Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

2ος στο WRC Trophy ο Ιορδάνης Σερδερίδης ...


Ολοκλήρωσε την προσπάθειά του στο Ράλλυ Πολωνίας ο Ιορδάνης Σερδερίδης. Ο Έλληνας οδηγός που συμμετείχε για τέταρτη χρονιά στο συγκεκριμένο ράλλυ, επιβίωσε στον απαιτητικό αγώνα που σημαδεύτηκε από βροχοπτώσεις στη μεγαλύτερη διάρκειά του, τερματίζοντας στη δεύτερη θέση του WRC Trophy, έχοντας στο δεξί μπάκετ του Citroen DS3 WRC τη Lara Vanneste. 
 Η κατάσταση των δρόμων την Κυριακή ήταν σε χειρότερη κατάσταση σε σχέση με τις προηγούμενες δύο ημέρες, με τον Σερδερίδη να δηλώνει σχετικά με τα πεπραγμένα του σκέλους: «Έβρεχε όλη την ημέρα και οι συνθήκες δεν ήταν οι καλύτερες δυνατές. Εξοικειωθήκαμε καλύτερα με το Citroen DS3 στις δύο πρωινές ειδικές, αλλά στη συνέχεια αντιμετωπίσαμε πρόβλημα με τα υδραυλικά του αυτοκινήτου, ύστερα από κάποιο άλμα, με αποτέλεσμα να μείνουμε χωρίς χειρόφρενο και χωρίς επιλογέα ταχυτήτων στο τιμόνι.»


Ο Καβαλιώτης εκπρόσωπός μας στο WRC ανέβηκε στη ράμπα του τερματισμού το απόγευμα της Κυριακής, δηλώνοντας ικανοποιημένος από την εμφάνισή του και από το τελικό αποτέλεσμα: «Στην τελευταία ειδική διαδρομή κινηθήκαμε σε safe mode και δεν πιέσαμε. Ο αγώνας ήταν δύσκολος και έκρυβε πολλές παγίδες.Είμαι χαρούμενος που πέτυχα τον αρχικό μου στόχο. Τερματίσαμε στη δεύτερη θέση στο WRC Trophy και πλέον είμαι δεύτερος στη βαθμολογία του πρωταθλήματος. Αυτό με κάνει αισιόδοξο για τη συνέχεια του θεσμού.»


Η επόμενη εμφάνιση του Έλληνα οδηγού στο Παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλλυ είναι προγραμματισμένη για τις 18 με 20 Αυγούστου, όπου θα συμμετέχει στο Ράλλυ Γερμανίας. Λίγο νωρίτερα, θα αγωνιστεί στο Ράλλυ Λουξεμβούργου για να προετοιμαστεί καλύτερα για τον 10ο γύρο του WRC.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ρυμουλκούμενα - Τρέιλερ ...

Μια τελευταία ρύθμιση στο ζήτημα έκδοσης στοιχείων κυκλοφορίας για χρήση οχημάτων κατηγορίας Ο1 και Ο2 (ρυμουλκούμενα - τρέιλερ), συμπεριλαμβανομένων και των ειδικής χρήσεως ειδικού σκοπού μη μεταφοράς εμπορευμάτων, ενεργοποιεί το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, με σχετική τροπολογία. Με τη νέα νομοθετική διάταξη παρέχεται η δυνατότητα στους ιδιοκτήτες ρυμουλκούμενων – τρέιλερ, που είχαν παλαιότερα τεθεί νόμιμα σε κυκλοφορία με ειδικά σημειώματα ρυμούλκησης (Ε.Σ.Ρ.) και δεν είχαν εκδώσει στοιχεία κυκλοφορίας εντός της προβλεπόμενης προθεσμίας  που προέβλεπε η υπ’ αρ. 2805/2021 Υπουργική Απόφαση (δηλαδή, μέχρι 29/12/2023), να εκδώσουν στοιχεία κυκλοφορίας (άδεια και πινακίδες), κατόπιν καταβολής παραβόλου, ύψους 200 ευρώ και εντός αποκλειστικής προθεσμίας πέντε μηνών, μετά τη δημοσίευσή της σε ΦΕΚ. Επιπλέον, με σκοπό τη διευκόλυνση της ομαλής και απρόσκοπτης διεκπεραίωσης των εργασιών των πολιτών, παρέχεται η δυνατότητα τουλάχιστον έως τέλος Σεπτεμβρίου 2024, να  τίθενται νομίμως σε κ

Ευχές Α.Λ.Α.Κ. ...

 

Τεχνητή Νοημοσύνη ...

Στο μέλλον, τα ψηφιακά προϊόντα που βασίζονται στην Τεχνητή Νοημοσύνη (ΤΝ ή AI) θα διαδραματίσουν καθοριστικό ρόλο για τον Όμιλο Volkswagen. Οι νέες εφαρμογές infotainment και πλοήγησης, η υψηλής απόδοσης αναγνώριση ομιλίας, οι εκτεταμένες λειτουργίες του αυτοκινήτου και η μεγάλη ενσωμάτωση των ψηφιακών συστημάτων σε αυτό θα εξασφαλίζουν σημαντικά οφέλη για τους πελάτες, βελτιώνοντας την εμπειρία από το προϊόν. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η Volkswagen έχει δημιουργήσει ένα εξειδικευμένο «Εργαστήριο Τεχνητής Νοημοσύνης» (AI Lab). Η εταιρεία αυτή θα λειτουργεί ως ένα παγκοσμίως δικτυωμένο κέντρο ικανοτήτων και εκκολαπτήριο ιδεών. Το AI Lab θα εντοπίζει νέες ιδέες προϊόντων για τον Όμιλο Volkswagen και θα τις συντονίζει εντός του Ομίλου. Όσο οι ανάγκες θα αυξάνονται θα υπάρχει συνεργασία με τον τομέα τεχνολογίας στην Ευρώπη, την Κίνα και τη Βόρεια Αμερική. Υιοθετώντας αυτήν την προσέγγιση, ο Όμιλος Volkswagen σκοπεύει να απλοποιήσει τη συνεργασία με τις εταιρείες τεχνολογίας με σκοπ