Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Το Νέο Outlander PHEV στο Baja Portalegre 500 Challenge .....


Η Mitsubishi Motors Corporation (MMC) σκοπεύει να συμμετέχει με ένα Outlander PHEV, το μοναδικό twin-motor 4WD στην παραγωγή σήμερα, στο Baja Portalegre 500 cross-country rally που πρόκειται να διεξαχθεί στην περιφέρεια Portalegre στο ανατολικό τμήμα της Πορτογαλίας, 22 – 24 Οκτωβρίου. Το αγωνιστικό αυτοκίνητο θα οδηγήσει ο Hiroshi Masuoka της MMC νικητής του Ράλι Dakar δύο συνεχόμενες χρονιές το 2002 και 2003. Ο H. Masuoka θα είναι επίσης αρχηγός της ομάδας. Στη δομή και διοίκηση της ομάδας που αγωνίζεται στο Baja Portalegre κατά κύριο λόγο συμμετέχουν στελέχη της MMC, μεταξύ των οποίων ο team manager (διευθυντής της ομάδας) και ο τεχνικός διευθυντής Yasuo Tanaka, Ειδικός από το Τμήμα Έρευνας Εξαρτημάτων Ηλεκτρικών Οχημάτων - Electric Vehicle (EV) Component Research Department, Development Engineering Office ενώ μηχανολογική υποστήριξη παρέχουν τέσσερις μηχανικοί του τμήματός του.
Το Baja Portalegre 500 διεξήχθη για πρώτη φορά το 1987 και φέτος γιορτάζει την 29η διοργάνωση του. Πρόκειται για ένα cross-country rally που διοργανώνει η Πορτογαλική Λέσχη Αυτοκινήτου. Οι αγωνιζόμενοι θα οδηγήσουν περίπου 500 km κυρίως με υψηλές ταχύτητες σε ομαλούς αλλά χωμάτινους δρόμους. 
Εδώ διεξάγεται ο 9ος Γύρος του Παγκοσμίου Κυπέλλου Cross Country Rally της FIA, ένας αγώνας στον οποίο άσοι των ράλι από όλο τον κόσμο συμμετέχουν κάθε χρόνο σαν ένα είδος προθέρμανσης στο Ράλι Dakar, την παγκοσμίως πιο απαιτητική διοργάνωση του είδους. Ο αγώνας αποτελείται από τρεις κατηγορίες – αυτοκίνητο, μοτοσικλέτα και τετράτροχα – και η συμμετοχή αναμένεται να ξεπεράσει τα 300 οχήματα. 


 Αγωνιστικό Outlander PHEV
Βασισμένο στο μοντέλο παραγωγής αλλά με τις απαραίτητες μετατροπές για αυτοκίνητο ράλι, το Outlander PHEV είναι η συμμετοχή MMC με σκοπό την εξέλιξη των EV και των τεχνολογιών 4WD. Χρησιμοποιεί τη μπαταρία του μοντέλου παραγωγής – που αποτελεί τη καρδιά ενός plug-in υβριδικού οχήματος – αλλά με μετατροπές στη δομή ώστε να επιτευχθεί μεγαλύτερη χωρητικότητα και ισχύς. Το σύστημα ελέγχει τους ηλεκτροκινητήρες και έχει τροποποιηθεί ώστε να προσφέρει υψηλότερη ισχύ. Επιπλέον, η γεννήτρια και ο κινητήρας που παρέχουν ρεύμα στη μπαταρία και στους ηλεκτροκινητήρες έχουν αναβαθμιστεί για αύξηση της απόδοσης ισχύος και των επιδόσεων του συστήματος. Σε ό,τι αφορά το αμάξωμα, πέρα από την τοποθέτηση ενός roll cage και λοιπού εξοπλισμού ασφάλειας, οι επιδόσεις off-road έχουν βελτιωθεί για να αξιοποιηθεί πλήρως το αναβαθμισμένο σύστημα PHEV. Λεπτομερείς αλλαγές περιλαμβάνουν αυξημένη απόσταση από το έδαφος και μακρύτερη διαδρομή της ανάρτησης με ελαστικά ράλι μεγαλύτερης διαμέτρου. Αυτές οι αλλαγές θα αυξήσουν τα όρια επιδόσεων του Outlander PHEV σε σκληρές συνθήκες ράλι και τα πολύτιμα δεδομένα που συλλέγονται κατά τη διάρκεια του αγώνα θα χρησιμοποιηθούν στην εξέλιξη αυτοκινήτων παραγωγής.


