα ύψη.
Το σκέλος των ελεύθερων δοκιμαστικών ξεκίνησε νωρίς το πρωί και ο τελικός της κατηγορίας Micro δε άργησε να ολοκληρωθεί. Με τον υψηλό αριθμό των 15 συμμετοχών, η καρό σημαία έπεσε και στην 3η θέση του βάθρου ανέβηκε ο Ανδρέας Σπανός, από την Praga Zahos Karting Team, στη 2η θέση ο Τζώρτζης Μαρκογιάννης, από την Nitro Kart Team και στην 1η θέση ο Γιάννης Λάντζης, από την Chatzis Racing Team.
Στην κατηγορία Junior, στην τρίτη θέση της γενικής κατάταξης τερμάτισε ο Βασίλης Σαλάκος, από την Praga Zahos Karting Team, στη δεύτερη θέση ο Τούρκος οδηγός που μας τιμά με την παρουσία του σε κάθε αγώνα, Mehmet Mert Dalkiran, από την Prt Motorsport Team και στην πρώτη θέση ο Πρωταθλητής της κατηγορίας για το 2015, Σωτήρης Αθανασόπουλος, από την Chatzis Racing Team.
Με 15 συμμετέχοντες οδηγούς και έμπειρη οδήγηση, διεξήχθη επιτυχώς η κατηγορία Max. Μετά από μία αξιοσημείωτη οδήγηση, την 3η θέση κατέκτησε ο  Άγγελος Μαλανδρίνος, από την AM Racing Team, τη 2η θέση ο εξαιρετικός οδηγός, εθνικής και διεθνούς εμβέλειας, Φίλιππος Καλέσης, από την Prt Motorsport Team και μετά από έναν εξαιρετικά ενδιαφέρον και γρήγορο αγώνα, την 1η θέση της κατηγορίας Senior Max κατέκτησε, ο Χρήστος Σαγανάς, από την Zorri Motorsport Team.
Στην κατηγορία Max Masters, υποκατηγορία της Max με συμμετέχοντες οδηγούς ηλικίας άνω των 32 ετών, την τρίτη θέση μετά την καρό σημαία κέρδισε ο Κουρέτας Κωνσταντίνος, από την Prt Motorsport Team, τη δεύτερη θέση ο Μάνος Αχλαδής, από την GSR Team και την πρώτη θέση ο Χρήστος Παπαχριστόπουλος, από την Praga Zahos Karting Team.
Η κατηγορία DD2, με 15 παρουσίες οδηγών εντός της πίστας, σημείωσε αρκετό θέαμα που ανέβαζε την αδρεναλίνη σε υψηλά επίπεδα  προς το κοινό, όπου στην απονομή και στην 3η θέση του βάθρου ανέβηκε ο Άκης Βασιλέρης, από την  Prt Motorsport Team, στην 2η θέση ο Παύλος Ξυνός, από την Chatzis Racing Team και στην 1η θέση της κατηγορίας DD2 ανέβηκε ο Μηνάς Μπενής, από την CRG Team.
Η υποκατηγορία DD2 Masters, με συμμετέχοντες οδηγούς ηλικίας άνω των 32 ετών της κατηγορίας DD2 και με την ανάδειξη της καρό σημαίας, την τρίτη θέση κατέκτησε ο Σταύρος Κοντός, από την CRG Team, τη δεύτερη θέση ο Γιώργος Βασιλόπουλος, από την Prt Motorsport Team και την πρώτη θέση της κατηγορίας κατέκτησε ο Γιάννης Σιαγκρής, από την Kartworks Team.
Μετά τη λήξη του 1ου Αγώνα Rotax Max Challenge, η αγωνιστική χρονιά ξεκίνησε και επίσημα, με πολύ θέαμα, ταχύτητα και ενδιαφέρον για τη συνέχεια. Ευχαριστούμε θερμά τους οδηγούς, τις ομάδες και όλους όσους παρευρέθησαν και βοήθησαν στην διεξαγωγή του 1ου  Αγώνα του 17ου  κατά σειρά Rotax Max Challenge.
Ανανεώνουμε το ραντεβού μας για τον Απρίλιο και τον 2ο Αγώνα Rotax Max Challenge!









Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

13ο Ράλλυ Χανίων ...

