Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ολοκλήρωση ...


Η προσπάθεια αναγέννησης του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ταχύτητας που επιχειρεί το Σωματείο ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α. συνεχίστηκε με το κρισιμότερο, ίσως, βήμα ως τώρα: την επιτυχημένη επιστροφή στα Μέγαρα, για τον 3ο γύρο του 2017, που βρήκε νικητές τους Γιώργο Καμιτσάκη και Μίλτο Κύρκο στο Ενιαίο, τον Γιώργο Κεχαγιά στην κατηγορία Μεγάλου Τουρισμού, τους «Ρώσο» και Δημήτρη Ζάγαρη στην κατηγορία Τουρισμού, τον Γιώργο Κατσαρό στα Ιστορικά και τον Παναγιώτη Ηλιόπουλο στη Formula Saloon.


Ο καιρός υποδέχθηκε θερμά, με μια ηλιόλουστη ημέρα, τους αγωνιζόμενους των πέντε κατηγοριών του αγώνα, καθώς και αρκετούς θεατές που παρακολούθησαν ορισμένες συναρπαστικές μάχες, ειδικά στην κατηγορία του Ενιαίου, και ορισμένα πολύ ισχυρά αγωνιστικά αυτοκίνητα.
Μετά τις μάχες της Τρίπολης, στον πρώτο αγώνα του Ενιαίου οι αγωνιζόμενοι είχαν κατά κανόνα αρκετά καθαρές μονομαχίες, αλλά στην κορυφή ο Γιώργος Καμιτσάκης πέτυχε με επιβλητικό τρόπο αυτό που στους διεθνείς αγώνες ονομάζεται «grand chelem»: pole position, νίκη, ταχύτερο γύρο, και πρωτοπορία σε όλους τους γύρους του αγώνα! Ο Νίκος Ζάχος και ο Μίλτος Κύρκος έκλεισαν την τριάδα, ενώ ο τέταρτος Φίλιππος Καλέσης ήταν ο νικητής μεταξύ των Νέων του θεσμού.


Στο δεύτερο αγώνα του Ενιαίου, ωστόσο, η μάχη της κορυφής κρίθηκε με μια εντυπωσιακή μονομαχία μεταξύ του Κύρκου, τελικού νικητή, του Γιάννη Χαραλαμπόπουλου και του Φίλιππου Καλέση. Τρεις γύρους πριν το τέλος ο Καλέσης πήρε την πρωτοπορία από τον Χαραλαμπόπουλο, όμως έναν γύρο μετά ο Κύρκος ανέβηκε στην κορυφή, και δεν απειλήθηκε μέχρι την καρό σημαία. Νωρίτερα, στον τρίτο γύρο του αγώνα, μια έξοδος του Ταξιάρχη Ασημακόπουλου -χωρίς σοβαρές συνέπειες- διέκοψε τον αγώνα, ο οποίος επανεκκίνησε λίγη ώρα αργότερα πίσω από το Όχημα Ασφαλείας. 


Στους δύο αγώνες των κατηγοριών Τουρισμού και Μεγάλου Τουρισμού, ο Γιώργος Κεχαγιάς ήταν ο απόλυτος κυρίαρχος με το Ford Sierra RS500, καθώς πίσω του τερμάτισε και στις δύο περιπτώσεις ο Νίκος Πλέσσας (Ford RS500). Η αντιστροφή της κατάταξης για την εκκινηση του δεύτερου αγώνα δεν αποτέλεσε πρόβλημα για τους οδηγούς των δύο ισχυρότερων αυτοκινήτων της κατηγορίας. Πίσω τους, νικητές της κατηγορίας Τουρισμού και τρίτοι στο βάθρο ήταν οι «Ρώσος» (VW Golf / T2) και Δημήτρης Ζάγαρης (Citroen Saxo / T1).


