Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Το ΤΑΤΟΙ του ΕΝΙΑΙΟΥ ...



Νέα διπλή νίκη για τον Νίκο Ζάχο.
Φίλιππος Καλέσης και Γιάννης Ποτουρίδης μοιράστηκαν τις νίκες στην κατηγορία των Νέων.
Οι πιο θεαματικές και ανταγωνιστικές κούρσες στο Τατόι ήταν αυτές του SEAJETS ΣΟΑΑ Ενιαίου 2017. 



Με μια ακόμη διπλή νίκη  συνδύασε την έναρξη των αγώνων σε πίστα για το SEAJETS ΣΟΑΑ Ενιαιο 2017 ο Νίκος Ζάχος, καθώς επικράτησε στην Γενική κατάταξη και στους δύο αγώνες στο στρατιωτικό αεροδρόμιο του Τατοΐου.
Στον πρωινό αγώνα με τον οποίο άνοιξε η αυλαία των αγώνων του 1ου γύρου του φετινού Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας, ο Νίκος Ζάχος προσπέρασε νωρίς τον poleman Φίλιππο Καλέση και οδήγησε με άνεση στην νίκη. Πίσω του τερμάτισε ο νεαρός οδηγός που προέρχεται από τα καρτ και το βάθρο συμπλήρωσε ο Μίλτος Κύρκος.
Το βάθρο των Νέων συμπλήρωσαν, πίσω από τον Καλέση, οι Στράτος Κυρλαγκίτσης και Παναγιώτης Ρουστέμης οι οποίοι ήταν πρωταγωνιστές στις πιο εντυπωσιακές μάχες μέσα στην πίστα με επαφές και εναλλαγές μεταξύ τους στις θέσεις που διεκδικούσαν.
Γιώργος Καμιτσάκης και Στάθης Κουκέας ακολούθησαν στην 6η και 7η θέση αντίστοιχα για να βρεθούν έτσι αρκετά ψηλά ανάμεσα στους οδηγούς που είναι άνω των 30 ετών. Μπροστά τους βέβαια μέσα στον αγώνα είχε τερματίσει ο Γιάννης Ποτουρίδης, όμως τα 30 δευτερόλεπτα ποινής λόγω προσπέρασης υπό το καθεστώς κίτρινης σημαίας, τον έριξαν τελικά 9ο. Μπροστά του 8ος πέρασε έτσι ο Γιάννης Χαραλαμπόπουλος ο οποίος αν και δεν είχε ένα ευχάριστο αγωνιστικό Σαββατοκύριακο λόγω προβλημάτων στο αυτοκίνητό του, συγκέντρωσε σημαντικούς βαθμούς που τον διατηρούν ανάμεσα στους διεκδικητές του τίτλου των Νέων.


Στον δεύτερο αγώνα η σειρά εκκίνησης ήταν αντεστραμμένη για τους έξι πρώτους, έτσι ο Γιώργος Καμιτσάκης απόλαυσε την pole position τη στιγμή που ο Νίκος Ζάχος ξεκινούσε έκτος. Χρειάστηκαν τέσσερις γύροι στον νικητή του πρώτου αγώνα να προσπεράσει τους αντιπάλους του και να διπλασιάσει τις νίκες του με το βάθρο να συμπληρώνεται από τον Μίλτο Κύρκο και τον Γιώργο Καμιτσάκη. 
Στους Νέους ο Γιάννης Ποτουρίδης πήρε την νίκη με τον Χαραλαμπόπουλο να ακολουθεί δεύτερος και τον Ταξιάρχη Ασημακόπουλο να παίρνει μια σπουδαία τρίτη θέση.
Ανάμεσα σε εκείνους που ξεχώρισαν ήταν ο Στάθης Κουκέας που ως πρωτοεμφανιζόμενος σε αγώνες έδειξε σημάδια ταχύτητας τα οποία όταν συνδυαστούν με εμπειρία θα μπορούν ίσως να του δώσουν και καλύτερες θέσεις, βαθμολογικά.
Οι δύο αγώνες του SEAJETS ΣΟΑΑ Ενιαίου 2017 ήταν αναμφίβολα οι πιο ενδιαφέροντες και θεαματικοί όλων των κατηγοριών στο αεροδρόμιο του Τατοΐου. Έντονες μονομαχίες ανάμεσα στους πρωταγωνιστές, διεκδικήσεις σχεδόν για κάθε θέση ανάμεσα στους οδηγούς, τζαρτζαρίσματα και προσπεράσεις και πάνω από όλα άριστο κλίμα μεταξύ των συμμετεχόντων, καθώς με την καρό σημαία τελείωνε και οποιαδήποτε… κόντρα. 

