Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

3ο Ράλλυ Σπριντ ΑΣΜΑ – «Γιώργος Μοσχούς» - Αυλαία ...


Άπιαστοι οι Θέμης Χαλκιάς-Κώστας Κόντος!

Με επίκεντρο την παραλιακή πόλη της Ιτέας πραγματοποιήθηκε το 3ο Ράλλυ Σπριντ ΑΣΜΑ-«Γιώργος Μοσχούς». Ο αγώνας αποτέλεσε το δεύτερο γύρο του Κυπέλλου Χώματος και παράλληλα τον τρίτο του Πανελληνίου πρωταθλήματος Ιστορικών αυτοκινήτων. Η θερμοκρασία που ήταν σε υψηλά επίπεδα για την εποχή, έκανε δύσκολο το έργο των 37 πληρωμάτων που εκκίνησαν. Παρ’ όλα αυτά, τόσο οι αγωνιζόμενοι, όσο και οι θεατές απήλαυσαν το αγώνα, παίρνοντας μια μικρή γεύση από το Ράλλυ Ακρόπολις, καθώς η συγκεκριμένη ειδική συμπεριλαμβάνεται στο πρόγραμμα του εθνικού μας αγώνα φέτος. Ο αγώνας  ήταν αφιερωμένος στη μνήμη του Γιώργου Μοσχού, πολυπρωταθλητή Ελλάδος. 
Στον αγωνιστικό τομέα, οι Θέμης Χαλκιάς-Κώστας Κόντος δεν άφησαν περιθώρια αντίδρασης στους αντιπάλους τους. Με το Mitsubishi Lancer Evo IX πέτυχαν την καλύτερη επίδοση και στα τρία σκέλη του αγώνα, κάνοντας το δύο στα δύο στο φετινό θεσμό του Κυπέλλου Χώματος. Βέβαια, στα μέσα του αγώνα, είχαν πρόβλημα με το κιβώτιο ταχυτήτων, κάτι όμως που δεν στάθηκε ικανό να τους στερήσει τη νίκη. 


Στη δεύτερη θέση ολοκλήρωσαν οι Χρυσόστομος Καρέλλης-Λεωνίδας Μαχαίρας (Mitsubishi Lancer Evo IX), με τον οδηγό να εξοικειώνεται ακόμη περισσότερο με τη χωμάτινη επιφάνεια. Το πλήρωμα αντιμετώπισε και αυτό πρόβλημα με το κιβώτιο ταχυτήτων στο δεύτερο σκέλος, ωστόσο το έλυσε στη συνέχεια, ανεβαίνοντας στο δεύτερο σκαλί του βάθρου. 