Στους μονούς αγώνες της ημέρας, στην κατηγορία των Ιστορικών ο Γιώργος Κατσαρός δεν είχε πρόβλημα να κυριαρχήσει όπως και στην Τρίπολη, και να ψυχαγωγήσει τους θεατές με τον θεαματικό του χειρισμό του Ford Escort, ενώ ο Παντελής Πουλιάδης (Porsche 911) και ο Γιάννης Καλαϊτζιάν (Fiat Ritmo 125TC Group B) τον ακολούθησαν στον τερματισμό.
Αντίστοιχη ήταν και η κυριαρχία του Παναγιώτη Ηλιόπουλου, με την πανίσχυρη Ferrari 458 Challenge (FSA), στη Formula Saloon. Ο Απόστολος Εδιρνέλης (Honda Civic, FSA 2L) στους πρώτους γύρους κέρδιζε την συναρπαστική μάχη με τους Κωνσταντίνο Ζυγογιάννη (Audi A3, FST2) και Παναγιώτη Σολδάτο (Alfa Romeo 156, FSA 2L), αλλά μια σύγκρουση των δύο τελευταίων στην Κ9 άφησε τους δύο τελευταίους εκτός αγώνα. Ο Εδιρνέλης κατέκτησε τη δεύτερη θέση, ενώ ο Κωνσταντίνος Οικονομόπουλος κέρδισε τη μάχη των δύο Honda Civic της FSA 2L με τον Αθανάσιο Ασίκη έχοντας μεγαλύτερη διαφορά τη στιγμή της διακοπής σε σχέση με την υστέρηση που είχε στον τερματισμό.


Η Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.) και το Α.Σ.Σ.Ο.Α.Α. εκφράζουν τις ευχαριστίες τους στους αγωνιζόμενους που στήριξαν τον 3ο αγώνα του φετινού Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ταχύτητας, στους θεατές που παρευρέθησαν στην πίστα των Μεγάρων, και βεβαίως στους υποστηρικτές: τις εταιρείες «Φάρμα Κεχαγιά», «Original Ρεκτιφιέ», «ΑΧΟtechniki» και «Max Print». 
Τέλος, εύχονται η προσπάθεια της αναγέννησης του θεσμού να συνεχιστεί με εξίσου σημαντικά βήματα και τη νέα αγωνιστική χρονιά.




Οι Δηλώσεις των Πρωταγωνιστών

Μίλτος Κύρκος (Skoda Fabia) – Νικητής 2ου Αγώνα Ενιαίου
«Τελευταίος αγώνας της χρονιάς και πήραμε το αποτέλεσμα που θέλαμε, στο δεύτερο αγώνα. Δεν θα αναφερθώ οργανωτικά, γιατί πάρα πολλοί είχαμε παράπονα για πολλά περιστατικά. Στον πρώτο αγώνα για μας απ' την εκκίνηση [τα πράγματα] δεν κύλησαν όπως θέλαμε, συμβιβαστήκαμε με την τρίτη θέση, αλλά ο δεύτερος ήταν πολύ διαφορετικός αγώνας, με πολλές ανατροπές. Τελικά περάσαμε πρώτοι τη γραμμή του τερματισμού, και όλα κύλησαν καλά για εμάς. Για του χρόνου, θα δούμε».

Φίλιππος Καλέσης (Skoda Fabia) - Νικητής Νέων 1ου Αγώνα Ενιαίου
«Σήμερα ολοκληρώθηκε και ο τελευταίος αγώνας του Ενιαίου. Σίγουρα ήταν η μόνη πραγματική πίστα που έχω τρέξει στο Ενιαίο. Καταφέραμε να κερδίσουμε τον πρώτο αγώνα στους Νέους, και στον δεύτερο να τερματίσουμε δεύτεροι. Ο ανταγωνισμός εδώ ήταν έντονος, γιατί όλοι οι οδηγοί ήμασταν στο δέκατο [του δευτερολέπτου], και αυτό έκανε την οδήγηση -καθώς ήμασταν όσοι σε 'τρενάκι'- αρκετά δύσκολη».

Γιάννης Χαραλαμπόπουλος (Skoda Fabia) - Νικητής Νέων 2ου Αγώνα Ενιαίου
«Ένας πετυχημένος αγώνας από τη Λέσχη ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α. μόλις τελείωσε, κερδίσαμε την κατηγορία μας, είμαστε πρωταθλητές Νέων, το διασκεδάσαμε – παρότι είχαμε τις επαφές μας, που είναι άλλωστε μέσα στον αγώνα. Εύχομαι του χρόνου να έχουμε ένα πιο καθαρό και πιο δίκαιο Ενιαίο, για να συνεχίσει ο θεσμός και να έρθουν κι άλλα παιδιά στο χώρο».

