Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Nέο VOLVO S60 ...


Το Volvo S60 είναι ένα από τα best-sellers της ελληνικής αγοράς. Το μοντέλο των Σουηδών συναρπάζει με το design, την πολυτέλεια, την υψηλή τεχνολογία και την ασφάλεια που προσφέρει! Τώρα, η γκάμα του S60 – όπως αντίστοιχα και αυτή του V60 - γίνεται ακόμα πιο πλήρης καθώς εμπλουτίζεται με μία νέα, συναρπαστική έκδοση. Το premium σεντάν διατίθεται πλέον και με έναν ολοκαίνουριο, state-of-the-art κινητήρα βενζίνης 1.498 κ.εκ. και 152 ίππων. Εξωτερικά, τίποτα δεν προδίδει τη διαφορά στη νέα έκδοση του S60 παρά μόνο το σήμα με τον χαρακτηριστικό κωδικό Τ3 στο πίσω μέρος του μοντέλου. Αυτό, όταν το αυτοκίνητο βρίσκεται εν στάσει, γιατί όταν ο κινητήρας τεθεί σε λειτουργία, ξεδιπλώνεται ο σπορτίφ χαρακτήρας του και ακόμα και ο πλέον αδαής παρατηρητής αντιλαμβάνεται ότι το συγκεκριμένο S60 διαθέτει περίσσεια ισχύος και προδιαθέτει ανάλογα!
Ο νέος υπερτροφοδοτούμενος (turbo) κινητήρας έχει εξελιχθεί αποκλειστικά από τη Volvo και κατασκευάζεται στο υπερσύγχρονο εργοστάσιο των Σουηδών στο Σέβντε (Skövde). Ανήκει στην οικογένεια Drive-E, των νέων τεχνολογικά προηγμένων κινητήριων συστημάτων της σουηδικής μάρκας. Είναι ίσως ο πρώτος κινητήρας της κατηγορίας του που συνδυάζει την υψηλή ισχύ με μέγεθος ροπής που συνήθως χαρακτηρίζει μόνο πετρελαιοκινητήρες (25,5 χλγρμμ. σε ευρύ πεδίο στροφών, 1.680-4.020 rpm).
Η Volvo προσφέρει το νέο κινητήρα με το επίσης ολοκαίνουριο αυτόματο κιβώτιο 6-σχέσεων, με το οποίο συνδυάζεται αποκλειστικά και το οποίο ανήκει στο βασικό εξοπλισμό του αυτοκινήτου. Το εξατάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων του S60 T3 βασίζεται στο πολύ επιτυχημένο αυτόματο κιβώτιο 8-σχέσεων που χρησιμοποιεί η Volvo στα δίλιτρα μοντέλα της – ανάμεσά τους και το νέο XC90. Διαθέτει την ίδια ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου όπως και την ίδια υλοποίηση Start/Stop, που θεωρείται μία από τις καλύτερες της αγοράς. Παρότι είναι από τα ελαφρύτερα της κατηγορίας του, με το βάρος να μην ξεπερνάει τα 80 κιλά, αρκετά από τα επιμέρους εξαρτήματά του είναι ενισχυμένα, για ακόμα μεγαλύτερη διάρκεια ζωής και μικρότερες ανάγκες συντήρησης. Αυτό το τελευταίο σίγουρα αξίζει να επισημανθεί στη νέα γενιά αυτόματων κιβωτίων ταχυτήτων της Volvo. Με τις αλλαγές ταχυτήτων να πραγματοποιούνται στη βέλτιστη περιοχή στροφών και σε συνδυασμό με την έλλειψη συμπλέκτη που απαιτείται στα μηχανικά κιβώτια (και την απουσία φθοράς, συντήρησης και αλλαγής που αυτό συνεπάγεται), αφ’ ενός εξασφαλίζονται υψηλές επιδόσεις συνδυαστικά με χαμηλή κατανάλωση, αφ’ ετέρου διατηρείται πολύ χαμηλά το κόστος χρήσης του αυτοκινήτου! Πόσω μάλλον, όταν το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων στο S60 T3 προσφέρεται χωρίς οικονομική επιβάρυνση.
Το κύριο χαρακτηριστικό του νέου κιβωτίου είναι οι πολύ γρήγορες και ανεπαίσθητες αλλαγές ταχυτήτων ενώ φυσικά προσφέρει και σειριακή λειτουργία, αν ο οδηγός θελήσει να πάρει ο ίδιος τον έλεγχο. Να σημειωθεί επίσης ότι υπάρχει διαθέσιμη και sport λειτουργία, με τις αλλαγές ταχυτήτων να γίνονται σε υψηλότερο επίπεδο στροφών ενώ ανά πάσα στιγμή ο οδηγός μπορεί να επιλέξει να αλλάζει ταχύτητες ο ίδιος από paddles στο τιμόνι, τα οποία επίσης ανήκουν στο βασικό εξοπλισμό του μοντέλου, για επιπλέον ευκολία και μεγαλύτερο έλεγχο, παράλληλα με πιο συμμετοχική, σπορ οδήγηση! 