Με αντεπίθεση στο τρίτο πέρασμα όπου χρησιμοποίησαν διαφορετική γόμα ελαστικών, οι Νικόλας Χαλιβελάκης-Παναγιώτης Τριανταφυλλίδης (Mitsubishi Lancer Evo IX) ανέβηκαν στην τρίτη θέση, ξεπερνώντας το εμπόδιο των Γιάννη Μποζιονέλου-Βαγγέλη Παναρίτη (Mitsubishi Lancer Evo VI) που τερμάτισαν τέταρτοι. Οι περσινοί Κυπελλούχοι Χώματος στην F2, αντιμετώπισαν πρόβλημα με τα φρένα στα μέσα του αγώνα, το οποίο ξεπέρασαν, αλλά προτίμησαν να μην πιέσουν στο τέλος, συλλέγοντας πολύτιμους βαθμούς για τη συνέχεια του θεσμού. Πέμπτοι βρέθηκαν οι Χρήστος Παλαιολόγος-Δημήτρης Σελλής (Mitsubishi Lancer Evo VIII), με τον λάτρη της χωμάτινης επιφάνειας να τερματίζει εμπρός από τους Στέφανο Θεοχαρόπουλο-Γιώργο Κότσαλη (Mitsubishi Lancer Evo IX). 
Επιβεβαιώθηκαν τα προγνωστικά στην F2, με τους Γιάννη και Βαγγέλη Ακράτο (Renault Clio R3) να φτάνουν στη νίκη πιο δύσκολα απ’ ότι δείχνει το τελικό αποτέλεσμα. Οι Κυπελλούχοι Χώματος του 2014 εγκλωβίστηκαν στη σκόνη προπορευόμενου αγωνιστικού στο πρώτο σκέλος χάνοντας αρκετό χρόνο. Πίεσαν όμως στη συνέχεια,  απέκτησαν περισσότερη εμπειρία στο μπάκετ του γαλλικού «όπλου» και ολοκλήρωσαν πρώτοι στα δικίνητα και έβδομοι γενικής. Όγδοοι τερμάτισαν οι Πέτρος Μαγγερίδης-Άρης Τσάτσαρης (Subaru Impreza STi) που κινήθηκαν θεαματικά στις Καρούτες. Στην πρώτη του εμφάνιση σε χωμάτινο τερέν, ο Διαμαντής Τζαμπάζης με τον Γιώργο Πολυζώη δίπλα του ολοκλήρωσε στην ένατη θέση, με τον οδηγό να δηλώνει ενθουσιασμένος από τη συγκεκριμένη επιφάνεια.  Δοκίμασαν διαφορετικά set up για τον εθνικό μας αγώνα οι «El nak jr»-Ανδρέας Βίγκος (MG ZR 105) που τερμάτισαν δεύτεροι στην F2, ανεβάζοντας την απόδοσή τους σκέλος με σκέλος. Το βάθρο στα δικίνητα συμπλήρωσαν οι Νίκος Ντάβαρης-Βίκυ Ψαράκη (Renault Clio RS). 
Στην κατηγορία των Ιστορικών, οι Γιώργος Παραδείσης-Μιχάλης Φράγκου (Ford Escort RS2000 MKI) με εκπληκτική εμφάνιση στα χώματα της Φωκίδας ήταν οι πιο γρήγοροι πετυχαίνοντας την πρώτη τους νίκη στην κατηγορία. Παρέμειναν πρωτοπόροι στο πρωτάθλημα οι Παναγιώτης Παραδείσης-Κωνσταντίνος Ποιμενίδης που τερμάτισαν δεύτεροι στην πρώτη τους επαφή με το Ford Escort BDA. Ο βετεράνος Μιχάλης Λυκάκης ολοκλήρωσε τρίτος με τον Γιάννη Τζόγια στο δεξί μπάκετ του Ford Escort RS 2000 MKI. 
Η οργάνωση θέσπισε το Κύπελλο «Γιώργος Μοσχούς» για το πλήρωμα που θα πετύχαινε τον απόλυτο χρόνο ημέρας, τα οποία απονεμήθηκαν στους Θέμη Χαλκιά-Κώστα Κόντο. 


Δηλώσεις των πρωταγωνιστών:
Θ. Χαλκιάς: Είχαμε πρόβλημα στο δεύτερο σκέλος με το κιβώτιο ταχυτήτων. Ευτυχώς τέλος καλό, όλα καλά. Ήταν μια καλή προπόνηση ενόψει του Ράλλυ Ακρόπολις.
Χ. Καρέλλης: Σκοπός ήταν να τερματίσω, ώστε να συλλέξω πολύτιμη εμπειρία στη χωμάτινη επιφάνεια με το Mitsubishi. Σίγουρα οι χρόνοι μπορούσαν να βελτιωθούν κι άλλο, αλλά δεν ρισκάραμε. Είμαστε ικανοποιημένοι.
Ν. Χαλιβελάκης: Αλλάξαμε πρόγραμμα στα διαφορικά στο τρίτο σκέλος και χρησιμοποιήσαμε διαφορετική γόμα ελαστικών. Έπρεπε από το πρωί να πιέσουμε περισσότερο. Ήρθε ένα καλό αποτέλεσμα και είμαστε ευχαριστημένοι.  
Ι. Ακράτος:  Με εξαίρεση το πρώτο σκέλος όπου πετύχαμε προπορευόμενο αγωνιστικό, κινηθήκαμε σε καλό ρυθμό. Το αυτοκίνητο απαιτεί περαιτέρω εξοικείωση. Θεωρώ πως ήταν μια καλή πρόβα τζενεράλε για το Ακρόπολις.
Γ. Παραδείσης: Είμαστε ευχαριστημένοι με την απόδοσή μας. Είναι η πρώτη μας νίκη στο πρωτάθλημα σε μια ωραία ειδική διαδρομή.






