Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

2ος Γύρος HTTC ...


Κάτω από έναν γαλανό αττικό ουρανό που δεν θύμιζε σε τίποτα Φθινόπωρο, πέρα από δύο μηχανικά προβλήματα που προκάλεσαν μικρές καθυστερήσεις η δεύτερη φετινή συνάντηση του HTTC κύλισε χωρίς απρόοπτα. Οι τρεις νικητές σημείωσαν τον ταχύτερο -συνολικά- χρόνο και στα δύο σκέλη πέντε χρονομετρημένων γύρων του αγώνα, κι έτσι αποκόμισαν την απόλυτη συγκομιδή των 40 βαθμών. 


Στην κατηγορία Sport αυτή τη φορά ο Σπύρος Γαζέτας κατέκτησε με σχετική διαφορά τη νίκη που είχε οριακά χάσει στον πρώτο αγώνα. Όμως, πίσω του κρίθηκε σε ελάχιστα δευτερόλεπτα μια εντυπωσιακή μάχη πέντε οδηγών: των Σωκράτη Σταύρου και Αθανάσιου Φάσσα με Peugeot 106 Rallye, του Δημήτρη Αντωνόπουλου (Honda Civic Type R EG K20), του Κωνσταντίνου Κάδη (Mazda MX5) και του Τιμολέοντα Κουλουρίδη (Peugeot 106 Rallye). Οι Σταύρου και Φάσσας σημείωσαν το δεύτερο χρόνο σε κάθε σκέλος, και εντέλει έκλεισαν την πρώτη τριάδα της κατηγορίας με 28 και 26 βαθμούς αντίστοιχα. Ο Σταύρου κέρδισε την Κλάση Sport/Γ, ενώ ο τέταρτος της γενικής Αντωνόπουλος ήταν ο νικητής της Sport/B.


Ο νικητής της κατηγορίας Stock αγωνιζόμενος «0+» κέρδισε βεβαίως και την Κλάση Stock/Β, που προσμέτρησε με τρεις συμμετοχές, ενώ πίσω του η πολύ ενδιαφέρουσα «μονομαχία» του πατήρ και υιού Μάριου και Πάνου Κωνσταντάκου (Mazda RX8) έληξε, ατυχώς, άδοξα, καθώς στο δεύτερο σκέλος ένα μηχανικό πρόβλημα στέρησε από τον πρώτο τη δεύτερή του προσπάθεια. Έτσι, ο Πάνος Κωνσταντάκος κατέκτησε 34 βαθμούς με τη δεύτερη θέση της κατηγορίας, και το βάθρο έκλεισε ο Νίκος Καρύδης (MG TF 160) με 28 βαθμούς.


Η εντυπωσιακή μονομαχία της κατηγορίας Extreme και ειδικότερα την ισχυρότερης κλάσης Extreme Turbo Slicks μεταξύ του Γιώργου Θάνου με Honda S2000 και του Δημήτρη Γαζέτα με Subaru Impreza WRX STi βρήκε τον πρώτο νικητή με 40 βαθμούς, ενώ οι δύο δεύτερες θέσεις του Γαζέτα του χάρισαν 34 βαθμούς. Την τριάδα εδώ έκλεισε ο Χαράλαμπος Μπαλιούσκας με 30 βαθμούς, τρίτος και στα δύο σκέλη με το Nissan 350Z και νικητής της μάχης της Κλάσης Extreme N/A Slicks. Σ’ αυτήν την κλάση ακολούθησαν ο Δημήτρης Ζάγαρης (Citroen Saxo VTS) και ο Χρήστος Βαλέρας (Renault Clio 2 RS), που κλείνοντας την πεντάδα της γενικής της κατηγορίας κατέκτησαν 24 και 20 βαθμούς αντίστοιχα.
Και σ’ αυτή τη δεύτερη αγωνιστική συνάντηση του HTTC η υποστηρίκτρια του θεσμού TOYO TIRES επιβράβευσε με έπαθλα τους αγωνιζόμενους με ελαστικά της: έτσι, βάσει των αποτελεσμάτων στην Κατηγορία Sport, ο Σ. Σταύρου κέρδισε ελαστικά ΤΟΥΟ αρχικής αξίας ως 700 Ευρώ, ο Α. Φάσσας ελαστικά αξίας ως 500 Ευρώ και ο Δ. Αντωνόπουλος ελαστικά αξίας ως 300 Ευρώ. Υποστηρικτές του θεσμού, επίσης, είναι οι Racecraft - NANKANG Motorsport και RSD Öhlins.
Το Σωματείο «Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής» (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.) ανανεώνει του ραντεβού της με τους αγωνιζόμενους του HTTC 2017 για τον 3ο γύρο του θεσμού, που θα φιλοξενηθεί ξανά από την πίστα των Μεγάρων την Κυριακή 19 Νοεμβρίου.

