Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Αναρτήσεις

Opel Vivaro ...

Το Opel Vivaro είναι πραγματικά πολυτάλαντο. Λειτουργεί σαν ένας ευέλικτος και αξιόπιστος συνεργάτης και ταυτόχρονα αποδοτικό μέσο μεταφοράς. Χάρη στις πολυάριθμες επιλογές διαμόρφωσης εσωτερικού είναι το δημοφιλέστερο επαγγελματικό όχημα της Opel. Τώρα, το Vivaro ανοίγει ένα νέο κεφάλαιο στην ιστορία του – με τις εξαιρετικά άνετες και ευέλικτες επιβατικές εκδόσεις Vivaro Tourer και Vivaro Combi+. Και τα δύο νέο μοντέλα έχουν το εξής κοινό: κορυφαίο εξοπλισμό και ανέσεις επιπέδου επιβατικού αυτοκινήτου, μεταβλητές διατάξεις καθισμάτων και καινοτόμες τεχνολογίες και συστήματα υποστήριξης. Για παράδειγμα, cruise control με περιοριστική ταχύτητας, δερμάτινο τιμόνι και φώτα ομίχλης στάνταρ και στις τρεις εκδόσεις. Επιπλέον, το Vivaro Tourer θα εντυπωσιάσει με μερικές ακόμα σχεδιαστικές λεπτομέρειες όταν κάνει την παγκόσμια πρεμιέρα του στο φετινό Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης (14 – 24 Σεπτεμβρίου). «Οι νέες επιβατικές εκδόσεις μας, Opel Vivaro Tourer και Combi+, διευρύνουν τρομερ

Το ΑΣΕΑΔ για την Προσφυγή του Γεωργίου Καφαντάρη ...

Αναφορικά με την ασκηθείσα ενώπιον του ΑΣΕΑΔ προσφυγή του Γεωργίου Καφαντάρη για την ακύρωση της απόφασης του Εφετείου και αυτή των Αγωνοδικών  του  1ου Αγώνα RMC της 12-03-2017, η οποία εκδικάσθηκε ενώπιον του παραπάνω δικαιοδοτικού οργάνου, μας επιδόθηκε το επισυναπτόμενο έγγραφο, με το οποίο  μας γνωστοποιείται η απόρριψη της προσφυγής του αθλητή. Θα ακολουθήσει περαιτέρω ενημέρωση όταν λάβουμε την θεωρημένη απόφαση. Προσπάθειες διαφόρων προσώπων να απαξιώσουν θεσμικά όργανα του αθλητικού νόμου, είναι απόλυτα κατακριτέες και μόνο κακό μπορούν να κάνουν στο χώρο του μηχανοκίνητου αθλητισμού, σε ατομικό δε επίπεδο αποπροσανατολίζουν τους αθλητές από τους αθλητικούς στόχους τους. ΑΠΟΦΑΣΗ ΑΣΕΑΔ

Προηγείται στο WRC Trophy ο Ιορδάνης Σερδερίδης ...

Από βροχόπτωση σημαδεύτηκε το πρώτο σκέλος του Ράλλυ Γερμανίας, με τον Ιορδάνη Σερδερίδη να μην πτοείται, να κάνει σωστή επιλογή ελαστικών και να βρίσκεται στην κορυφή του WRC Trophy. Ο Έλληνας εκπρόσωπός μας στο Παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλλυ είχε ωραία μάχη καθ ‘όλη τη διάρκεια της ημέρας με το Γάλλο αντίπαλό του, κινήθηκε έξυπνα και βρίσκεται εντός των αρχικών του στόχων.  Ο Σερδερίδης ξεκίνησε επιφυλακτικά την προσπάθειά του, πολύ γρήγορα ανέβασε όμως ρυθμό και σκαρφάλωσε θέσεις στη γενική κατάταξη: «Παρά τις δύσκολες συνθήκες, χρησιμοποιήσαμε το κατάλληλο set up, κάνοντας παράλληλα σωστή επιλογή ελαστικών. Έτσι, ανταπεξήλθαμε με επιτυχία στις γλιστερές συνθήκες του πρώτου σκέλους.», ήταν τα λόγια του Καβαλιώτη οδηγού που πρόσθεσε: «Είχαμε ωραία κόντρα με τον αντίπαλό μας καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας. Στην τελευταία ειδική της ημέρας πιέσαμε και καταφέραμε να περάσουμε στην κορυφή. Αισθάνομαι οτι στο πρώτο σκέλος του Ράλλυ Γερμανίας οδήγησα καλύτερα από κάθε άλλη μου εμφάνιση στ

50ο Rally ΔΕΘ ...

Ο Αυτοκινητιστικός Όμιλος Θεσσαλονίκης, ένας από τους κορυφαίους διοργανωτές αγώνων αυτοκινήτου στην Ελλάδα και αυτός που επί δεκαετίες διοργανώνει με επιτυχία το Rally Δ.Ε.Θ., τον μακροβιότερο αγώνα της χώρας μετά το Rally Acropolis, εργάζεται με εντατικούς ρυθμούς προετοιμάζοντας το 50ο επετειακό Rally Δ.Ε.Θ. Κύριος στόχος της φετινής διοργάνωσης να εκπλήξει θετικά αγωνιζόμενους, θεατές αλλά και υποστηρικτές. Τα πληρώματα που είναι η "ψυχή" κάθε αγώνα, θα απολαύσουν τις υπέροχες ειδικές διαδρομές του Χολωμόντα, εκεί που "ανδρώθηκε" η πλειοψηφία της αφρόκρεμας των Ελλήνων οδηγών αγώνων αυτοκινήτου. Ειδικές διαδρομές που στο σύνολό τους θα απαιτήσουν από τα πληρώματα το μέγιστο των δεξιοτήτων και από τα αγωνιστικά το μέγιστο της αντοχής τους. Έτσι, η επιλογή των ειδικών διαδρομών αλλά και γενικότερα ο σχεδιασμός του αγώνα θα αποζημιώσουν από μόνα τους τον κόπο όλων όσων ανηφορίσουν στον μαγευτικό Χολωμόντα. Για τους αναποφάσιστους η πληθώρα σημείων θέασης και