Η δεύτερη ημέρα του Ιστορικού Ράλλυ Ελλάδος για την κατηγορία Regularity, αποδείχτηκε άσκηση άσκηση ακριβείας για δυνατούς λύτες! Το σημερινό σκέλος, με μήκος 312 χιλιόμετρα ήταν το μεγαλύτερο του αγώνα, με τους συμμετέχοντες να αναχωρούν από τη Λάρισα, και μέσω θρυλικών διαδρομών από την Ελασσόνα και την Καλαμπάκα να καταλήγουν στα Τρίκαλα. Το έργο των πληρωμάτων αποδείχθηκε αρκετά δύσκολο, αφού οι 19 προγραμματισμένες ασκήσεις ακριβείας ήταν ιδιαίτερα απαιτητικές. Δεν είναι τυχαίο, ότι αρκετοί παραμένουν στο «παιχνίδι» χάρη στον κανονισμό Τζόκερ της FIA, σύμφωνα με τον οποίο στο τέλος κάθε σκέλους η χειρότερη επίδοση ενός πληρώματος τίθεται αυτόματα εκτός της συνολικής προσπάθειάς του. Όπως από την αρχή πρόδιδε η ποιότητα των ονομάτων των συμμετεχόντων, το επίπεδο του ανταγωνισμού αποδεικνύεται ιδιαίτερα υψηλό! Είναι χαρακτηριστικό ότι μετά από δύο ημέρες, οι εννέα πρώτοι στην κατάταξη χωρίζονται από μόλις 20 βαθμούς ποινής, γεγονός που σημαίνει ότι μόνο ξεκάθαρη δεν είναι η υπόθ