Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Αναρτήσεις

TO EΛ.ΙΝ.Η.Ο. ΕΘΝΙΚΟΣ ΦΟΡΕΑΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

Επισφράγισμα της πολυετούς συνεργασίας του ΕΛ.ΙΝ.Η.Ο με την ΕΛΠΑ και φυσική συνέπεια των επιτυχιών που έχει σημειώσει σε διοργανώσεις μηχανοκίνητου αθλητισμού με ηλιακά, ηλεκτρικά, υβριδικά και εναλλακτικών καυσίμων αυτοκίνητα, κατά τα τελευταία χρόνια, αποτέλεσε η κατόπιν προτάσεως της ΕΛΠΑ αναγνώρισή του από   τη Διεθνή Ομοσπονδία Αυτοκινήτου ως εθνικού φορέα ανάπτυξης της αθλητικής δραστηριότητας με αυτοκίνητα νέας τεχνολογίας στη χώρα μας. Το ΕΛ.ΙΝ.Η.Ο, κατά την άσκηση των νέων του αρμοδιοτήτων, θα προβεί, μέσα στα πλαίσια της εθνικής νομοθεσίας και των κανονισμών της Διεθνούς Ομοσπονδίας Αυτοκινήτου, σε όλες εκείνες τις ενέργειες και δράσεις που απαιτούνται για την επίτευξη αυτού του στόχου, ο οποίος εντάσσεται στους καταστατικούς σκοπούς   του Ινστιτούτου, δηλαδή της με κάθε νόμιμο τρόπο προώθησης της διάδοσης των αυτοκινήτων νέας τεχνολογίας. Ειδικότερα, πέραν των όποιων άλλων ενεργειών, θα μεριμνήσει για την εκπαίδευση στελεχών, την αναγνώριση φορέων διοργάνωσης εκδηλώσεων μηχ

1-2 γιά την ZORRI MOTOSPORT

Σε πανηγυρικό κλίμα διεξήχθη ο 5ος και τελευταίος αγώνας του Πανελληνίου Πρωταθλήματος για την ομάδα της Zorri Motorsport, το Σαββατοκύριακο 20-21/11 στην πίστα kartodromo, αφού κατάφερε να επικρατήσει με την 1η και 2η θέση στην τελική βαθμολογία. Με οδηγούς τους Θεοδώρου Σάββα και Πλάντζα Γιάννη, αμφότεροι οδηγώντας καθ’ όλη την χρονιά τα ταχύτατα και αξιόπιστα Easykart 125. Στα χρονομετρημένα οι δύο οδηγοί κινήθηκαν ταχύτατα με τον Πλάντζα να εκκινεί από την 4η και τον Θεοδώρου από την 7η θέση ακολουθώντας συντηρητική προσέγγιση αφού αρκούσε ένας τερματισμός για την κατάκτηση του τίτλου. Στον Α’ τελικό μια επαφή κατά την εκκίνηση έριξε τον Πλάντζα τελευταίο ενώ ο Θεοδώρου κατάφερε να κερδίσει τρεις θέσεις τερματίζοντας 4ος με τον Πλάντζα να περιορίζεται στην 7η θέση.   Έτσι ο Β΄ τελικός απέκτησε χαρακτήρα διαδικαστικό -και πανηγυρικό- αφού οι δύο οδηγοί είχαν πλέον εξασφαλίσει την 1η και 2η θέση στη βαθμολογία του πρωταθλήματος. Με το σβήσιμο των φαναριών ο Πλάντζας πετάχτηκε από τη

ΤΕΛΙΚΟΣ Αγώνας ΤΡΑΪΑΛ 4Χ4

Την Κυριακή 19 Δεκεμβρίου στις 11 το πρωί η Λέσχη Χανίων 4Χ4 διοργανώνει τον ΤΕΛΙΚΟ Αγώνα ΤΡΑΪΑΛ 4Χ4 για το 2010 στη Μαλάξα. Η γνωστή πλέον, για το θέαμα που προσφέρει, πίστα στο 5ο χλμ Νεροκουρου-Μαλάξας (Κέραμος), γεμάτη βράχια και δύσκολα εμπόδια, σε συνδυασμό με τα καλύτερα αυτοκίνητα της Κρήτης που θα δώσουν την μάχη τους για τους τελευταίους βαθμούς του Κυπέλλου Κρήτης, και να αναδειχθούν οι «κατακτητές» του αγωνιστικού 2010.   ΜΕΓΑΣ ΧΟΡΗΓΟΣ : EUROCAR ΦΑΝΤΡΙΔΑΚΗΣ ΑΒΕΕ – Εξουσιοδοτημένος Εμπορος / Συνεργάτης / Συνεργείο VW – Κάτω Δαράτσο Χανιά Δηλώσεις συμμετοχής στο 6976673976, και στο Facebook : 4X4 LESXI XANION, έως την Τετάρτη 15 Δεκεμβρίου στις 10 το βράδυ. Χορηγοί Επικοινωνίας της διοργάνωσης : MAX FM 100.2,   Love Radio, SKY News, MRB Radio 101, Chill Out News, TetraMag, crn.gr, και το www.to4x4.gr. Τηλεοπτικός Χορηγός η Τηλεόραση ΚΥΔΩΝ Πάντα με την υποστήριξη της ANEK LINES

