Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ξεκίνησε η δράση ......


Με την ειδική διαδρομή του Πισσώνα ξεκίνησε το Σάββατο η αγωνιστική δράση στο 3ο Φθινοπωρινό Ράλλυ Αμαρύνθου. Εκεί, οι Καμπύλης-Σταμέλος με το εντυπωσιακό Skoda Fabia S2000 πέτυχαν τον ταχύτερο χρόνο, δείχνοντας από νωρίς τις άγριες διαθέσεις τους. Σε απόσταση αναπνοής βρίσκονται οι Φιλιππίδης-Μαχαίρας με το Mitsubishi Lancer Evo IX, μόλις 1 δευτ. μακριά από τους πρωτοπόρους. Όπως καταλαβαίνετε, η μάχη για την κορυφή προμηνύεται συναρπαστική αύριο. Την έκπληξη στη στεγνή εναρκτήρια ειδική του αγώνα, πέτυχαν οι Τασιόπουλος-Μπασιούκας, οι οποίοι με το Citroen Saxo VTS βρίσκονται στην τρίτη θέση γενικής και παράλληλα πρώτοι στην F2.


Μουδιασμένα ξεκίνησαν το 3ο Φθινοπωρινό Ράλλυ Αμαρύνθου οι νικητές του 2013, Γιάννης και Γιώργος Γύζης, οι οποίοι με το Renault Clio Williams είναι στη δεύτερη θέση της δικίνητης κατηγορίας. Την τριάδα στην F2 κλείνουν οι Βασιλειάδης-Παπανδρέου με Citroen AX.
Στα ιστορικά, το φαβορί Γιοβάς-Γρηγοριάδης (Audi 80 GT) προηγείται, με τους Μουρτζούκο-Καραδημήτρη (BMW 2002 Ti) και Κασιδόπουλο-Πάλλα με Toyota Starlet να ακολουθούν.


Κλατάρισμα αντιμετώπισαν με το «καλημέρα» οι Πλάγος-Ρέντης με το Peugeot 106 S16. Η προσπάθεια του πληρώματος για την κατάκτηση του τίτλου στην F2 δεν ξεκίνησε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Μηχανική βλάβη έθεσε εκτός αγώνα τους Κούλη-Σουλάνη με Peugeot 106 S16. 
Tο Σάββατο το πρόγραμμα περιλαμβάνει την Πανηγυρική Εκκίνηση του αγώνα στην Πλατεία Αμαρύνθου στις 18.00.


Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

1ος Γύρος - Επιτυχής ...

Συναρπαστική ήταν η εξέλιξη του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, ενός αγώνα που είχε αρκετές ανακατατάξεις καθ’ όλη τη διάρκειά του. Τελικοί νικητές αναδείχθηκαν οι Σωκράτης Τσολακίδης-Γιώργος Πολυζώης, στην επιστροφή του δύο φορές Πρωταθλητή Ελλάδος στη χωμάτινη επιφάνεια. Ο αγώνας διοργανώθηκε από το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.) Πολύτιμη βοήθεια στους διοργανωτές παρείχαν ο Δήμος Θηβαίων, ο Δήμος Λειβαδέων και ο Δήμος Αλιάρτου-Θεσπιέων. Χορηγός του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας ήταν ο επίσημος διανομέας των λιπαντικών TEXACO, Tsellos. Με τον καλύτερο τρόπο ξεκίνησαν τις υποχρεώσεις τους στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος οι Τσολακίδης-Πολυζώης,. Το πλήρωμα του Skoda Fabia Rally2 Evo είδε από νωρίς να τίθενται εκτός αγώνα οι κύριοι αντίπαλοί του και στη συνέχεια ελέγχοντας τον συναγωνισμό, κέρδισε τις τρεις τελευταίες Ειδικές Διαδρομές του αγώνα. Νωρίτερα, οι «Παναγιώτης Ρουστέμης»-Χρήστος Μπακλώρης, οι οποίοι βρέθηκαν να προηγούνται έπειτα από τις δύο πρώτες

Αναγέννηση ...

Το Στρατιωτικό Αεροδρόμιο Τρίπολης θα υποδεχτεί το Σαββατοκύριακο 20 και 21 Απριλίου, 45 οδηγούς, οι οποίοι θα λάβουν μέρος στον πρώτο αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας στις κατηγορίες Ν&Α, Ε, Formula Saloon και Ιστορικών! Διοργανωτές είναι τα Σωματεία “Αγωνιστικός Σύλλογος Ιδιοκτητών Σπορ αυτοκινήτων” (ΑΣΙΣΑ) και “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.). Η κατηγορία Ν&Α συγκέντρωσε 11 οδηγούς, οι οποίοι θα αγωνιστούν με στόχο τη νίκη στην πρεμιέρα του θεσμού. Με τετρακίνητο Lancer της Ομάδας Ν θα αγωνιστεί ο 26χρονος Ταξιάρχης Ασημακόπουλος, ευελπιστώντας η τύχη να είναι με το μέρος του στην Τρίπολη, σε αντίθεση με την πρόσφατη Ανάβαση Ριτσώνας. Γνωστός από τη συμμετοχή του σε αγώνες ταχύτητας παλαιότερα, ο Σάκης Ηλιάδης επιστρέφει στην πίστα με ένα Mitsubishi Lancer Evo IX και θα διεκδικήσει τη νίκη, ενώ για πρώτη φορά θα εκκινήσει σε αγώνα ταχύτητας ο 27χρονος τοπικός, Δημήτρης Μουργελάς με ένα Mitsubishi Lancer Evo VIII. Από τη Ρόδο θα ταξιδέψ

Νέος Κ.Ο.Κ. ...

Προ των πυλών βρίσκεται ο αναμορφωμένος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας με τις ποινές να αφορούν στον οδηγό και όχι στο όχημα. «Ο αναμορφωμένος ΚΟΚ θα έχει νέα πολιτική ποινών, επικεντρωμένη στην οδική ασφάλεια. Δεν μας ενδιαφέρει να τιμωρήσουμε, πρωτίστως, τους παραβάτες, μας ενδιαφέρει να είναι εφαρμόσιμες οι ποινές, να είναι δίκαιες και να αντιστοιχούν στη σοβαρότητα και στην επικινδυνότητα κάθε παράβασης» , τόνισε η υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδια για τις μεταφορές, Χριστίνα Αλεξοπούλου. Για πρώτη φορά, σύμφωνα με τον νέο ΚΟΚ, που αναμένεται να τεθεί σε διαβούλευση το επόμενο διάστημα, κατηγοριοποιούνται οι ποινές και αυστηροποιούνται, ανάλογα με τη σοβαρότητα της παράβασης (πχ. κινητό τηλέφωνο, κράνος, ζώνη κ.α.).   «Ο νέος ΚΟΚ, που θα ανταποκρίνεται στις νέες συνθήκες, βρίσκεται σε τελικό στάδιο επεξεργασίας και πρόκειται συντόμως να τεθεί σε δημόσια διαβούλευση, πριν πάρει τον δρόμο για τη Βουλή» ανέφερε και υποστήριξε ότι ο αναμορφωμένος ΚΟΚ θα έχει νέα πολιτική ποινών,