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ρυμουλκούμενα - Τρέιλερ ...

Μια τελευταία ρύθμιση στο ζήτημα έκδοσης στοιχείων κυκλοφορίας για χρήση οχημάτων κατηγορίας Ο1 και Ο2 (ρυμουλκούμενα - τρέιλερ), συμπεριλαμβανομένων και των ειδικής χρήσεως ειδικού σκοπού μη μεταφοράς εμπορευμάτων, ενεργοποιεί το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, με σχετική τροπολογία. Με τη νέα νομοθετική διάταξη παρέχεται η δυνατότητα στους ιδιοκτήτες ρυμουλκούμενων – τρέιλερ, που είχαν παλαιότερα τεθεί νόμιμα σε κυκλοφορία με ειδικά σημειώματα ρυμούλκησης (Ε.Σ.Ρ.) και δεν είχαν εκδώσει στοιχεία κυκλοφορίας εντός της προβλεπόμενης προθεσμίας  που προέβλεπε η υπ’ αρ. 2805/2021 Υπουργική Απόφαση (δηλαδή, μέχρι 29/12/2023), να εκδώσουν στοιχεία κυκλοφορίας (άδεια και πινακίδες), κατόπιν καταβολής παραβόλου, ύψους 200 ευρώ και εντός αποκλειστικής προθεσμίας πέντε μηνών, μετά τη δημοσίευσή της σε ΦΕΚ. Επιπλέον, με σκοπό τη διευκόλυνση της ομαλής και απρόσκοπτης διεκπεραίωσης των εργασιών των πολιτών, παρέχεται η δυνατότητα τουλάχιστον έως τέλος Σεπτεμβρίου 2024, να  τίθενται νομίμως σε κ

Ευχές Α.Λ.Α.Κ. ...

 

Τεχνητή Νοημοσύνη ...

Στο μέλλον, τα ψηφιακά προϊόντα που βασίζονται στην Τεχνητή Νοημοσύνη (ΤΝ ή AI) θα διαδραματίσουν καθοριστικό ρόλο για τον Όμιλο Volkswagen. Οι νέες εφαρμογές infotainment και πλοήγησης, η υψηλής απόδοσης αναγνώριση ομιλίας, οι εκτεταμένες λειτουργίες του αυτοκινήτου και η μεγάλη ενσωμάτωση των ψηφιακών συστημάτων σε αυτό θα εξασφαλίζουν σημαντικά οφέλη για τους πελάτες, βελτιώνοντας την εμπειρία από το προϊόν. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η Volkswagen έχει δημιουργήσει ένα εξειδικευμένο «Εργαστήριο Τεχνητής Νοημοσύνης» (AI Lab). Η εταιρεία αυτή θα λειτουργεί ως ένα παγκοσμίως δικτυωμένο κέντρο ικανοτήτων και εκκολαπτήριο ιδεών. Το AI Lab θα εντοπίζει νέες ιδέες προϊόντων για τον Όμιλο Volkswagen και θα τις συντονίζει εντός του Ομίλου. Όσο οι ανάγκες θα αυξάνονται θα υπάρχει συνεργασία με τον τομέα τεχνολογίας στην Ευρώπη, την Κίνα και τη Βόρεια Αμερική. Υιοθετώντας αυτήν την προσέγγιση, ο Όμιλος Volkswagen σκοπεύει να απλοποιήσει τη συνεργασία με τις εταιρείες τεχνολογίας με σκοπ