Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Επιτυχίες Ο.Μ.Α.Θ. ......


Ακόμα ένα Σαββατοκύριακο γεμάτο αγώνες, ακόμα ένα Σαββατοκύριακο γεμάτο επιτυχίες για τον Όμιλο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας
Ξεκινώντας από την ανάβαση Τοξοτών Ξάνθης όπου οι αθλητές μας πέτυχαν σχεδόν το απόλυτο με δύο συμμετοχές και με μία πρώτη θέση και μία δεύτερη.
Ο Κώστας Ψιλιώτης δεν αντιμετώπισε προβλήματα με τον ανταγωνισμό επικρατώντας με το πολύ δυνατό  Caralis Ford Escort MKII του στην κατηγορία 1601κ.εκ.-2000 κ.εκ. στην ίσως πιο ανταγωνιστική κατηγορία του αγώνα. Μάλιστα ο Βολιώτης αθλητής έχει καταφέρει το απόλυτο με δύο συμμετοχές στο κύπελλο αναβάσεων/ταχύτητας και δύο νίκες στην κατηγορία του.
Τέλος ο Πάνος  Αναστασίου είδε στο τέλος της χρονιάς να επιβραβεύονται οι κόποι όλης της χρονιάς.
Ο νεαρός αθλητής συμμετείχε σε αρκετές αναβάσεις το 2015 και στην τελευταία του προγράμματος του κατάφερε να ανέβει στο βάθρο της μεικτής κατηγορίας 1401 κ.εκ.-1600 κ.εκ. χάνοντας την πρώτη θέση χωρίς όμως ο χρόνος του να μην θεωρείται ανταγωνιστικός ειδικά αν στην εξίσωση μπει και το γεγονός πως η πρωτιά πήγε σε πολύ δυνατότερο αυτοκίνητο. 



Αξίζει να σημειωθεί πως ο Αναστασίου ανέβηκε για πρώτη φορά στην καριέρα σε βάθρο αγώνα αναβάσεων.
Τέλος χρονιά πειραματισμού είναι σίγουρα το 2015 για τον Βασίλη Πρίντζιο. Η Opel Ascona του αποδείχθηκε πολύ δυνατή για την index 14 όπου και δήλωσε συμμετοχή με αποτέλεσμα να μεταφερθεί στην index 13 χωρίς όμως να καταφέρει κάτι καλό εκεί στην πρώτη του μόλις επίσημη συμμετοχή σε αγώνα dragster.



Πλέον το βλέμμα στρέφεται στο ερχόμενο Σαββατοκύριακο και στο Φθινοπωρινό ράλλυ Αμαρύνθου με το δίδυμο Πλάγου-Ρέντη να κυνηγάνε την νίκη στην Α6 που θα τους εξασφαλίσει όχι μόνο και την μαθηματική κατάκτηση του πανελληνίου κυπέλλου ράλλυ στην κλάση Α6  αλλά και το πρωτάθλημα της κατηγορίας F2. Και μπορεί το έργο τους να φαίνεται εύκολο με τους κύριους ανταγωνιστές τους στην βαθμολογία να μην συμμετέχουν αλλά η διάκριση στην κατηγορία κάθε άλλο παρά εύκολη είναι με εξαιρετικά ταχείς συνδυασμούς τόσο στην Α6 όσο και στις υπόλοιπες κλάσεις που απαρτίζουν την F2.



Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας θέλει να ευχηθεί στους αθλητές του καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

13ο Ράλλυ Χανίων ...

