Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

3ο TRC - ΛΕΣΧΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΣΠΑΡΤΗΣ ...


Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε το 3ο TRC από την ΛΕΣΧΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΣΠΑΡΤΗΣ στην περιοχή των Καρυών του Δήμου Σπάρτης την Κυριακή 2 Ιουλίου.
Στον Πάρνωνα που έχει την δική του ιστορία στον μηχανοκίνητο αθλητισμό ήχησαν και πάλι οι μηχανές από τους οδηγούς που έλαβαν μέρος στον αγώνα ατομικής χρονομέτρησης  σε χωμάτινη διαδρομή.
Τα 30 οδηγοί που έλαβαν μέρος  ευχαριστήθηκαν , αλλά και έδωσαν θέαμα στο κόσμο αφού η διαδρομή των 3,75 χλμ ήταν ότι καλύτερο για αυτό το είδος αγώνων.


Νικητής αναδείχτηκε στην Γενική κατάταξη  ο ΠΑΛΑΙΟΛΟΓΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ με MITSUBISHI LANCER δεύτερος ήταν ο ΡΟΥΣΤΕΜΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ με FORD SIERRA RS COSWIRTH 4X4 και τρίτος ΖΑΧΑΡΙΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ με TOYOTA CELICA GT4.
Στα μικρά κυβικά έως 1400cc πρώτος ήταν ο ΧΑΙΔΆΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ αφήνοντας πίσω του τον πατέρα του  ΧΑΪΔΑ ΔΗΜΗΤΡΗ και το φίλο του ΠΑΝΑΡΙΤΗ ΒΑΓΓΕΛΗ και οι τρεις έτρεξαν με ένα TOYOTA YARIS.
Στα 1600cc επανήλθε μετά από απουσία σχεδόν δύο χρόνων  με ένα νέο αυτοκίνητο ο ΚΩΣΤΑΣ ΜΑΧΑΙΡΑΣ και κέρδισε την κατηγορία του με CITROEN SAXO VTS  δεύτερος ήταν ο ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ που τερμάτισε μετά από αρκετές ατυχίες σε άλλους αγώνες οδηγώντας ένα VOLKSWAGEN POLO GTI ο και τρίτος ήταν ο ΓΚΡΟΥΜΑΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ με μια TOYOTA COROLLA KE70.
Στα 2000cc ο ΒΟΥΤΣΑΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ δεν άφησε περιθώρια αφού το GOLF ΄΄ξύριζε΄΄ και κέρδισε τα δίλιτρα με δεύτερο τον ΚΑΛΑΜΑΤΙΑΝΟ ΓΙΩΡΓΟ με BMW και τρίτον τον ΡΗΓΑ ΓΙΩΡΓΟ με FORD ESCORT MK2 RS.
Στα 2000+ νικητής όπως και στη Γενική ήταν ο ΠΑΛΑΙΟΛΟΓΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ με MITSUBISHI LANCER δεύτερος ήταν ο ΡΟΥΣΤΕΜΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ με FORD SIERRA RS COSWIRTH 4X4 και τρίτος ΖΑΧΑΡΙΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ με TOYOTA CELICA GT4.
Η Λ.Α.Σ. θέλει να ευχαριστήσει τον Δήμαρχο Σπάρτης Βαγγέλη Βαλιώτη για την αμέριστη βοήθειά του , τον Αντιδήμαρχο Νίκο Φλώρο που είναι κοντά στους αγώνες μας , τον Αθλητικό Οργανισμό , όλο το Δημοτικό Συμβούλιο Σπάρτης , το Τοπικό Συμβούλιο Καρυών , τους συλλόγους  Αθλητικό και Πολιτιστικό , την ομάδα Πυρασφάλειας των Καρυών που στηρίζουν τους αγώνες μας εδώ και χρόνια.
Ακόμα ένα μεγάλο ευχαριστώ προσωπικά στον γιατρό του αγώνα Νίκο Καλογεράκο που στο πρόβλημα που δημιουργήθηκε με το Νοσοκομείο Σπάρτης έδωσε με την παρουσία του λύση , αλλά και έδειξε ότι αγαπά τους αγώνες αυτοκινήτου.
Η Λέσχη μοτοσυκλέτας Σπάρτης με τα μέλη της βοήθησαν τα μέγιστα στην δύσκολη διοργάνωση ενός αγώνα.
Τον Ηλία Γρηγόρη με την EXPRESS SERVICE
Να ευχαριστήσουμε την Ελληνική Αστυνομία που εδώ και 30 χρόνια είναι δίπλα μας.
Ένα μεγάλο ευχαριστώ στους δεκάδες χορηγούς του αγώνα μας.
Μέγας χορηγός ήταν ο Όμιλος επιχειρήσεων ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΚΑΚΟΥΡΟΣ ΑΕ  NISSAN  – HYUNDAI – KIA – KTEO – ΟΠΑΠ – PLAY  συμπαραστάτης στην διοργάνωση και βοήθησε τα μέγιστα.
Τέλος να ευχαριστήσουμε τους εθελοντές που ήταν δίπλα στην Λ.Α.Σ. για να γίνει ένας καλός αγώνας. 