Αύξησαν το προβάδισμά τους οι Χαλκιάς-Κόντος!

Καμιά μεταβολή δεν υπήρξε στην κορυφή του 3ου Ράλλυ Σπριντ ΑΣΜΑ – «Γιώργος Μοσχούς» με τους Θέμη Χαλκιά-Κώστα Κόντο να αυξάνουν το προβάδισμά τους μετά το δεύτερο σκέλος του αγώνα, πετυχαίνοντας την καλύτερη επίδοση και στη δεύτερη διέλευση από την ειδική διαδρομή «Καρούτες». 
Πίσω τους παραμένουν οι Χρυσόστομος Καρέλλης-Λεωνίδας Μαχαίρας (Mitsubishi Lancer Evo IX) με το Λαμιώτη οδηγό να βελτιώνει αισθητά το χρόνο του και να εξοικειώνεται ακόμη περισσότερο με τη χωμάτινη επιφάνεια. Έλυσαν τα προβλήματα με τα φρένα τους οι τρίτοι Γιάννης Μποζιονέλος-Βαγγέλης Παναρίτης (Mitsubishi Lancer Evo VI), έχοντας πίσω τους το δίδυμο των Νίκου Χαλιβελάκη-Παναγιώτη Τριανταφυλλίδη (Mitsubishi Lancer Evo IX) και τους Στέφανο Θεοχαρόπουλος-Γιώργος Κότσαλης (Mitsubishi Lancer Evo IX).  
Στην F2, οι Γιάννης και Βαγγέλης Ακράτος  (Renault Clio R3) πέρασαν στην κορυφή, οδηγώντας ταχύτατα στο δεύτερο σκέλος. Οι «El nak jr»-Ανδρέας Βίγκος (MG ZR 105) είναι δεύτεροι με τους Νίκο Ντάβαρη-Βίκυ Ψαράκη (Renault Clio RS) να συμπληρώνουν την τριάδα. Οι μέχρι πρότινος πρωτοπόροι, Θοδωρής Τσάκαλος-Απόστολος Κοτρωνής (Toyota Yaris) εγκατέλειψαν άδοξα από μηχανική βλάβη. 
Οι Γιώργος Παραδείσης-Μιχάλης Φράγκου  (Ford Escort RS 2000 MKI) συνεχίζουν να προηγούνται στα ιστορικά, με τους Παναγιώτη Παραδείση – Κώστα Ποιμενίδη (Ford Escort BDA) να ακολουθούν, εμπρός από τους Γιώργο Κασιδόπουλο-Νίκο Μπαμπαλή (Toyota Starlet).  Οι Λευτέρης Μανδρούκας-Νίκος Τσάδαρης (Porsche 911 RSR) εγκατέλειψαν από μηχανική βλάβη. 

Δηλώσεις των πρωταγωνιστών:
Θ. Χαλκιάς: Κινηθήκαμε φυλαγμένα, καθώς έχουμε σημαντική διαφορά από τους αντιπάλους μας. Η ειδική διαδρομή είναι σε καλύτερη κατάσταση τώρα.
Χ. Καρέλλης: Αντιμετωπίσαμε πρόβλημα με το κιβώτιο ταχυτήτων και χάσαμε πολύτιμο χρόνο. Παρ ‘όλα αυτά, βελτιώσαμε το χρόνο μας και είμαστε ικανοποιημένοι.
Ι. Μποζιονέλος: Ξεπεράσαμε τα προβλήματα και το ευχαριστηθήκαμε. Πάμε για τερματισμό. Η ειδική ήταν σε καλύτερη κατάσταση σε σχέση με το πρώτο σκέλος.