Γιώργος Κεχαγιάς (Ford Sierra RS500 / GT2) - Νικητής 1ου & 2ου Αγώνα Μεγάλου Τουρισμού
«Να πούμε ένα μεγάλο μπράβο στη Λέσχη, που κατάφερε να κάνει τον αγώνα με λίγες συμμετοχές και με μεγάλη προσπάθεια. Μπράβο σε όλα τα παιδιά που συμμετείχαν. Αυτο που πρέπει να κάνουμε για την πίστα είναι να συγκεντρώσουμε περισσότερες συμμετοχές, για να έχει μεγαλύτερο ενδιαφέρον και συναγωνισμό. Ευχαριστούμε τον κόσμο που ήρθε να μας δει, και ευχαριστώ και την ομάδα μου - τον Αλέκο Καρρά, μηχανικό μου, καθώς και την οικογένειά μου που ήταν εδώ και είναι δίπλα μου πάντα».

«Ρώσος» (VW Golf / T2) – Νικητής 1ου Αγώνα κατηγορίας Τουρισμού
«Η οργάνωση προσπάθησε, και είναι από τις πιο καλές, ενώ και τα θέματα ασφάλειας ήταν σωστά. Εγώ προσπάθησα, αν και ο συναγωνισμός ήταν άνισος από άποψη ιπποδύναμης. Οι κανονισμοί, από αυτήν την άποψη, πρέπει να βελτιωθούν, όπως και στο θέμα της αναστροφής της σειράς εκκίνησης. Ήταν καλό που η ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α. έδωσε τη σημαία της νίκης και σε αγωνιζόμενους μικρότερων κατηγοριών».

Δημήτρης Ζάγαρης (Citroen Saxo / T1) - Νικητής 2ου Αγώνα κατηγορίας Τουρισμού
«Κρίμα που ο Λεωνίδας [Λεοντοπουλος] είχε ένα μικρό πρόβλημα με τη μέση του, και δεν είχαμε τη μάχη που θέλαμε. Ωστόσο, είχαμε πολύ ωραίο συναγωνισμό με τα άλλα παιδιά, και είμαι πολύ χαρούμενος που συμμετείχα σε αυτή τη μάχη. Ήταν ένας πολύ ωραίος αγώνας».

Γιώργος Κατσαρός (Ford Escort) – Νικητής Αγώνα Ιστορικών
«Όλα κύλησαν καλά για εμάς. Ήταν ένας πολύ καλός αγώνας, και συγχαρητήρια στην ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α. για τη διοργάνωσή του». 

Παναγιώτης Ηλιόπουλος (Ferrari 458 Challenge) - Νικητής Αγώνα Formula Saloon
«Ο αγώνας δεν είχε ιδιαίτερο συναγωνισμό στην κατηγορία του δικού μας αυτοκινήτου, όμως αγωνίστηκα με στόχο πιο πολύ να βελτιώσω τη δική μου απόδοση. Ήταν ένας πολύ καλός αγώνας».

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ρυμουλκούμενα - Τρέιλερ ...

