Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Αναρτήσεις

H DATSUN EINAI EΔΩ !

Το παράδειγμα της Renault, η οποία επανέφερε στο προσκήνιο της ευρωπαϊκής αγοράς την Dacia ως μία χαμηλού κόστους αυτοκινητοβιομηχανία, πρόκειται να ακολουθήσει η Nissan. Σύμφωνα με δηλώσεις του Carlos Ghosn, Διευθύνοντα Συμβούλου της Nissan, μέχρι το 2014 η Datsun θα έχει επιστρέψει στην ενεργό δράση, παράγοντας χαμηλού κόστους "προϊόντα", τα οποία θα διαθέτει σε αναπτυσσόμενες αγορές. Αφετηρία για την Datsun θα αποτελέσουν η Ρωσία, η Ινδία και η Ινδονησία, όπου η Nissan θα προχωρήσει μέσα στα επόμενα δύο χρόνια σε επενδύσεις ύψους 400 εκατομμυρίων δολαρίων, με σκοπό να ενισχύσει την παρουσία της στις αγορές της Νοτιοανατολικής Ασίας.

DUNLOP COME BACK ...

Η Dunlop είχε μια απίστευτα επιτυχημένη χρονιά το 2011. Αποτέλεσε την κύρια επιλογή των πρωτοπόρων τόσο στα αμερικανικά όσο και στα ευρωπαϊκά πρωταθλήματα του Le Mans και έχει αναγγείλει ότι θα επιστρέψει δριμύτερη και στα δύο πρωταθλήματα. Η Dunlop θα εμπλακεί επίσης και στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής της FIA ως ο κύριος προμηθευτής ελαστικών. Το νέο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα φέρνει μαζί του τον ενθουσιασμό του πολύ διάσημου αθλητικούς γεγονότος, το Le Mans 24 Ώρες, στις τέσσερις ηπείρους για το 2012, με νέους αγώνες στην Ασία, τη Μέση Ανατολή, τη Λατινική Αμερική και τη Βόρεια Αμερική. Μετά από την επιτυχία της Dunlop να κερδίσει το πρωτάθλημα του 2011 στην πολύ απαιτητική κατηγορία πρωτοτύπων LMP2, ακόμη περισσότερες ομάδες αυτής της κατηγορίας έχουν επιλέξει να αγωνιστούν με ελαστικά Dunlop παρά με οποιοδήποτε άλλο εμπορικό σήμα ελαστικών αυτοκινήτου. Στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα του Le Mans, που έχει μια σειρά 6 εξαντλητικών 6ωρων αγώνων στο πρόγραμμα αυτό το έτος, η Dunlop είν

12o RALLY XANIΩΝ

Το 12ο Ράλι Χανίων που θα διεξαχθεί στις 7-8 Απριλίου, βρίσκεται ήδη στο τελικό στάδιο της προετοιμασίας. Η Α.Λ.Α. Χανίων για μία ακόμη χρονιά υπόσχεται ένα ξεχωριστό αγώνα τόσο για τους θεατές όσο και για τα  πληρώματα. Καινοτομία του 12ου Ράλι είναι ότι η ράμπα εκκίνησης-τερματισμού θα βρίσκεται στη πιο πολυσύχναστη περιοχή της πόλης των Χανίων τους Αγίους Αποστόλους. Στον ίδιο χώρο επίσης θα πραγματοποιηθεί δύο φορές και η super ειδική του φετινού αγώνα. Ο φετινός αγώνας αποτελείται από 151km συνολικού μήκους εκ των οποίων τα 58km είναι το μήκος των ειδικών διαδρομών. Το πρόγραμμα του αγώνα είναι ως εξής: Σάββατο 7/4 Εκκίνηση στους Αγ. Αποστόλους στις 6:00μμ και 1η super ειδική Αγ. Απόστολοι 2.3km Κυριακή 8/4 2η ειδική, Άπτερα-Μαλάξα 9.36km 3η ειδική, Βαντές-Κοντόπουλα 11.4km 4η ειδική, Άπτερα-Μαλάξα 9.36km 5η ειδική, Βαντές-Κοντόπουλα 11.4km 6η ειδική, Βαντές-Κοντόπουλα 11.4km 7η super ειδική Αγ. Απόστολοι 2.3km Τερματισμός στους Αγ. Αποστόλους σ

1ος ΑΓΩΝΑΣ ΚΥΠΕΛΛΟΥ DRIFT & GP 2012

Η START LINE διοργανώνει την Τετάρτη 4 Απριλίου 2012 τον 1ο αγώνα για το Κύπελλο “ START LINE DRIFT & GP 2012” με ώρα έναρξης 18:30. Οι συμμετοχές λήγουν την Παρασκευή 30/3 ώρα 20:00. Δεν γίνονται δεκτές συμμετοχές αυτοκινήτων με ελεύθερες εξατμίσεις. Βαθμολογητές του αγώνα DRIFT θα είναι οι κ.κ. Θεόδωρος Βούλγαρης, Θεόδωρος Ευκαρπίδης και Ηλίας Τσιφετάκης. Για περισσότερες πληροφορίες στα τηλέφωνα 210 9812341, 210 9821069 και στο 6977 660565.