Ξεκίνησε το πρωί της Κυριακής το 3Ο Ράλλυ Σπριντ ΑΣΜΑ – «Γιώργος Μοσχούς» που έχει ως επίκεντρο την παραλιακή πόλη της Ιτέας και διοργανώνεται από το Αγωνιστικό Σωματείο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού (Α.Σ.Μ.Α.). Τα 37 πληρώματα που εκκίνησαν τον αγώνα  ρίχτηκαν στη μάχη με το χρόνο στην ακροπολική ειδική «Καρούτες» με τις συνθήκες να είναι ιδανικές.
Τον ταχύτερο χρόνο στο πρώτο σκέλος πέτυχαν οι Θέμης Χαλκιάς-Κώστας Κόντος στην πρώτη τους εμφάνιση με Mitsubishi Lancer Evo IX μετά από δύο χρόνια. Ο πρωτοπόρος στη βαθμολογία του φετινού Κυπέλλου Χώματος έχτισε σημαντική διαφορά 16 δευτ. από τους δεύτερους Χρυσόστομο Καρέλλη-Λεωνίδα Μαχαίρα με Mitsubishi Lancer Evo IX που δεν κινήθηκαν άσχημα. Στην τρίτη θέση βρίσκονται οι περσινοί Κυπελλούχοι Χώματος της F2, Γιάννης Μποζιονέλος-Βαγγέλης Παναρίτης (Mitsubishi Lancer Evo VI) που είχαν πρόβλημα με τα φρένα τους, με τους Χρήστο Παλαιολόγο-Δημήτρη Σελλή με Lancer Evo VIII να ακολουθούν τέταρτοι. Πίσω τους βρίσκονται οι Νίκος Χαλιβελάκης-Παναγιώτης Τριανταφυλλίδης (Mitsubishi Lancer Evo IX). 
Στα δικίνητα,  οι Θοδωρής Τσάκαλος-Απόστολος Κοτρωνής έδειξαν από νωρίς τις άγριες διαθέσεις τους και προηγούνται, με τους Γιάννη και Βαγγέλη Ακράτο (Renault Clio R3) να είναι πίσω τους, χάνοντας χρόνο καθώς εγκλωβίστηκαν στη σκόνη προπορευόμενου οχήματος. Οι “El Nak jr” – Ανδρέα Βίγκο  (MG ZR 105) ακολουθούν σε απόσταση αναπνοής.
Οι Γιώργος Παραδείσης-Μιχάλης Φράγκου (Ford Escort RS 2000 MKI) τέθηκαν επικεφαλής στα Ιστορικά, εμπρός από τους Λευτέρη Μανδρούκα-Νίκο Τσάδαρη (Porsche 911 RSR) και Παναγιώτη Παραδείση – Μιχάλη Φράγκου (Ford Escort BDA). 
Από νωρίς εγκατέλειψαν οι Στέλιος Λαϊνόπουλος-Τάσος Παπαδόπουλος (Subaru Impreza GT) από πρόβλημα στον κινητήρα και οι Ντίνος Αντωνίου-Όλγα Μέρμηγκα (Ford Escort RS 2000 MKII).

Δηλώσεις των πρωταγωνιστών:
Θ. Χαλκιάς: Γλιστρούσε πολύ η ειδική. Κινηθήκαμε φυλαγμένα γιατί ήταν πολύ εύκολο να βγεις εκτός δρόμου. 
Χ. Καρέλλης: Κινηθήκαμε προσεκτικά καθώς ο στόχος είναι να μάθουμε! Πάμε να βελτιώσουμε την επίδοσή μας στο δεύτερο πέρασμα.
Ι. Μποζιονέλος: Είχαμε πρόβλημα με τα φρένα μας και χάσαμε χρόνο. Σκοπεύουμε να το λύσουμε και να πιέσουμε στη συνέχεια.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ρυμουλκούμενα - Τρέιλερ ...

