Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

"Χατ-Τρικ" της Opel στο ERC ...


Η Opel πέτυχε το στόχο της με εντυπωσιακό τρόπο – να κάνει το χατ τρικ - κατακτώντας τον τρίτο συνεχόμενο τίτλο της στο Πρωτάθλημα FIA ERC Junior U27 στο Ράλι Liepāja-Ventspils της Λετονίας. Μετά το Σουηδό Emil Bergkvist (2015) και το Γερμανό Marijan Griebel (2016), φέτος ήταν η σειρά του 23χρονου Βρετανού Christopher Ingram να στεφθεί Πρωταθλητής μετά από θρίαμβο στον τελευταίο αγώνα της χρονιάς που διεξήχθη στην περιοχή πέριξ του λιμανιού της Liepāja, στη Βαλτική θάλασσα. Ο Ingram κατέκτησε μάλιστα για δεύτερη συνεχή φορά τον τίτλο του Πρωταθλήματος ERC3 στο τιμόνι του εργοστασιακού Opel ADAM R2.
Κάτω από αντίξοες καιρικές συνθήκες, ο Ingram και ο συνοδηγός του Ross Whittock ολοκλήρωσαν τις 13 ιδιαίτερα απαιτητικές ειδικές διαδρομές του αγώνα στην 1η θέση με διαφορά 18 δευτερολέπτων από το Λετονό οδηγό Martins Sesks (Peugeot). «Δε βρίσκω λόγια να περιγράψω πόσο ευτυχισμένος είμαι», είπε ένας ιδιαίτερα χαρούμενος Ingram. «Θα ήθελα να ευχαριστήσω την ομάδα μου, Opel Rallye Junior Team, για την απόλυτη στήριξη που μου πρόσφερε όλη τη χρονιά. Όσο για το ADAM R2, για άλλη μια φορά δούλεψε ‘ρολόι’ κι έτσι ολοκληρώσαμε χωρίς σοβαρά λάθη αυτόν τον αγώνα που διεξήχθη κάτω από δύσκολες συνθήκες. Η κατάκτηση του τίτλου του FIA ERC Junior είναι ένα όνειρο για μένα που έγινε πραγματικότητα».
Δυστυχώς, το άλλο εργοστασιακό πλήρωμα της Opel, οι Jari Huttunen και Antti Linnaketo είχαν μία σειρά από ατυχίες. Αφού προηγήθηκαν στο πρώτο σκέλος του Σαββάτου, οι Φινλανδοί σταμάτησαν δύο φορές στην πρώτη ειδική διαδρομή της Κυριακής με κλαταρισμένο ελαστικό. Δεδομένου ότι υπήρχε μία μόνο ρεζέρβα μέσα στο ADAM R2, το άτυχο πλήρωμα αναγκάστηκε να κάνει τις επόμενες δύο ειδικές διαδρομές με κλαταρισμένο λάστιχο, κάτι που τους κόστισε δύο λεπτά. Όμως, ακόμη κι έτσι κατέκτησαν την 4η θέση στον αγώνα και τη 2η στο Πρωτάθλημα. «Είναι κρίμα, γιατί η νίκη και, κατά συνέπεια, ο τίτλος ήταν στις δυνατότητές μας», δήλωσε απογοητευμένος ο 23χρονος Huttunen. «Όμως είναι κι αυτό στο παιχνίδι των ράλι. Άλλωστε, προσωπικά, αποκόμισα πάρα πολλά από τη φετινή σεζόν. Το ότι ήμουν μέλος μίας εργοστασιακής ομάδας με ανέβασε σε άλλο επίπεδο οδήγησης».


Η 19χρονη Ιταλίδα Tamara Molinaro, η οποία είχε ήδη κατακτήσει το FIA ERC Ladies’ Trophy, ολοκλήρωσε τον τελευταίο αγώνα της χρονιάς στην 8η θέση με το Βέλγο συνοδηγό της Martijn Wydaeghe στο τρίτο εργοστασιακό ADAM R2 και πήρε την 7η θέση στη συνολική κατάταξη του Πρωταθλήματος FIA ERC Junior.
Θαυμάσια επίδοση επέδειξαν οι επικεφαλής του ADAC Opel Rallye Cup, Tom Kristensson και Henrik Appelskog. Οι Σουηδοί, οι οποίοι δε συμμετέχουν στο Πρωτάθλημα FIA ERC Junior U27, κατέκτησαν τη νίκη στην κατηγορία RC4 με το ιδιωτικό ADAM R2 της Audex Motorport.
Το Opel ADAM R2 απέδειξε για άλλη μια φορά την υπεροχή του στην κατηγορία. Από το 2015 που η Opel κατέβασε εργοστασιακά αυτοκίνητα, το αγωνιστικό της με τους 190 ίππους κατέκτησε 12 νίκες σε 18 αγώνες του FIA ERC Junior.
Ο Διευθυντής της Opel Motorsport, Jörg Schrott, μίλησε με τα καλύτερα λόγια για την ομάδα του: «κάθε αθλητής γνωρίζει πόσο δύσκολο είναι να κατακτήσεις ένα τίτλο, αλλά και πόσο ακόμη πιο δύσκολο είναι να τον υπερασπιστείς. Γι’ αυτό νιώθω πολύ περήφανος για όλη την ομάδα μου. Τα τελευταία τρία χρόνια η Opel κέρδισε σε 12 από τους 18 αγώνες του ERC. Και αντίστοιχα σημαντικό είναι το γεγονός ότι δε μείναμε στα λόγια, σε ό,τι αφορά την ανάδειξη νέων ταλέντων, αλλά την κάναμε πραγματικότητα με επιτυχία σε συνεργασία με την ADAC. Οι τρεις συνεχόμενοι τίτλοι στο Πρωτάθλημα FIA ERC Junior είναι η καλύτερη απόδειξη». 