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ρυμουλκούμενα - Τρέιλερ ...

Μια τελευταία ρύθμιση στο ζήτημα έκδοσης στοιχείων κυκλοφορίας για χρήση οχημάτων κατηγορίας Ο1 και Ο2 (ρυμουλκούμενα - τρέιλερ), συμπεριλαμβανομένων και των ειδικής χρήσεως ειδικού σκοπού μη μεταφοράς εμπορευμάτων, ενεργοποιεί το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, με σχετική τροπολογία. Με τη νέα νομοθετική διάταξη παρέχεται η δυνατότητα στους ιδιοκτήτες ρυμουλκούμενων – τρέιλερ, που είχαν παλαιότερα τεθεί νόμιμα σε κυκλοφορία με ειδικά σημειώματα ρυμούλκησης (Ε.Σ.Ρ.) και δεν είχαν εκδώσει στοιχεία κυκλοφορίας εντός της προβλεπόμενης προθεσμίας  που προέβλεπε η υπ’ αρ. 2805/2021 Υπουργική Απόφαση (δηλαδή, μέχρι 29/12/2023), να εκδώσουν στοιχεία κυκλοφορίας (άδεια και πινακίδες), κατόπιν καταβολής παραβόλου, ύψους 200 ευρώ και εντός αποκλειστικής προθεσμίας πέντε μηνών, μετά τη δημοσίευσή της σε ΦΕΚ. Επιπλέον, με σκοπό τη διευκόλυνση της ομαλής και απρόσκοπτης διεκπεραίωσης των εργασιών των πολιτών, παρέχεται η δυνατότητα τουλάχιστον έως τέλος Σεπτεμβρίου 2024, να  τίθενται νομίμως σε κ

Ευχές Α.Λ.Α.Κ. ...

 

Διαδρομή για δυνατούς λύτες ...

Μέσα από μια διαδρομή σημαντικά διαφοροποιημένη συγκριτικά με εκείνες των προηγούμενων ετών θα εξελιχθεί το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις από τις 5 έως τις 8 Σεπτεμβρίου, ως ο δέκατος γύρος του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ της FIA για το 2024. Απέναντι σε μια νέα πρόκληση θα βρεθούν τα πληρώματα που θα συμμετάσχουν στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2024, καθώς η σημαντικά τροποποιημένη χάραξη της διαδρομής του αγώνα συνεπάγεται και νέα προσέγγιση ως προς τη διαχείριση δυνάμεων, υλικών και βέβαια ελαστικών. Στο ωράριο του αγώνα περιλαμβάνονται ειδικές διαδρομές ταυτόσημες με τον σκληρό χαρακτήρα του, όπως οι Ταρζάν, Ρεγκίνι, Άγιοι Θεόδωροι κ.ά., ενώ έχουν επανέλθει ε.δ. που «αγκαλιάστηκαν» από τους θεατές. Άλλες παλιότερα, όπως το Οινοχώρι στη Φωκίδα, μέρος του οποίου στις αρχές του 2000 χρησιμοποιήθηκε ως Shakedown, και άλλες έως και πρόσφατα, όπως η Θήβα. Μεταξύ των αλλαγών σε επίπεδο ε.δ. είναι η προσθήκη της Άνω Παύλιανης, που θα ξεκινάει από το Κουμαρίτσι και θα τερματίζει στην αφετηρία της γνωστής