Λίγα Λόγια από τον Αρχηγό της Ομάδας & Οδηγό Hiroshi Masuoka 
 “Όπως γνωρίζετε, το Outlander PHEV έχει λάβει θετικές κριτικές σε Ιαπωνία και Ευρώπη για την ομαλή και σταθερή δυναμική συμπεριφορά που προσφέρει το σύστημα μετάδοσης Twin Motor 4WD. Το Baja Portalegre 500 απαιτεί από τους αγωνιζόμενους να τρέχουν σε μία διαδρομή 500 km χωρίς διακοπή -εκτός από κάποια 20λεπτα για service - σε χώμα με υψηλές ταχύτητες αλλά και πολύ σκληροτράχηλα εδάφη.”
Πρόσθεσε: “Για ένα plug-in υβριδικό όχημα όπως το Outlander PHEV μας, αυτό απαιτεί τα μέγιστα επίπεδα αντοχής των ηλεκτροκινητήρων και της μπαταρίας. Με πολλούς αγωνιζόμενους στο φετινό Baja Portalegre 500, είμαι αποφασισμένος να δείξω τα υψηλά επίπεδα δυναμικής συμπεριφοράς και αντοχής του rally Outlander PHEV που προέρχονται από το μοντέλο παραγωγής σε άτομα από όλο τον κόσμο.”
Κατέληξε λέγοντας:” Με την υποστήριξη των μηχανικών εξέλιξης EV της MMC, θα τρέξουμε στοχεύοντας σε μία θέση μεταξύ των νικητών χρησιμοποιώντας τον αγώνα για να καταδείξουμε την αναβαθμισμένη δύναμη των EV εξαρτημάτων του Outlander PHEV παράλληλα με το βαθμό εξέλιξης της τεχνολογίας ελέγχου του 4WD μας. Απώτερος σκοπός είναι η περαιτέρω εξέλιξη του plug-in υβριδικού συστήματος EV στο μέλλον.»
Πέραν του Baja Portalegre 500, η MMC θα παρέχει υποστήριξη (εξιδεικευμένα οχήματα και ομάδες μηχανολόγων), όπως το 2013 και 2014, στην ομάδα Two & Four Motor Sports που κατεβάζει ένα Outlander PHEV στο FIA Asia Cross Country Rally 2015 που ξεκινά από την Ταϊλάνδη 8 – 14 Αυγούστου.
Το Asia Cross Country Rally 2015 γιορτάζει φέτος την 20ή του επέτειο. Οι συμμετέχοντες θα πρέπει να διανύσουν 2.500km σε δύσκολες περιοχές και σε ορεινές διαδρομές με εκκίνηση και τερματισμό στην αρχαία πόλη Chiang Mai βόρεια της Ταϊλάνδης. Γι’ αυτό τον αγώνα όπου θα χρησιμοποιηθεί ένα Outlander PHEV ίδιων προδιαγραφών με αυτό που τρέχει στο Baja Partalegre 500, η ομάδα Two & Four Motor Sports θα προσπαθήσει να κερδίσει μία θέση μεταξύ των νικητών, με την υποστήριξη της τεχνογνωσίας που έχει αποκτήσει τα δύο τελευταία χρόνια. 

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Καλή Αρχή ...