Αναλυτικά αποτελέσματα: ΕΔΩ!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ρυμουλκούμενα - Τρέιλερ ...

Μια τελευταία ρύθμιση στο ζήτημα έκδοσης στοιχείων κυκλοφορίας για χρήση οχημάτων κατηγορίας Ο1 και Ο2 (ρυμουλκούμενα - τρέιλερ), συμπεριλαμβανομένων και των ειδικής χρήσεως ειδικού σκοπού μη μεταφοράς εμπορευμάτων, ενεργοποιεί το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, με σχετική τροπολογία. Με τη νέα νομοθετική διάταξη παρέχεται η δυνατότητα στους ιδιοκτήτες ρυμουλκούμενων – τρέιλερ, που είχαν παλαιότερα τεθεί νόμιμα σε κυκλοφορία με ειδικά σημειώματα ρυμούλκησης (Ε.Σ.Ρ.) και δεν είχαν εκδώσει στοιχεία κυκλοφορίας εντός της προβλεπόμενης προθεσμίας  που προέβλεπε η υπ’ αρ. 2805/2021 Υπουργική Απόφαση (δηλαδή, μέχρι 29/12/2023), να εκδώσουν στοιχεία κυκλοφορίας (άδεια και πινακίδες), κατόπιν καταβολής παραβόλου, ύψους 200 ευρώ και εντός αποκλειστικής προθεσμίας πέντε μηνών, μετά τη δημοσίευσή της σε ΦΕΚ. Επιπλέον, με σκοπό τη διευκόλυνση της ομαλής και απρόσκοπτης διεκπεραίωσης των εργασιών των πολιτών, παρέχεται η δυνατότητα τουλάχιστον έως τέλος Σεπτεμβρίου 2024, να  τίθενται νομίμως σε κ

Ευχές Α.Λ.Α.Κ. ...

 

Τεχνητή Νοημοσύνη ...

Στο μέλλον, τα ψηφιακά προϊόντα που βασίζονται στην Τεχνητή Νοημοσύνη (ΤΝ ή AI) θα διαδραματίσουν καθοριστικό ρόλο για τον Όμιλο Volkswagen. Οι νέες εφαρμογές infotainment και πλοήγησης, η υψηλής απόδοσης αναγνώριση ομιλίας, οι εκτεταμένες λειτουργίες του αυτοκινήτου και η μεγάλη ενσωμάτωση των ψηφιακών συστημάτων σε αυτό θα εξασφαλίζουν σημαντικά οφέλη για τους πελάτες, βελτιώνοντας την εμπειρία από το προϊόν. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η Volkswagen έχει δημιουργήσει ένα εξειδικευμένο «Εργαστήριο Τεχνητής Νοημοσύνης» (AI Lab). Η εταιρεία αυτή θα λειτουργεί ως ένα παγκοσμίως δικτυωμένο κέντρο ικανοτήτων και εκκολαπτήριο ιδεών. Το AI Lab θα εντοπίζει νέες ιδέες προϊόντων για τον Όμιλο Volkswagen και θα τις συντονίζει εντός του Ομίλου. Όσο οι ανάγκες θα αυξάνονται θα υπάρχει συνεργασία με τον τομέα τεχνολογίας στην Ευρώπη, την Κίνα και τη Βόρεια Αμερική. Υιοθετώντας αυτήν την προσέγγιση, ο Όμιλος Volkswagen σκοπεύει να απλοποιήσει τη συνεργασία με τις εταιρείες τεχνολογίας με σκοπ