Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

26o Aττικό Rally Sprint ...


Η Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου, συνεχίζει την ενημέρωσή σας για το "26ο Αττικό 2016 Ράλλυ Σπριντ", μετά την έγκριση και του Συμπληρωματικού Κανονισμού από την ΕΠΑ / ΟΜΑΕ.
ΔΩΡΕΑΝ ΔΙΑΜΟΝΗ ΠΛΗΡΩΜΑΤΩΝ ΕΚΤΟΣ ΑΘΗΝΩΝ
Η ΑΛΑ, λαμβάνοντας υπόψιν την σημερινή οικονομική συγκυρία και στην προσπάθεια της να υποστηρίξει οικονομικά τις συμμετοχές αγωνιζόμενων εκτός Αθήνας, παρέχει για τις ημέρες του αγώνα στα πληρώματα αυτά δωρεάν διαμονή με πρωϊνό σε ξενοδοχείο της περιοχής του Μαραθώνα. Τα πληρώματα εκτός Αθήνας που θα ήθελαν να διανυκτερεύσουν δωρεάν ή θα ήθελαν επιπλέον ημέρες διαμονής ή περισσότερα δωμάτια (με σχετική έκπτωση), πρέπει να το δηλώσουν εγγράφως το αργότερο μέχρι την Λήξη των Εγγραφών Συμμετοχής την Παρασκευή 19.2.2016 ώρα 21:00 στη Γραμματεία του Αγώνα (Βολανάκη 3, Αμπελόκηποι).

ΦΥΛΑΞΗ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΤΗΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ 26.2.2016

Η Οργανωτική Επιτροπή, διερευνά το ενδεχόμενο να λειτουργήσει ελεγχόμενος χώρος φύλαξης για την διανυκτέρευση των αγωνιστικών αυτοκινήτων μετά την Πανηγυρική Εκκίνηση της Παρασκευής 26.2.2016. Η πραγματοποίηση αυτής της παροχής θα οριστικοποιηθεί εφόσον υπάρχει ικανός αριθμός αυτοκινήτων. 
Τα πληρώματα που επιθυμούν να παραμείνουν τα αυτοκίνητά τους στο χώρο αυτό, πρέπει να το δηλώσουν εγγράφως το αργότερο μέχρι την Λήξη των Εγγραφών Συμμετοχής την Παρασκευή 19.2.2016 ώρα 21:00 στη Γραμματεία του Αγώνα (Βολανάκη 3, Αμπελόκηποι).

ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΕΠΙΣΚΕΥΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΟΔΟΣΤΡΩΜΑΤΟΣ

Με την άμεση φροντίδα της Κ.Ε.Δ.ΜΑ. του Δήμου Μαραθώνα, ολοκληρώθηκαν οι εργασίες ασφαλτόστρωσης των τμημάτων της Ειδικής Διαδρομής όπου υπήρχαν κάποιες λακκούβες.ή το οδόστρωμα δεν ήταν όπως απαιτείται γαι την ομαλή διεξαγωγή της.

Πληροφορίες, Δηλώσεις Συμμετοχής, Συμπληρωματικος Κανονισμός στο www.ala-racingclub.gr

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

1ος Γύρος - Επιτυχής ...

Συναρπαστική ήταν η εξέλιξη του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, ενός αγώνα που είχε αρκετές ανακατατάξεις καθ’ όλη τη διάρκειά του. Τελικοί νικητές αναδείχθηκαν οι Σωκράτης Τσολακίδης-Γιώργος Πολυζώης, στην επιστροφή του δύο φορές Πρωταθλητή Ελλάδος στη χωμάτινη επιφάνεια. Ο αγώνας διοργανώθηκε από το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.) Πολύτιμη βοήθεια στους διοργανωτές παρείχαν ο Δήμος Θηβαίων, ο Δήμος Λειβαδέων και ο Δήμος Αλιάρτου-Θεσπιέων. Χορηγός του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας ήταν ο επίσημος διανομέας των λιπαντικών TEXACO, Tsellos. Με τον καλύτερο τρόπο ξεκίνησαν τις υποχρεώσεις τους στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος οι Τσολακίδης-Πολυζώης,. Το πλήρωμα του Skoda Fabia Rally2 Evo είδε από νωρίς να τίθενται εκτός αγώνα οι κύριοι αντίπαλοί του και στη συνέχεια ελέγχοντας τον συναγωνισμό, κέρδισε τις τρεις τελευταίες Ειδικές Διαδρομές του αγώνα. Νωρίτερα, οι «Παναγιώτης Ρουστέμης»-Χρήστος Μπακλώρης, οι οποίοι βρέθηκαν να προηγούνται έπειτα από τις δύο πρώτες

