Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Δηλώσεις Πρωταγωνιστών ERC ...


1 MAGALHAES Bruno - MAGALHAES Hugo
«To δεύτερο πέρασμα ήταν καλύτερο. Βελτιώσαμε τις σημειώσεις μας και το στήσιμο του αυτοκινήτου. Απέκτησα εμπιστοσύνη και, για να είμαι ειλικρινής, δεν περίμενα να συναγωνίζομαι τους Nasser και Kajto. Είμαι χαρούμενος. Αύριο είναι μια δύσκολη μέρα, και θα δούμε τι θα συμβεί».

2 KAJETANOWICZ Kajetan - BARAN Jaroslaw
«Ήταν σημαντικό να επιβιώσουμε. Αύριο το σχέδιο είναι να πιέσουμε. Ήμασταν γρήγοροι σήμερα, οπότε γνωρίζουμε πως χωρίς προβλήματα μπορούμε να είμαστε ανταγωνιστικοί, και για αυτό είμαι αισιόδοξος».

3 AL-ATTIYAH Nasser - BAUMEL Matthieu
«Ήταν καλή μέρα, δύσκολη και σκληρή, όλα πήγαν καλά με το αυτοκίνητο. Είμαστε αρκετά ικανοποιημένοι, είμαστε επικεφαλής του ράλλυ και θα έχουμε καλή θέση εκκίνησης αύριο. Είναι μια ωραία μάχη μεταξύ Bruno, Kajto και ημών. Λυπάμαι για τον Nikolay, αύριο θα δούμε τι μπορούμε να κάνουμε».

5 BOSTANCI Murat - VATANSEVER Onur
«Ήταν πολύ δύσκολη μέρα. Το πρώτο πέρασμα δεν ήταν καλό, γιατί αντιμετωπίσαμε πολλά προβλήματα. Το δεύτερο πήγε πολύ καλύτερα. Πήραμε μόνο 10 δλ. ποινής προσπαθώντας να επισκευάσουμε τα φρένα, πριν από την τελευταία ειδική. Δεν πιέσαμε, προσπαθήσαμε να επιβιώσουμε, είμαστε στο στόχο μας, που είναι το top 5. Αύριο θα είναι το ίδιο για εμάς. Η πρώτη μας προτεραιότητα θα είναι να τερματίσουμε».

6 GRZYB Grzegorz - WROBEL Jakub 
«Το δεύτερο πέρασμα ήταν καλύτερο. Στο πρώτο είχαμε πρόβλημα με τα φρένα, αλλά γενικά η οδήγησή μας ήταν ταχύτερη και πιο καθαρή. Θα προσπαθήσουμε να πιέσουμε αύριο, αν και γνωρίζουμε ότι δεν έχουμε την ταχύτητα των κορυφαίων οδηγών».

8 VON THURN UND TAXIS Albert - DEGANDT Bjorn
«Ήταν μια πολύ καλή μέρα. Η αρχή ήταν δύσκολη, γιατί είχαμε προβλήματα υπερστροφής, αλλά στο δεύτερο πέρασμα κάναμε κάποιες πετυχημένες αλλαγές. Ακολούθησα τις γραμμές και απέκτησα καλύτερη αίσθηση του αυτοκινήτου. Αύριο το θέμα είναι να κερδίσουμε εμπειρία».

9 PHILIPPEDES George - MAHAERAS Leonidas
«Χρειάστηκε να κάνουμε ένα βήμα πίσω, ώστε να βρούμε τον ιδανικό ρυθμό και την αυτοπεποίθησή μας. Στο δεύτερο πέρασμα δεν αντιμετωπίσαμε κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα. Πετύχαμε το στόχο μας και αύριο μπορούμε να πιέσουμε».

12 MELEGARI Zelindo - BARONE Maurizio
«Η θέση μας είναι εντάξει, αλλά χάρη στην κακοδαιμονία των αντιπάλων μας. Αυτό είναι, όμως, το Ακρόπολις. Πρέπει να τερματίσεις. Οι αυριανές ειδικές είναι μακριές και θα ακολουθήσουμε την ίδια τακτική. Το δεύτερο πέρασμα της ημέρας ήταν καλύτερο για εμάς».

18 TSOULOFTAS Alexandros - GIRAUDET Denis
«Ήταν μια εξαιρετική ημέρα. Με το πέρας κάθε ειδικής αντιλαμβάνομαι περισσότερο πώς να διαχειρίζομαι αυτό το αυτοκίνητο. Είναι καταπληκτικό και είμαι πολύ ευχαριστημένος. Αύριο υπάρχει πρόβλεψη για βροχή και περιμένω να έρθουν τα πάνω κάτω. Θα είναι ένας συναρπαστικός αγώνας για τα πληρώματα, δεν ξέρω για τους θεατές».

19 TSOLAKIDIS Socratis - DIMOS Haris
«Το απόγευμα κάναμε αυτό που είπαμε νωρίτερα, δηλαδή δεν πιέσαμε πολύ. Απ’ ό,τι βλέπω, βρισκόμαστε 30 δλ. πίσω από τον τρίτο και 1 λεπτό μπροστά από τον 5ο. Θα μπορούσαμε να είμαστε και πιο κοντά, αλλά θέλαμε να διατηρήσουμε τον ίδιο ρυθμό. Ήμασταν προσεκτικοί με τα ελαστικά μας, καθώς είχαμε μεγάλη φθορά. Αύριο θα ξεκινήσουμε ήρεμα στην πρώτη ΕΔ και μετά θα δούμε πώς μπορούμε να κάνουμε το κάτι παραπάνω».