Επιπρόσθετα, με επιλογή μέσω κουμπιού στην κεντρική κονσόλα, είναι δυνατή η λειτουργία ECO+ κατά την οποία το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων εκτελεί τις αλλαγές σε χαμηλότερες στροφές, με στόχο τη μέγιστη οικονομία καυσίμου. Κατά την ECO+ λειτουργία, όταν το αυτοκίνητο κινείται χωρίς να πατάει ο οδηγός το πεντάλ του γκαζιού, το κιβώτιο αποσυμπλέκεται και οι στροφές του κινητήρα μειώνονται έως λίγο πάνω από το ρελαντί, για ακόμα μεγαλύτερη εξοικονόμηση καυσίμου. Το κιβώτιο ταχυτήτων συμπλέκεται και πάλι όταν πατηθεί το πεντάλ του γκαζιού ή του φρένου.
Ο συνδυασμός του συγκεκριμένου κινητήρα με το αυτόματο κιβώτιο αποδεικνύεται ιδανικός! Άφθονη ισχύς και επιδόσεις εξασφαλίζουν σπορ οδήγηση (επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 8,6 δευτερόλεπτα, τελική 210 χλμ./ώρα) ενώ παράλληλα η κατανάλωση παραμένει σε πολύ χαμηλά επίπεδα (5,8 λίτρα/100 χλμ. σε μικτό κύκλο). Φυσικά, δεν λείπουν όλα τα υπόλοιπα στοιχεία που έχουν κάνει το Volvo S60 ένα από τα πιο δημοφιλή μοντέλα της κατηγορίας του. Ενδεικτικά, αξίζει κάποιος να σταθεί στο γνήσια σκανδιναβικό design, την κορυφαία τεχνολογία ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας, την χρήση πολυτελών υλικών (ξύλο, δέρμα κλπ.), τα σπορ και πολύ άνετα καθίσματα, τον ψηφιακό πίνακα οργάνων, τις πολλές δυνατότητες συνδεσιμότητας και φυσικά το σύστημα City Safety, για αποτροπή συγκρούσεων σε ταχύτητες έως και 50 χλμ./ώρα, το οποίο ανήκει στο βασικό εξοπλισμό του μοντέλου.


Η Volvo Car Hellas, σε συνεργασία με το δίκτυο επίσημων διανομέων Volvo ανά την Ελλάδα, προσφέρει το S60 T3 1.5 με αυτόματο κιβώτιο στην πλούσια εξοπλισμένη έκδοση Kinetic με 23.400 €, τιμή που περιλαμβάνει το όφελος απόσυρσης καθώς και ειδικό προωθητικό πρόγραμμα. Η αντίστοιχη τιμή για το V60 T3 1.5 Auto είναι 24.900 €. Αν κάποιος θέλει ένα S60 με ακόμα περισσότερη ισχύ, τότε αντίστοιχο πρόγραμμα «τρέχει» και για το S60 D4 με το δίλιτρο κινητήρα diesel, τους 190 ίππους και τα 40,8 χλγρμμ. ροπής, με την τιμή να διαμορφώνεται στα 29.500 € με όφελος απόσυρσης. 

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

13ο Ράλλυ Χανίων ...