16ο rally sprint ΑΜΦΙΚΛΕΙΑΣ-ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΕΘΕΑ/ΕΠΑ 7/12/2010

Η ΕΘΕΑ/ΕΠΑ στην συνεδρίαση της 7ης Δεκεμβρίου 2010 εξέτασε τις τελικές βαθμολογίες των τίτλων που έχουν ολοκληρωθεί και αποφάσισε σύμφωνα με το άρθρο 3 της Προκήρυξης 2010 να προσμετρήσει τους ακόλουθους   τίτλους που δεν συμπλήρωσαν τον απαιτούμενο αριθμό αγώνων: Την κλάση Α6 του Πρωταθλήματος Ράλλυ με 6 προσμετρούμενους αγώνες αντί 7 που προέβλεπε η προκήρυξη. Την κλάση Ε11  του Κυπέλλου ασφάλτινων  Ράλλυ με 6 προσμετρούμενους αγώνες αντί 7 που προέβλεπε η προκήρυξη. Το Κύπελλο χωμάτινων Ράλλυ καθώς και τις κατηγορίες F2 και F3 και τις κλάσεις Ν4 και Α5 με 6 προσμετρούμενους αγώνες αντί 7 που προέβλεπε η προκήρυξη. Το Πρωτάθλημα  Ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων  καθώς και την κατηγορία 2 με 7 προσμετρούμενους αγώνες αντί 8 που προέβλεπε η προκήρυξη. Το Κύπελλο Ράλλυ Βορείου Ελλάδος καθώς και τις κατηγορίες 1400-1600 και 1600-2000 με 7 προσμετρούμενους αγώνες αντί 8 που προέβλεπε η προκήρυξη.

NIORAS RACING TEAM

Η ''Nioras Racing Team'' συμμετείχε την αγωνιστική χρονιά που πέρασε με ιδιαίτερη επιτυχία σε τρεις αγώνες του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ράλι και σε ένα του Πανελλήνιου Κυπέλλου Ασφάλτου, πετυχαίνοντας σημαντικές διακρίσεις και ισάριθμους τερματισμούς. Ο πολύπειρος οδηγός Γρηγόρης Νιώρας έχοντας στο πλευρό του τον Κώστα Κακαλή και όπλο τους το γνωστό SUBARU Ιmpreza N12, ξεκίνησαν το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλι λαμβάνοντας μέρος στο χωμάτινο Ολυμπιακό Ράλι στο οποίο και τερμάτισαν στη Δεύτερη θέση της Γενικής Κατάταξης και παράλληλα τη Δεύτερη της ομάδας ΄΄Ν΄΄. Χωμάτινος ήταν και ο επόμενος αγώνας που έλαβαν μέρος, το Ράλι Κορίνθου, στο οποίο τερμάτισαν στην Τρίτη θέση της Γενικής Κατάταξης και παράλληλα στην Τρίτη θέση της κατηγορίας ΄΄Ν΄΄. Οι ασφάλτινες διαδρομές του Ράλι Παλλάδιου ήταν ο τρίτος αγώνας στον οποίο συμμετείχε η ''Nioras Racing Team'' τερματίζοντας στην Πέμπτη θέση της Γενικής Κατάταξης και στη Δεύτερη θέση της Κατηγορίας ΄΄Ν΄΄ κλείνοντας

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ «46ers Racing team» ΣΤΟ 31Ο ΡΑΛΛΥ ΠΑΛΛΑΔΙΟ !

Η ομάδα μας τα κατάφερε σε αυτόν τον δύσκολο και απαιτητικό αγώνα, με το γνωστό Nissan Micra K12 και πλήρωμα τους Γιάννη Λιλλή και Κωσταντίνο Κοσκινά να τερματίσει στην 8η θέση της δύσκολης κατηγορίας Α5 απέναντι σε πολύ δυνατούς συνδυασμούς.  Η φετινή χρονιά για εμάς τελείωσε και θέλουμε να ευχαριστήσουμε τόσο το βασικό μας χορηγό, τον Όμιλο Ξενοδοχείων AIROTEL, όσο και τον Δήμο Μήλου για την υποστήριξή τους. Πληροφορίες για την ομάδα μπορείτε να βρείτε στην ιστοσελίδα μας www.46ers.gr