Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η Volvo επεκτείνει τη γκάμα της .....


Η Volvo Cars παρουσιάζει μία νέα, σπονδυλωτή αρχιτεκτονική πάνω στην οποία θα βασιστούν τα νέα μικρότερα, compact μοντέλα της. Η νέα πλατφόρμα ονομάζεται Compact Modular Architecture – CMA ή σε ελεύθερη απόδοση στα ελληνικά «Σπονδυλωτή Compact Αρχιτεκτονική». Πρόκειται για μια μικρότερη αλλά εξίσου προηγμένη εκδοχή της αναγνωρισμένης και πολύ επιτυχημένης SPA (Scalable Product Architecture) - Μεταβλητή Αρχιτεκτονική Προϊόντος. Το πρώτο αυτοκίνητο της σουηδικής μάρκας που θα βασίζεται στη CMA αναμένεται να λανσαριστεί το 2017.
Με την παρουσίαση και της CMA, πλέον όλα τα μελλοντικά αυτοκίνητα της Volvo θα βασίζονται πάνω σε μόλις δύο ευέλικτες και απολύτως ευμετάβλητες αρχιτεκτονικές. Η παράλληλη εξέλιξη της SPA και της CMA αποτελεί το θεμέλιο της προϊοντικής ανανέωσης και στρατηγικής ανάπτυξης της Volvo, η οποία περιλαμβάνει την αντικατάσταση όλων των μοντέλων της γκάμας της μέσα στα επόμενα τέσσερα χρόνια, αλλά και ετήσιες πωλήσεις περίπου 800.000 αυτοκινήτων. Η εν λόγω διαδικασία ξεκίνησε με το λανσάρισμα του XC90, με επόμενο μοντέλο να είναι το Νέο S90.


Η CMA επιτρέπει στη Volvo Cars να λανσάρει compact μοντέλα με τα ίδια premium μηχανικά χαρακτηριστικά που απολαμβάνουν οι πελάτες των μεγαλύτερων μοντέλων της, τα οποία είναι βασισμένα στην SPA. Στα κοινά τεχνολογικά στοιχεία ανάμεσα στην SPA και τη CMA θα περιλαμβάνονται συνδυασμοί κινητήρων-κιβωτίων (τόσο συμβατικές όσο και νέες, υβριδικές plug-in εκδοχές), μονάδες ψυχαγωγίας και πληροφόρησης, κλιματισμού, δίκτυα δεδομένων και συστήματα ασφαλείας που θα φέρουν τη σουηδική εταιρεία ακόμα πιο κοντά στη υλοποίηση του Vision 2020 (Όραμα 2020): τις μηδενικές απώλειες ζωής ή σοβαρούς τραυματισμούς οποιουδήποτε επιβαίνει σε ένα καινούργιο μοντέλο Volvo το οποίο εμπλέκεται σε κάποιο ατύχημα.
«Η ευελιξία της CMA απελευθερώνει τους μηχανικούς και τους σχεδιαστές της Volvo, επιτρέποντάς τους να σχεδιάσουν και υλοποιήσουν νέες, καινοτόμες εφαρμογές, ενώ την ίδια στιγμή θα βελτιώνουν την ευκολία οδήγησης, προσφέροντας τεχνολογίες διασύνδεσης και πρωτοποριακά χαρακτηριστικά ασφαλείας», δήλωσε ο ο Δρ. Πήτερ Μέρτενς (Dr. Peter Mertens), Ανώτερος Αντιπρόεδρος Έρευνας και Ανάπτυξης της Volvo Cars.
Η CMA θα αλλάξει επίσης τον τρόπο με τον οποίο η Volvo Cars θα κατασκευάζει τα αυτοκίνητά  της στο μέλλον, καθώς στην ίδια αρχιτεκτονική θα βασίζεται μια ευρεία γκάμα μοντέλων, κινητήρων και κιβωτίων ταχυτήτων, ηλεκτρικών συστημάτων και τεχνολογιών ποικίλης πολυπλοκότητας. Με αυτόν τον τρόπο θα προκύπτουν σημαντικές οικονομίες κλίμακας και βελτιστοποιημένη διαδικασία κατασκευής.
Η CMA της Volvo σχεδιάστηκε εξαρχής για να δεχθεί ηλεκτροκίνηση - προσφέροντας μια νέα διπλή μονάδα με υβριδική plug-in εκδοχή που εξελίχθηκε αποκλειστικά για τη νέα αρχιτεκτονική. 


