Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Opel Vivaro #750.000 ...


Από το 2001 που λανσαρίστηκε, το Opel Vivaro είναι ένα από τα δημοφιλέστερα van στην κατηγορία του (επιτρεπόμενο συνολικό βάρος μέχρι 2,9 Τ, Van-D). Σήμερα το εργοστάσιο παραγωγής της Opel στο Luton (UK) γιόρτασε ένα ακόμα ορόσημο στην ιστορία του ευέλικτου, πολυτάλαντου οχήματος μεταφορών καθώς το 750.000ό Vivaro πέρασε από τη γραμμή παραγωγής. 
«Επτακόσια πενήντα χιλιάδες οχήματα είναι εντυπωσιακός αριθμός για το Vivaro ειδικά σε ένα τόσο ανταγωνιστικό τμήμα της αγοράς,» δήλωσε ο Steffen Raschig, Διευθυντής Επαγγελματικών Οχημάτων της Opel. «Τα Combo, Vivaro και Movano παίζουν σημαντικό ρόλο στη στρατηγική ανάπτυξης που ακολουθούμε. Στόχος μας είναι να αυξήσουμε τις πωλήσεις αυτών των προϊόντων κατά περίπου 80% μέχρι το 2022, από 83.000 ελαφρά επαγγελματικά οχήματα που πωλήθηκαν το 2013 σε 150.000 μονάδες το 2022» πρόσθεσε.
Το Vivaro είναι το δημοφιλέστερο ελαφρύ επαγγελματικό όχημα της Opel. Έχει συντελέσει ουσιαστικά στη θεαματική ‘επιστροφή’ της κατασκευάστριας εταιρίας σε αυτό το χώρο της αγοράς, και το 2015 γιόρτασε μία χρονιά ρεκόρ: οι πωλήσεις του Vivaro αυξήθηκαν κατά 38%. Επίσης το Vivaro συγκέντρωσε το υψηλότερο μερίδιο αγοράς και το υψηλότερο μερίδιο στην κατηγορία του από το 2001 που κυκλοφόρησε. 
Το ευπροσάρμοστο Vivaro μπορεί να ικανοποιεί όλες τις απαιτήσεις από ένα LCV και είναι ιδιαίτερα δημοφιλές χάρη στην επιτυχημένη, πολυδιάστατη γκάμα εκδόσεων που προσφέρει: διατίθεται σαν panel van, Combi, crew van ή πλατφόρμα με καμπίνα σε διάφορες διατάξεις, ενώ μπορεί να ‘μεταμορφώνεται’ πολλαπλώς για να ανταποκρίνεται σε ποικίλες επαγγελματικές απαιτήσεις. 


Το Vivaro συνδυάζει επίσης τη λειτουργικότητα ενός επαγγελματικού οχήματος με τα πλεονεκτήματα ενός κινητού γραφείου σε τροχούς καθώς και τη σχεδίαση και άνεση ενός επιβατικού αυτοκινήτου.
Όμως δεν ήταν μόνο το Vivaro που γνώρισε τέτοια επιτυχία το 2015: Η Opel πούλησε πάνω από 100.000 επαγγελματικά οχήματα πέρσι, αύξηση 24% έναντι του 2014 –ξεπερνώντας σημαντικά την αγορά, που αναπτύχθηκε συνολικά μόνο κατά 9%. Τα Movano και Combo, δύο ακόμα μέλη της οικογένειας επαγγελματικών οχημάτων Opel, κατάφεραν να αυξήσουν τη δημοτικότητά τους με τις πωλήσεις τους να σημειώνουν άνοδο 27% και 12% αντίστοιχα. Το Movano ακολούθησε με επιτυχία το παράδειγμα του Vivaro και πέτυχε το υψηλότερο μερίδιο αγοράς, το υψηλότερο μερίδιο κατηγορίας και τον υψηλότερο όγκο πωλήσεων από το 1998 που λανσαρίστηκε.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ρυμουλκούμενα - Τρέιλερ ...

Μια τελευταία ρύθμιση στο ζήτημα έκδοσης στοιχείων κυκλοφορίας για χρήση οχημάτων κατηγορίας Ο1 και Ο2 (ρυμουλκούμενα - τρέιλερ), συμπεριλαμβανομένων και των ειδικής χρήσεως ειδικού σκοπού μη μεταφοράς εμπορευμάτων, ενεργοποιεί το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, με σχετική τροπολογία. Με τη νέα νομοθετική διάταξη παρέχεται η δυνατότητα στους ιδιοκτήτες ρυμουλκούμενων – τρέιλερ, που είχαν παλαιότερα τεθεί νόμιμα σε κυκλοφορία με ειδικά σημειώματα ρυμούλκησης (Ε.Σ.Ρ.) και δεν είχαν εκδώσει στοιχεία κυκλοφορίας εντός της προβλεπόμενης προθεσμίας  που προέβλεπε η υπ’ αρ. 2805/2021 Υπουργική Απόφαση (δηλαδή, μέχρι 29/12/2023), να εκδώσουν στοιχεία κυκλοφορίας (άδεια και πινακίδες), κατόπιν καταβολής παραβόλου, ύψους 200 ευρώ και εντός αποκλειστικής προθεσμίας πέντε μηνών, μετά τη δημοσίευσή της σε ΦΕΚ. Επιπλέον, με σκοπό τη διευκόλυνση της ομαλής και απρόσκοπτης διεκπεραίωσης των εργασιών των πολιτών, παρέχεται η δυνατότητα τουλάχιστον έως τέλος Σεπτεμβρίου 2024, να  τίθενται νομίμως σε κ

Ευχές Α.Λ.Α.Κ. ...

 

Τεχνητή Νοημοσύνη ...

Στο μέλλον, τα ψηφιακά προϊόντα που βασίζονται στην Τεχνητή Νοημοσύνη (ΤΝ ή AI) θα διαδραματίσουν καθοριστικό ρόλο για τον Όμιλο Volkswagen. Οι νέες εφαρμογές infotainment και πλοήγησης, η υψηλής απόδοσης αναγνώριση ομιλίας, οι εκτεταμένες λειτουργίες του αυτοκινήτου και η μεγάλη ενσωμάτωση των ψηφιακών συστημάτων σε αυτό θα εξασφαλίζουν σημαντικά οφέλη για τους πελάτες, βελτιώνοντας την εμπειρία από το προϊόν. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η Volkswagen έχει δημιουργήσει ένα εξειδικευμένο «Εργαστήριο Τεχνητής Νοημοσύνης» (AI Lab). Η εταιρεία αυτή θα λειτουργεί ως ένα παγκοσμίως δικτυωμένο κέντρο ικανοτήτων και εκκολαπτήριο ιδεών. Το AI Lab θα εντοπίζει νέες ιδέες προϊόντων για τον Όμιλο Volkswagen και θα τις συντονίζει εντός του Ομίλου. Όσο οι ανάγκες θα αυξάνονται θα υπάρχει συνεργασία με τον τομέα τεχνολογίας στην Ευρώπη, την Κίνα και τη Βόρεια Αμερική. Υιοθετώντας αυτήν την προσέγγιση, ο Όμιλος Volkswagen σκοπεύει να απλοποιήσει τη συνεργασία με τις εταιρείες τεχνολογίας με σκοπ