Μια τελευταία ρύθμιση στο ζήτημα έκδοσης στοιχείων κυκλοφορίας για χρήση οχημάτων κατηγορίας Ο1 και Ο2 (ρυμουλκούμενα - τρέιλερ), συμπεριλαμβανομένων και των ειδικής χρήσεως ειδικού σκοπού μη μεταφοράς εμπορευμάτων, ενεργοποιεί το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, με σχετική τροπολογία. Με τη νέα νομοθετική διάταξη παρέχεται η δυνατότητα στους ιδιοκτήτες ρυμουλκούμενων – τρέιλερ, που είχαν παλαιότερα τεθεί νόμιμα σε κυκλοφορία με ειδικά σημειώματα ρυμούλκησης (Ε.Σ.Ρ.) και δεν είχαν εκδώσει στοιχεία κυκλοφορίας εντός της προβλεπόμενης προθεσμίας  που προέβλεπε η υπ’ αρ. 2805/2021 Υπουργική Απόφαση (δηλαδή, μέχρι 29/12/2023), να εκδώσουν στοιχεία κυκλοφορίας (άδεια και πινακίδες), κατόπιν καταβολής παραβόλου, ύψους 200 ευρώ και εντός αποκλειστικής προθεσμίας πέντε μηνών, μετά τη δημοσίευσή της σε ΦΕΚ. Επιπλέον, με σκοπό τη διευκόλυνση της ομαλής και απρόσκοπτης διεκπεραίωσης των εργασιών των πολιτών, παρέχεται η δυνατότητα τουλάχιστον έως τέλος Σεπτεμβρίου 2024, να  τίθενται νομίμως σε κ

Ανάβαση Ψάθας - Δοκιμές ...

  Ομαλά κύλησε η διαδικασία των χρονομετρημένων δοκιμών στην Ανάβαση Ψάθας που έλαβε χώρα το Σάββατο. Οι οδηγοί πραγματοποίησαν και τα 3 προγραμματισμένα ανεβάσματα και πλέον είναι έτοιμοι να ριχτούν στη μάχη με το χρόνο στη δεύτερη πρωταθληματική Ανάβαση της χρονιάς. Διοργανωτής του αγώνα είναι το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.), με την αμέριστη συμπαράσταση του Δήμου Μάνδρας-Ειδυλλίας. Χορηγός του αγώνα είναι η Seajets και το il Desto Group. Ο Μάριος Ηλιόπουλος χωρίς να πιέσει ιδιαίτερα ήταν ο ταχύτερος στη διαδικασία των χρονομετρημένων δοκιμών στη Formula Saloon , οδηγώντας ένα Ford Fiesta και την Κυριακή θα κινηθεί με στόχο να προσφέρει θέαμα στους φίλους του αθλήματος που θα βρεθούν στις στροφές της Ανάβασης Ψάθας. Τον περσινό πρωταθλητή της κατηγορίας ακολούθησαν οι «Κανέλλος» (Peugeot 106) και Θανάσης Κοράκης (Nissan Silvia). Αίτημα για να αγωνιστεί την Κυριακή στον αγώνα έκανε ο Καλαματιανός Νικόλαος Παπαδόπουλος (Ford Escort MKII) που δεν σ

3ος Γύρος Λαμία ...

Πλησιάζουν οι μέρες για το διήμερο της μεγάλης γιορτής του ελληνικού μηχανοκίνητου αθλητισμού στη Λαμία στις 11-12 Μαΐου, και ήδη το ενδιαφέρον όλων για τον αγώνα “DRIFT ΛΑΜΙΑΣ 2024”, είναι τεράστιο. Οι διαδικασίες διοργάνωσης του αγώνα “DRIFT ΛΑΜΙΑΣ 2024”, 3ου γύρου του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Drift για το 2024 στις 11-12 Μαΐου προχωρούν με γρήγορο ρυθμό από την Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Λαμίας (Α.Λ.Α.Λ.), σε συνδιοργάνωση με την ΠΕ Φθιώτιδος, τον μεγάλο οικοδεσπότη Δήμο Λαμιέων, αλλά και το Επιμελητήριο Φθιώτιδος, ο αγώνας ο οποίος θα διεξαχθεί στις εγκαταστάσεις της Πανελλήνιας Έκθεσης Λαμίας, αναμένεται να κλέψει τις εντυπώσεις και να χαρίσει πλούσιο θέαμα σε όλους τους φίλους του μηχανοκίνητου αθλητισμού της χώρας, όντας πλέον θεσμός, μετά την εξαιρετική επιτυχία της προηγούμενης χρονιάς με τις θετικότατες εντυπώσεις σε θεατές και αγωνιζομένους. Οι συμμετοχές του αγώνα “DRIFT ΛΑΜΙΑΣ 2024”, 3ου γύρου του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Drift για το 2024, ανοίγουν σήμερα Τετάρτη 24 Α