Η Volvo Cars προσδοκά σημαντική αύξηση των πωλήσεών της παγκοσμίως, καθώς η επερχόμενη γκάμα των μοντέλων της που βασίζονται στη CMA θα έχει ένα πραγματικά παγκόσμιο αποτύπωμα και θα οδηγήσει τη σουηδική φίρμα σε νέες, συναρπαστικές κατηγορίες μοντέλων.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

13ο Ράλλυ Χανίων ...

Η ΑΛΑ Χανίων μετά από έγκριση της ΟΜΑΕ - ΕΠΑ διοργανώνει το 13ο Ράλλυ Χανίων που θα διεξαχθεί το Σάββατο 20, Super Ειδική στους Αγίους Αποστόλους, ώρα 17:00 και Κυριακή 21 Απριλίου 2024, δύο επαναλαμβανόμενες διαδρομές, η πρώτη στον Κονταρό στις Βρύσες Αποκορώνου, ώρα 10:00 και η δεύτερη στον Στύλο Μαλάξα. Οι παροχές της ΑΛΑ Χανίων προς τα πληρώματα εκτός Χανίων είναι μία διανυκτέρευση στο ξενοδοχείο Porto Kalamaki το Σάββατο 20 Απριλίου 2024. Χορηγοί του αγώνα είναι: Chania Cars & Trucks Κυριακίδης Κατασκευαστική Και συνδιοργανωτές: Περιφερειακή Ενότητα Χανίων Δήμος Χανίων Δήμος Αποκορώνου ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΟΙΞΕΙ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΔΔΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΕΩΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 12 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024 ΚΑΙ ΩΡΑ 23:59.

Στην πρίζα ...

Οι οδηγοί ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα είναι ευκολότερο να φορτίζουν τα οχήματά τους στο σπίτι και στην εργασία τους τα επόμενα χρόνια, μετά την αναθεώρηση της οδηγίας για την ενεργειακή απόδοση των κτιρίων (EPBD) από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Η οδηγία στοχεύει να βάλει την Ευρώπη στο δρόμο της πλήρους απανθρακοποίησης έως το 2050. Προσδιορίστηκαν χαρακτηριστικά που πρέπει να διαθέτουν όλες οι νέες κατασκευές, αλλά και αυτές που υπόκεινται σε ανακαινίσεις. Έτσι όλα τα νέα κτίρια, καθώς και τα υπάρχοντα που υπόκεινται σε ριζική ανακαίνιση, πρέπει τώρα να εγκαταστήσουν προ-καλωδίωση για τα σημεία φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Τι προβλέπει η νέα οδηγία Αυτό καλύπτει όλα τα απαραίτητα βήματα για να καταστεί δυνατή η εγκατάσταση σημείων φόρτισης. Επιπλέον, όλα τα νέα και ανακαινισμένα κτίρια με περισσότερες από πέντε θέσεις στάθμευσης αυτοκινήτων πρέπει να έχουν τουλάχιστον ένα σημείο φόρτισης για κάθε πέντε θέσεις και προκαλωδίωση για τους τουλάχιστον μισούς χώρους. Τα γραφεία που διαθέτουν

Πρεμιέρα ...

Η πρεμιέρα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας ολοκληρώθηκε στο Στρατιωτικό Αεροδρόμιο της Τρίπολης με τους οδηγούς των κατηγοριών Ν+Α, Ε, Formula Saloon και Ιστορικών να προσφέρουν όμορφο θέαμα στην επανέναρξη του θεσμού έπειτα από αρκετά χρόνια. Το «χορό» άνοιξε ο αγώνας της Ομάδας Ν+Α , με τον Σάκη Ηλιάδη να πανηγυρίζει την πρώτη νίκη της χρονιάς στην κατηγορία. Στην επιστροφή του στο μπάκετ ενός Mitsubishi Lancer Evo IX, ο Ελευσίνιος οδηγός που εκκινούσε από την πρώτη θέση του grid κατάφερε να κρατήσει πίσω του καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα τον κυριότερο αντίπαλό του, Ταξιάρχη Ασημακόπουλο. Ο 27χρονος οδηγός του Mitsubishi Lancer Evo VIII αν και προσπάθησε να κυνηγήσει τον νικητή, εν τέλει ολοκλήρωσε τον αγώνα στην διόλου ευκαταφρόνητη δεύτερη θέση στην Ομάδα Ν+Α. Το βάθρο της κατηγορίας συμπλήρωσε ο Ματθαίος Μπουρλίδης με Mitsubishi Lancer Evo VIII, ο οποίος αν και έπεσε προσωρινά τέταρτος, ανέκτησε τη θέση του. Ο Δημήτρης Μουργελάς με ίδιο αυτοκίνητο τερμάτισε τέταρτος. Πιο