20 HALKIAS Efthimios - KONTOS Konstantinos
«Στις δύο τελευταίες ΕΔ της ημέρας είχαμε κομμένο ημιαξόνιο. Παρ’ όλα αυτά, είμαι ευχαριστημένος από την ημέρα μας, η οποία ήταν πολύ καλή. Αρχίζω να αγαπάω το συγκεκριμένο αυτοκίνητο».

22 PANTELI Petros - CHRISTODOULOU Kyprianos
«Σήμερα ήταν πολύ δύσκολη μέρα. Σε όλη τη διάρκεια της ημέρας, αντιμετωπίσαμε προβλήματα υπερθέρμανσης».

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ρυμουλκούμενα - Τρέιλερ ...

Μια τελευταία ρύθμιση στο ζήτημα έκδοσης στοιχείων κυκλοφορίας για χρήση οχημάτων κατηγορίας Ο1 και Ο2 (ρυμουλκούμενα - τρέιλερ), συμπεριλαμβανομένων και των ειδικής χρήσεως ειδικού σκοπού μη μεταφοράς εμπορευμάτων, ενεργοποιεί το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, με σχετική τροπολογία. Με τη νέα νομοθετική διάταξη παρέχεται η δυνατότητα στους ιδιοκτήτες ρυμουλκούμενων – τρέιλερ, που είχαν παλαιότερα τεθεί νόμιμα σε κυκλοφορία με ειδικά σημειώματα ρυμούλκησης (Ε.Σ.Ρ.) και δεν είχαν εκδώσει στοιχεία κυκλοφορίας εντός της προβλεπόμενης προθεσμίας  που προέβλεπε η υπ’ αρ. 2805/2021 Υπουργική Απόφαση (δηλαδή, μέχρι 29/12/2023), να εκδώσουν στοιχεία κυκλοφορίας (άδεια και πινακίδες), κατόπιν καταβολής παραβόλου, ύψους 200 ευρώ και εντός αποκλειστικής προθεσμίας πέντε μηνών, μετά τη δημοσίευσή της σε ΦΕΚ. Επιπλέον, με σκοπό τη διευκόλυνση της ομαλής και απρόσκοπτης διεκπεραίωσης των εργασιών των πολιτών, παρέχεται η δυνατότητα τουλάχιστον έως τέλος Σεπτεμβρίου 2024, να  τίθενται νομίμως σε κ

Ανάβαση Ψάθας - Δοκιμές ...

  Ομαλά κύλησε η διαδικασία των χρονομετρημένων δοκιμών στην Ανάβαση Ψάθας που έλαβε χώρα το Σάββατο. Οι οδηγοί πραγματοποίησαν και τα 3 προγραμματισμένα ανεβάσματα και πλέον είναι έτοιμοι να ριχτούν στη μάχη με το χρόνο στη δεύτερη πρωταθληματική Ανάβαση της χρονιάς. Διοργανωτής του αγώνα είναι το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.), με την αμέριστη συμπαράσταση του Δήμου Μάνδρας-Ειδυλλίας. Χορηγός του αγώνα είναι η Seajets και το il Desto Group. Ο Μάριος Ηλιόπουλος χωρίς να πιέσει ιδιαίτερα ήταν ο ταχύτερος στη διαδικασία των χρονομετρημένων δοκιμών στη Formula Saloon , οδηγώντας ένα Ford Fiesta και την Κυριακή θα κινηθεί με στόχο να προσφέρει θέαμα στους φίλους του αθλήματος που θα βρεθούν στις στροφές της Ανάβασης Ψάθας. Τον περσινό πρωταθλητή της κατηγορίας ακολούθησαν οι «Κανέλλος» (Peugeot 106) και Θανάσης Κοράκης (Nissan Silvia). Αίτημα για να αγωνιστεί την Κυριακή στον αγώνα έκανε ο Καλαματιανός Νικόλαος Παπαδόπουλος (Ford Escort MKII) που δεν σ

1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου ...

Λιγότερο από ένας μήνας απομένει για το 1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου που θα διοργανωθεί στην περιοχή της επαρχίας Αγιάς. Οι αγώνες ράλλυ επιστρέφουν μετά από χρόνια στο νομό Λάρισας και οι διοργανωτές έχουν ξεκινήσει από την αρχή της χρονιάς τις προετοιμασίες για να προσφέρουν ένα άρτιο αποτέλεσμα. Την ευθύνη έχει αναλάβει η Λέσχη Αυτοκινήτου Μοτοσυκλέτας Καλλιθέας Ελασσόνας (Λ.Α.Μ.Κ.Ε.) με συνδιοργανωτή το Δήμο Αγιάς ενώ τελεί και υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Θεσσαλίας. Κέντρο του αγώνα θα είναι η πόλη της Αγιάς. Το Σάββατο 18 Μαΐου θα διεξαχθεί ο τεχνικός έλεγχος και η πανηγυρική εκκίνηση στην κεντρική πλατεία της πόλης ενώ στο δημοτικό Parking θα εγκατασταθεί το Service Park. Την Κυριακή 19 Μαΐου τα πληρώματα θα αγωνιστούν στην ειδική διαδρομή των 12.3 χιλιομέτρων η οποία θα επαναληφθεί τρεις φορές, φτάνοντας έτσι συνολικά τα 36.9 χιλιόμετρα. Αντίστοιχα το σύνολο των απλών διαδρομών 61,2 χιλιόμετρα (20,4 Χ 3). Η απονομή των κυπέλλων θα γίνει στην κεντρική πλατεία της Μελιβοίας, ένα πρ