Το 60ό Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος βρίσκεται μια ανάσα από την πρεμιέρα του, αφού το Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, ο πρώτος γύρος του θεσμού, έχει τυπικά ξεκινήσει με την τέλεση της Πανηγυρικής Εκκίνησης στην Κεντρική Πλατεία της Θήβας, το βράδυ του Σαββάτου. Οι θεατές, φίλοι του μηχανοκίνητου αθλητισμού και κάτοικοι της περιοχής, κατέκλυσαν την πλατεία, γνωρίζοντας από κοντά τα 36 πληρώματα που θα συμμετάσχουν την Κυριακή στον αγώνα. Στην εκδήλωση έδωσαν το παρών, μεταξύ άλλων, ο Δήμαρχος Θηβαίων κ. Γιώργος Αναστασίου, η Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού, κ. Φανή Παπαθωμά, ο Αντιπεριφερειάρχης Π.Ε. Βοιωτίας, κ. Γιώργος Ντασιώτης καθώς και πλήθος Αντιδημάρχων και Δημοτικών Συμβούλων της περιοχής. Νωρίτερα, στις εγκαταστάσεις του επίσημου διανομέα των λιπαντικών Texaco, Tsellos στη Θήβα είχε λάβει χώρα ο Διοικητικός και Τεχνικός Έλεγχος του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, με τα πληρώματα να είναι ευδιάθετα και να είναι έτοιμα να δώσουν τον καλύτερό τους εαυτό στις 5 Ειδικές Διαδρομές του αγώνα. Το α

1ος Γύρος - Επιτυχής ...

Συναρπαστική ήταν η εξέλιξη του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, ενός αγώνα που είχε αρκετές ανακατατάξεις καθ’ όλη τη διάρκειά του. Τελικοί νικητές αναδείχθηκαν οι Σωκράτης Τσολακίδης-Γιώργος Πολυζώης, στην επιστροφή του δύο φορές Πρωταθλητή Ελλάδος στη χωμάτινη επιφάνεια. Ο αγώνας διοργανώθηκε από το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.) Πολύτιμη βοήθεια στους διοργανωτές παρείχαν ο Δήμος Θηβαίων, ο Δήμος Λειβαδέων και ο Δήμος Αλιάρτου-Θεσπιέων. Χορηγός του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας ήταν ο επίσημος διανομέας των λιπαντικών TEXACO, Tsellos. Με τον καλύτερο τρόπο ξεκίνησαν τις υποχρεώσεις τους στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος οι Τσολακίδης-Πολυζώης,. Το πλήρωμα του Skoda Fabia Rally2 Evo είδε από νωρίς να τίθενται εκτός αγώνα οι κύριοι αντίπαλοί του και στη συνέχεια ελέγχοντας τον συναγωνισμό, κέρδισε τις τρεις τελευταίες Ειδικές Διαδρομές του αγώνα. Νωρίτερα, οι «Παναγιώτης Ρουστέμης»-Χρήστος Μπακλώρης, οι οποίοι βρέθηκαν να προηγούνται έπειτα από τις δύο πρώτες

1η Δεξιοτεχνία Νεμέας ...

Στις 14 Απριλίου θα διεξαχθεί η Δεξιοτεχνία Νεμέας στο χώρο του Οινοποιητικού Συνεταιρισμού Νεμέας. Ο αγώνας θα εκκινήσει στις 09:00. Σύμφωνα με την νέα εγκύκλιο της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού για τις Δεξιοτεχνίες προκειμένου να δηλώσει κάποιος συμμετοχή απαιτούνται τα ακόλουθα: • Άδεια Οδήγησης σε ισχύ (επιπλέον να μην παρακρατείτε από καμία δημόσια αρχή) • Άδεια Κυκλοφορίας ή Αγωνιστική Άδεια Κυκλοφορίας σε ισχύ (δεν δύναται να συμμετάσχουν οχήματα με πινακίδες ΔΟΚ, με Μ ή σε προσωρινή ακινησία) *σε περίπτωση διαφορετικού κατόχου-αγωνιζομένου απαιτείται Υ.Δ. παραχώρησης • Δελτίο Αθλητή τύπου Δ (κόστος ημερήσιου 20€ και ετήσιου 60€) • Ιατρική βεβαίωση σύμφωνα με τον αθλητικό νόμο (επισυνάπτεται αρχείο παρακάτω) Τέλος οι δηλώσεις συμμετοχών θα πραγματοποιούνται αποκλειστικά μέσω ΣΔΔΑ μέχρι και την Παρασκευή 12/4/2024. Η ασφάλεια του αγώνα καθορίζεται από την ΟΜΑΕ στα 20€ και καταβάλλεται με την δήλωση συμμετοχής στο ΣΔΔΑ ενώ η συμμετοχή της λέσχης είναι 50€ και καταβάλλεται • είτε