19/6/15

Η Nissan πάει… “ταμείο” .....


Με μια επένδυση παγκοσμίου βεληνεκούς στο UEFA Champions League, η Nissan  έχει ήδη δρέψει τους καρπούς της, χάρη σε μια δοκιμασμένη στρατηγική που στόχο έχει να τοποθετήσει την μάρκα στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος των πελατών της–και όχι μόνο-.
H Ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία, έχει ήδη διανύσει το πρώτο έτος από τα συνολικά τέσσερα χρόνια της χορηγικής συμφωνίας με την πιο διάσημη διασυλλογική διοργάνωση ποδοσφαίρου στον κόσμο και με την ευκαιρία αυτή,  ο Roel de Vries, από την θέση του Corporate Vice President, Head of Marketing & Brand Strategy της Nissan, δήλωσε ότι η μάρκα είναι απόλυτα ικανοποιημένη με τον τρόπο που έχει εξελιχθεί μέχρι στιγμής, η συνεργασία αυτή. "Είμαστε πολύ ευχαριστημένοι με τα αποτελέσματα μέχρι στιγμής”, είπε. "Έχουμε μετρήσει τον αντίκτυπο που έχει η συγκεκριμένη  χορηγία  και τα αποτελέσματα στην Ευρώπη είναι πράγματι πολύ ενθαρρυντικά".


Η συνεργασία με το UEFA Champions League, στηρίζεται στο “Innovation that Excites” που πρεσβεύει η Nissan  και στόχος της μάρκας είναι να διεισδύσει πρωταρχικά στη συνείδηση των Ευρωπαίων  καταναλωτών και  για τα επόμενα τρία χρόνια, στα νοικοκυριά όλου του κόσμου.

Δείτε video από τις συναρπαστικές  δράσεις  της Nissan, στον τελικό του UEFA Champions League στο Βερολίνο στο ΕΔΩ!