Η ΑΛΑ Χανίων μετά από έγκριση της ΟΜΑΕ - ΕΠΑ διοργανώνει το 13ο Ράλλυ Χανίων που θα διεξαχθεί το Σάββατο 20, Super Ειδική στους Αγίους Αποστόλους, ώρα 17:00 και Κυριακή 21 Απριλίου 2024, δύο επαναλαμβανόμενες διαδρομές, η πρώτη στον Κονταρό στις Βρύσες Αποκορώνου, ώρα 10:00 και η δεύτερη στον Στύλο Μαλάξα. Οι παροχές της ΑΛΑ Χανίων προς τα πληρώματα εκτός Χανίων είναι μία διανυκτέρευση στο ξενοδοχείο Porto Kalamaki το Σάββατο 20 Απριλίου 2024. Χορηγοί του αγώνα είναι: Chania Cars & Trucks Κυριακίδης Κατασκευαστική Και συνδιοργανωτές: Περιφερειακή Ενότητα Χανίων Δήμος Χανίων Δήμος Αποκορώνου ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΟΙΞΕΙ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΔΔΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΕΩΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 12 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024 ΚΑΙ ΩΡΑ 23:59.

ADAC Opel Electric Rally Cup ...

Το ADAC Opel Electric Rally Cup “powered by GSe” βρίσκεται λίγο πριν την έναρξη της 4ης σεζόν. 15 Corsa Rally Electric των 100 kW/136 hp θα λάβουν μέρος στη φετινή έναρξη, στις 3 και 4 Μαΐου στο ADAC Actronics Rally Sulingen (Lower Saxony). Το σύνολο των συμμετεχόντων στο πρώτο και μοναδικό στον κόσμο ηλεκτρικό κύπελλο ράλι με αυτοκίνητα μιας μάρκας, εντυπωσιάζει με την ποικιλομορφία και τον διεθνή χαρακτήρα του. Θα διαγωνιστούν αθλητές οκτώ διαφορετικών εθνικοτήτων. Συνολικά, δέκα νέες ομάδες, συμπεριλαμβανομένων τεσσάρων αμιγώς γυναικείων και αρκετών μικτών πληρωμάτων, φέρνουν έναν αέρα ανανέωσης στη συναρπαστική διοργάνωση. Η Γαλλική FFSA χρησιμοποιεί και πάλι δύο Corsa Rally Electric στο πλαίσιο του προγράμματος ανάπτυξης νέων ταλέντων στην ακαδημία της. Φέτος, τα αυτοκίνητα θα καταλάβουν οι Emma Chalvin/Emy Ailloud-Perraud και Alizée Pottier/Joanna Verdier. Επίσης, στο πλαίσιο της προώθησης νέων ταλέντων, η Βελγική RACB, σε συνεργασία με την Opel Belgium, παραχώρησε ένα αυτοκίνητ

BAJA GREECE 2024 ...

Με τη συμμετοχή κορυφαίων ονομάτων των αγώνων Cross Country Rally θα πραγματοποιηθεί το BAJA GREECE - FIA WORLD BAJA CUP από 22 έως 25 Μαΐου στο Άργος Ορεστικό Καστοριάς. Ένας αγώνας που μέσα από σκληρή δουλειά δέκα και πλέον χρόνων, έχει κερδίσει την αναγνώριση στο εξωτερικό. Τόσο η άρτια διοργάνωση των προηγούμενων ετών, όσο και οι διαδρομές στα μοναδικά βουνά της Καστοριάς και της Φλώρινας, αποτελούν πόλο έλξης για ομάδες από την ελίτ του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Ήδη, έχει επιβεβαιώσει τη συμμετοχή του στον αγώνα, ο δύο φορές νικητής του FIA Παγκόσμιου Κυπέλλου, Σαουδάραβας οδηγός Yazeed Al-Rajhi, με μόνο στόχο τη νίκη που θα του δώσει το προβάδισμα για την κατάκτηση του φετινού επάθλου. Έχοντας κάνει ένα εξαιρετικό ξεκίνημα, αφού εξασφάλισε τη νίκη στον πρώτο γύρο του Κυπέλλου στην Σαουδική Αραβία μαζί με τον Γερμανό συνοδηγό του Timo Gottschalk, η συμμετοχή τους στο BAJA GREECE αναμένεται με τεράστιο ενδιαφέρον.                             Από τα Καλάβρυτα στο διεθνές καλεντάρι τ