Μια τελευταία ρύθμιση στο ζήτημα έκδοσης στοιχείων κυκλοφορίας για χρήση οχημάτων κατηγορίας Ο1 και Ο2 (ρυμουλκούμενα - τρέιλερ), συμπεριλαμβανομένων και των ειδικής χρήσεως ειδικού σκοπού μη μεταφοράς εμπορευμάτων, ενεργοποιεί το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, με σχετική τροπολογία. Με τη νέα νομοθετική διάταξη παρέχεται η δυνατότητα στους ιδιοκτήτες ρυμουλκούμενων – τρέιλερ, που είχαν παλαιότερα τεθεί νόμιμα σε κυκλοφορία με ειδικά σημειώματα ρυμούλκησης (Ε.Σ.Ρ.) και δεν είχαν εκδώσει στοιχεία κυκλοφορίας εντός της προβλεπόμενης προθεσμίας  που προέβλεπε η υπ’ αρ. 2805/2021 Υπουργική Απόφαση (δηλαδή, μέχρι 29/12/2023), να εκδώσουν στοιχεία κυκλοφορίας (άδεια και πινακίδες), κατόπιν καταβολής παραβόλου, ύψους 200 ευρώ και εντός αποκλειστικής προθεσμίας πέντε μηνών, μετά τη δημοσίευσή της σε ΦΕΚ. Επιπλέον, με σκοπό τη διευκόλυνση της ομαλής και απρόσκοπτης διεκπεραίωσης των εργασιών των πολιτών, παρέχεται η δυνατότητα τουλάχιστον έως τέλος Σεπτεμβρίου 2024, να  τίθενται νομίμως σε κ

Ανάβαση Ψάθας - Δοκιμές ...

  Ομαλά κύλησε η διαδικασία των χρονομετρημένων δοκιμών στην Ανάβαση Ψάθας που έλαβε χώρα το Σάββατο. Οι οδηγοί πραγματοποίησαν και τα 3 προγραμματισμένα ανεβάσματα και πλέον είναι έτοιμοι να ριχτούν στη μάχη με το χρόνο στη δεύτερη πρωταθληματική Ανάβαση της χρονιάς. Διοργανωτής του αγώνα είναι το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.), με την αμέριστη συμπαράσταση του Δήμου Μάνδρας-Ειδυλλίας. Χορηγός του αγώνα είναι η Seajets και το il Desto Group. Ο Μάριος Ηλιόπουλος χωρίς να πιέσει ιδιαίτερα ήταν ο ταχύτερος στη διαδικασία των χρονομετρημένων δοκιμών στη Formula Saloon , οδηγώντας ένα Ford Fiesta και την Κυριακή θα κινηθεί με στόχο να προσφέρει θέαμα στους φίλους του αθλήματος που θα βρεθούν στις στροφές της Ανάβασης Ψάθας. Τον περσινό πρωταθλητή της κατηγορίας ακολούθησαν οι «Κανέλλος» (Peugeot 106) και Θανάσης Κοράκης (Nissan Silvia). Αίτημα για να αγωνιστεί την Κυριακή στον αγώνα έκανε ο Καλαματιανός Νικόλαος Παπαδόπουλος (Ford Escort MKII) που δεν σ

3ος Γύρος Λαμία ...

Πλησιάζουν οι μέρες για το διήμερο της μεγάλης γιορτής του ελληνικού μηχανοκίνητου αθλητισμού στη Λαμία στις 11-12 Μαΐου, και ήδη το ενδιαφέρον όλων για τον αγώνα “DRIFT ΛΑΜΙΑΣ 2024”, είναι τεράστιο. Οι διαδικασίες διοργάνωσης του αγώνα “DRIFT ΛΑΜΙΑΣ 2024”, 3ου γύρου του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Drift για το 2024 στις 11-12 Μαΐου προχωρούν με γρήγορο ρυθμό από την Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Λαμίας (Α.Λ.Α.Λ.), σε συνδιοργάνωση με την ΠΕ Φθιώτιδος, τον μεγάλο οικοδεσπότη Δήμο Λαμιέων, αλλά και το Επιμελητήριο Φθιώτιδος, ο αγώνας ο οποίος θα διεξαχθεί στις εγκαταστάσεις της Πανελλήνιας Έκθεσης Λαμίας, αναμένεται να κλέψει τις εντυπώσεις και να χαρίσει πλούσιο θέαμα σε όλους τους φίλους του μηχανοκίνητου αθλητισμού της χώρας, όντας πλέον θεσμός, μετά την εξαιρετική επιτυχία της προηγούμενης χρονιάς με τις θετικότατες εντυπώσεις σε θεατές και αγωνιζομένους. Οι συμμετοχές του αγώνα “DRIFT ΛΑΜΙΑΣ 2024”, 3ου γύρου του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Drift για το 2024, ανοίγουν σήμερα Τετάρτη 24 Α