Αναγέννηση ...

Το Στρατιωτικό Αεροδρόμιο Τρίπολης θα υποδεχτεί το Σαββατοκύριακο 20 και 21 Απριλίου, 45 οδηγούς, οι οποίοι θα λάβουν μέρος στον πρώτο αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας στις κατηγορίες Ν&Α, Ε, Formula Saloon και Ιστορικών! Διοργανωτές είναι τα Σωματεία “Αγωνιστικός Σύλλογος Ιδιοκτητών Σπορ αυτοκινήτων” (ΑΣΙΣΑ) και “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.). Η κατηγορία Ν&Α συγκέντρωσε 11 οδηγούς, οι οποίοι θα αγωνιστούν με στόχο τη νίκη στην πρεμιέρα του θεσμού. Με τετρακίνητο Lancer της Ομάδας Ν θα αγωνιστεί ο 26χρονος Ταξιάρχης Ασημακόπουλος, ευελπιστώντας η τύχη να είναι με το μέρος του στην Τρίπολη, σε αντίθεση με την πρόσφατη Ανάβαση Ριτσώνας. Γνωστός από τη συμμετοχή του σε αγώνες ταχύτητας παλαιότερα, ο Σάκης Ηλιάδης επιστρέφει στην πίστα με ένα Mitsubishi Lancer Evo IX και θα διεκδικήσει τη νίκη, ενώ για πρώτη φορά θα εκκινήσει σε αγώνα ταχύτητας ο 27χρονος τοπικός, Δημήτρης Μουργελάς με ένα Mitsubishi Lancer Evo VIII. Από τη Ρόδο θα ταξιδέψ

Νέος Κ.Ο.Κ. ...

Προ των πυλών βρίσκεται ο αναμορφωμένος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας με τις ποινές να αφορούν στον οδηγό και όχι στο όχημα. «Ο αναμορφωμένος ΚΟΚ θα έχει νέα πολιτική ποινών, επικεντρωμένη στην οδική ασφάλεια. Δεν μας ενδιαφέρει να τιμωρήσουμε, πρωτίστως, τους παραβάτες, μας ενδιαφέρει να είναι εφαρμόσιμες οι ποινές, να είναι δίκαιες και να αντιστοιχούν στη σοβαρότητα και στην επικινδυνότητα κάθε παράβασης» , τόνισε η υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδια για τις μεταφορές, Χριστίνα Αλεξοπούλου. Για πρώτη φορά, σύμφωνα με τον νέο ΚΟΚ, που αναμένεται να τεθεί σε διαβούλευση το επόμενο διάστημα, κατηγοριοποιούνται οι ποινές και αυστηροποιούνται, ανάλογα με τη σοβαρότητα της παράβασης (πχ. κινητό τηλέφωνο, κράνος, ζώνη κ.α.).   «Ο νέος ΚΟΚ, που θα ανταποκρίνεται στις νέες συνθήκες, βρίσκεται σε τελικό στάδιο επεξεργασίας και πρόκειται συντόμως να τεθεί σε δημόσια διαβούλευση, πριν πάρει τον δρόμο για τη Βουλή» ανέφερε και υποστήριξε ότι ο αναμορφωμένος ΚΟΚ θα έχει νέα πολιτική ποινών,