Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Hyundai Motorsport ...


Η Hyundai Motorsport γιόρτασε μια ακόμη θέση στο πόντιουμ με τον Hayden Paddon, ο οποίος σφράγισε τη δεύτερη θέση στο Ράλι Σουηδίας, το δεύτερο γύρο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της FIA 2016 Ράλι (WRC).
Το αποτέλεσμα σηματοδοτεί την πρώτη φορά που η Hyundai Motorsport έχει πάρει back-to-back τερματισμούς στο WRC και αντιπροσωπεύει το δεύτερο βάθρο για το Νέας Γενιάς i20 WRC που έκανε το ντεμπούτο του στο Ράλι του Monte-Carlo τον περασμένο μήνα.
Υπογραμμίζοντας τις επιδόσεις του νέου οχήματος, ο Dani Sordo πρόσθεσε για δεύτερη φορά την παρουσία του στα έξι κορυφαία αποτελέσματα στους αγώνες ράλι του 2016, τερματίζοντας στην έκτη θέση. Ο Thierry Neuville εξασφάλισε επίσης τον τερματισμό και των τριών οχημάτων της Νέας Γενιάς i20 WRC ολοκληρώνοντας το ράλι.
Για τους Hayden Paddon και τον συνοδηγό του John Kennard, η δεύτερη θέση τους ισοδυναμεί με το προηγούμενο καλύτερο τους αποτέλεσμά - επιτεύχθηκε στη Σαρδηνία (Ράλι Ιταλίας) την περασμένη σεζόν του 2015 - και η βαθμολογία των 18 εργοστασιακών πόντων για την ομάδα, που είναι τώρα μόλις πέντε πόντους πίσω από την ομάδα της Volkswagen Motorsport που ηγείται της διοργάνωσης.
Ο Hayden Paddon δήλωσε: «Ένα βάθρο είναι ένα φανταστικό αποτέλεσμα για μένα και όλους στην ομάδα. Ελπίζαμε να είχε ένα λιγότερο αγχωτικό τερματισμό στο ράλι, αλλά δυστυχώς, είχαμε μια μικρή διαρροή νερού από το ψυγείο μετά από χτύπημα σε ένα κορμό κατά τη διάρκεια του αγώνα, το οποίο απαιτεί μερικές γρήγορες επισκευές. Ευτυχώς, ήμασταν σε θέση να βρούμε μια προσωρινή λύση και να επιστρέψουμε στο service area με τη δεύτερη θέση μας ανέπαφη! Είχαμε ένα καλό Σαββατοκύριακο και αισθάνθηκα πολύ άνετα με Νέας Γενιάς i20 WRC. Στο μέλλον, θα παλέψουμε περισσότερο για τη νίκη, αλλά θα χρειαστεί λίγο περισσότερη δουλειά στην οδήγηση μου και στο set-up του αυτοκινήτου. Δεν είμαστε πολύ μακριά από το στόχο μας και προς το παρόν, είμαστε ευχαριστημένοι με τη δεύτερη θέση".
Η Hyundai Motorsport έχει πλέον κατακτήσει δέκα θέσεις στο βάθρο, έχοντας εισέλθει στο WRC το 2014. Με τη Νέα Γενιά i20 WRC συνεχίζει να παρουσιάζει βελτιωμένες επιδόσεις και την ικανότητά της να ανταγωνιστεί την κορυφή της διοργάνωσης. Η ομάδα της Hyundai Motorsport θα αγωνισθεί και πάλι σε μόλις λίγες εβδομάδες στο Μεξικό, όπου φιλοξενεί τον 3ο γύρο του  Πρωταθλήματος του 2016.


Τελική Κατάταξη
S. Ogier / J. Ingrassia (Volkswagen Polo R WRC) 1:59:47.4
H. Paddon / J. Kennard (Hyundai New Generation i20 WRC) +29.8
M. Østberg / O. Floene (Ford Fiesta RS WRC) +55.6
A. Mikkelsen / A. Jaeger (Volkswagen Polo R WRC) +1:10.8
O. Tanak / R. Molder (Ford Fiesta RS WRC) +1:50.7
D. Sordo / M. Martí (Hyundai New Generation i20 WRC) +2:24.0
H. Solberg / I. Minor (Ford Fiesta RS WRC) +2:40.0
C. Breen / S. Martin (Citroën DS3 WRC) +2:44.6
E. Evans / C. Parry (Ford Fiesta R5) +5:17.0
T. Suninen / M. Markkula (Škoda Fabia R5) +5:31.6
...
14. T. Neuville / N. Gilsoul (Hyundai New Generation i20 WRC) +7:10.7

Κατάταξη Κατασκευστών / Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι FIA 2016
Volkswagen Motorsport 54 points / Hyundai Motorsport 49 / Volkswagen Motorsport II 30 / M-Sport World Rally Team 27  / DMACK World Rally Team 18 / Hyundai Motorsport N 14

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

13ο Ράλλυ Χανίων ...

