Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Αναρτήσεις

Η λεπτομέρεια κάνει τη διαφορά ...

Η δεύτερη ημέρα του Ιστορικού Ράλλυ Ελλάδος για την κατηγορία Regularity, αποδείχτηκε άσκηση άσκηση ακριβείας για δυνατούς λύτες! Το σημερινό σκέλος, με μήκος 312 χιλιόμετρα ήταν το μεγαλύτερο του αγώνα, με τους συμμετέχοντες να αναχωρούν από τη Λάρισα, και μέσω θρυλικών διαδρομών από την Ελασσόνα και την Καλαμπάκα να καταλήγουν στα Τρίκαλα. Το έργο των πληρωμάτων αποδείχθηκε αρκετά δύσκολο, αφού οι 19 προγραμματισμένες ασκήσεις ακριβείας ήταν ιδιαίτερα απαιτητικές. Δεν είναι τυχαίο, ότι αρκετοί παραμένουν στο «παιχνίδι» χάρη στον κανονισμό Τζόκερ της FIA, σύμφωνα με τον οποίο στο τέλος κάθε σκέλους η χειρότερη επίδοση ενός πληρώματος τίθεται αυτόματα εκτός της συνολικής προσπάθειάς του. Όπως από την αρχή πρόδιδε η ποιότητα των ονομάτων των συμμετεχόντων, το επίπεδο του ανταγωνισμού αποδεικνύεται ιδιαίτερα υψηλό! Είναι χαρακτηριστικό ότι μετά από δύο ημέρες, οι εννέα πρώτοι στην κατάταξη χωρίζονται από μόλις 20 βαθμούς ποινής, γεγονός που σημαίνει ότι μόνο ξεκάθαρη δεν είναι η υπόθ

Στο ρυθμό του Σωκράτη Τσολακίδη ...

Το πρώτο σκέλος του Ιστορικού Ράλλυ Ελλάδος, που προσμετράει τόσο στο Παν.Π.Ράλλυ, όσο και στο Κύπελλο Βορείου Ελλάδος, είχε μεγάλο πρωταγωνιστή τους Τσολακίδη-Δήμο με το Skoda Fabia R5. Η καρδιά του μηχανοκίνητου αθλητισμού χτυπάει στη Θεσσαλία και μαζί με τα μοναδικά αυτοκίνητα της κατηγορίας Regularity, τη δική τους παράσταση στις ειδικές διαδρομές έδωσαν και οι πρωταγωνιστές του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ράλλυ. Ο διήμερος αγώνας προσμετράει στο εθνικό Πρωτάθλημα και το Πρωτάθλημα Ιστορικών Αυτοκινήτων, ενώ η σημερινή ημέρα προσμέτρησε και σαν ο τέταρτος γύρος στο Κύπελλο Βορείου Ελλάδος. Σε κάθε περίπτωση, μεγάλοι πρωταγωνιστές ήταν οι Σωκράτης Τσολακίδης-Χρήστος Δήμος με το εντυπωσιακό Skoda Fabia R5. Οι νικητές του «ελληνικού» Ράλλυ Ακρόπολις, αλλά και του Ράλλυ Δ.Ε.Θ., σημείωσαν τον ταχύτερο χρόνο και στις τέσσερις ειδικές διαδρομές του σκέλους, δημιουργώντας μία διαφορά ασφαλείας από τους διώκτες τους. Ο Πρωταθλητής Ελλάδας του 2003 έχει κάνει ένα σημαντικό βήμα για να κατα

Historic Rally of Greece - Live ...

Η εξέλιξη ...

Historic Rally of Greece ...

Eμπρός από το Αρχαίο Θέατρο της Λάρισας, παρουσία πλήθους θεατών, αλλά και εκπροσώπων της τοπικής αυτοδιοίκησης, δόθηκε νωρίτερα η εκκίνηση του Ιστορικού Ράλλυ Ελλάδος 2017.  Αρχικά τη ράμπα πέρασαν 27 κλασικά αυτοκίνητα που συμμετέχουν στον αγώνα στο πλαίσιο του Επάθλου Ιστορικών Regularity Αυτοκινήτων της Διεθνούς Ομοσπονδίας Μηχανοκίνητου Αθλητισμού (FIA), καθώς και του αντίστοιχου Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ιστορικών Αυτοκινήτων Ράλλυ, ενώ στη συνέχεια ακολούθησαν τα 28 πληρώματα που θα αγωνιστούν τις επόμενες δύο ημέρες για το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ, το Πρωτάθλημα και τα Κύπελλα Ράλλυ Ιστορικών Αυτοκινήτων και το Κύπελλο Ράλλυ Βορείου Ελλάδος. Το «παρών» στην εκδήλωση έδωσε τόσο ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας, Κώστας Αγοραστός, όσο και ο Δήμαρχος Λάρισας, της πόλης που φιλοξενεί τον αγώνα, Απόστολος Καλογιάννης. Από πλευράς τοπικής αυτοδιοίκησης, τα πληρώματα τίμησαν με την παρουσία τους οι κ.κ. Χρήστος Μιχαλάκης, Αντιπεριφερειάρχης Τρικάλων, Γρηγόρης Παπαχαραλάμπους, Πρό