Η ΑΛΑ Χανίων μετά από έγκριση της ΟΜΑΕ - ΕΠΑ διοργανώνει το 13ο Ράλλυ Χανίων που θα διεξαχθεί το Σάββατο 20, Super Ειδική στους Αγίους Αποστόλους, ώρα 17:00 και Κυριακή 21 Απριλίου 2024, δύο επαναλαμβανόμενες διαδρομές, η πρώτη στον Κονταρό στις Βρύσες Αποκορώνου, ώρα 10:00 και η δεύτερη στον Στύλο Μαλάξα. Οι παροχές της ΑΛΑ Χανίων προς τα πληρώματα εκτός Χανίων είναι μία διανυκτέρευση στο ξενοδοχείο Porto Kalamaki το Σάββατο 20 Απριλίου 2024. Χορηγοί του αγώνα είναι: Chania Cars & Trucks Κυριακίδης Κατασκευαστική Και συνδιοργανωτές: Περιφερειακή Ενότητα Χανίων Δήμος Χανίων Δήμος Αποκορώνου ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΟΙΞΕΙ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΔΔΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΕΩΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 12 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024 ΚΑΙ ΩΡΑ 23:59.

Στην πρίζα ...

Οι οδηγοί ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα είναι ευκολότερο να φορτίζουν τα οχήματά τους στο σπίτι και στην εργασία τους τα επόμενα χρόνια, μετά την αναθεώρηση της οδηγίας για την ενεργειακή απόδοση των κτιρίων (EPBD) από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Η οδηγία στοχεύει να βάλει την Ευρώπη στο δρόμο της πλήρους απανθρακοποίησης έως το 2050. Προσδιορίστηκαν χαρακτηριστικά που πρέπει να διαθέτουν όλες οι νέες κατασκευές, αλλά και αυτές που υπόκεινται σε ανακαινίσεις. Έτσι όλα τα νέα κτίρια, καθώς και τα υπάρχοντα που υπόκεινται σε ριζική ανακαίνιση, πρέπει τώρα να εγκαταστήσουν προ-καλωδίωση για τα σημεία φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Τι προβλέπει η νέα οδηγία Αυτό καλύπτει όλα τα απαραίτητα βήματα για να καταστεί δυνατή η εγκατάσταση σημείων φόρτισης. Επιπλέον, όλα τα νέα και ανακαινισμένα κτίρια με περισσότερες από πέντε θέσεις στάθμευσης αυτοκινήτων πρέπει να έχουν τουλάχιστον ένα σημείο φόρτισης για κάθε πέντε θέσεις και προκαλωδίωση για τους τουλάχιστον μισούς χώρους. Τα γραφεία που διαθέτουν

Πρεμιέρα ...

Η πρεμιέρα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας ολοκληρώθηκε στο Στρατιωτικό Αεροδρόμιο της Τρίπολης με τους οδηγούς των κατηγοριών Ν+Α, Ε, Formula Saloon και Ιστορικών να προσφέρουν όμορφο θέαμα στην επανέναρξη του θεσμού έπειτα από αρκετά χρόνια. Το «χορό» άνοιξε ο αγώνας της Ομάδας Ν+Α , με τον Σάκη Ηλιάδη να πανηγυρίζει την πρώτη νίκη της χρονιάς στην κατηγορία. Στην επιστροφή του στο μπάκετ ενός Mitsubishi Lancer Evo IX, ο Ελευσίνιος οδηγός που εκκινούσε από την πρώτη θέση του grid κατάφερε να κρατήσει πίσω του καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα τον κυριότερο αντίπαλό του, Ταξιάρχη Ασημακόπουλο. Ο 27χρονος οδηγός του Mitsubishi Lancer Evo VIII αν και προσπάθησε να κυνηγήσει τον νικητή, εν τέλει ολοκλήρωσε τον αγώνα στην διόλου ευκαταφρόνητη δεύτερη θέση στην Ομάδα Ν+Α. Το βάθρο της κατηγορίας συμπλήρωσε ο Ματθαίος Μπουρλίδης με Mitsubishi Lancer Evo VIII, ο οποίος αν και έπεσε προσωρινά τέταρτος, ανέκτησε τη θέση του. Ο Δημήτρης Μουργελάς με ίδιο αυτοκίνητο τερμάτισε τέταρτος. Πιο