Η ΑΛΑ Χανίων μετά από έγκριση της ΟΜΑΕ - ΕΠΑ διοργανώνει το 13ο Ράλλυ Χανίων που θα διεξαχθεί το Σάββατο 20, Super Ειδική στους Αγίους Αποστόλους, ώρα 17:00 και Κυριακή 21 Απριλίου 2024, δύο επαναλαμβανόμενες διαδρομές, η πρώτη στον Κονταρό στις Βρύσες Αποκορώνου, ώρα 10:00 και η δεύτερη στον Στύλο Μαλάξα. Οι παροχές της ΑΛΑ Χανίων προς τα πληρώματα εκτός Χανίων είναι μία διανυκτέρευση στο ξενοδοχείο Porto Kalamaki το Σάββατο 20 Απριλίου 2024. Χορηγοί του αγώνα είναι: Chania Cars & Trucks Κυριακίδης Κατασκευαστική Και συνδιοργανωτές: Περιφερειακή Ενότητα Χανίων Δήμος Χανίων Δήμος Αποκορώνου ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΟΙΞΕΙ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΔΔΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΕΩΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 12 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024 ΚΑΙ ΩΡΑ 23:59.

Στην πρίζα ...

Οι οδηγοί ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα είναι ευκολότερο να φορτίζουν τα οχήματά τους στο σπίτι και στην εργασία τους τα επόμενα χρόνια, μετά την αναθεώρηση της οδηγίας για την ενεργειακή απόδοση των κτιρίων (EPBD) από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Η οδηγία στοχεύει να βάλει την Ευρώπη στο δρόμο της πλήρους απανθρακοποίησης έως το 2050. Προσδιορίστηκαν χαρακτηριστικά που πρέπει να διαθέτουν όλες οι νέες κατασκευές, αλλά και αυτές που υπόκεινται σε ανακαινίσεις. Έτσι όλα τα νέα κτίρια, καθώς και τα υπάρχοντα που υπόκεινται σε ριζική ανακαίνιση, πρέπει τώρα να εγκαταστήσουν προ-καλωδίωση για τα σημεία φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Τι προβλέπει η νέα οδηγία Αυτό καλύπτει όλα τα απαραίτητα βήματα για να καταστεί δυνατή η εγκατάσταση σημείων φόρτισης. Επιπλέον, όλα τα νέα και ανακαινισμένα κτίρια με περισσότερες από πέντε θέσεις στάθμευσης αυτοκινήτων πρέπει να έχουν τουλάχιστον ένα σημείο φόρτισης για κάθε πέντε θέσεις και προκαλωδίωση για τους τουλάχιστον μισούς χώρους. Τα γραφεία που διαθέτουν

5ο Grand Prix - Κίνα ...

Το 5ο Grand Prix του φετινού Παγκόσμιου Πρωταθλήματος, επιστρέφει μετά από τέσσερα χρόνια απουσίας λόγω των μέτρων που ίσχυαν για τον κορονοϊό στην Κίνα, στην πίστα της Σαγκάης, και θα μεταδοθεί την Κυριακή, 21 Απριλίου, στις 10:00, ζωντανά, αποκλειστικά στο ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr ) και ετεροχρονισμένα στις 16:30 στον ΑΝΤ1. Οι λάτρεις του μηχανοκίνητου αθλητισμού, την  Παρασκευή 19 Απριλίου και το Σάββατο 20 Απριλίου, θα έχουν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν αποκλειστικά στο ΑΝΤ1+, τις ελεύθερες και τις κατατακτήριες δοκιμές των μονοθέσιων, που θα προετοιμάσουν το έδαφος για την τελική σειρά εκκίνησης, καθορίζοντας τη θέση κάθε οδηγού στο grid. Στο τελευταίο Grand Prix, που πραγματοποιήθηκε στην Κίνα το 2019, είχε κερδίσει ο Λιούις Χάμιλτον για λογαριασμό της Mercedes, με 2ο τον Βάλτερι Μπότας και 3ο τον Σεμπάστιαν Φέτελ, που οδηγούσε τότε για την Ferrari. Από τότε, δεν έχει μείνει τίποτα ίδιο. Αρχικά, έχουμε νέα μονοθέσια με διαφορετική δυναμική. Δευτερευόντως, έχουμε νέα