Η ΑΛΑ Χανίων μετά από έγκριση της ΟΜΑΕ - ΕΠΑ διοργανώνει το 13ο Ράλλυ Χανίων που θα διεξαχθεί το Σάββατο 20, Super Ειδική στους Αγίους Αποστόλους, ώρα 17:00 και Κυριακή 21 Απριλίου 2024, δύο επαναλαμβανόμενες διαδρομές, η πρώτη στον Κονταρό στις Βρύσες Αποκορώνου, ώρα 10:00 και η δεύτερη στον Στύλο Μαλάξα. Οι παροχές της ΑΛΑ Χανίων προς τα πληρώματα εκτός Χανίων είναι μία διανυκτέρευση στο ξενοδοχείο Porto Kalamaki το Σάββατο 20 Απριλίου 2024. Χορηγοί του αγώνα είναι: Chania Cars & Trucks Κυριακίδης Κατασκευαστική Και συνδιοργανωτές: Περιφερειακή Ενότητα Χανίων Δήμος Χανίων Δήμος Αποκορώνου ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΟΙΞΕΙ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΔΔΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΕΩΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 12 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024 ΚΑΙ ΩΡΑ 23:59.

BAJA GREECE 2024 ...

Με τη συμμετοχή κορυφαίων ονομάτων των αγώνων Cross Country Rally θα πραγματοποιηθεί το BAJA GREECE - FIA WORLD BAJA CUP από 22 έως 25 Μαΐου στο Άργος Ορεστικό Καστοριάς. Ένας αγώνας που μέσα από σκληρή δουλειά δέκα και πλέον χρόνων, έχει κερδίσει την αναγνώριση στο εξωτερικό. Τόσο η άρτια διοργάνωση των προηγούμενων ετών, όσο και οι διαδρομές στα μοναδικά βουνά της Καστοριάς και της Φλώρινας, αποτελούν πόλο έλξης για ομάδες από την ελίτ του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Ήδη, έχει επιβεβαιώσει τη συμμετοχή του στον αγώνα, ο δύο φορές νικητής του FIA Παγκόσμιου Κυπέλλου, Σαουδάραβας οδηγός Yazeed Al-Rajhi, με μόνο στόχο τη νίκη που θα του δώσει το προβάδισμα για την κατάκτηση του φετινού επάθλου. Έχοντας κάνει ένα εξαιρετικό ξεκίνημα, αφού εξασφάλισε τη νίκη στον πρώτο γύρο του Κυπέλλου στην Σαουδική Αραβία μαζί με τον Γερμανό συνοδηγό του Timo Gottschalk, η συμμετοχή τους στο BAJA GREECE αναμένεται με τεράστιο ενδιαφέρον.                             Από τα Καλάβρυτα στο διεθνές καλεντάρι τ

Opel Grandland SUV ...

Κομψό και δυναμικό, ευρύχωρο, ευέλικτο και αμιγώς ηλεκτρικό. Αυτό είναι το νέο Grandland, που παρουσίασε σήμερα η Opel! Στο νέο μοντέλο διακρίνουμε πολλά από τα σχεδιαστικά χαρακτηριστικά που πρωτοείδαμε στο πρωτότυπο Opel Experimental, για πρώτη φορά σε μοντέλο παραγωγής. Αυτά τα χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν το 3D Vizor με το φωτιζόμενο λογότυπο του ‘Κεραυνού’, που τοποθετείται περήφανα στο κέντρο της μάσκας, καθώς και τα μόνιμα φωτιζόμενα γράμματα "OPEL" στο πίσω μέρος. Άλλα ενδιαφέροντα χαρακτηριστικά αποτελούν το σύστημα φωτισμού Intelli-Lux Pixel HD με περισσότερα από 50.000 αυτόνομα στοιχεία, η νέα πλατφόρμα STLA Medium για τα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα και η νέα, επίπεδη εγκατάσταση της μπαταρίας, που επιτρέπει την τοποθέτηση μιας μπαταρίας χωρητικότητας 98 kWh, η οποία χαρίζει στο Grandland Electric έως και περίπου 700 km ηλεκτρικής αυτονομίας (WLTP1). “Το λανσάρισμα του νέου Grandland αποτελεί ορόσημο για την Opel. Πλέον, κάθε μοντέλο της Opel, χωρίς εξαίρεση, είναι δι