ΠΑΡΑΤΑΣΗ ...

Κατόπιν εγκρίσεως της   ΕΠΑ/ΕΘΕΑ, παρατείνεται την υποβολή δηλώσεων συμμετοχής, τόσο για το 31ο Ράλλυ Φθιώτιδος όσο και για το 4ο Ράλλυ Σπρίντ Μπράλου, μέχρι την Παρασκευή   23 Μαρτίου 2012 και ώρα 21:00. Υπενθυμίζεται ότι, σύμφωνα με τον γενικό κανονισμό, με τη λήξη της ΠΑΡΑΤΑΣΗΣ υποβολής δήλωσης συμμετοχών , ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΔΕΚΤΕΣ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΟΣΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΥΝΟΔΕΥΟΝΤΑΙ  ΑΠΟ ΤΟ ΑΠΟΔΕΙΚΤΙΚΟ ΠΛΗΡΩΜΗΣ  ΤΟΥ ΠΑΡΑΒΟΛΟΥ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ Η Οργανωτική Επιτροπή  

Η Mercedes-Benz Μέγας Χορηγός στο 11ο Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις

Για δεύτερη συνεχή χρονιά η Mercedes - Benz βρίσκεται δίπλα στο Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις σαν Μέγας Χορηγός. Η εταιρεία που έχει συνδέσει άρρηκτα το όνομά της με την εξέλιξη του αυτοκινήτου, επέλεξε, όπως και το 2011, να υποστηρίξει έναν από τους κορυφαίους αγώνες Ιστορικών αυτοκινήτων όπως είναι το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις, το οποίο στην 11η εκδοχή του, φέτος, αναμένεται να υποδεχτεί πλήθος συμμετοχών από την Ελλάδα και το εξωτερικό. H «ανανέωση» μιας τόσο σημαντικής συνεργασίας αποτελεί επιβεβαίωση τόσο των προσπαθειών που γίνονται για την άρτια σχεδίαση ενός τόσο σημαντικού γεγονότος, όσο και του υψηλού επιπέδου της διοργάνωσης του αγώνα. A γωνιστικό Τμήμα ΕΛΠΑ

Ο Σ.Ο.Α.Α.Β.Ε. ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΠΑ/ΕΘΕΑ ΤΗΣ ΟΜΑΕ

Κύριοι, η νέα αγωνιστική χρονιά δεν άρχισε και με τους καλύτερους οιωνούς. Μετράμε πλέον μόλις ένα μήνα και το φαινόμενο ακύρωσης αγώνων, λόγω έλλειψης συμμετοχών είναι μια σκληρή πραγματικότητα. Ακόμα, όμως και όταν οι αγώνες διεξάγονται ο αριθμός των συμμετοχών τους είναι δραματικά μειωμένος. Θα συμφωνήσουμε , λοιπόν , πως αυτές οι εξελίξεις είναι απόρροια των δύσκολων καιρών που περνάμε. Συνοπτικά λοιπόν η κατάσταση έχει ως εξής : Οι λέσχες καλούνται να διοργανώσουν φέτος αγώνες  , που κοστίζουν το ίδιο όπως και προ κρίσης, ΑΛΛΆ με λιγότερες συμμετοχές και σαφώς λιγότερους χορηγούς, πράγμα που σημαίνει πρακτικά ίδια έξοδα αλλά λιγότερα έσοδα. Οι αγωνιζόμενοι καλούνται να λάβουν μέρος σε αγώνες με λίγες έως και καθόλου παροχές ενώ φυσικά ο αριθμός των αγώνων δεν έχει μειωθεί δραστικά. Γνωρίζοντας , λοιπόν, όλα αυτά και κατανοώντας φαινομενικά η Ο.Μ.Α.Ε. την κατάσταση , η απόφασή σας για την μείωση του παράβολου συμμετοχής στις κατηγορίες κάτω από 1600κ.ε. φάνηκε ως έν