Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Σύστημα Citroën Connect Box ......


Η Citroën συνεχίζει να πρωτοπορεί στον τομέα της ασφάλειας που παραδοσιακά έδινε ιδιαίτερη έμφαση, καθώς και στις υπηρεσίες της, προσφέροντας μια συνολικά ξεχωριστή εμπειρία αυτοκίνησης! Σήμερα είναι απόλυτα χαρακτηρισμένη ως μια προηγμένη μάρκα που ξεφεύγει από τα συνηθισμένα, εστιάζοντας τόσο στα προϊόντα, όσο και στις υπηρεσίες που προσφέρει, με γνώμονα την ικανοποίηση και την ασφάλεια των πελατών της.    
Με το νέο σύστημα Citroën Connect Box, το οποίο ενσωματώνεται ήδη σε αρκετά μοντέλα της γκάμας της, όπως στο νέο C4 και C5 καθώς και στα DS3 και DS5, αποτελεί μια νέα υπηρεσία της Citroën η οποία, χρησιμοποιώντας μια ανεξάρτητη κάρτα SIM, επιτρέπει την επικοινωνία του οδηγού/επιβατών μέσω μικροφώνου και των ηχείων του αυτοκινήτου με σωστικά μέσα σε περίπτωση ατυχήματος ή ακινητοποίησης λόγω βλάβης. Πιο συγκεκριμένα:

Κλήση Ανάγκης

Αυτόματα (σε περίπτωση ενεργοποίησης των μηχανισμών του αυτοκινήτου – π.χ. ατύχημα) και χειροκίνητα (πατώντας το πλήκτρο SOS για οποιαδήποτε άλλη ανάγκη – π.χ. αδιαθεσία) το σύστημα Citroën Connect Box πραγματοποιεί κλήση ανάγκης στον  πανευρωπαϊκό αριθμό ανάγκης 112 που απαντάται από ειδική υπηρεσία του Ο.Τ.Ε.. Η συγκεκριμένη υπηρεσία, αναλόγως της περίπτωσης, διαβιβάζει την κλήση στην αρμόδια υπηρεσία διάσωσης ή διακομιδής.

Κλήση για βοήθεια

Σε περίπτωση βλάβης, πιέζοντας το πλήκτρο με το σήμα της Citroën, το σύστημα Citroën Connect Box πραγματοποιεί κλήση στον αριθμό της οδικής βοήθειας της Citroën Assistance στην Ελλάδα (+302106727830). Μετά την κλήση, ο οδηγός συνεννοείται με το τηλεφωνικό κέντρο της οδικής βοήθειας μέσω του ενσωματωμένου μικροφώνου.


Eco Driving και Εικονικό Ιστορικό Service

Προσφέρεται στον πελάτη, μέσω της προσωπικής του σελίδας MyCITROËN, αξιόπιστη ενημέρωση για την κατανάλωση καυσίμων του και των εκπομπών CO2 καθώς και ένας ηλεκτρονικός οδηγός παρακολούθησης και ελέγχου των service που έχουν γίνει και προτείνονται για το αυτοκίνητό του. 
Το σύστημα Citroën Connect Box ενεργοποιείται κατά τη διαδικασία Προετοιμασίας Νέου Οχήματος. (24 ώρες για πλήρη λειτουργία).

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

13ο Ράλλυ Χανίων ...

Η ΑΛΑ Χανίων μετά από έγκριση της ΟΜΑΕ - ΕΠΑ διοργανώνει το 13ο Ράλλυ Χανίων που θα διεξαχθεί το Σάββατο 20, Super Ειδική στους Αγίους Αποστόλους, ώρα 17:00 και Κυριακή 21 Απριλίου 2024, δύο επαναλαμβανόμενες διαδρομές, η πρώτη στον Κονταρό στις Βρύσες Αποκορώνου, ώρα 10:00 και η δεύτερη στον Στύλο Μαλάξα. Οι παροχές της ΑΛΑ Χανίων προς τα πληρώματα εκτός Χανίων είναι μία διανυκτέρευση στο ξενοδοχείο Porto Kalamaki το Σάββατο 20 Απριλίου 2024. Χορηγοί του αγώνα είναι: Chania Cars & Trucks Κυριακίδης Κατασκευαστική Και συνδιοργανωτές: Περιφερειακή Ενότητα Χανίων Δήμος Χανίων Δήμος Αποκορώνου ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΟΙΞΕΙ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΔΔΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΕΩΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 12 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024 ΚΑΙ ΩΡΑ 23:59.

Στην πρίζα ...

Οι οδηγοί ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα είναι ευκολότερο να φορτίζουν τα οχήματά τους στο σπίτι και στην εργασία τους τα επόμενα χρόνια, μετά την αναθεώρηση της οδηγίας για την ενεργειακή απόδοση των κτιρίων (EPBD) από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Η οδηγία στοχεύει να βάλει την Ευρώπη στο δρόμο της πλήρους απανθρακοποίησης έως το 2050. Προσδιορίστηκαν χαρακτηριστικά που πρέπει να διαθέτουν όλες οι νέες κατασκευές, αλλά και αυτές που υπόκεινται σε ανακαινίσεις. Έτσι όλα τα νέα κτίρια, καθώς και τα υπάρχοντα που υπόκεινται σε ριζική ανακαίνιση, πρέπει τώρα να εγκαταστήσουν προ-καλωδίωση για τα σημεία φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Τι προβλέπει η νέα οδηγία Αυτό καλύπτει όλα τα απαραίτητα βήματα για να καταστεί δυνατή η εγκατάσταση σημείων φόρτισης. Επιπλέον, όλα τα νέα και ανακαινισμένα κτίρια με περισσότερες από πέντε θέσεις στάθμευσης αυτοκινήτων πρέπει να έχουν τουλάχιστον ένα σημείο φόρτισης για κάθε πέντε θέσεις και προκαλωδίωση για τους τουλάχιστον μισούς χώρους. Τα γραφεία που διαθέτουν

Πρεμιέρα ...

Η πρεμιέρα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας ολοκληρώθηκε στο Στρατιωτικό Αεροδρόμιο της Τρίπολης με τους οδηγούς των κατηγοριών Ν+Α, Ε, Formula Saloon και Ιστορικών να προσφέρουν όμορφο θέαμα στην επανέναρξη του θεσμού έπειτα από αρκετά χρόνια. Το «χορό» άνοιξε ο αγώνας της Ομάδας Ν+Α , με τον Σάκη Ηλιάδη να πανηγυρίζει την πρώτη νίκη της χρονιάς στην κατηγορία. Στην επιστροφή του στο μπάκετ ενός Mitsubishi Lancer Evo IX, ο Ελευσίνιος οδηγός που εκκινούσε από την πρώτη θέση του grid κατάφερε να κρατήσει πίσω του καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα τον κυριότερο αντίπαλό του, Ταξιάρχη Ασημακόπουλο. Ο 27χρονος οδηγός του Mitsubishi Lancer Evo VIII αν και προσπάθησε να κυνηγήσει τον νικητή, εν τέλει ολοκλήρωσε τον αγώνα στην διόλου ευκαταφρόνητη δεύτερη θέση στην Ομάδα Ν+Α. Το βάθρο της κατηγορίας συμπλήρωσε ο Ματθαίος Μπουρλίδης με Mitsubishi Lancer Evo VIII, ο οποίος αν και έπεσε προσωρινά τέταρτος, ανέκτησε τη θέση του. Ο Δημήτρης Μουργελάς με ίδιο αυτοκίνητο τερμάτισε τέταρτος. Πιο