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ρυμουλκούμενα - Τρέιλερ ...

Μια τελευταία ρύθμιση στο ζήτημα έκδοσης στοιχείων κυκλοφορίας για χρήση οχημάτων κατηγορίας Ο1 και Ο2 (ρυμουλκούμενα - τρέιλερ), συμπεριλαμβανομένων και των ειδικής χρήσεως ειδικού σκοπού μη μεταφοράς εμπορευμάτων, ενεργοποιεί το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, με σχετική τροπολογία. Με τη νέα νομοθετική διάταξη παρέχεται η δυνατότητα στους ιδιοκτήτες ρυμουλκούμενων – τρέιλερ, που είχαν παλαιότερα τεθεί νόμιμα σε κυκλοφορία με ειδικά σημειώματα ρυμούλκησης (Ε.Σ.Ρ.) και δεν είχαν εκδώσει στοιχεία κυκλοφορίας εντός της προβλεπόμενης προθεσμίας  που προέβλεπε η υπ’ αρ. 2805/2021 Υπουργική Απόφαση (δηλαδή, μέχρι 29/12/2023), να εκδώσουν στοιχεία κυκλοφορίας (άδεια και πινακίδες), κατόπιν καταβολής παραβόλου, ύψους 200 ευρώ και εντός αποκλειστικής προθεσμίας πέντε μηνών, μετά τη δημοσίευσή της σε ΦΕΚ. Επιπλέον, με σκοπό τη διευκόλυνση της ομαλής και απρόσκοπτης διεκπεραίωσης των εργασιών των πολιτών, παρέχεται η δυνατότητα τουλάχιστον έως τέλος Σεπτεμβρίου 2024, να  τίθενται νομίμως σε κ

Ανάβαση Ψάθας - Δοκιμές ...

  Ομαλά κύλησε η διαδικασία των χρονομετρημένων δοκιμών στην Ανάβαση Ψάθας που έλαβε χώρα το Σάββατο. Οι οδηγοί πραγματοποίησαν και τα 3 προγραμματισμένα ανεβάσματα και πλέον είναι έτοιμοι να ριχτούν στη μάχη με το χρόνο στη δεύτερη πρωταθληματική Ανάβαση της χρονιάς. Διοργανωτής του αγώνα είναι το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.), με την αμέριστη συμπαράσταση του Δήμου Μάνδρας-Ειδυλλίας. Χορηγός του αγώνα είναι η Seajets και το il Desto Group. Ο Μάριος Ηλιόπουλος χωρίς να πιέσει ιδιαίτερα ήταν ο ταχύτερος στη διαδικασία των χρονομετρημένων δοκιμών στη Formula Saloon , οδηγώντας ένα Ford Fiesta και την Κυριακή θα κινηθεί με στόχο να προσφέρει θέαμα στους φίλους του αθλήματος που θα βρεθούν στις στροφές της Ανάβασης Ψάθας. Τον περσινό πρωταθλητή της κατηγορίας ακολούθησαν οι «Κανέλλος» (Peugeot 106) και Θανάσης Κοράκης (Nissan Silvia). Αίτημα για να αγωνιστεί την Κυριακή στον αγώνα έκανε ο Καλαματιανός Νικόλαος Παπαδόπουλος (Ford Escort MKII) που δεν σ

1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου ...

Λιγότερο από ένας μήνας απομένει για το 1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου που θα διοργανωθεί στην περιοχή της επαρχίας Αγιάς. Οι αγώνες ράλλυ επιστρέφουν μετά από χρόνια στο νομό Λάρισας και οι διοργανωτές έχουν ξεκινήσει από την αρχή της χρονιάς τις προετοιμασίες για να προσφέρουν ένα άρτιο αποτέλεσμα. Την ευθύνη έχει αναλάβει η Λέσχη Αυτοκινήτου Μοτοσυκλέτας Καλλιθέας Ελασσόνας (Λ.Α.Μ.Κ.Ε.) με συνδιοργανωτή το Δήμο Αγιάς ενώ τελεί και υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Θεσσαλίας. Κέντρο του αγώνα θα είναι η πόλη της Αγιάς. Το Σάββατο 18 Μαΐου θα διεξαχθεί ο τεχνικός έλεγχος και η πανηγυρική εκκίνηση στην κεντρική πλατεία της πόλης ενώ στο δημοτικό Parking θα εγκατασταθεί το Service Park. Την Κυριακή 19 Μαΐου τα πληρώματα θα αγωνιστούν στην ειδική διαδρομή των 12.3 χιλιομέτρων η οποία θα επαναληφθεί τρεις φορές, φτάνοντας έτσι συνολικά τα 36.9 χιλιόμετρα. Αντίστοιχα το σύνολο των απλών διαδρομών 61,2 χιλιόμετρα (20,4 Χ 3). Η απονομή των κυπέλλων θα γίνει στην κεντρική πλατεία της Μελιβοίας, ένα πρ